2010. július 4., vasárnap

Technikai gikszer...:S

Sziasztok!
Tudom, hogy mára ígértem az ízelítőt, de sajnos nem tudom hozni nektek.
A gépem valamiért bekrepált, dunsztom sincs, mi baja van, de nem tudok belépni, úgy értem, bekapcsol, de folyton újra indul, nem tudok vele mit kezdeni. Most anyu laptopjáról írok nektek, net és msn az van, de az összes fejezet meg egyszerűen minden a saját gépemen van, amihez meg nem tudok most hozzáférni. Holnap kihívom az informatikust és remélhetőleg megoldódik a probléma, és akkor fel tudom rakni.
Tényleg nagyon sajnálom, ne haragudjatok, de nem tehetek róla.
Remélem megértitek.

puszi
mesi28

4 megjegyzés:

Mónika írta...

Szia!

Olyan jó volna már, ha nem csak ezt a technikai gikszert kellene olvasni, hanem mondjuk valami sokkal, de sokkal, de sokkal jobbat!!

Mielőbbi "jobbulást"!!!! Várunk!!

Névtelen írta...

Egyetértek Mónival...már nagyon várom a következőt.
Addig is minden jót!

Névtelen írta...

szia úgy látszik ebben a melegben mindenkinek meg kergül a gépe az enyém tegnap este lett kész üdv Böbe

mesi28 írta...

hát lányok, sajna ez van, higgyjétek el, majd megőrülök már, hiányolom a kicsikémet, meg azon van mindenem, és frisselnék már, és így is ki kell hagynom egy idegölő ízlit, mert ezek után már nem tehetem ezt veletek :)
de ez van, merem remélni h nemsokára meglesz...
puszi
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me