2010. május 13., csütörtök

10.Fejezet-Egyezség

10.Fejezet

Egyezség

Helloka!
Igen-igen, már megint előbb van friss...utálom, hogy nem tudok nektek nemet mondani xD
azt hiszem, most elég sok kérdésre választ kaptok, szóval lesz egy kis infó áradat :)
De persze nem hagylak titeket gondolkodni való nélkül, kerülnek elő új kérdések :D
Nagyon szépen kérlek komizzatok, ez egy nagyon fontos rész :)
Ja, a képet én szerkesztettem, nézzétek el, nem vagyok vmi nagy photoshop zseni xD
puszka
mesi28



/Miri szemszöge/

-Vámpírokra.-Alice szája egy „o” betűt formált, és egy szót sem bírt kinyögni. És még én kapok sokkot…

-Ti… mi… uff…-igazán értelmes próbálkozás volt a megszólalásra, de megértem őt.

Egyik pillanatban még azt hiszed, hogy te vagy az úgynevezett csúcsragadozó, a nagy fehér cápa, a következőben pedig közlik veled, hogy bizony rád is vadászik valaki.

-De ne aggódj! Mi csak az embereket védjük, nincs vámpíröldöklési-kényszerünk.-próbáltam nyugtatni.-Nem tudunk mindenkit megmenteni, de fenn tartjuk az egyensúlyt. Csak azt nem értem, hogyan bírjátok ilyen jól az emberek között. És hogyhogy nem szaporodtak el a gyilkosságok most, hogy itt vagytok.-gondolkoztam hangosan, hátha választ kapok.

-Mi állatvérrel táplálkozunk. Ezért aranyszínű a szemünk. Igazán sértő, amiket feltételeztek rólunk. Mi vagyunk a jófiúk.-rajzolt a levegőbe Alice idézőjeleket. Úgy látszik megjött a hangja. Viszont ez nem kicsit meglepő.

-Állatvérrel? Ilyenről még sosem hallottam.-őszintén megdöbbentem, ez hihetetlen!

-Sajnos nem sokan osztják az elveinket. Mi egyetlen másik vegetáriánus klánról tudunk, ők Alaszkában élnek.

-Értem. És honnan jött ez az ötlet? Hiszen azért elég erősek az ösztöneitek, főleg az első évben.-nagyon érdekelt ez a téma, fantasztikusnak tartottam, hogy van, aki szembefordul a sorsával és az ösztöneivel, hogy megkímélje az ártatlanok életét. És Alice is nagyon szimpatikus volt.

-Carlisle az értelmi szerzője, hihetetlen emberséggel van megáldva. Amikor megtudta, hogy átváltozott, undorodott magától, nem volt hajlandó embereket ölni, hogy ő létezhessen. Újszülött létére hatalmas volt az önuralma. Először megpróbált végezni magával. Nem akart így élni, szörnyetegnek érezte magát. De nem tudta megölni magát. A fajtánkról is alig tudott valamit, hiszen a legendák nem bizonyultak helytállónak. Érezte, hogy egyre csökken az önuralma, ezért elment minél messzebb az emberektől, a legelhagyatottabb helyeket kereste. Aztán egyszer egy szarvascsorda rohant át a rejtekhelye mellett. Carlisle már borzalmasan szomjas volt. Rájuk vetette magát, és akkor rádöbbent, hogy lehet így is élni.-mesélte Alice.

-Nagyon megható történet.-mondtam. Nem győztem álmélkodni.-Mennyi időbe telik kifejleszteni az önuralmat?

-Személytől függ. Mindenkinél más, de mindenképpen hosszú évek gyakorlata. Persze, az sokat segít, hogy nem elengedhetetlen a légzés számunkra. De még így sem könnyű. Főleg ha előtte már kóstoltál embervért. Szegény Jaspernek is ezért ilyen nehéz. De én már eleget beszéltem. Nagyon kíváncsi vagyok, milyenek vagytok. Még soha nem is hallottam vámpírvadászokról. Jazz egyszer említett különleges lényeket, de nem sokat tudott mondani.

-Mit mondott?

-Azt, hogy sokkal gyorsabbak a vámpíroknál, ami számunkra elképzelhetetlen, az arcukat maszk takarja, és valami furcsa, mágikus tőrrel harcolnak, ami sebet tud rajtunk ejteni. Nem tudom, ti voltatok-e, de ez a következtetésem.

-Hol találkozott Jasper velünk?-kérdeztem meglepetten. Ez furcsa.

