2010. augusztus 11., szerda

22.Fejezet-Altató


22.Fejezet
Altató

Sziasztok!
Meghoztam a következő fejezetet, szerencsére nem nyúlt hajnalba a dolog:D Bár kicsit rövidebb a szokásosnál, de nézzétek el nekem, ezt a függővéget egyszerűen nem hagyhattam ki, annyira adta magát a helyzet. Gondolom most örültök is nekem, mesi nem beteg, hozza a formáját xD
Remélem azért tetszeni fog!
Dézikém, neked külön xanax-szal ajánlott, mert tuti meg fogsz ölni :D
Nagyon köszönöm a kommenteket az előző fejezethez, én is nagyon örülök, hogy ismét itt lehetek veletek, el sem tudjátok képzelni, mennyire hiányzot ez a blog és ti is :)
Örülnék a kritikáknak nagyon :))
puszi
mesi28

/Edward szemszöge/
-Edward...-megmerevedtem, és az agyam máris elkezdte gyártani a bénábbnál bénább magyarázatokat arra, mit is keresek a szobájában az éjszaka kellős közepén, de ahogy halkan közelebb mentem hozzá, láttam, hogy a szemei csukva vannak.
Álmában beszél.
Mondanom se kell, mennyire megkönnyebbültem, de ez sem tartott sokáig, ugyanis az agyam újra pörögni kezdett.
Rólam álmodik? Vajon mit? Rémálma van?
Leültem az ágya mellett álló öreg hintaszékbe, és onnan figyeltem az arcát.
Hosszú sötét szempillái árnyékot vetettek csontfehér arcára, vörösesbarna haja kuszán terült szét a párnán. Úgy tűnt, mélyen alszik és az arcán játszó enyhe mosoly alapján arra következtettem, szépet álmodik.
Hirtelen fordult egyet, így az arca pont velem került szembe.
-Edward...-sóhajtotta álmatagon, mintha kérne valamit. Ha így kéri, még a csillagokat is lehoztem volna neki. Bármit, amit csak akar. Képtelenül gyönyörű volt, ahogy az arca a hold fényében fürdött.-Kérlek... maradj velem... kérlek...-suttogta, én pedig ellágyultan néztem rá.
Bármit megtennék érte!-villant át az agyamon.
Bárcsak meg tudnánk beszélni, ami történt. Remélem, nem gondolta azt, hogy ennyiben fogom hagyni a dolgokat.
Nem tudom meddig vigyázhattam az álmát, de még a nap se kezdett el feljönni, ő már mocorogni kezdett.
Gyorsan felpattantam a hintaszékből, és halkan távoztam az ablakon keresztül.
Teljes sebességgel süvítettem keresztül a még jócskán szunnyadó erdőn, még teljes volt a csend, csak az esőcseppek ritka koppanása törte néha meg.
Ahogy hazaértem, azonnal a zongorám felé vettem az irányt. Nagyon rég nem játszottam már rajta. Egy idő után már a zene sem tudta kitölteni azt a fajta ürességet, amiről nem akartam tudomást venni, de attól még ott volt.
Amíg Bellánál voltam egy dallam bontakozott ki a fejemben. Valahogy, ahogy őt néztem, mintha megmozdult volna bennem valami, mintha felolvadt volna a szívem.
Hosszú idő óta először érzem újra azt, hogy nem csak az ujjaim játsszák a dallamot, hanem a nem létező lelkem is. Itt benn is szólt a zene.
Nem is kellett gondolkodnom hozzá, szinte automatikusan formálódott a kezeim között az aprócska dallam gyönyörű melódiává.
Ahogy befejeztem, azonnal a fejembe tódultak a nappaliban lévők gondolatai.
"Edward újra zongorázik!"-Esme csillogó szemekkel Carlisle karjaiba bújva nézett engem és ha tudna, szerintem már rég könnyezne.
