2010. március 26., péntek

Sziasztok és ismertető

Sziasztok!

Életem első írása a végéhez közeledik a másik blogomon, de nem tervezem, hogy befejezem a fantazmagóriáim gyártását, mert ahhoz túlságosan megszerettem ezt.:)
Úgyhogy, továbbra is itt rontom a levegőt a blogvilágban, ezúttal egy fanficcel jövök :D
Az ötlet tőlem származik, de nagyon sokat segített benne az egyik szintúgy twilight mániás barátnőm, akit itt úgy ismerhettek, hogy Rose23.
Együtt találjuk ki, én megírom, és aztán ő átolvassa, és szól, ha valamit máshogy kéne írnom.
Szóval rengeteget segít!
És rámragasztotta a szadista hajlamait, szóval, ha függővég van, én mosom kezeim XD
Akkor most egy kicsit a történetről....

You are my Destiny

Nos, az első önálló történetem után úgy döntöttem, kipróbálom, hogyan írok fanfictiont. Ez egy Edward Bella központú történet lesz, de nem a szokott formában.

Ugyanis itt Bella se nem ember, se nem vámpír. Valami más. Valami különleges. Ami egyrészről megkönnyíti, másrészről megnehezíti a kettejük között kibontakozó szerelmet.

Az oroszlán és a bárány története

De ki a bárány és ki az oroszlán?



Remélem, elolvassátok, és tetszeni fog!

Puszi

Mesi28

Nincsenek megjegyzések:

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me