2010. szeptember 24., péntek

28.Fejezet-Régi ismerős

28.Fejezet
Régi ismerős
Hát hello!
Azt hiszem, nem lehet panasz, mert hamar hoztam frisst... egy jó köcsög függővéggel megspékelve. Bár ezt már megszokhattátok :P Most elég sok közlendőm lenne, úgyhogy lehet készülni a kisregényre :D
Először is a múltkori fejezetnél azt hiszem eléggé kiakadtam, s mégse vettétek komolyan, csak páran kaptak a fejükhöz. Tényleg, baromi hálás vagyok nektek, mert nélkületek nem így lennének a dolgok, a ti visszajelzéseitek miatt tudok fejlődni, és előre haladni. 
DE!
Számtalanszor elmagyaráztam nektek, miért fontos a kommentár. Hogy csak egy hétköznapi példát mondjak, írsz egy házi dolgozatot, vagy esszét, amivel nagyon sokat dolgozol, és mindent beleadsz, hogy jó legyen.
Aztán a tanár nem foglalkozik vele. Elolvassa, talán még jó is, amit írtál, de nem kapsz rá jegyet, ami úgymond a jutalma a munkádnak, egy mérce, hogy megmutassa, mennyire sikerült teljesítened.
Jól esne?
Nekem se esik jól, hogy egyre kevesebben írtok. Megköszönném, ha ebbe belegondolnátok.
Akinek nem inge, ne vegye magára, mert akik kommenteltek, azoknak NAGYON NAGYON köszönöm, és nekik is küldeném ezt a fejezetet :)) Egyébként örülök, hogy megmozgatta a fantáziátokat, ki is törte be az ablakot :D
És a másik közlendőm, hogy pár fejezet múlva (nem tudom pontosan, mennyi) a történet végére érünk. Bizony, ennek is eljön lassan az ideje :) a csöpögős beszédet majd az utolsó feji után írom meg.xD
Eredetileg terveztem folytatását a történetnek, de idő közben rájöttem, hogy a fanfiction hiába, lehet akármennyire egyedi, megköti a kezemet, ez Stephenie Meyer világa, és bár imádom, és szerintem fantasztikusat és maradandót alkotott a fantasy területén, de mégsem az enyém, nem érzem magam benne igazán otthon:) Ezért visszatérek majd a saját történetekhez, és remélem azokra is kíváncsiak lesztek:)
Na, ennyi lenne:D
puszi nektek és jó olvasást
mesi28


