2010. augusztus 24., kedd

25.Fejezet-Döntés

Sziasztoook!
Hát némi csúszással ugyan, de itt vagyok :D
Túl sok hozzáfűzni valóm nincsen, csak annyi, hogy nagyon nagyon nehezen készült el a fejezet, mondhatni vért izzadtam vele... xD és sztem annyira nem lett jó, de majd ti megmondjátok. Ezen a héten nem igazán voltam csúcsformában, de úgy gondoltam, nem csúsztatom a friss időpontját.
Azért ennek ellenére, nyugodtan írjatok építő kritikát, abból csak tanulok, akár névtelenül is.
A másik, h annyira nem lett brutál függővég, de azért dézikém, neked xanax :D
Melinda, jöhet a szobor, mert élek és virulok :P
Remélem, tetszeni fog nektek,és nagyon nagyon örülnék a kommenteknek. Mindegyiknek! Az általában új lendületet ad, hogy látom, írtok nekem, hogy itt vagytok :)
Sajna kicsit rövidebb lett a szokottnál, ennyit bírtam magamból kisajtolni, és ez a kisregény is nagyon szétesett lett, ne haragudjatok, nem vagyok a toppon.
puszilok mindenkit, jó olvasást!
mesi28

/Edward szemszöge/
-Bella! Bella, ez nem vicces! Bella!-rázogattam a karomban szerelmem, de nem reagált. Közel hajoltam hozzá. Lélegzett, de csak felületesen.
Most már ideges lettem. Ez nem valami rossz vicc sajnos.
-Kérlek nyisd ki a szemed!-könyörögtem neki, miközben felkaptam, és a házuk felé kezdtem futni, remélve, hogy Miranda tud valamit erről. Csak azért nem Carlislehoz vittem, mert arra tippeltem, hogy ez valamilyen vadászos dolog lehet...
Hamar odaértem, kezemben az ájult lánnyal, de ekkor már túl voltam legalább tíz agyvérzésen.
Miranda azonnal kirohant a házból, gondolom észrevette, hogy jövünk.
-Istenem... mi történt?-kérdezte ijedten.
-Én nem tudom. Egyszer csak összeesett.-magyarázkodtam, miközben Miri gyorsan felmérte az állapotát Bellának.
-Hmm... Elképzelhető, hogy az átváltozás miatt volt, de nem biztos. Gyere, vigyük be a házba. Hátha Jeremy többet tud mondani, mint én... Ő öregebb, több mindent tud, mint én.-mondta végül, majd intett, hogy kövessem.
Felvittem a szobájába, ahol most először járok legálisan. Igazából még sosem néztem alaposabban körül, de az egész olyan... Bellás volt.
Lefektettem Őt az ágyára, majd kisimítottam egy kósza hajtincset az arcából. Olyan békésnek tűnt... mintha csak aludna.
Közben Jeremy is megjött, és ahogy Bella fölé hajolt, hogy jobban megvizsgálja, a féltékenységem újra feltámadt bennem. Hisz annyi mindenen mentek át együtt, és biztos nagyon bensőséges a viszonyuk, hisz a suliban is teljesen felszabadultnak láttam mellette Bellát...
Nem tehettem róla, de mardosott a féltékenység, ahogy Jeremy az angyalom fölé hajolva tanulmányozta az életjeleit.
-Hülyén fog hangzani, de minden rendben vele.-nézett felénk.
-Rendben? Ez szerinted rendben van?-kérdeztem dühösen.
-Mondtam, hogy hülyén fog hangzani. Nem tudom, miért ájult el, de kutya baja Bellsnek. Olyan mintha jó mélyen aludna. Nem tudom, mitől van ez.-csóválta a fejét.
-Jeremy... lehet, hogy akkor most...-hallgatott el Miranda jelentőségteljesen, mire Jeremy megvonta a vállát.
-Elképzelhető. Majd ha felébred, talán többre rájövünk, viszont most nem sokat tehetünk.
-Edward, vele akarsz maradni?-kérdezte Miri egy kedves mosoly kíséretében. Tőlem csak egy bólintásra futotta, de úgy látszik nem vette zokon. Halkan kiment a szobából, és miután bezárta az ajtót, leültem Bella mellé.

