2010. október 31., vasárnap

30.Fejezet-Epilógus

30.Fejezet
Epilógus

Hát ide is elérkeztünk!
El sem hiszem! Mintha csak tegnap beszélgettünk volna Rosezal a suliban, hogy mi pattant ki a fejemből az este :)) Mert hogy így kezdődött:) Sokat gondolkodtam, mennyi mindent szerettem volna ide leírni, de valahogy most semmi sem jut az eszembe xD talán mert hajnali kettő van, vagy csak furcsa ez a nosztalgikus érzés, nem tudom :) Nem ez lesz az utolsó bejegyzésem ezen a blogom, mert még lesz egy utolsó közös meglepink nektek. :) De azért pár dolgot elmondanék a jövőre nézve.
Ez a blog meg fog maradni, nem törlöm le, és az írást sem hagyom abba, viszont lesz egy hosszabb szünet. Konkrétan egy hónapra gondoltam :) novemberben pihizek, és a sulira koncentrálok, hogy aztán minden erőmmel újra itt lehessek, bár másik történettel, ami nem lesz twilightos, hanem abszolút saját, bár a vámpírok játszani fognak benne :)
Nagyon köszönöm, hogy végigkísértétek a történetet, itt voltatok, komiztatok,  meg akartatok ölni xD (még ez is szép emlék így visszatekintve), azt hiszem, nagyon sok mindent köszönhetek nektek.
Úgyhogy, ezzel a fejezettel egy időre most búcsúzom Tőletek!
Remélem tetszeni fog, és bár utolsó feji, most így a végén, nagyon örülnék a kommenteknek.:)
puszi nektek
mesi28
u.i.: ez a kép annyira megtetszett, hogy nem bírtam ki :P
illetve, itt egy zene a fejezethez,ezt hallgattam írás közben, szerintem fantasztikus :)

/Edward szemszöge/
Annyira boldog voltam vele, hogy semmi másra nem figyeltem. Itt volt, velem volt. Más nem számít.

De azért ennyire nem egyszerű a helyzet, sajnos. Ugyanis meghallottam Miri zaklatott gondolatait errefelé közeledni. Így össze kellett szednem az önuralmam megmaradt darabkáit, és elhúzódtam Bellától, aki értetlenül nézett rám. Sőt, talán kicsit sértődötten is, de ebben nem voltam biztos, mert nem nagyon volt időm elemezgetni a szemében átvillanó árnyékot.

- Edward, mi... - kezdett volna kérdezkősködni, de elébe vágtam a dolgoknak.

- Miri mindjárt itt lesz.-mondtam, és meglepődve vettem észre, hogy a hangom sokkal mélyebb a szokásosnál.

-Ó... - azért ennél kicsit több reakcióra számítottam. Mindenesetre nem lehet azt mondani, hogy nem volt tömör... Elmosolyodtam, és felálltam a puha fűből, majd felsegítettem Bellát is.

A következő pillanatban egy csík süvített el mellettem, és már csak azt láttam, hogy Bella (ismét) a földön van kiterülve és Miri szorongatja.

Mini tornádó megérkezett.-konstatáltam magamban vigyorogva.

- Miri, ha szeretnéd, hogy továbbra is életben maradjak, akkor ne roppants össze.-nyögte Bella, mire az őt ölelgető barátnője észbe kapott, és elengedte.

- Ugye tisztában vagy vele, Isabella Marie Swan, hogy iszonyatosan mega giga atom nagyon haragszom rád?! Legalább egy évtizeddel rövidült meg az életem, mióta jött a telefon, hogy nem találnak téged! Édeském, ha ezt még egyszer előadod, biztosíthatlak, hogy... na, majd akkor kitalálom, hogy mit csinálok veled. Úgy örülök, hogy jól vagy!-terült el egy széles vigyor Miranda arcán, és újra megölelte Bellát, bár most kicsit visszafogottabban. Nem semmi ez a lány, annyi szent!