/Edward szemszöge/

Majd felrobbanok az idegességtől, és a tudattól, hogy tehetetlen vagyok. Még csak egy fél órája ment el, és már majd beleőrülök a hiányába. Már bánom, hogy nem használtam ki az utolsó alkalmat, hogy vele lehessek. Nem voltam mellette, amikor még lehetőségem volt rá, csakis a büszkeségem miatt. Amikor mindenki elbúcsúzott tőle, én csak álltam ott, mint egy rakás szerencsétlenség, pedig legszívesebben szorosan a karjaimba zártam volna. Sőt, el se tudtam volna engedni. Ebben biztos vagyok.
Meg se próbáltam úgy tenni, mintha minden rendben lenne. Az ég szerelmére, semmi sincs rendben! Bella talán máris veszélybe került, és nem lehetek ott, hogy megóvjam őt! Igaz, hogy neki sosem volt igazán a védelmemre szüksége. Mindig úgy képzeltem, hogy ha egyszer igazán fogok valakit szeretni, mindentől meg fogom védeni. Erre tessék.
Fel-alá járkáltam a nappaliban, a többiek azóta haza mentek, de én itt akartam lenni, mikor Bella jelentkezik. Miri a kanapén ült teljesen nyugodt arccal és a szemével követett engem.
A gondolatai már közel sem voltak ennyire békések, és mindent láttam, csak azt nem, amire igazán szükségem volt: információ. Tudni akartam, hogyan zajlanak az ilyenek, mennyi az esélye, hogy Bella megsérül, egyáltalán hol van pontosan. Legszívesebben azonnal utána eredtem volna.
-Az istenit állj már meg egy pillanatra, mert már jojózik a szemem!-csattant fel Miri minden előzetes "jel" nélkül.
Szinte meg se hallottam amit mond.
-Nem kellett volna elengednem. Mekkora marha vagyok!-idegességemben a hajamba túrtam és továbbra se tudtam megnyugodni.
Hirtelen két kéz nehezedett a vállamra, és egy megértően csillogó sötétbarna szempárral néztem farkasszemet.
-Na, figyelj ide! Én is aggódom értük. De azzal nem segítesz, ha toporzékolsz.
-Semmivel se segítek Miranda!-szúrtam közbe, de rám se hederített.
-Mondd csak, ha teszem azt, Esme-éktől távol élnél, és elrabolnák őt, Carlisle pedig felhív, mennél?
-Persze, hogy mennék! Miféle kérdés ez?-forgattam a szemem.
-Bella számára Chirstian és Melissa azt jelenti, amit neked Carlisle és Esme. Ebbe gondolj bele! Egyébként pedig te még nem láttad a barátnőmet úgy igazán harcolni. Félelmetes ellenfél, és elég stram lány. Nem lesz semmi baja.-lágyult el a hangja a mondandója végére. Ebbe nem tudtam belekötni. Pontosan tudtam, hogy ha Carlisle és Esme lenne ilyen helyzetben, én is megállíthatatlan lennék. Már bántam a viselkedésemet, hisz nem is Bellára haragudtam, csak borzasztóan féltettem. Mégis megbántottam őt. Láttam a szemében, ahogy rám nézett.
-Pontosan tudom, hogy harcol, volt szerencsém hozzá.-válaszoltam, mire Miranda szemei kikerekedtek.
-Tessék?!-krákogta, és kezei lehullottak rólam, majd a lábai is feladták és lerogyott a kanapéra. Kellett pár másodperc, amíg össze tudta szedni magát.-Azt hiszem, itt az ideje, hogy beszélgessünk Rómeó!-köszörülte meg a torkát, és megpaskolta maga mellett a helyet.
Vonakodva leültem rá, és töviről hegyire elmeséltem, mi történt a sikátorban pár hónappal ezelőtt.
-Bella mindig a legjobb sztorikat hagyja ki! Bár az is igaz, hogy az elején nem igazán voltam oda értetek. Veszélyforrás volt a szememben az egész Cullen család, veled az élen.-mutatott rám. Őszinte volt, és ezt értékeltem.
-Miranda, utána kell mennem. Én nem bírok itt ülni!-néztem rá kétségbeesetten.
-Nem-nem.-rázta Miri a fejét.-Verd ki a fejedből, megígértem Bellának, hogy nem engedlek utána. Én halott ember vagyok, ha te megjelensz ott. Amúgy sem tudod, hol is van az az ott. És én meg nem vagyok hülye, nem fogom elárulni!-mondta határozottan, és szándékosan másra gondolt. Az biztos, hogy a mellébeszélés (esetünkben "mellégondolás") nagyon ment neki.
-Ne haragudj, de szerintem azzal nem könnyítenéd meg a dolgokat, ha oda mennél.-mondta néhány másodperc hallgatás után.
/Bella szemszöge/
Az üvegszilánkok mint a csillogó vízcseppek a levegőben, kristályokként repültek felém. Felkaptam a babát, és elfordulva a saját testemmel védtem. Szegény sírni kezdett, én pedig elnyomtam egy fájdalmas sikoltást. Egy éles üvegdarab átvágta a felsőm anyagát, és a hátamba állt.
Kétségbeesetten forgott az agyam, hisz Marionnal a kezemben lehetetlenség harcolni.
Ez alig pár másodperc alatt játszódott le, minden olyan gyorsan történt, hogy még a gondolatot se tudtam befejezni magamban, máris valami nekem ugrott.