Bella szemszöge/

Hol a fenében vagyok? Mi... mi ez?
A helyszínek olyan gyorsan változtak körülöttem, ahogy a gondolatok kergették egymást a fejemben. Apró olasz kávézó után egy sötét erdő, majd tengerpart, aztán egy bálterem, egy kórház, aztán egy gyönyörű, titokzatos vízesésnél találtam magam.
Vártam, hogy mikor változik újra minden körülöttem, de ezúttal így maradt minden. Az égen a csillagok úgy szóródtak szét, mint a csillámpor a sötétkék bársonyon. A fogyó hold sápadt fénnyel vonta be a tájat, és a vízesés halk csobogásán kívül semmi nem hallatszott.
-Isabella...-nem tudtam honnan jött a hang, de az ismerős csengése miatt máris gombóc nőtt a torkomban. Többször fordultam meg a tengelyem körül, kutatva, hol lehet a hang tulajdonosa.-Isabella... kislányom!-végre megláttam őket.
-Anya! Apa!-odarohantam hozzájuk és közben a könnyem is kicsordult.
-Válaszút előtt állsz.-mondta apa, és én is megtorpantam. Hát ez lenne az?
-Tudom. És én döntöttem.-mondtam határozottan.
-Az eszed vagy a szíved döntött?-kérdezte anya.
-Talán életemben először mindkettő ugyanazt súgta.-válaszoltam.
-Akkor szerencsés vagy gyermekem. Legyen akaratod szerint. De jól vigyázz, Bella! Az életed eddig se volt könnyű... és ezután se lesz az. Nagyon sok nehézségen kell majd keresztül menned, hogy igazán boldog lehess. És nem mindig végződik a mese boldogan. Ezt jól jegyezd meg! Becsüld meg, hogy azzal lehetsz, aki a világon a legfontosabb neked.-mondta anya, de a végén már a hangja nem volt több suttogásnál. A színek és a formák elhalványultak és szédítő kavalkádként forogtak körülöttem, és forogtam velük én is...
-Anyu!-kiáltottam kétségbeesve, és kezemmel a keze után kaptam. Nem akartam, hogy itt hagyjon megint, hisz annyira boldog voltam, hogy újra láthattam őket.
De a kezemen már csak egy leheletfinom simítást éreztem, semmi mást. Minden szerte foszlott körülöttem, és ismét nem tudtam hol vagyok.
Sötét volt... valami meleg takart be. Ahogy elkezdtek az érzékeim visszatérni, egyre többet fogtam fel a környezetemből.
A kezem alatt ágynemű simítását éreztem, párna dudorodott a fejem alatt, az orromba pedig csábító napfény illat kúszott. Edward... erre kipattant a szemem, és tényleg egy aggódó, csodálatos arany szempár nézett vissza rám.
-Bella!-hangja megkönnyebbült volt és boldog, szorosan a mellkasára húzott, és nem is tiltakoztam. Hisz annyira jó volt a karjai között. Olyan biztonságban éreztem magam, mint sehol máshol.
Úgy fontam a karjaim nyaka köré, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Hirtelen beugrott, hogy nekem elméletileg nem itt kéne lennem...
-Edward...-húzódtam egy kicsit el tőle, hogy a szemébe nézhessek.-Hogy kerültem ide? Az utolsó emlékem az az, hogy a réten ülünk...-gondolkodtam el, és éreztem, hogy van itt még valami... valami, amit elfelejtettem. Valami megváltozott bennem, de nem tudom, mi. Nem emlékszem semmire, mintha törölték volna a memóriámat... tudom, hogy van ott még valami. Fontos dolog, és idegesít, hogy nem jut eszembe... Mit felejtettem el? Miért felejtettem el? Egyáltalán lehetséges ez?
-Bella! Kéne valami reakció.-simított végig az arcomon, mire zavartan rákaptam a szemem. Öhmmm... lemaradtam valamiről? Vajon választ vár valamire? Csak tudnám, mit kérdezett...