"Nicsak, az öcsköst homlokon csókolta a múzsa... vagy esetleg egy csini vadász?"-Emmett... a fejére ejtették a szülőszobában, az ziher, még egy ilyen defektes vámpírt... Rosalie is érdeklődve figyelt engem férje mellől, még a hajáról is elfelejtkezett egy futó pillanatra.
"Edward újra játszik! Edward úja játszik! És még mosolyog is!!! Tudtam, tudtam, úgy tudtam!!!"-Alice csak mindentudó mosollyal az arcán dőlt Jaspernek, aki szintén mosolyogva nézett engem. Csak a gondolataik üvöltöttek.
Mikor véget ért a dal, belekezdtem Esme kedvencébe, hisz tudtam, mennyire szereti, ha zongorázok.
A családom tagjai szállingózni kezdtek, Carlisle elindult a kórházba, Jasper szerintem besokallt az érzéseimtől és Aliceszel felmentek a szobájukba. Emették pedig még elszaladtak vadászni suli előtt a közelbe.
Esme leült mellém a székre és csendben hallgatta a játékomat.
-Mondd csak, mi a címe annak a darabnak, amit legelőször játszottál? Gyönyörű volt, de még sosem hallottam.-kérdezte kedvesen, mikor véget ért a szám.
-Az egy altató volt.-válaszoltam azt, ami legelőször az eszembe jutott.- Igen, egy altató egy különleges személynek.-mosolyodtam el.
-Az a lány megfogta az isten lábát.-mondta Esme, majd gyengéden homlokon csókolt és elindult a konyha felé, hogy kivegye a sütőből a muffinokat, amiket az árvaházba fog vinni, de csak azon járt az esze, vajon milyen lehet Bella. Hisz ő még sosem találkozott vele személyesen.
Annyira elmerültem a gondolataimban (na, meg persze próbáltam kizárni a fentről leszűrődő eléggé félreérthetetlen hangokat), hogy mire feleszméltem, már indultunk is az iskolába.
Eltökéltem, hogy ha törik, ha szakad, beszélek Bellával. Muszáj megtudnom az igazat!
-Ma még nem fog sikerülni, Edward. Nem azt mondom, hogy egyáltalán nem, de ma biztosan nem. Láttam. Bella nem hagyja magát.-jött le Alice a lépcsőn, majd megértően bátyjára mosolygott.
-Alice, te sem vagy tévedhetetlen. Bella nem lehet ennyire makacs.-válaszoltam, mire Jasper felkuncogott. Kérdő néztem rá.
-Azon, hogy melyikőtök az önfejűbb hosszasan el lehetne vitatkozni. De szerintem Bella szimplán csak fél. Nem hinném, hogy túl sok jó tapasztalata lenne a fajtánkat illetően és momentán mi vagyunk túlerőben. Normális, hogy meg van rémülve.
-Azt mondod, hogy hagyjam az egészet és tegyek úgy, mintha mi sem történt volna?-kérdeztem vissza hitetlenkedve.
-Én csak azt mondom, hogy finoman.-helyesbített, majd elindult a felesége után a garázsba és végül én is követtem őket.
Padlógázzal söpörtem végig Forskon egészen a suliig, elég korán volt, még akadt hely bőven, így beálltam az egyik tágasabb helyre, majd kiszálltam és a kocsimnak dőlve vártam, hogy Bella megérkezzen.
Alice a fejét csóválva elsétált Jasperrel a nyomában órára.
Emmettet pedig, aki minden áron látni akarta mire megyek Bellával, Rosalie cibálta el, amiért hálás voltam neki, nem hiányzott ehhez az egészhez még a bátyám beteg humora is.
Vártam, de nem jött.
Már mindenki beszállingózott a terembe, hisz pillanatokon belül becsengetnek. Elhatároztam, hogy megvárom Bellát, nem érdekel az se, ha elkések az órámról, de beszélnem kell vele.
Épp amikor megszólalt a csengő, meghallottam a motor csikordulását az aszfalton és Bella fordult be a parkolóba, majd fékezett le az egyik helynél, de már láttam, hogy ennek nem lesz jó vége.