Lerúgtam magamról, mire a vámpír a falba csapódott. Pillanatok alatt megtelt a szoba vicsorgó, harcra kész vámpírokkal, szemükben pedig minden mást elvakító bosszúszomj úszott. Vadállatiasan morogtak, és lassan méregettek, mint egy nagymacska az áldozatát.
-Isabella Swan...-mondta lassan ki egy vörös hajú nő a nevemet.-Mintha csak az anyádat látnám... úgy gondoltam, rajta fogom megbosszulni, hogy az egész klánomat kiírtotta, de végül is... te is megfelelsz a célnak.-piszkálta unottan a körmeit, majd égő vörös szemeit rám függesztette, és gúnyosan elmosolyodott, ami a végén már vicsorgásba torzult.
A pánik kezdett elhatalmasodni rajtam. Ennyi vámpírral még akkor se nagyon bírnék el, ha nem lenne egy csecsemő a karjaimban.
Hirtelen nagy robajjal berobbant az ajtó, és ebben a pillanatban elszabadult minden. Hihetetlen csete-paté kerekedett, de én nem maradhattam. Muszáj Mariont megvédenem.
Így hát az erdő felé kezdtem szaladni. A vámpírok nem tudtak követni a sebességemnek köszönhetően, Marion pedig arcocskáját félősen a pólómbe rejtette. Nem tudtam, hová tartok, vagy hogy mit tehetnék. Bosszantott a tudat, hogy nem harcolhatok, mikor szükség lenne rám, de azzal is tisztában voltam, hogy Mariont meg kell védenem. Megálltam, hogy egy pillanatra kifújjam magam, mikor ismerős illatot sodort felém a szél. Bár már nagyon régen nem éreztem ezt, mégis felismertem.
-Norah!-szóltam megkönnyebbülve, és kifújtam az eddig benn tartott levegőt.
-Szia Bellus!-csilingelte, miközben könnyedén leugrott a fáról, ahol eddig tartózkodott. Rövid szőke haja most is borzas volt, zöld szemei élénken csillogtak. Elég furcsa lány volt, de imádtam a személyiségét. Vidám, kissé szertelen, de örül az életnek. Az idegeimre megy néha, de nem lehet nem szeretni.
-Norah, nagyon figyelj rám! Ő itt Marion, Chris lánya. Elég nagy balhé van a háznál, és vissza kell vinnem, de nem tudok egyszerre harcolni és vigyázni a kicsire. Vidd őt biztonságos helyre, és hívj erősítést.
-Vettem csajszi!-kacsintott rám, majd kinyújtotta a karját, és én óvatosan a karjaiba helyeztem Mariont.-Na, gyere csöppség.-gügyögött neki, miközben elfutott, én pedig visszafordultam, hogy segíthessek a többieknek.
Olyan gyorsan szaladtam, mint még soha. Féltem, hogy mi történhetett. Nemsokára meg is láttam a házat, ami most már nem egy boldog családi otthonra hasonlított. Hatalmas volt a felfordulás, a halál mindent bejárt. Úgy láttam most ezt az egészet, ahogy még sosem. Mindig úgy kezeltem, mint egy szent küldetést. De ahogy láttam, hogy mindenki szenved... vajon változtat valamin is az áldozatunk? Az akiket megmentettem eddig, nem haltak-e meg másképp, máshol, máshogyan? Nem volt ugyanolyan borzalmas veszteség? Kegyetlen a világ. És hiába próbálok, nem tehetek ellene semmit...
Márpedig muszáj lesz megpróbálni!
Megráztam magam, és nekiugrottam az egyik vámpírnak, aki megpróbált Jeremyre támadni. Innentől fogva minden figyelmemet a csatára fordítottam, és a zavaró gondolatokat, amik elmémet ostromolták későbbre száműztem. Ráérek még gondolkodni.
Az a vörös hajú nő, aki még a szobában megszólított elkezdett az erdő felé rohanni... nem tudom miért, de késztetést éreztem, hogy utána eredjek. Nem is tétováztam tovább, szaladtam teljes erőmből, a külvilág zöld masszává vált mellettem, mégis mindent éreztem. Ösztönös volt, s mélyről fakadó. Már egy ideje futottam, de még mindig nem láttam magam előtt, pedig már be kellett volna érjem. Hirtelen megálltam.
Nem is tudom, olyan furcsa érzésem volt... beindult a belső vészjelzőm, és feltűnt, hogy már a csata zajait se hallom. Felgyorsult lélegzetem lecsillapítottam, és koncentráltam.
Hallottam az erdő apró neszezéseit, de ezenkívül még valamit... lépteket. Macskaszerűen halk, puha ragadozói lépteket. Lehunytam a szemem, és tovább figyeltem. Hallottam, ahogy megtorpan, majd elrugaszkodik a földtől, és...
Ebben a pillanatban kipattantak a szemeim, és egy gyors mozdulattal elkaptam a torkánál, majd a földre taszítottam. Erősen tartottam, miközben rátérdeltem a mellkasára és a kezeit is leszorítottam.
A vörös hajú nő csak nevetett, gúnyosan és keserűen, láthatóan nem érdekelte, hogy simán végezhetnék vele.
-Ki vagy te?-kérdeztem a torkát szorítva. Tudnom kellett.
-Ismerlek Isabella Swan. Mindent tudok rólad és a kis románcodról az aranyszeművel.-kuncogott idegtépően.-Ismerem az életed... tudom, kik fontosak a számodra. Mindent tudok!-nevetett még mindig.