-Tessék?-kérdeztem vissza zavartan, mire összevonta a szemöldökét.
-Min agyalsz ennyire?-döntötte a homlokát az enyémnek, miközben hosszú fehér ujja a hajamba szaladt, míg másik keze lágyan az arcom cirógatta...
Minden sejtem beleborzongott az érintésébe, karamella színű tekintete szinte felperzselt, a bőröm felforrósodott, ahogy hozzám ért. Éreztem édes leheletét az arcomon, és szemeim önkéntelenül az ajkaira siklottak...
-Kezdem feladni, hogy bármilyen választ is kihúzzak belőled.-sóhajtotta, de szája arra a lábremegtető féloldalas mosolyra húzódott, amit annyira imádtam.
-Ühümm...-ez az Bella! Innen már csak egy lépés az "aha"! De szánalmas vagyok... Vártam, mikor kezd el vigyorogni, jelezve, hogy meghallotta a szívem őrült iramát... de várjunk csak... a szívem... nem gyorsult fel... akkor... Te atyaságos ég!!!
Hirtelen felpattantam az ágyról, és elkezdtem fel-alá járkálni. Szépen lassan eszembe jutottak a részletek is... Átváltoztam. Most komolyan. Hű!
-Te jó ég! Te jó ég! Ó, te jó ég!-hajtogattam, és nevetni kezdtem. Vége a hülye rosszulléteknek, és előttem az öröklét... Ó TE JÓ ÉG!
-Bella állj már meg!-fogta meg Edward a vállaimat mélyen a szemembe nézve.-Mi történt? Betegre aggódtam magam miattad! Ugye jól vagy?
-Igen, persze... csak... Ó te jó ég!-még mindig nem bírtam felfogni.
-Nem, még mindig csak én vagyok. Mi történt?-kérdezte megint, de éreztem, hogy kezd fogyni a türelme. Rá kaptam a tekintetem, és láttam, hogy mindjárt a falba veri a fejét szegény. Uhh, lehetne falazni újra a szobám...
-Én... átváltoztam.-suttogtam még mindig hitetlenkedve.
-Bella... mit csináltál?-nézett rám értetlenül.
-Emlékszel, mit meséltem neked a réten? Az átváltozás... megtörtént.-mondtam nevetve, mire neki is felfelé görbült a szája, majd minden előzetes figyelmeztetés nélkül a nyakába ugrottam. Reflexből kapott el, majd párszor megforgatott a levegőben és miután lerakott sem volt hajlandó elereszteni, helyette szorosan magához húzott. Nem mintha ellenemre lett volna. Egyre közelebb hajolt hozzám, és szemeim lehunyva vártam édes csókját.
Mielőtt azonban szája elérhette volna az enyémet, kinyílt az ajtó, és mi rajtakapottan rebbentünk szét.
-Öhmm...izé... azt hiszem, inkább megyek, bocs a zavarásért.-makogta Jeremy. Ha nem süllyedtem volna el legszívesebben, még ki is röhögtem volna, életemben nem láttam még, hogy ennyire zavarban lenne.
Nem is késlekedett, lendületből becsukta az ajtót. Gondolom feltűnt neki, hogy egyikünk sem igyekezett azt mondani, hogy "nem zavarsz".
-Ez... nagyon ciki volt.-nyögtem zavaromban és a változatosság kedvéért megint rák vörös lettem. Bezzeg ezt a tulajdonságom nem törölte el az átváltozás. Frankó...
-Beszélnünk kell valamiről, Bella.-nézett rám Edward, de megijedtem attól, ami a tekintetében volt. Komolyság, fájdalom... száját szorosan összepréselte.
-Mi a baj? Úgy értem, hát nem épp így akartam Jeremyvel tudatni a dolgot, de...-idegesen a hajamat turkáltam, vagy inkább téptem. Megijesztett Edward viselkedése... hisz ez csak egy cikis helyzet volt, semmi több. Mi baja? Nem értem... Isten bizony, nem értem.
-Nem akarsz nekem valamit elmondani?-kérdezte Edward túlságosan is nyugodt hangon... olyan volt a hangja, mint a vihar előtti csend, és ezt az érzéketlen maszkba rendezett arcvonásai is alátámasztották. Mert a szeme olyan volt, mint egy kavargó veszélyes örvény.
