2010. augusztus 10., kedd

Újra én...és egy ajánlat

Sziasztok!

Az a harci helyzet, hogy már nagyon elegem van abból, hogy áll a sztori, mint bálám szamara... gondolom nektek még inkább!
Úgyhogy úgy döntöttem, hogy mivel valszeg még jó darabig nem férek hozzá a gépemhez, megírom a részeket újra! Hogy miért? Egyrészt mert sosem arról voltam híres, hogy birka türelmem van és meg bírok ülni a seggemen, másrészt pedig ti mindig írtatok kommentet, támogattatok a nehéz időkben, türelmesek vagytok és tartozom nektek ennyivel! A következő részt nem tudom mikor tudom hozni, de megígérem, hogy ma nekiállok, és lehet hogy valamikor hajnalban már fenn is lesz!
Lehet, sőt biztos, hogy más lesz, mint amit eredetileg elképzeltem és talán nem is lesz olyan jó, de mindent beleadok, hogy a lehető legjobbat hozhassam nektek!
Remélem, hogy ennyi idő után még van, akit érdekel!

puszillak titeket
mesi28

2 megjegyzés:

trixi írta...

Szia!
Nagy örömmel láttom a döntésed!!:D
Én majd kiugrok a bőrömből ez az egyik kedvenc történetem és már nagyon vártam a folytatást!!
Szerintem még vagyunk így ezzel egy páran :D

Becca Blackburn írta...

Helló!
Én is nagyon örülök a döntésednek!
Ha először jól meg tudtad írni, most miért ne tudnád? Ezt már egyszer meg tudtad csinálni, szóval biztos most is menni fog! Eltelt egy kis idő, amióta felkerült az eddigi utólsó fejezet, de attól te még nem írsz rosszabbul! Az olyan, mint a biciklizés; nem lehet elfelejteni! xD
Imádom a törid, és én 2-ig itt leszek, és várok a fejezetre!

Pux

Reby

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me