- Felhívom a többieket, hogy meg van Bella.-mondta Miri, majd előkapta a telefonját és villámgyorsan tárcsázott.- Edward megtalálta Bellát, indulunk haza.- amint ezt kimondta, el kellett tartania a fülétől a telefont, annyira hangos volt az üdvrivalgás a másik oldalon. De egy ismerős hangot is kihallottam belőle...

-Alice? - rökönyödtem meg.

- Ja igen, az egész Cullen család itt van.-mondta Miri, bár ez szükségtelen volt. Sejtettem, hogy ha Alice itt van, akkor itt van Jasper is, akkor már Esméék is, Emmett biztos, hogy ki nem hagyta volna, Rose pedig... hát, jött a férje után. Ha másért nem, hát azért, hogy hazacipelje.

-Szia Bátyus!-csilingelte Alice a telefonból.-Na, tempózzatok gerlécskéim, mert már alig lehet a házban tartani egyeseket.-nyomta meg az utolsó szót, mire Emmett védekezően felhorkant.

- Én csak kíváncsi voltam, hogy esnek egymásnak, na!-azonnal hallottuk is a csattanást. Most már biztos, hogy Rosalie is ott van.

- Köszi, Rosalie!-háláltam meg.

- Gyere csak haza, és te is kapsz! Mindig tudtam, hogy mazochista vagy, de hogy ennyire! Van mit tanulnod a nőkről, Edward!-válaszolt Rose, és ezzel teljesen meglepett. Miről nem tudok? Hova lett a nővérem? Rosalie általában nagyon magasról tesz a dolgokra, hacsak azok nem róla szólnak.

-Na megyünk!-mondta Miri, majd lecsapta a telefont, és nekem kezdett magyarázni.

-Rose a veszekedésetekre célzott Bellával.-adta a magyarázatot Miri. - Az én személyes véleményem, hogy ez is csak azt bizonyítja, hogy illetek egymáshoz. Mindketten ugyanolyan önfejűek és hülyék vagytok, már meg ne sértődjetek.-jegyezte meg Miranda a telefonját nyomogatva, és elsétált mellettünk. Mi egymásra néztünk Bellával, és egyszerre nevettük el magunkat. Ha tényleg így van, akkor én vagyok a világ legszerencsésebb önfejű hülyéje.

Futásnak eredtünk, és azt hittem, hogy Bella előttem fog cikázni, de ehelyett mellém lépett, és összefűzte az ujjainkat. Egymás mellett futottunk és a továbbiakban se engedte el a kezemet, ahogy én sem az övét. Összetartoztunk, és ez így volt jól.

Viszonylag hamar visszaértünk, és még be sem léptünk a házba, máris mindenki Bellán csüngött, ő pedig csak könyörgőn nézett rám, hogy raboljam el, de én csak vigyorogva arrébb léptem. Bár nem voltam épp elragadtatva az ötlettől, hogy akárcsak egy lépéssel is eltávolodjon tőlem, de az az édes mosoly a szája szegletében mindenért kárpótolt.

Néztem, ahogy először Jeremy kapja fel, aki hol szidja, hol ölelgeti, hogy ennyire makacs és meggondolatlan volt, de látszott rajta, hogy nem gondolja komolyan. Másodszorra Melissa borult sírva a nyakába, hallottam a gondolataiban, hogy nagyon megkönnyebbült, hogy Bella él. Saját magát okolta az eltűnéséért.

Majd a családom is sorra került, és újfent ledöbbentem, mikor Rosalie úgy ölelte meg, mintha régi barátnők lettek volna. Nem mindennapi látványt nyújtott. Persze, tisztában voltam vele, hogy Rosenak van egy kedvesebb oldala is, csak ritkán jön elő. Nagyon ritkán…

Egyszer csak egy kéz nehezedett a vállamra, és amint hátranéztem, Christiannal találtam szembe magam. Nagyon elmerenghettem, ha nem vettem észre, hogy mellém lépett.