-Figyeltél engem? Miért? Gyerünk! Mondd meg!-szorítottam még jobban, de közben én is ziháltam. Kémkednek utánam.
-Bosszú! Mindenkit utol ér egyszer. Te se menekülhetsz előle.-suttogta, majd megint hátborzongatóan kacagni kezdett.
-Mi a neved?-faggattam tovább.
-Victoria.
-Többen is vagytok?
-Ó, azt meghiszem kicsi Bella!-hallottam meg a hátam mögött egy negédes hangot, majd már csak azt éreztem, hogy egy fához dobnak, ami megreccsent a lendülettől. Nyögve csúsztam le a földre, és felemeltem a fejem. Két vámpír állt Victorián kívül előttem.
Az egyiket még soha életemben nem láttam. De a másik... a másikat nagyon is. Sötétbarna bőr a vámpírok sápadtsága alatt... hosszú fekete haj... és ugyanaz a vörösen izzó kegyetlen szempár.
Ő volt az!
Ő ölte meg a szüleimet!
-Legutóbb nem igazán volt alkalmunk megismerkedni Bella. De ezt most bepótoljuk.-emelt fel a hajamnál fogva, hogy a szemembe nézzen.
-Undorodom tőled.-köptem remegő hangon.
-Ó, édesem. Nem tanítottak jómodorra, igaz?-kérdezte, és újra a fához vágott.
Hát itt a vége a játéknak...
/Edward szemszöge/
Már fél napja várjuk a telefont... nem bírom tovább!
-Miért nem jelentkeznek már? Mi tart eddig?-kérdeztem ingerülten.
-Nem tudom... lehet, hogy csak rengeteg a dolguk, tudod azért ott is elég zűrös a helyzet.-magyarázkodott Miri az ajkát rágcsálva, de ezzel csak engem és talán saját magát akarta nyugtatgatni. Az agya már a legrosszabb rémképeket vetítette, habár igyekezett elnyomni magában őket.
-Edward, a szemeid éjfeketék. Menj el vadászni, csak magadat kínzod!-mondta Miranda, de én a fejemet rázta.
-Nem azért feketék... csak aggódom Érte.-temettem a kezeimbe az arcomat.
-Talán, ha eltereled a gondolataidat, könnyebb lesz. Nézd, tényleg tudom, mit érzel, de ilyen egy vadász élete. Nem ez az első, és nem is az utolsó, hogy csatába kell mennie. Én is voltam már sokszor. Ezt a feladatot osztotta a fajtámra a sors. Veszélyes, igen. De alapos kiképzést kaptunk. Te féltenéd Jaspert, ha el kéne mennie harcolni? Nem, mert erre termett. Egy igazi katona. Bella is ilyen, bár kicsit másképp, és női verzióban.
-De Ő annyira törékeny...
-Azt te csak hiszed, Rómeó! Az én barátnőm bármit képes túlélni! Csak te a gyengébbik oldalával szembesültél. Az érzéseivel szemben ő is védtelen, mint ahogy mindenki. Ellened mindig védtelen volt, habár ő elég későn döbbent erre rá.-mosolygott Miranda. Hihetetlen, mennyi pozitív energia áradt a szavaiból, még egy ilyen helyzetben is.
-Aliceszel nagyon hasonlítotok egymásra.-jegyeztem meg.
-Nos, hát jól kijövünk. Megegyeztünk abban, hogy mindketten borzalmasan szerencsétlenek vagytok, és megoldottuk helyettetek a dolgot.-kacsintott, és tényleg, kísértetiesen emlékeztetett a kedvenc hugicámra. Fogadok, hogy épp otthon pattog, hogy ő bizony tudni akarja, mi történik, ide akar jönni, és még Jasper se képes egy helyben tartani.
Várjunk csak...
-Miri, te honnan tudsz Jasper múltjáról?-fordultam oda hozzá.
-Alice mindent elmesélt nekem a családotokról, hogy kivel, mi történt, és miért is választottátok ezt az utat. Mivel még soha nem hallottam ilyesmiről, nagyon kíváncsi voltam, és kifaggattam.-válaszolta Miri.
-Megértem. Azért furcsa, hogy még sosem botlottunk vadászokba, elég sok helyen éltünk már emberek között.-gondolkodtam el.
-Tudod, kevesen próbálnak be is illeszkedni, általában elszigetelten élünk és képezzük a kisebbeket, vagy épp ellenkezőleg, az emberi utat választjuk és emberként éljük a mindennapjainkat. Ti pedig elég jól beilleszkedtek az emberek világába, aki kevésbé rutinos, nem biztos, hogy észreveszi a kindertojásba rejtett meglepetést.
Erre felnevettem. Ilyet se hallottam még. Vámpírok, mint csokik. Ez is csak Miri őrült agyából pattanhatott ki.
A telefon éles csörgése hasította át a pillanatnyi csendet, mire megmerevedtem ültömben. Miranda pedig, mint akit puskából lőttek ki, úgy száguldott a telefonhoz.
-Halo!-szólt bele. Valaki halkan és gyorsan duruzsolt a telefonba, úgy, hogy esélyem se volt meghallani, mit mond, ezért inkább Miranda arcát és gondolatait figyeltem.
Egy pillanat alatt futott ki a vér az arcából és váltak a gondolatai összefüggéstelenné. Kezdtem komolyan pánikba esni. Ez nem jelenthet jót.
-Kösz, hogy szóltál, Norah. Hívj, ha megtudsz valamit.-suttogta színtelen hangon Miri, majd letette a telefont.
-Mi történt? Mondd már!-kértem fojtott hangon.
-Baj van, Edward... Bella...