-Tudod, ő egy ideig harcolt Dél-Amerikában, őt is ott változtatták át. De egy idő után nagyon megutálta a folyamatos öldöklést. Így ott hagyta Mariát és a seregét. Gondolom róluk már hallottál.

-Bizony. Mind hallottunk róla. Ismerőseink, rokonaink harcoltak ott. Emlékszem, én is menni akartam, de anyám azt mondta, nem akar az öcsém után engem is elveszíteni.-mondtam lehajtott fejjel.

-Mindenki meghalt a családodból?-kérdezte Alice együttérző hangon.

-Igen. De öregségben, egy szép élet után. Kivéve az öcsémet. Őt vámpírok ölték meg.

-Sajnálom.

-Már nagyon régen történt. Nem csak ti vagytok halhatatlanok.-mosolyodtam el.

-Ez komoly?-esett le Alice álla.

-Igen. De nekünk van választásunk. Eldönthetjük, mit akarunk. Ez elég bonyolult. De általában 16-22 éves korig történik meg valamikor.

-Hű. Akkor te gondolom az örök életet választottad.

-Igen. És nem bántam meg. Ha lenne még egy lehetőségem, ugyanezt választanám.-mosolyodtam el.

-Elmondod, mik a tulajdonságaitok?-Alice kérlelő szemének nem lehet ellenállni, de figyelmeztetnem kellett.

-Igen. De figyelmeztetlek, hogy senkinek, de senkinek az ég egy adta világon nem árulhatod el.-ő komolyan bólintott, én meg valamiért bíztam benne.

-Sokkal gyorsabbak vagyunk a vámpíroknál, és az egyensúlyérzékünk is tökéletes. Ezen kívül jók vagyunk a harcművészetekben. Alapvetően azért törékenyebbek vagyunk nálatok, de mivel hatalmas sebességgel mozgunk, erősek az ütéseink, pláne a rúgásaink. A szívünk teljesen rendszertelenül ver, van, amikor csak úgy fogja magát, és egy fél óráig meg sem dobban. Az átváltozás után viszont már rendszeresen ver, és semmitől nem gyorsul, vagy lassul, ugyanolyan marad stresszhelyzetben is. Jóval lassabb lesz az emberekénél. Nem tudom, ez mitől van, senki se tudja. Az illatunk pár másodpercen belül eltűnik, hogy szükség esetén el tudjunk menekülni. Ezért nem érzitek ti sem mindig, csak amikor úgy mozdulunk, vagy a légmozgás arra viszi azt. Védekező mechanizmus, és igen hatásos. Valamint csábítóbb is az illatunk, mint az embereknek. Ha már kipécéz valakit a vámpír, akkor olyan legyen, aki vissza tud ütni. És minden vadász immunis egy vámpírképesség csoportra. Tudom, ez így elég furcsán hangzik. Például én védett vagyok a manipuláció ellen. Jeremynek védve vannak az érzelmei.-magyaráztam.

-És Bellával mi a helyzet?

-Nos, az ő esete nagyon különleges. Ő az összes létező képességgel szemben védett, ugyanis neki az anyja és az apja is vadász volt. Ezért erősebbek a tulajdonságai, mint az átlag vadásznak.

-És az ő szülei akkor még mindig élnek?

-Nem. Bella árva. A szüleit még kislány korában egy vámpír mészárolta le, elég brutálisan. Bella anyjának épp csak volt ideje elrejteni a lányát, mielőtt a vámpír rájuk tört, és megölte őket. Bella ekkor mindössze kilenc éves volt. És végig kellett néznie. Majd egy hozzájuk közel álló család fogadta be őt, de egy idő után már nem volt biztonságos Oroszországban, túl sok volt a zavargás. A családom barátságban állt az övével, így Bella eljött hozzánk. Nem tudom, hogy volt benne ennyi lelki erő. Már gyereknek is okos és érett gondolkodású volt.

-Ez szörnyű.-suttogta Alice megrendülten.

Egy pár pillanatig még hallgattunk, majd én kérdeztem.

-Mesélnél a családodról? Nagyon érdekelne a történetetek, és persze a tied is.

-Persze.-mosolygott rám-De ez egy hosszú mese lesz.-figyelmeztetett, majd belekezdett.

Mindent elmondott, és én hol nevetve, hol sírva hallgattam a történetet. Mindenkinek elmondta a történetét a családból, szó volt a képességekről is. Sok tehetség van a Cullen családban. Mikor meghallottam, hogy Edward gondolatolvasó, nem kicsit kaptam frászt.