A motor a hirtelen fékezéstől erősen kidőlt, és majdnem ráborult Bellára.
Nem is gondolkodtam, átvágtam a parkolón, és egyik kezemmel elkaptam Bella derekát, a másikkal a motor kormányát tartottam meg. Meglódítottam Bellát, így kiszedve a lábát a motor alól, majd azt óvatosan a földre helyeztem, hogy ne legyen baja és a továbbiakban a karjaimban tartott lányra összpontosítottam, aki még mindig nem jutott levegőhöz meglepetsében.
-Bella, jól vagy?-suttogtam közel az arcához, mire alig észrevehetően megrázta a fejét.
-Igen, köszönöm.-krákogott zavartan, és megpróbált eltolni magától, de nem engedtem el.-Jobb lenne, ha elengednél.-mondta nem túl meggyőzően és kerülte a tekintetem.
-Miért is?-húztam magamhoz még közelebb, az orrunk majdnem összeért. Illata elkábított, de nem a szörnyet hozta ki belőlem, hanem valami egészen mást... Bella apró kezei még mindig a mellkasomon pihentek, de már nem fejtett ki különösebb erőt, hogy eltoljon magától.
-Órára kéne menni...-motyogta kissé kábultan. Nem tudtam, hogy vajon még mindig sokkos állapotban van, vagy esetleg az én közelségem volt rá ilyen hatással. Reméltem, hogy az utóbbi.
-Kéne.-hagytam jóvá, és már majdnem megcsókoltam, mikor mintha a helyére kattant volna valami az agyában, kitépte magát az ölelésemből, és elszaladt.
/Bella szemszöge/
Mekkora hülye vagy, Bella! Egy ökör, ráadásul címeres! Nálam nagyobb szerencsétlenséget még nem találtak az isten elfuserált állatkertjében, az biztos!
Fizikán ültem, és igyekeztem nagyon úgy tenni, mintha a tanárra figyelnék, de gondolatban a ma reggel történteken jártattam az agyam.
Ennyire én se lehetek szerencsétlen, fogalmam sincs, mi ütött belém. Pedig annyira akartam, hogy megcsókoljon. Világomról nem tudok, amikor a közelemben van.
Összerezzentem, mikor megszólalt a csengő, úgy szedtem össze a cuccaim és kóvályogtam ki a teremből, mint aki be van gyógyszerezve, vagy nem is a földről származik.
-Na jó, drágám! Elfogyott a türelmem, mi történt ma reggel, amitől olyan vagy, mint aki be van tépve?-állított meg Miranda a szekrényemnél.
Nagyot sóhajtottam, és mindent elmeséltem neki, mert tudtam, addig úgyse hagy békén, ameddig ki nem szedi belőlem. Mirit nem lehet elintézni egy vállrántással.
-Esküszöm, hogy nem értelek, te lány! Mi az isten van veled?
-Isten biztos nincsen, akkor nem itt tartanék.-válaszoltam szárazon, mire csak egy szemforgatást kaptam válaszul.
-De most komolyan, Bella! Minden adott volt! Tudja, hogy mi vagy, legalább is eléggé körvonalazódott előtte, hacsak nem gyengeelméjű, és még így is akar téged. Mi tart vissza?
-Én... én csak...
-Te csak???
-Félek. Tessék, kimondtam! Rettenetesen félek ettől az egésztől! Én... én még sosem éreztem ilyet. Soha! És nem könnyítik meg a helyzetem a körülmények sem.-fakadtam ki, mire a barátnőm se szó, se beszéd, megölelt.
-Nincs mitől félned. Ha bánt, kiherélem.-eresztett el, mire felnevettem.
-Tudom én... csak, teljesen más, amikor ott állok előtte, és... egyszerűen levegőt nem kapok, nemhogy még beszélni tudjak.-pirultam el a mondat végére.