23 megjegyzés:

Rebii írta...

na jóóó ...szerintem nem kell mondanom h hova mennyél xD
de..ez !!! hát egy tipikus mesi függővég xD
komolyan mondom hogyha ezt az érzést amit a feji végén éreztem lehetne palackozni akk meglenne a leghatékonyabb tömegpusztitó fegyver !
ááá....TE SZADISTA ÁLLAT !!!!
hát..ezt sem elalvás előtt kellett voolna elolvasni :/ :D
jaj..de nagyonjóó volt !
edward kis cunci hogy aggódik xD

bocsi h edig nem irtam de téll nem sűrűn van időm olvasni :S
de hogy tud: KIRÁLY VAGY EMBER !!! xDD
puszi
repcsi

Rebii írta...

aww...első ^.^

Névtelen írta...

ÁÁÁ!
Miért kell mindig ilyen függővégeknek lennie?? :)
Megőrítő!!! !!! xD
Nagyon tetszett a fejezet. :)
A legjobb részek szerintem Miri "beszólásai" voltak. xD
[-Az istenit állj már meg egy pillanatra, mert már jojózik a szemem!
(...)nem biztos, hogy észreveszi a kindertojásba rejtett meglepetést.]
Ezeken döltem a nagy röhögésemben... xD :D
Nagyon jó volt!!! :P
Én telhetetlenségig olvasnám... xD
Siess a folytatással...! :)

szannika írta...

UUUUUUUTÁLLAK!!!! Na jó, nem... de ez szemétésg volt! Szadista vagy! xDxD
Nagyon jó lett a feji!
puszi

Klajcsiií írta...

baaazzzzz itt abbahagyniii??!! ááááááááááááááááááá nemnemnemnem!!!!
te téll egy nagy szadista vagy az már tuti -.-
am nagyon jó lett a fejezet, mint mindig :DD
és nagyon várom a kövit, mert iylen csúnya véget hagytál -.- :D
pusziií

darkcica írta...

nem is te lennél ha nem lenne a végén függővég!
szegény Bella!
és szegény Edward! ha igy folytatja elmegyógyintézetbe kerül
amugy nagyon jó lett
puszi
dark

Névtelen írta...