-Hálával tartozom neked. – mondta halkan.

-Csak a szerencsén múlott, hogy én találtam rá. – állapítottam meg, és beleborzongtam, mikor eszembe ötlött, hogy mi történhetett volna. Lesz még egy jó hosszú beszélgetésünk erről a szerelmemmel.

-Most nem erre gondoltam elsősorban… nem mintha nem örülnék neki, hogy meglett, persze, hogy örülök. A fogadott lányom. Azért vagyok hálás, hogy vagy neki. Sosem láttam még így csillogni a szemeit. Mindig olyan visszahúzódó és csendes volt, bár nagyon is határozott. De láttam rajta, hogy hiányzik valami nagyon fontos neki. Benned megtalálta ezt. De remélem nem kell részleteznem, mi lesz, ha megbántod. – a végén fenyegetővé vált a hangja, de megértettem őt. Különben is, ha valaha bántanám ezt a tüneményt, önként jönnék.

-Sosem tudnám őt bántani. – mondtam halkan, csakis Őt figyelve. Valószínűleg érezhette magán a tekintetem, mert egy idő után csodásan barna szemeit az enyémekbe fúrta. Ajkain elragadó mosoly játszott.

Akár egy angyal. – gondoltam magamban.



/Bella szemszöge/



Mindenki nagyon örült, jó volt látni, hogy mosoly van az arcukon végre. Mikor Rosalie megölelt halkan a fülembe suttogta, hogy beszélni akar velem. Ezen elgondolkodtam. Nem nagyon ismertem a szőke vámpírlányt, bár nem is volt egy nyílt személyiség, én meg nem erőltettem. Furcsa volt, hogy beszélni akar velem. Mégis miről?

Annak ellenére, hogy vadászok és vámpírok voltak összezárva, nagyon felszabadult volt a hangulat, és ezt kihasználva kisunnyogtam a hátsó verandára. A nap utolsó sugarai tüzes narancsos színbe öltöztették az eget, és lágy szellő borzolta a hajamat, ami végigcirógatva az érzékeimet jellegzetes illatot hozott magával.

-Szia, Rosalie – köszöntem a bizonyosan mögöttem álló lánynak, de nem fordultam meg. Fél pillanat múlva már mellettem állt, és lazán a korlátnak dőlt. – Kíváncsivá tettél. Miről szeretnél velem beszélni?

- Nem sokat tudok rólad, Bella, csak annyit, hogy az öcsém fülig szerelmes beléd. Viszont vadász vagy… ő pedig egy vámpír. Ne szépítsük a dolgokat, mert így van. Gondolod, hogy ez működhet? És ezt most tényleg gondold végig. Mert ha ennek rossz vége lesz, nem csak Edward megy tönkre, hanem az egész családunk. – mindezt jeges nyugalommal a szavaiban mondta nekem, és tudtam, hogy valahol érthető a hozzá állása.

- Megértem az indokaidat. Nem véletlenül akartam magam mindenáron távol tartani Edwardtól. De nem ment. Szeretem őt. Ami pedig a vadász létemet illeti… azért vagyunk, hogy megvédjük az embereket. Egyfajta ellensúly, hogy a mérleg ne billenjen el. Ti nem öltök embereket.

- Mi nem. De a barátaink közül sokan követik a hagyományos életmódot. Mi lesz, ha mondjuk meglátogatnak? – vonta föl a szemöldökét.

- Nyilván nem mennénk nekik. – közöltem szárazon. – Egyébként én úgy tudtam, hogy nem hagyjátok a más életmódot folytató barátaitokat a területeteken vadászni. – jegyeztem meg. Elég nyilvánvaló volt, hogy Rosalie nem nagyon kedvel. Vagyis inkább a vadász énemet nem kedveli.