-Mit kéne elmondanom?-gyorsan végigpörgettem a fejemben mindent, hogy mit nem mondtam el neki, de a vadász léttel járó háborúkon kívül semmi nem jutott eszembe. De nem is kérdezett erről... és nem hinném, hogy ez lenne a baja... vagy mégis?
-Mi van közted és Jeremy között, Bella?-kérdezte Edward, és komolyan meg kellett emberelnem magam, hogy ne kezdjek el a földön fetrengve röhögni. Inkább a szám elé kaptam a kezem, nehogy kicsússzon egy halk vihogás.
-Edward-léptem hozzá közelebb, kezeim erős karjára siklottak, éreztem, ahogy izmai megfeszülnek, majd elernyednek az érintésem nyomám. Már majdnem kiböktem, mi az ábra, de aztán úgy döntöttem mégsem.-Edward, Edward, Edward...-csóváltam a fejem, miközben egyre közelebb hajoltam hozzá, és megpusziltam először az álla élén. Majd tovább haladtam, lágy csókot lehelve a járomcsontjára is. Éreztem, ahogy karjait szorosan fonta, mire önkéntelenül belemosolyogtam az apró puszikba, amiket az arca különböző pontjaira adtam... mindenhova, kivéve a száját.
Éreztem, ahogy mellkasa kicsit szaporábban emelkedik, és kezei egyre feljebb csúsznak a hátamon.
Végül felkúszott az ördögi mosoly az arcomra, és kicsusszanva az öleléséből, leültem az ágy szélére, és kényelmesen megtámasztottam magam a kezeimmel. Edward szemei szinte éjfeketék voltak.
Azonnal utánam jött, két széles lépéssel előttem termett, és leült mellém. De olyan közel, hogy minden érzékem megbolydult tőle.
-Nem vagy kíváncsi a válaszra?-mormoltam pár centire az arcától, de közel sem annyira magabiztosan, mint eddig.
-Hmm... majd később.-motyogta, majd vadul kapott a szám után. A lendülettől eldőltünk az ágyon, de nem zavartattuk magunkat különösebben. Csak rá tudtam koncentrálni, minden mást kizártam. Még most se tudtam elhinni, hogy tényleg szeret, hogy együtt vagyunk.
Kezdeti vadsága fokozatosan lett egyre lágyabb, olyan finoman simított végig az arcomon, mintha csak porcelánból lennék, ugyanakkor másik karja birtoklóan fonódott a derekam köré.
Nem bántam, örömmel voltam a foglya. Sosem szerettem még így senkit. Nekem Ő az igazi. És nem érdekel, hogy vámpír. Nála jobb, érzőbb szívű lénnyel még soha nem találkoztam. Neki van a legcsodálatosabb lelke a világon, és én vagyok a világ legszerencsésebb nője, amiért engem választott.
Bár azt nem értem, miért, hisz annyi baj van velem. De most nem érdekeltek a miértek. Csak az érdekelt, hogy itt van velem, és engem ölel, engem csókol.
Kis idő múlva elszakadtam ajkaitól. Egyrészt, mertt féltem, hogy valaki ismét ránk nyit, másrészt még lógtam neki egy magyarázattal.
-Visszatérve az előző kérdésedre...-vigyorogtam, mint a vadalma, még egy apró kuncogás is kicsusszant.
Az arca újra komoly lett, szemöldökét összevonta.
Én csak nyugtatólag megsimítottam a hátát, majd kicsit felemelkedtem, és kicsit oldalra fordítottam a fejem.
-Jeremyvel soha nem volt köztünk semmi... neki inkább te lehetnél az esete, mint én.-haraptam be az ajkam, hogy nehogy elkezdjek nevetni az arcán. Még mindig nem esett le neki, csak értetlenül nézett rám.
Újra a füléhez hajoltam, de ezúttal apró puszit leheltem a nyakára is.
-Az én drága bátyám olyan meleg, hogy tojást lehet rajta sütni!