-De akkor már tud mindent nem? A gondolatainkból. És téged is simán ki tud hallgatni.-kezdtem kiakadni.

-Nos, nem tud semmit, mert hát… hmm… ha ott van a közelben Bella… nos… nem igazán figyel másra.-kuncogott Alice.-Engem pedig ne félts, megtanultam, hogy rejtsem el a gondolataimat. Hidd el, a mi kis agyturkászunknak sec perc alatt el fog menni a kedve attól, hogy a fejemben vájkáljon.-kacsintott rám ravaszul, én pedig jót kuncogtam.

-Szerinted Edward szerelmes Bellába?-kérdeztem Alicetől. Hisz mint megtudtam, ő és Edward nagyon közel állnak egymáshoz, neki tudnia kellett.

-Egyelőre tagadja, de szerintem fülig belezúgott. Látszik a szemén. Teljesen máshogy viselkedik, ha a közelében van. Azt viszont nehéz eldönteni, Bella szereti-e őt. Olyan ellentmondásosan viselkedik. Bár most, hogy elmesélted ezt az egészet, kezdem megérteni, miért ilyen. A szíve bízik Edwardban, csak az agya nem. A kérdés, melyik után megy?

-Bella mindig érzékeny lány volt, de általában az agya után ment. Viszont ő is sokat változott, mióta megismerte a bátyádat. Boldogabbnak tűnik, de ugyanakkor nagyon szomorú is. Hisz ő azt hiszi, ti is olyan vámpírok vagytok, mint a többi. Ráadásul én is úgy leszidtam őt.-hajtottam le a fejem bűntudatosan.

-Mi történt?

-Gondolom, te is tudod, hogy összeütköztek a suliban, és hát félreérthető helyzet révén, beindult a pletykagépezet. Én meg összevesztem Bellával, mert hittem azoknak a hülye libáknak a suliban.

-Nos, akkor hozzuk helyre ezt. Segítsünk nekik egy kicsit, mert ezek képesek az örökkévalóságig kerülgetni egymást.-kuncogott Alice.

-Ebben egyetértek. Majd beszélek Bellával.

-Én meg megpróbálok hatni a bátyámra.

Csak most néztem körül. Hisz már sötét van!

-Jézus, hogy eltelt az idő! Mennem kell haza, a többiek még a végén azt hiszik, Kínáig futottam.

-Én is megyek, habár nekem megvan a magyarázatom. Kár hogy a boltok csak hatig vannak nyitva, most meg már éjfél van.-nevetett Alice.

Sietve megöleltük egymást, és elindultam haza. Hát ez a nap nem volt semmi!

Alice nagyon aranyos lány, és most, hogy már mindent tudok Cullenékről, mind szimpatikusak voltak nekem.

Gyorsan megkerestem a kocsimat, és hazahajtottam.

Amikor bementem, furcsa látvány fogadott. Jeremy ült a nappaliban, és a telefont szuggerálta.

-Hello!-köszöntem, mire mintha révületből ébredt volna, felpattant a kanapéról.

-Hali Miri!-mosolyt erőltetett az arcára.

-Bella?-kérdeztem, mert bocsánatot szerettem volna kérni tőle.

-Chris hívta. El kellett mennie.-válaszolta Jeremy letörten.

-Mikor jön vissza?-aggódtam Belláért, az Oroszországi harcok nem veszélytelenek. És ha Christian segítségre szorul, akkor biztos nagy a gáz. Csak ne legyen semmi baja!

-Szerzek neki igazolást a suliba.-sóhajtottam.

-Oké. Azt mondta, ne hívjuk, mert nem tud semmi konkrétat, de amint tud, jelentkezik.

-Rendben. Megyek is, elintézem a hivatalos dolgokat.-mondtam, azzal felszaladtam az emeletre, és leültem a számítógép elé.

36 megjegyzés:

Névtelen írta...

állati jó lett:D el vagyok varázsolva, most hogy Miri jó véleménnyel van Cullenékről már nem utálom, sőőt most hogy Alicenak segít összehozni őket még jobban csípem, de viszont azt nem szerettem hogy megígértette hogy Alice nem mondhatja el senkinek a titkot, ez idegesít, ha még vagy tíz részen keresztül titok marad Edward előtt is a titok én idegbajt kapok komolyan de addig nem húzhatod vagy igen? lehetsz te olyan gonosz? ne legyél lécci
és Bellát hozd haza gyorsan oroszból nem szeressem azt se hogy kivitted oda, de legalább most biztos lesz mivel kínoznod Edyt, hogy hiányoozni fog majd neki, de ha még azelőtt megtudná a titkot hogy Bells hazajön és hogy miért ment és hova sztem elszalad Moszkváig meg se áll hihi
najó most puszi és frisselj minél előbb mert a pusztulat vár rám már most is mesikórban szenvedek
dézi

szannika írta...