- Sokat tudsz rólunk. – mondta pár másodperc hallgatás után. – És magadra gondoltál már? Nem lehet gyereked. Nem lehet normális családod. Megéri? Neked van választásod, miért választasz akkor rosszul?!

- Nézd, Rosalie. Mint te is mondtad, vadász vagyok. Az életem veszélyekkel teli, így is, úgy is. Sosem akartam gyereket. Nem akarom, hogy így nőjjön fel. Nem akarom neki ezt a sorsot. Ha velem történne valami… mert erre elég jó esély van, nem akarom, hogy azt kelljen átélnie, amit nekem kellett. És miután örök életű vadász lettem, nincs esélyen normális életre. Érts meg, Rosalie. Én így nőttem fel, más volt a számomra fontos, de most úgy érzem… úgy érzem, Edwardban megtaláltam mindazt, amit semmi más nem pótolhat. – a hangom a végére teljesen ellágyult. Nem tudom honnan jött ez az őszinteségi rohamom, nem szoktam ennyire kinyílni, de jól esett kimondani.

- Igaza volt Edwardnak. Tényleg nagyon furcsán jár az agyad. – most sokkal barátságosabban csengett a hangja, és arcán valami mosoly-féleség is megjelent. Eddig is gyönyörűnek tartottam, de így sokkal sokkal szebb volt, mint azzal a zord, elutasító tekintettel.

- Igen, tudom. – mosolyodtam el futólag. – Senkin se könnyű kiigazodni. Csak Edward most találkozott először úgy valakivel, hogy nem volt plusz segítsége.

- Tudod, az öcsém ritka egy önmarcangoló idegesítő tökfej volt, ameddig meg nem ismert téged. Bár nem igazán kedveltelek, de be kell látnom, hogy illetek egymáshoz. – nevetett fel röviden mondandója végére érve.

- Az öcséd történetesen ezt végighallgatta. – mutattam a háta mögé, ahol pár pillanattal ezelőtt megjelent Edward.

Rosalie is megfordult, de láthatóan nem izgatta fel a tény, hogy a személy, akiről szó volt, hallotta, amit róla mondott.

-Ő úgyis tudja a véleményemet, elvégre gondolatolvasó lenne, vagy mi a csoda.- veregette vállon Edwardot, miközben kecsesen elsuhant.

Figyelmemet azonban már csakis Edward élvezte, aki laza léptekkel indult meg felém, és közel, nagyon közel állt meg csak. A lélegzetem is elakadt a közelségétől. Úgy hat rám, hogy az őrület.

-Tudtad, hogy nem illik hallgatózni? – kérdeztem igencsak akadozva. Perzselő pillantása a csontomig hatolt.

-Hmm… rémlik valami ilyesmi… - mormolta centikre a számtól. Végül nem bírtam kivárni azt az örökké tartó pillanatot, míg ajkai megérintik az enyémeket, így sürgetve megcsókoltam, és a nyaka köré fontam a karjaimat. Éreztem, ahogy belemosolyog a csókunkba, de ő is szorosan fogta át a derekamat és húzott magához közelebb.

Hajába túrtam, miközben ajkaink teljes szinkronban mozogtak együtt. Teljesnek éreztem magam, és határtalanul boldognak. Biztos lesznek még problémáink. És nem lesz könnyű. Iszonyú nehéz lesz, de megéri. Mert rá van szükségem, vele akarom végigcsinálni.

-Hallottad az egész beszélgetést? – kérdeztem halkan, miközben még mindig öleltük egymást. Éreztem, amint teste megfeszül. Szóval igen. Nem tudom, mi olyat hallhatott, ami nem tetszett neki, de volt pár sanszos tippem ezt illetően. Vagy a nővére indokait végiggondolva átértékelte a dolgokat? Egyre türelmetlenebbül vártam, hogy mondjon valamit. Akármit. De nem akartam őt sürgetni.

-Bella, amit Rosalienak mondtál… nem kéne ennyire bíznod bennem. – fordította el a tekintetét tőlem. Nem értettem.

