2010. november 6., szombat

Kulisszatitkok - utolsó bejegyzés

Sziasztok!
Először is nagyon elszomorodtam, hogy mindössze 11 kommentet kaptam az utolsó fejezethez!
Gyerekek, nincs több!
Tényleg ennyire megerőltető néhány sort odabiggyeszteni? 125 olvasóval ez így eléggé kiábrándító.
Dézi, azért nem lett SÜTI :D, mert kb két hete vannak együtt xD
Sőt, sztem még annyi se :))
Akik írtak, azoknak nagyon nagyon köszönöm, szívet melengetőek voltak a szavaitok :)
Örülök, hogy sokan közületek kíváncsiak lesznek a saját történetemre is.
Ééééés akkor itt a meglepi!
Igazából annyira nem nagy dolog :D
Rosezal volt egy füzetünk, gyakorlatilag ebben van minden a történetről, szóval pár oldalát lefotóztam nektek.
Íme:

Igen, szegény kissé megviselt, ez a hátulja, az eleje már nincs meg xD
Ez az első oldal benne :D igen, én írok ilyen rondán xD amikor sztorit írok, sietek, mert belendülök, és azért néz ki így :P Az FT betű fölötte pedig nem más, mint az eredeti cím rövidítése :) Ez a történet ugyanis első körben a Fekete Tulipán címet kapta, és azért tettünk le erről, mert meg volt kötve a kezünk dizi ügyileg :D
Hogy néz már az ki, hogy a Fekete Tulipánnak mondjuk piros rózsa a háttere :P
Ez egyébként a Medál c. rész eleje :))
Bátrabbak kinagyíthatják és beleolvashatnak, ez volt a "nyers változat" :)
Ez a macskakaparás pedig a mi "megbeszélésünk" Rosezal :D
Igen, nagyon belendültünk xD
Ha gondoljátok, ezt egy kis fényerő javítgatással ki lehet bogarászni, ha lementitek :D
Bár lehet, hogy megölnétek miatta, ugyanis szinte az összes függővéget elterveztük és gonoszan vigyorogtunk mááár előre :D
Igen, épp itt vitatkozunk a címről :D az  aljába oda is van írva erősebbel a végleges cím :)
Ez itt.... emiatt leszünk mi halott emberek xD
A gyilkos ötleteink, mint pl: sikátor, motoros incidens, folyosós ütközés, Laruentes ügy :)
Próbáltuk őket sorba rakni, hogy mi mi után következzen. Nehezen ment xD
Áhh, a jelmondatunk :D
Tudok én normálisan írni, ha akarok xD
Igen, ez a végleges változata az ötletek sorának, bár az eleje egy kicsit lemaradt xD
meg apró lábjegyzetek is vannak itt ott, azért ilyen kusza :D
Ez szintén egy tárgyalásunk :D Így készültek az ötletek xD
Természetesen a töri órából nem sok maradt meg :P
Igen... szadisták vagyunk! És nagyon élvezzük :D
Igen... Rose egy őstehetség xD
Nem értettem, mit akar, ezért lerajzolta xD
Igen, a kommentár alatta az én vagyok :D Mesi gonosz... Mesi ízelítőt tervez xD

Öhmm... visszavonom, ez Rose volt xD én még élni akarok xD
na jó, én voltam, de ő meg bólogatott hozzá!!! :P
itt döntöttük el, hogy a bevásárlóközpontos borulással csak beszívatunk :D

Hát, ennyi lenne, természetesen ez nem az egész volt, csomó részlet van még benne, na meg órai levelezések, miegymás, ez a mi kis füzetünk :D
Így született a You are my Destiny!
Remélem, érdekes volt!

búcsúzunk: Rose23 és Mesi28
u.i.:
Mesi: Rose, ugye tudod, hogy most nagyon utálnak?
Rose: Jaja. De szerintem ez már alap!
A két lány elégedetten hátradől...
Mesi: Ugye tudod, hogy baromira nem olyan lett, mint amilyenre elterzveztük?
Rose: Igen. De buli volt!