20 megjegyzés:

Dézi írta...

a záró mondattól lecsúsztam a székről úgy vihogtamxD nagyon jó lett:D Edward aztán most tök hülyének érezheti magát:D nagy lett, ezek után jöhetnek az egyre forróbb khm részek és végül a finálé a nagy khm:P
siess a frissel
puszcsa

Névtelen írta...

Nagyon tetszett! :) :P
Végre egy normális függővég. xD
Édes volt Edward, amikor féltékeny lett. :)
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az az álom, vagy illuzió, vagy mi, jelent valamit, majd a későbbiekben.
:) :P
De ezt nem értem, hogy ha Bella nem emlékezett majdnem semmire, akkor hogy tudta végig pörgetni az agyában... "mindent"? *összevont szemöldök*
Siess, a folytatással...!!! :)
kirmin

trixi írta...

Szia!
Ez oltári jó fejezet lett!!! a Végén már röhögtem XD
Nah Edikének leesett az álla XD
Várom a következő fejezetet és a beszélgetés folytatást!!!! :D

bari írta...

Szia!
Szuper, kiváló, isteni, őrülten jó lett! A végén szakadtam a röhögéstől, majd mikor elcsendesültem elkezdtem gondolkozni, hogy milyen tojásra gondoltál... Főtt tojás, tükör tojás, dinó tojás, hüllő tojás... szóval most nagyon töröm a buksim :D és még valami... kérünk MÉG fejezetet... :D
puszi bari

Christina írta...

Hali!
Nem tudok veled egyetérteni, szuper lett ez a fejezet is:-)Igaz picit tlnyleg rövidke, de sebaj, majd jobb napodon pótolsz minket extra hosszú fejivel:D Ugye?:D
Nagyon tetszett, hogy Bella álmában találkozott édesanyjával, és így történt meg az átváltozása! Edifiő milyen féltékeny volt Jeremyre, de Bella jól megmondta neki:"Az én drága bátyám olyan meleg, hogy tojást lehet rajta sütni!"-ezen szakadtam XD Eltudom képzelni Edward a maga 100 akárhány évével, és amilyen régimódi milyen zavarba fog jönni...eltudom képzelni, hogy Jeremy majd még stírölni is fogja Edwardot, ami nagy poén lenne:D
Mindent összegezve, nagyon szupi feji lett:D
Pusza

szannika írta...

Ehhez nem tudok hozzá fűzni semmit... xDxd
Jó lett a fejezet!
PUSZI

A. írta...

wow
ez annyira jó lett
annyira jó, hogy Bella átváltozott...
olyan aranyosak voltak Edwarddal:)
nagyon klassz lett
nagyon tetszett
várom a következő részt

Névtelen írta...

Nagyon jó lett ,már alig várom a köv.részt.

Névtelen írta...

Szia!
Mesi a szobrodat készítem!:D:D:DMilyen szín árnyalatban kéred?:)
Olyan jó lett vigyorogtam össze -vissza a végén!Bells átváltozott ám amit a szülei mondtak neki nos semmi jóra nem kecsegtet talán a Volturi is benne lesz?Vagy Denaliék?A végén pedig hatalmasat kacagtam rajta kíváncsi lennék Edward arcára Jeremy pirossága és zavartsága is nagyon jó volt:)Először tényleg megijedtem hogy Bellsnek minden emlékét törölték de aztán lassan minden visszatért neki:D Edward aggódás idegessége érthető volt de megnyugodott mert azzal lehet kit igazán szeret és nem dobogó szívüket megdobogtatják egymás iránt!
Nagyon jó lett , nem értem hogy miért aggódtál nem lehetett észrevenni hogy valami zűr van odabent a lelki világodban!Ha így háborog milyen mikor szárnyalsz az örömtől ?De tudod mit jobb ha inkább szárnyalsz;)
Melinda

Névtelen írta...

szia
a fejezet nagyon tetsztt.
Bár zárómondatnak szerintem jóbban illett volna a "Az én drága bátyám olyan meleg, hogy kézzel vasal."
De igy is tetszet.
így tovább!