-Nem értelek. – mondtam ki, amit gondoltam. – Eddig nem azért volt ennyi félreértésünk és problémánk, mert nem bíztam benned? – néztem rá értetlenül. Elmosolyodott, de ez nem volt az igazi. A szeme nem mosolygott. Egy kibomlott hajtincsemet végtelen gyöngédséggel igazította a fülem mögé. Még ebben az ártatlan kis gesztusból is áradt a törődés.

-Bizalom és bizalom között is van különbség. Amikor arra kértelek, bízz bennem jobban, arra értettem, hogy merj kinyílni. Merd elhinni, hogy szeretlek és sosem bántanálak. De más fajta bizalom az, amikor bennem bízol. Hiszel bennem, és ez megrémít. Persze, örülök neki. De nem szeretném, hogy miattam mondj le dolgokról. – mondta, és a hangjában egyre inkább éreztem a titkolt szomorúságot.

Hát ilyen butaságokon rágódott?!

Komolyan mondom, ilyenkor egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy túl van a százon! Néha annyira félre tudja értelmezni a dolgokat.

Két kezem közé fogtam tökéletes arcát, és a szemébe nézve válaszoltam neki:

-Edward, most jól figyelj rám. Érted bármit szívesen feladnék. Az élet lemondásokkal jár. Valamit valamiért. Döntéseket kell hozni. El tudom dönteni, mi számomra az igazán fontos. Vagyis… ez esetben ki. – mosolyodtam le szégyenlősen a monológom végére.

- Nem is tudom, mivel érdemeltelek ki. De köszönöm, hogy vagy nekem. – végre őszinte mosolyra görbült a szája, én pedig szorosan hozzá bújtam.

A csillagok már ragyogtak az égen, egyszerűen gyönyörű volt a táj.

-Mit vársz a jövőtől? – kérdeztem halkan kis idő múlva. Nem tudom, miért, egyszerűen csak kíváncsi voltam, hogy látja ezt.

-Elfutsz, ha azt mondom, téged? – kérdezte rám sandítva, kaján vigyorral a képén. Egyből tudtam, hogy a bújócskázós időszakunkra gondol.

-Utánam futsz, ha azt mondom, igen? – néztem rá kihívóan, mire közel hajolt hozzám, és a fülembe suttogta édes hangján.

-Utánad bárhová!





THE END

16 megjegyzés:

Szepy írta...

Fantasztikus lett ez a fejezet, pont úgy ahogy a többi! Egyszerűen imádtam az egész történetet! Remélem tudod, hogy a saját szereplős történetednél is nyomon foglak követni... nem szabadulsz meg tőlem! Muhahaha! xD Basszus megittam fél liter energiaitalt és most totál fel vagyok pörögve, pedig reggel 9-kor kéne kelnem reggel ... Na szóval, annyit mondok, hogy vigyázz a Japániaiakkal, mert olyanokat esznek reggelire, mint te. A vér tartalékaidat töltsd fel, és asszem más nincs. Olyan jó, hogy jó vége lett a történetnek :D
IMÁDTAM MINDEN EGYES BETŰT :P
Puszi (L)
Szepy

Moncs írta...

Szio

Szuper lett, öröm volt olvasni :D
Király befejezés...
:D

Tincsu írta...

Jujujuj ez nagyon jó lett :D IMÁDTAM! Csak kicsit szomi vagyok hogy vége :(
Van pár ötletem hogy mi lehet a meglepitek xD de nem akarom lelőni a poént :P
szal de lehet nem is az amire gondolok :D
Most Rose is rendben volt :P
Nagyon szerettem ezt a törit!
Gart hozzá :D
Puszííí
Tincsu

trixi írta...