12 megjegyzés:

Anita írta...

Hali!
Nekem nagyon tettszik ez a kis bejegyzés. Mindig jó látni, hogyan keletkezik egy történet. bár az tény és való, hogy gonoszak vagytok.
Sok-sok puszi!
Anita

Ellie írta...

Mesi, édesem...:@
Ezek után ne merj szadistának nevezni...Felfogtad?!:D
Sehol sem vagfyok hozzátok képest, ezért egy jaj szót nem akarok hallani:)
Imádlak, és köszi, hogy bepillantást engedtetek a kulisszák mögé:)
Puszi,
MoOa

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszett ahogy olvashattam és láthattam hogy született meg ez a gyógyszerfüggőséget okozó történet amit imádtam!
Köszönöm nektek!Ti szadisták xD!:)
Melinda

trixi írta...

Nagyon nagy buli lehetet írni XD
Főleg az mikor tervezgetitek a szivatásainkat XD
Kegyetlen, kegyetlen, kegyetlen.
De akkor is imádtam minden sorát!!! :D

Névtelen írta...

tévedtek! egyáltalán nem utállak titeket ( mondom egyesszámban...XD)
Szép történet volt, csak a sütit hiányoltam, de hát, nem baj... :)
Köszi ezeket a háttérinfókat, jó volt belenézni!
Mesi, már várom a sztoridat!!!
pusz nektek!
ramomona

Rebii írta...

szia! azok a szép idők.... xD
komoly szinten az első sor amit úgy folymatosan sikerült elolvasnom mert úgy volt le fotózva az volt hogy:
" jó! de ne adjuk meg nekik az örömöt."
kedvesssss...örülünk hogy szeretsz minket...:DD (L) jajj..ez olyan szomorúúúú.. :( végeee..pedig annyi szép emlék köt ehhez a törihez :)
mégegyszer gratulálok nektek ! :)
pusziiiii repcsi!:)

u.i.: a xanax-ra költött pénz számláját postán v msn-en küldöm xD

mesi28 írta...

Örülök, hogy tetszett nektek ez a kis betekintés :)
annak meg pláne h nem akartok miatta meglincselni :P

Névtelen írta...

Hali:D
Nagyon tetszett hogy láthattam h hogyan terveztétek azt a törit ami miatt nem akartam még 10-kor sem aludni és anyám már ordibált velem:D
A bejegyzés vége hát az nagyon beteg:D
Nagyon jó és nagyon jó volt olvasni ezt a törit:D

Névtelen írta...

Szia!

Hát kislány ez nagyon poén volt xP
Azért nagyon köszönöm, hogy betekintést engedtetek a töris mindennapjaitokba :) Nagyon élveztem ;D
Azért jó tudni,m hogy mi mindent akartatok elkövetni a függővégekkel, csak hogy meg tudjatok minket őrjíteni! xD
Tévedtek, mert nem utállak titeket :)
ÉS nagyon várom a következő story-t! ;)

(: Viki :)

Névtelen írta...

Kérhetek valamit?


Soha-soha ne zárd be a Weboldalt!!!!!

Rose23 írta...

Úristen...
nagyon hamar vége lett:S
Még a tavalyi síelés...hát az nagyon cool volt...ugye Mesi?
És mint említette már mesi:Soha nem fogjuk bezárni a blogot:D(ki is nyírnám ha bezárná;)
Am örülök h ennyi embernek tetszet, de főleg mesi az érdem, mert a hülyeségeimből neki sikerült értelmes összefüggő szöveget alkotnia úgy h még a saját fantáziáját is belerakta...Szval óriási grat mesi:) imádlak, profi vagy:)

mesi28 írta...

Hello hello mindenkinek!
Édesek vagytok, örülök h tetszett, és drágám, te is befutottál :P
Rose, csak h közöljem, lökött vagy xD ez közös érdem :)) am igen, szép emlékek xD az nagy buli volt :D
nagyon örülök, hogy itt voltatok, olvastatok, és tényleg, fantasztikus időszak volt ez :D
puszi mindenkinek ;)
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me