Klajcsiií írta...

wwááhh ez kurva jó lett:D XDXDXD
baazz de birom mikor Ed féltékeny, Bella meg hogy elterelte már a figyelmét...:P *húzogatjaaszemöldökét* áhh ez az uccsó mondaatXD végre nem hagytél függővéget de ez a mondat kész volt XDXD szval hmm Jeremy meleg..:P akkor asszem inkább Bella lesz ezentúl féltékeny, mintsem Edward. XD téll mozduljon már rá:O XDXD mondja neki mien jó a segge.. xDDD
nagyon jó lett és várom a miharabbi frissstt.:DD
puszii

Névtelen írta...

OMG.. XDXD
basszus....
naon tetszett
kiváncsi vok mi lesz ..XD
puszi
Natii

Névtelen írta...

Nem tudom miért szóltad le előre ezt a fejezetet, szerintem nagyon jó volt, tényleg olvastam volna még tovább, de ha ötször-tízszer ennyit írsz is, akkor sem lenne belőle elég.
Hú most Edward arcát igencsak megnézném, hogy reagál.
Remélem azért nagyon nagy drámát nem tartogatsz nekünk, és nagyon várom a frisst. Virág

Ellie írta...

Ááááááááh!
Anyám!
Ezt egyszerűen aaaaaah!
Istenem.
Oké. Mélylevegő, kifúj-beszív.
Tehát:
Azta a jóságosúristenedet!
Szerinted ez nem jó?!
Ez fantasztikus:D
Kérlek, siess a kövivel!
Puszi:)
Tapsi

Névtelen írta...

Ez irtó jó és vicces fejezet lett. Örülök, hogy visszatértél és folytattad ezt a szupi történetet.
Csak így tovább! Pussz

Rebii írta...

jééééhhh... xDDD te csaj!tudod hogy mitől dőglik a légy xD amm...tojás!!!az fincsíí
(tanulság: ne éhesen ovas xD )
BELLA ÁTVÁLTOZOTT !!!! :DD

"-Igen, persze... csak... Ó te jó ég!-még mindig nem bírtam felfogni.
-Nem, még mindig csak én vagyok"

ez akkoraaa...xDD
nagyon jó kis feji lett :DD
puszi repcsi

Viki írta...

Az utolsó mondatoknál úgy csapkodtam az asztalt, hogy az asztalom és a monitor ugrált, a halam pedig hula (vagy hulla? xD) táncot járt!!!! xDDDDD És szegénykém nemrég reggelizett, szóval az is meglehet, hogy az estét már ne éri meg, és ezért csak is te vagy a hibás!!!!!!!!
Következőleg is várom ám ezeket a halakasztó fejiket, megértrtted? xDD
(: Viki :)

Nina írta...

Hát...hihetetlenül jó, de csak mint mindig. Ámulok és bámulok! Csak tovább ilyen ügyesen!
Frisset!*.* Légy szíves!
Puszi

Mónika írta...

Gratula, gratula, gratula. Ebből ugyan nem meríthetsz ihletet, de mást nem tudok mondani, mert csak ennyi a véleményem!!!

Kérem a következőt...

T_T írta...

LOL XD
Na erre olyan jól lehet folytatni a történetet xD De most komolyan. xD Vagy úgy, hogy Edward is nevet vagy úgy, hogy nem hisz Bellának. xD De ez jó. És nagyon aranyos és boldog és vidám fejezet volt. :D (L) I love it! :D Jaaj már nagyon várom a kövi fejezetet, és előre is bocsánatot szeretnék kérni ha nem tudok majd kommentárt írni a fejlikhez, mert kedden költöznöm kell a koleszba. Nem tom a kockulást hogy fogom megoldani de a blog olvasást mindenképp be kell valahogy tenni! :) Várom a kövit, sok puszi! :D

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me