-Hova lett az a bátor lány, akit én ismerek?-bökött oldalba játékosan.
-Levadászta az áldozata.-sóhajtottam.-Basszus!-csak ennyit bírtam kinyögni. Még mázli, hogy közel van a klotyó. Beszaladtam az egyik fülkébe, és csak ennyire volt időm, mert már jött is a kis róka.
-Rohadt átváltozás!-lihegtem. Miért nem mondta senki, hogy ez ilyen pokoli érzés? Egyszer csak billen egyet a világ, és nem tudod, mi történik, csak sodródsz az árral.
Kimentem és megmostam az arcom, meg ittam egy kis vizet.
Ahogy kiléptem a folyosóra, Miribe ütköztem, aki csak megértően nézett rám. Tudja, mi zajlik bennem, hisz ő is átesett ezen. Bár ez mindenkinél másképp folyik le.
Miri folyamatosan sírt és hisztizett, hozzá se lehetett szólni, Jeremy csokit zabált (megjegyzem, azóta nem eszik semmilyen formában szegény), Christian folyton elájult. Nem tudtam, mi van vele, mikor egyszer csak hátravágódott mellettem a szupermarketben. Csak néztem nagyokat.
Hát, én mindent a nyakamba kaptam. Röhögő görcsöket, érzelmi rohamokat, rosszullétet, és úgy néz ki, krónikus gyávaságot is...
Amint eszembe jutott, milyen óra jön, a földbe gyökerezett a lábam is.
Jesszus! Biológiám lesz!
Hatalmas volt a kísértés, hogy ellógjam, de iszonyat nagy!
Viszont tudtam, hogy nem tehetem. Nem tudni, mennyit kell majd otthon maradnom az átváltozásom miatt, és nem szeretnék év végén pótvizsgázni bioszból.
/Edward szemszöge/
Ma nem is láttam Bellát. Bár elég sanszos, hogy direkt kerül engem, de az istenért, nem olyan nagy ez a suli, és mégiscsak vámpír vagyok, ráadásul képességgel megáldva, nem igaz, hogy ne találjam meg!
Egyszer futólag megláttam az arcát, de mire odaértem, már hűlt helye volt.
Kezdem úgy érezni, hogy bújócskázik velem.
Tényleg ennyire szörnyű a magyarázat a dolgokra?
Talán mégiscsak igaza volt Alicenek... de mi van, ha Bella egyszerűen csak nem akar velem beszélni? Hisz mit akarna tőlem? Egy szörnyeteg vagyok... rosszul tettem, hogy megpróbáltam ráerőszakolni az érzéseimet.
De ha egyszer nem mond semmit! Miért nem mondja meg nyíltan?
-Öcsi, abba belegondoltál már, milyen nehezen lehetne belőled kihúzni az igazságot fordított helyzetben?-csapott a vállamra Jasper, mire csak egy gyilkos pillantást kapott.
"Oké, én csak megemlítettem."-emelte fel a kezeit, majd Aliceszel elmentek a következő órájukra.
Jasper szavai azért elgondolkodtattak. Nem tudom, mit tennék, ha nekem kéne bevallanom neki a kilétemet. Ha ő ember lenne, és mit sem tudna rólunk... eljátszottam a gondolattal, de fogalmam sincs, hogy álltam volna elé ezzel...
Biológia a következő órám... erősen kétlem, hogy valamit is ki tudnék belőle rángatni, hisz csomóan lesznek körülöttünk, de az az utolsó órája neki is és nekem is... talán utána elkaphatom.
Hamar bementem a terembe, még alig voltak páran, és leültem a hátsó padba.
Vártam, csak vártam, hogy megérkezzen, és már az is eszembe jutott, hogy talán be se jön. Nem, ő ennél azért felelősségteljesebb. Nem lógna.
Utolsó pillanatban be is esett, és mögötte jött a tanár is, de ahogy megláttam, mit hoz a kezében, már nem Bellára figyeltem.
Csak egyvalami járt a fejemben:
KI KELL JUTNOM INNEN!!!