Szia!
Imádtam minden sorát!!!!!!!!!! :D
Annyira édes lett a vége!!! :D (L)
Imádom ezt a pasast!!!!!
És az a beszélgetés Rosesal, eszéméletlen jó lett!!
Nagyon szeretem ezt a történetet és méltó befejezés volt hozzá. De annyira csúnya dolog megszakítani a találkozós jelenetett! :( Késhetett volna Miri.
Mindig közbe jött valami a történet során nés a végén se lehetett hagyni igaz?? :( Nem baj akkor elképzelem én a folytatást :P

Még egyszer nagyon jó volt a történet imádtam ez volt az egyik kedvencem :D

Anita írta...

Szia!

Tökéletes befejezés volt. Sajnálom, hogy búcsúznunk kell..ezek mindig olyan szomorú pillanatok..:S Minden egyes sorát imádtam ennek a történetnek.

De már most alig várom, hogy olvashassam a saját történeted is!
pusz
Anita


ui.:
" Életünk boldogsága parányi töredékekből áll össze-
az apró, elfeledett csókokból
és mosolyokból,
egy kedves pillantásból,
avagy egy szívből jövő
jókívánságból!"

Névtelen írta...

Szia!
kedves Mesi a végén már sírtam és hogy miért?Mert rossz volt belegondolnom abba hogy vége ennyi volt mert azt az atmoszférát mit teremtettél maga köré vont engem!Sajnálom hogy vége van de nagyon szép vége lett Rose és Bella beszélgetés jó h megtörtént nagyon nagyon örülök neki.Bizalom és bizalom Edward szavai furcsán hangzottak de kimondta azt ami nyomta a szívét és Bella is elmondhatta.Nagyon örülök annak hogy ez a szövetség létrejött egy szerelem által.A boldogság ott volt mert mindenki megtalálta a másikat és a két elveszett magányos lélek is egymást .Azt hiszem hogy újra olvasom a történetet, mert szörnyű belegondolni tényleg ennyi volt.
Az egész Cullen család is megjelent ami csak tetézte a dolgokat.És hogy a jövő mit hoz nálunk azt már mindenki a fantáziáján múlik de egy biztos hogy tényleg utána mennének egymásnak!
Búcsúzoul:"Ne sírj azért,mert valami befejeződött,hanem nevess,hogy meg történt."Valahogy most én is így érzem magamat!
Köszönöm, Köszönöm és köszönöm!
És kellemes pihenést kívánok Számodra!
Melinda

Dézi írta...

hát ugyanazt művelted mint Stephanie Meyer, nagy vonalakban ráizzítod az embert, hogy eksön aztán nuku eksön Meyernél legalább volt annyi a pucájában, hogy tudtuk volt szex csak írni nem írta le a cuccot:d de te aranyom még annyi se, legalább 5-6 sornyi szaftit rittyenthettél volna bele, hogy mégis valami... a többi viszont szuper lett, a gyerek dolog a duma Rosival satöbbi, a sex téma nagy törés volt számomra, dehát evvan ett kell szejelni:D hiányozni fog a zümmögésed, nem lesz kit halálosan fenyegetnem:D
puszi és chemotox

Nina írta...

pár dolgot közölnék.
1. ne haragudj csak nem volt időm nézni a blogot így 2 fejivel lemaradtam.
2. az előző is jó volt, de ez a feji.....szerintem mindannyiunkat felül írtad(engem biztosan)
3. legszívesebben sírnék, csak sajnos nem jönnek a könnyek, bár az érzések meg vannak hozzá
4. ezt ne nekünk köszönd hanem saját magadnak, hogy ilyen csodálatosat tudtál írni, hiszen mi csak oda "firkantottunk" pár sort a végére komi cím ként, de te voltál az AKI MIND EZT ELKÉPZELTED ÉS LE IS ÍRTAD és egy hatalmasat alkottál.
5. szerintem nekünk kell hálát mondanunk, mert van ilyen szókincsed, meg energiád az egészhez.
6. gyorsan végigfutottam az eddigi komikon, és egyikbe se olvastam a szadista, vagy az örült kifejezést szóval ez haladás:)
és végül de nem utolsó sorba:
sajnálom, hogy vége, de attól még MESI FÜGGŐ maradok, mert mindig megnevetettek az írásaid, vagy sírtam rajtuk. Egyszóval érzéseket váltasz ki belőlem, ami nagyon ritka nálam.
utoljára:
GRATULÁLOK fantasztikus író vagy.
csak így tovább. Hallasz még rólam, a következő történeted során.
Puszi Dalma

Ivi Sunshine írta...