Hát most őszintén, tényleg az jutott eszembe először amikor a végre értem, hogy ez tényleg "jó köcsög függővég" lett. Most komolyan!!!!
De nagyon bírtam. Miri pazar volt, Edward pedig tetszik, hogy ennyire aggódik, így talán még inkább rájön, hogy nem bírja Bella nélkül. Remélem nem lesz Bellának semmi baja (az nem lehet!!!!), és elmennek után megmenteni, mármint a Cullenek.
Nagyon várom a frisst, siess vele légyszíves.
Virág

Dézi írta...

már megint a függővég mér jó ez? nagy lett, ha ezek után nem szalad Ed oroszba akkor végem, kitépem Miri haját ha nem árulja el neki hova is kell menni és prippölnek Cullenestől mindenestől megmenteni Bellát
puszi

Névtelen írta...

nah jó ez kegyetleség:@:@ilyen függővéget....pfff ez szemétség volt:@ egyépként nagyon jó a feji remélem hamar jön a kövi:D:D

Moncs írta...

huuuu jó lett :D na de ez a függővég????ccccccccccccccccccccc
siess a kövivel :D

Nalla írta...

Szijja!
Huuuuuuuuuu!
Ez nah jó......
Ennyit az értelmes beszédről! xD
Ez őrülten jó lett!
Nagyon várom a folytatást!
Remélem mihamarabb lesz!
Booogiii

Christina írta...

Hogy lehet ilyen véget kreálni???Várj kitalálom...talán mert te vagy a gonoszkodó Mesi!!!Arrrgggg...
Tudtam, hogy nem adod meg az örömet, hogy Edward szállt be az ablakon...
Tetszik ahogy belehoztad Victoryát, nem számítottam rá. Ed milyen kiscuki volt ahogy fel-alá járkálva morgolódott, hogy Bella után kellene mennie:-D
Mesi, a feji előtt írottakhoz is fűznék megjegyzést...
Ne vedd magadra, hogy nem írnak komit, biztos látod, hogy más jó íróknál se szeretnek írni komit! Ennyi látogatod van, ez alapba jelenti, hogy oda vannak érted, és a történetedért, próbálj ebből pozitívat meríteni, persze tudom, h. ez nem ugyan az, hisz te csomó idődet a fejivel töltöd, hogy megírd nekünk(még betegen is) és a minimum lenne, hogy egy rövidke hozzászólást írnak, igazad van!Hidd el nagyon jó vagy!És h. nem tartod a világodnak ezt a fantasyt...hát az írásodból és a történetből ami a te fantáziádból születik abszolút nem érződik, hogy így lenne!persze ha te így érzed...
De nagyon sajnálom, hogy lassan vége lesz, nagyon a szívemhez nőtt ez a történet, és ahogy azt megírod!Kérlek ezen még gondolkozz el, hogy nem-e folytatnád egy következő könyvben, mert csomó mindent kilehetne még hozni a töriből. De természetesen ez a te döntésed, a te történeted.
Puszy

Névtelen írta...

Ilyen véget, h lehet kitalálni. Most azonnal folytatni kell, mert ez így nem jó. Becsavarodik tőle az ember!

Vicky írta...

Szia!
Ez nem ér!!! Pont, így befejezni!!! Kegyetlenség!! Ezért muszáj vagy minél előbb folytatni! :) :)
Am nagyon jó a töri, folyamatosan követem a fejezeteket!
Pusszancs

Névtelen írta...

Nagyon jó volt csak mire beleélem magam már vége a fejinek.Alig várom a köv.fejezetet.

Névtelen írta...