18 megjegyzés:

trixi írta...

Szia!
Hát ez nagyon nagy lett!! XD
A végén rendesen röhögtem mikor leesett,h mit hozhat a tanár s kezében XD
Am mondtam,h mikor tisztáznák a dolgokat mindig csavarsz egyet és pofára ejtesz minket XD
Most is majd lesestem a székről mikor Edward rájött,h Bella álmában beszél XD
Kizárólag a te hibád lesz ha egyszer tényleg kiesek a székből és a nagyszetencsémmel még elisztöröm valamim!
...(elgondolkodik)... élet biztosítást kell kötönöm!

trixi írta...

Jah és első komi volt ;)

Rora írta...

Szia:))
Nagyon örülök, hogy visszajöttél, hiányzott a törid.
Fantasztikusan írsz, már most várom a következő fejit.
Puszi Rora

Névtelen írta...

remélem Bells segít neki kijutni, bár nem értem, hogy a mi kis Tünpirünk miért nem látta előre a vérvételt... már ha jól sejtem, hogy az lesz
várom a kövit

Rami írta...

Szuper lett :D Kíváncsi leszek mit hozol ki belőle, annyira várom már a kövi fejit és boldog vagyok, hogy vissza tértél ^^ Bár ezt már leírtam az előző fejinél is de na :D örülünk neked ^^

szannika írta...

Basszus Mesim akkora egy szadista vagy! És ezt nemcsak mi - az olvasóid - gondoljuk így, hanem Edward és Bella is! xDxD
Szal nagyon gyorsan hozd őket össze, vagy különben parasztlázadás lesz itt...:D
Úgy,h félj tőlünk!
A feji klassz lett!
puszi

Névtelen írta...

Na szóval, irtóra örülök, hogy újra írsz, teljesen el voltam már keseredve, jó, tudom, mi történt a gépeddel, de akkor is nehéz volt. (ja nem ide tartozik, nekem tél végén volt így a gépem, állandóan újra indult, a szerelő mindent kicserélt, kb. 2 hónapig volt nála a gép, már összerakott egy újat az alkatrészekből, mire kiderült hogy a gépház zárlatos, amiatt volt az egész, ez álítólag 100000 esetből egyszer ha előfordul, még ő sem találkozott ilyen problémával, egy másik szerelő vetette fel neki az ötletet, csak azért írom ide, talán olvasod, hogy lehet hogy nálad is ez a gond), na visszatérve, a fejikre, imádtam mindkettőt, de már annyira szeretném, ha normálisan megtudnák beszélni, remélem hamarosan eljutnak odáig. Ja és látom, hogy lázadás tört ki, és az életedre törnek páran, hááááát, ezen csak egyféle képpen segíthetsz, ha nagyon-nagyon gyorsan írod nekünk a fejiket, akkor, de csak akkor talán megmenekülsz. Na mégegyszer imádtam, remélem hamarosan jön az új rész. Virág

Mónika írta...

Szióka!

Hát ez bizony megint csavarosra sikeredett! De nagyon tetszett, még a csavarral is. Várom a következőt. (lassan olyan leszek mint Dr. Bubó...)

Névtelen írta...

Szia!
Messsi ugye ugye csak nem vérvizsgálat lesz az órán?Vércsoport meghatározás??Szegény Edward ezt jól megszívta....A sok vér, Bella vére és juj szegényem, Alice látni fogja majd a dolgot vagy lesz megoldás, Bella fog neki segíteni hogy elkezdődött nála az átváltozás??A hányinger, rosszullétek...De legalább Bella bevallotta ahogy fél retteg de vágyódik Edwardra az érintésére és mindenre amihez köze van a srácnak..A parkolós jelent nagyon jó lett Bella úgy sietett hogy majdnem rádőlt a motor nem lett volna semmi baja de a hős vörös hajú lovagunk a segítségére sietett és nem lett csók *hmm nagyokat sóhajt*És Edwardból pedig új zene életérzést életet adott a szerinte nem létező lelkének:)Csodás lett!!
Melinda

Dézi írta...