Szerintem nem tudok semmi ujat mondani az előttem szólók után. Mesikém az Isten is írásra teremtette az ujjaidat és köszönöm, hogy olvashattam a töridet. Mint mindeggyik törid ez is fantasztikusan ötletdús és szarkasztikusan vicces volt néhány részen. Olyan Messis XD
Gratulálok, hogy egy újabb történet végére értél és bemutattad nekünk, hogy iganis tudsz valamit. Emelem kalapom Mesire, aki a mai generációk legnagyobb írójaként elismert a szakmában! Csak így tovább!

Pusy:Ivi

Rebii írta...

Hát igen :( erre a pontra is elérkesztünk...sajnos..bár tudtuk hogy vége lessz előbb vagy utóbb de olyan fura...Elmondhatom hogy ez egy nagyszerű történet volt és minden fejezet csillogó szemekkel olvastam :) Amit irsz az egyszerűen fantasztikus...A fejezetek olyan boldoggá tettek minket és ahogy vártuk hogy felted.....a sok chat-es beszélgetés hogy fenyítsünk be xD a szadista, xanaxos függővégek...minden fejezet fantasztikus volt, ittam minde sorát. Most pedig vége :) Nagy lelkesedéssel várjuk az új töridet:D
gratulálok a törihez az összes fejezethez, 122 renderszeres olvasóhoz ....Köszönöm hogy boldogítottál ezzel a törivel minket :)

pusziiii Repcsiiii

Christina írta...

Méltó befejezése lett a történetnek. Hiányoltam ugyan picit belőle kis "huncutozást" (most tényleg ezt a szót írtam le?!), de így is nagyon jó lett. Olyan szép lett a végén az a 3 mondat...:)nagyon szép lett tényleg az egész.
Nagyon sajnálom, hogy vége lett, mert imádtam ezt a törit:-(:-(
De hát mit tudok csinálni, sajna semmit:(
Mesi! Köszönöm szépen ezt az élményt, amit megosztottál Velünk, biztos, hogy felejthetetlen marad számomra a történeted.
Köszönök szépen mindent!
Puszy

Névtelen írta...

Szia!
Bocsi, hogy csak most írok, csak eddig nem volt időm felkjö9nni a blogra ezért lemaradtam pár fejivel. :S
Amúgy nagyon jó lett! Tökéletes befejezés. Csak az a baj, hogy nem lesz tovább :(:(:( Biztos nem akarod folytatni? :P
Nagyon várom a következő történeted!!!!!!
Sok puszi:
(: Viki :)

Lina írta...

Írtó klassza befejezés!!!
Sorry, de egyszerre olvastam el a történetet, de még az is lehet, hogy visszamenőleg írok mindegyikhez komit( igyekszem, de nem biztos...)
Szóval a történeted nagyon jó lett! Annyira lekötött h fel sem álltam míg el nem olvastam (értsd: a család összes tagja hülyének nézett, mikor egyszer csak felpattantam a géptől és egy rövidtáv futót is megszégyenítő sebességgel sprinteltem a wc felé... talán nem kellett volna felélnem a csokikészletemet és ledönteni azt a néhány liter üdítőt... XD)
Élmény volt olvasni! Részben az fogott meg a történetedben, h nem az átlagos mindenki által feldolgozott Twilight Saga folytatásokat/átírásokat olvashattam, hanem egy teljesen más, de mégis hasonló nézetből láthattuk Ed és Bella szerelmének kibontakozását. Tetszett, h új dolgokat vittél a történetbe, h bevállalós voltál. Szerintem még sokszor el fogom olvasni, mert mindegyik fejezetben volt valami különleges, ami megfogott és teljesen magával ragadott!
Különösen tetszett az epilógus és annak is a befejezése! Egyszerűen tökéletes!
Kíváncsian várom az új történetet és biztos lehetsz benne, h én olvasni fogom!

zeno írta...