Szia!!
Messiii nagyon bizsereg a tenyerem.., de nem akarlak kinyírni nyugi még nem!!!Mégis mit tettél Bellával mi történt???Ezt nem hiszem el ez nagyon ronda dolog volt tőled...Bella gondolatai és a harc eseményei nagyon izgalmasak voltak Norah személyisége vidám de tudja ha baj van nincs apelláta.Nem mond nekem azt hogy meghalt mert nagyon mérges leszek és lassan vége???Ez olyan szomorú nagyon szomorú lennék ha ennyi függővég és izgalom után nem boldog vég lenne...Könyörgök könyörülj rajtunk és a szereplőkön!!!Vajon a múlt mindent tönkretesz mindent gátolni fog????Ne tedd légy szíves
Imádom a történetedet!!!:)
Melinda

trixi írta...

Szia!
Nagyon-nagyon jó fejezet lett!!!!
Szegény Edward annyira ideges. :( És szegény Bella :(
Remélem kinyírják azt a szadista állatott!!!!!
Várom a folytatást!!!

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok nagyon jól sikerült ez a rész szinte végig izgultam az egész fejezetet. Remélem Bellának nem esik baja. Na és Edward sem csinál valami meggondolatlan dolgot.
Viszont nagyon elszomorodtam mikor olvastam a felvezetőt Mi szerint nem tervezed a történet folytatását és pár rész után vége ennek a sztorinak. Pedig rengeteg lehetőség van még ebben a történetben és szerintem az ötleteid is kitartanának még.
Mi sem bizonyítja jobban ezt mint ez a fejezet. Itt a végén még mindig van min izgulni ráadásul a mi kis szerelmes gerlepárunk is csak most jött össze. Ráadásul nagyon megszerettem ezt a kis történetet és ezzel nem csak én vagyok így szerintem.
Viszont megértem az indokaidat, hogy ez nem a te fejedből pattant ki és szeretnél egy teljesen saját sztorit.
De szerintem az egyik nemzárja ki a másikat. Remélem elgondolkozol ezen egy kicsit és talán megszánsz minket.
Puszi Gina

Tündi írta...

Szia!
Én most találtam rá az oldaladra és most olvastam végig az egészet.Nagyon jó történet,de te is tudsz ám függővéget hagyni nem elég hogy végig idegeskedem az egészet még ez is:)
Izgatottan várom a következőt.
üdv.Tündi

Nina írta...

Mesi én meg foglak téged ölni.
Ne haragudj, h nem írtam komit, de csak most volt időm, hogy olvassak és 3 fejivel lemaradtam.
és a kritika:
Fantasztikus,észbontó és elragadó lett, de hogy lehet ekkora függővéget hagyni?
Nem tudtad volna egy kicsit később abba hagyni, vagy korábban??
Hihetetlen vagy szándékosan kínzod az ember idegeit igaz? Ez a hobbid!
Remélem hamar lesz friss mert szét fog vetni a kíváncsiság előbb utóbb.
Nagyon jó lett, csak így tovább.
Remélem Bella hamar visszatér...
Puszi

Mónika írta...

Imádtam a történet folyamát, ahogy sodortak magukkal a történések, a cselekmények benne. Sajnálattal olvasom, hogy hamarosan befejeződik. A Te tehetségeddel, sokkal komolyabban kellene venni téged.
Szeretem az írásod és várom a következő fejezetet.

Névtelen írta...

Szia!
szerintem igen is maradandót alkottál és igen sok emberben megmozgattad a fantáziát. Hiszen az alap történetbe, olyan csempésztél be, amire még nem volt példa. Szerintem ez az egyik legjobb Twilight-os fanfiction.
Nagyon sajnálom, hogy lassan a végére érünk:(

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Hello Bambi!
Olyan rég dumáltunk már, nagyon hiányzol! :'( Mikor vagy msn-en?-bár, én sem vagyok fent többet, de azért összehozhatnánk vmikor egy duma-partyt;)
Rég írtam már komit, amiért nagyon szégyellem magam...
Menj a fenébe a függővégedért Mesi! Itt kezdeném!
Másik:Nagyon rossz, hogy abbahagyod! Hiányozni fog! :( Egy olyan ficet alkottál, amit nem sokan tudnának! Olyan lett, mint egy kifestő, te attál színt neki, és gyönyörű lett! Imádtam már akkor ezt az egészet, mikor a motoros képeket mutogattad xD Hiányozni fog! DE! Jönnek az új történetek ez vígasztal!
Nagyon hiányzol Bambim!
pusszi

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me