hogy az ég szakadná rád:) miután sikeresen nem aludtam semmit az éjjel annyira felbasztam magam agyilag rajtad, ezért most olyan hulla fejem van mint Edwardnak:D mondtam én hogy a 100-ik résznél lesz csak a lényeg, addig csak szappanoperázgatsz itt mint aki jól végezte dolgát:D komolyan mondom ha tőled nem kapok agydaganatot akkor semmitől, és a vége már megint olyan lett hogy nem mondok semmit, mondjuk tuti vérvételes biosz óra lesz, lefogadom Bella segít kimenekíteni Edwardot, aztán mi lesz?, megdumálják, hogy mi újság, téged ismerve Bella még nyűglődni fog egy jó darabig
na de siess a frissel, és mi az hogy este tízkor lesz, addig nekem még egy agydaganatom lesz
pusz

Névtelen írta...

imádom, imádom, imádom, szupi fejezet lett ez is, még csak egy nap telt el, de már most nagyon várom a következő fejezetet is, köszike, szia :) eklaire

lili írta...

SZIA!

Nagyot alkottál MEGINT! És nagyon izgi lett a vége is :p VÁROM A KÖVIT !!!!

mesi28 írta...

Hello jónép!:D
Látom, nagyon szerettek engem xD
Azért örülök, h tetszett, de ahogy látom, amint visszajöttem már nyírnátok is ki :DD Dézikém, nem a 100.ik résznél jönnek össze, mert nem is lesz olyan hosszú az egész xD
Szerintem még a folytatásokkal együtt se :DD
Némelyek jófelé tapogatóznak, van aki nagyon nem, de minden ki fog derülni a következő részben holnap
Igazán nem panaszkodhattok, mert hamar jönnek a fejik ahhoz képest, hogy újra meg kell írnom őket, a függővégek meg...most mit csináljak, rászoktam :DD
puszi
mesi28

Morgina írta...

Szia
Mesi Gina vagyok ezt remekül összehoztad Szegény Bella teljesen oda van legalább az a bizonyos csók helyet egy picike szájra puszi kijárt volna nem csak nekünk de szerintem Edwardnak is. A kis szentem milyen türelmetlen pedig ő sem lenne bátrabb ha neki kellene bevallania valamit szerelmének. Na és a vége hát tudod inkább nem mondok semmit csak annyit Gonosz Gonosz..... Még szerencse, hogy holnap jön a folytatást már nagyon várom. Pusz Gina

Klajcsiií írta...

szia:)
isteni fejezet lett, örülök h visszatértéél:DD és én is csatlakozom azokhoz akik ki akarnak nyírni téged xD teljes jogunk megvan hozzá XD
te téll szadista vagy éss áá meddig húzod még az idegeinket?!:O
várom a kövit és grat a 100 rendszeres olvasóhoz*.*
puszii

áנѕzтєα írta...

csak ötletem van hogy mit hoz a kezében :D de nagyonvárom owo

Christina írta...

Szióka!
Nagyon jó lett ez a feji is!:-) Az ahogy Edi elkapta Bellát a motorral, nagyon tetszett! Még új vagyok itt, de valóban tudod csűrni-csavarni a dolgokat, mikor azt hinné az ember már minden happy lesz, akkor hirtelen jön valami, ez gonoszkodás-"durcás arc".
De ezen kivül imádom ahogy írsz, és magát a történetet is, még a hirtelen fordulataival együtt is:-)
Nagyon várom a kövit!
Pusza

mesi28 írta...

Sziasztok!
Gina:ahogy látom kezded megszokni a szadizmusom xD hát igen, de annyira szeretem ezeket a részeket, hogy igen igen majdnem és mégsem :DDD Eddy fiú meg majd megkapja ami jár neki;)
klajcsií:igen, tudom mondták már h goni vagyok xD és én is örülök, annak meg pláne h tetszett a fejezet :DD
ájsztea:no igen xD
Christy:ez esetben üdv a blogon, és örülök h tetszik :) ha minden úgy történne, ahogy várjátok, nem is lenne izgalmas, nem igaz?:P
Köszi h írtatok!
pusz
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me