Szia!
Tegnap találtam a blogodra,és képtelen voltam nem hajnalig olvasni!/Az már más kérdés,hogy a meló ettől nem kezdődik később!/Nagyon tetszett!Érdekes szituáció,hogy Bella is hasonlóan erős,sőt!De leginkább,hogy egyfajta gyűlöletből jutottak el szerelmük kiteljesedéséig!Imádtam a cullen családot,de legfőképpen Emmettet!Rob féltő,szerelmes aggódását,gondolatait!És a humorod!Sokszor szakadtam a kifejezéseiden-Alice mint "pattogó ruhamániás pingponglabda",meg "instabil járó ruhakupac",de bella iróniája is aranyos volt "alvós maci vámpíroknak"-Em beszólásain,meg amit kapott érte.SZóval köszi az élményt!!!

Marietta írta...

Szia Mesi!

Gratulálok!
Nagyon tetszett a történet. Én is csak most találtam meg ezt az oldalt és három gyerkőc mellett "stílszerűen" három napig olvastam.
A humorod magával ragadó. Tegnap többször hangzott el a - Mi olyan vicces anyu? amikor nem bírva magammal hangosan felnevettem pár részen. Az egyik kedvencem a "Bella káromkodik" volt. Ilyen, még jópofa és minden durvaságot mellőző káromkodást utoljára a Süsüben olvastam: "Nőjön be az orra luka!". S hát valljuk be ez nem ma volt, pedig elég sokat olvasok. A történet maga nagyon tetszett, az új szemszög Bella mint vadász és nem annyira védtelen, különösen. Nem gondoltál arra, hogy írsz egy új történetet "Bella vámpír, Edward ember" alapból? Szerintem nem csak engem érdekelne. Biztos meg lehet oldani, hogy Edward ne legyen túl gyenge, mert az azért már ciki lenne, de hát te vagy az író.
Az erotikus részekből szívesen olvastam volna többet, bár így is jó volt. Sikerült elérned azt, amit Meyernek, hogy konkrét szex nélkül is megvan a feszültség és az ember várja, hogy majd a következő részben talán, aztán a végén valljuk be Miri jöhetett volna később. Sokkal később. Sokkal, sokkal később. Na jó csak álmodozom, meg kíváncsi lettem volna, hogy azt, illetve azokat a jeleneteket te hogyan írod meg. Az is lehet, hogy te nem vagy az a típus aki szereti kifejteni ezt a témát, de talán majd idővel. Vagy nem. Így is magával ragadó a történet.
Sajnálom, hogy kevés komit kaptál, de remélem ez nem veszi el a kedved túlságosan és fogsz még írni, mert jól csinálod.
Szívesen olvasnám más írásaidat is. Amennyiben elolvasod ezt a hozzászólást és tetszik plusz nem tartasz túl pofátlannak, és írtál még mást is kérlek, írd meg az email címemre, hogy hol olvashatnék még tőled valamit. Ígérem írok hozzá komit, ha nem is ilyen hosszút.
Köszönöm a sok örömteli percet és kívánom, hogy a Múzsa még sokszor csókoljon homlokon, esetleg tapadjon oda a szája.
Szeretettel:
Marietta

Odi írta...

Így 2014-ben találtam rá a történetedre, és hogy őszinte legyek, nagyon tetszett. Egyszerűen magával ragadott. Örülök, hogy az elolvasott fanfictionjeim sora bővülhet a tieddel, és egy igencsak pozitív kritikát fogok írni a történetedről.

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me