Helló!
Köszi,h előbb hoztál frisst!
Mi lesz még itt, ha ezek ketten összefognak? 3. világháború?
Miért kellett elküldened Bellát? Most minden jó lenne...
Na mind1
jó lett ez a feji!
puszi

Sophia írta...

Szia!
Nagyon jó lett!!
Tök jó hogy Alice meg Miri összebarátkozott :)
Remélem összehozzák őket hamar :)
Bella mikor jön haza??
Várom a következőt

puzsi: szofi

U.I.: Köszi hogy előbb hoztad :D

Szepy írta...

Jaj le maradtam a véred kiszívásáról :( most emiatt szomorú vagyok! és amiatt is mert egyes lesz a német dogám :'(
Nah jó elég a drámából! Észveszejtően szuper fejezet lett! Az már biztos, hogy meghaltam volna holnapig! És most már a holnapi nap jobb lesz mert olvashattam új fejezetet. És így talán meg lesz a kettes a töri dogámra! talán...
Miri egyre szimpibb lesz! Most, hogy így megtudtam, hogy mi történt Bella családjával, megértem, hogy olyan távolság tartó. Ám van egy olyan érzésem, hogy fog valami történni Bellával Moszkvában. Szegényt mindig el hagyja a szerencséje... Edward szerintem kifog futni a világból Alice és a gondolatai elől xD Nem lennék Ed helyében az már biztos. Főleg Emmett perverz fantáziája miatt xP De úgy lennék gondolatolvasó, ha ki-be tudnám kapcsolni a képességet az úgy szuper lenne! Nah már megint hülyeségekről fecsegek... Nézzük mit is írjunk még? Hmmm.... Még egyszer csak annyit tudok mondani, hogy Fantasztikusan jó lett!
Hogy bírom ki jövő hét péntekig? Nem vagyok egy túlélő típus...
Juj... ami két hét múlva lesz friss az pont a szülinapomra esik, 28. péntek ( 15 leszek :D) ... :D szép szülinapi ajándék lesz! ^^
Már nagyon várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

Szia!!!
Nagyon jó lett!!
Folytasd gyorsan

timi

Névtelen írta...

Jajj, de kíváncsi vagyok hogyan akarja majd összehozni őket. Ez a várakozás szörnyű...
Remélem tényleg hamar haza jön Bella és megtudjuk, hogyan próbálja meg Alice és Miri öket összehozni.
És nekem tetszik, hogy Alice nem fogja elmondani senkinek:)

Névtelen írta...

Ez egyszerűen észveszejtő feji lett!! Annyira kíváncsi vok, h a mi kis Eddy-nk mikor jön rá, h Bella mi. Jajj... meg arra is, h mi lesz Bellával oroszba... remélem, h összegyűlnek a komik, és hamarabb lesz, me nem hiszem, h péntekig kibírom :P

Rose23 írta...

Tudjátok nekem csak ennyi a komim:xD
és további jó olvasást...és talán majd mondok néhány jó szót az érdeketekbe Mesinek...talán
(ha vki eddig nem tudta és vok a jobb keze Mesinek, pont jobbra ülök mellette a padba*-)xD)

Rose23 írta...

na jó tovább nem építem az egómat...a következő rész...érdekes lesz!
Mesi az én komimra is válaszolj létszi!!!:D

Névtelen írta...

Nagyon jó volt. Eddig nem volt szimpi Miri, de ez után a fejezet után már azt. Alig várom, hogy Bella visszatérjen, bár gondolom Ed addig még egy kicsit hiányolni fogja. Várom a kövit. nanita

Réka írta...

Nagyon szupi lett! Alice hogy meglepődött! Azt hittem, először Jasper fogja megtudni, hogy mik is ők (Bella nyakláncából), de így is nagyon jó lett!

кαт *-* írta...

szia
eszméletlen jóó lett! :))
nagyonnagyonnagyon tetszett!! :)
várom a folytit :D
puszi

EsztiIi írta...

Nagyon tetszik!
IMÁDOM!!!
O.M.G.!!! Remélem nem történik semmi sem Bellával?!
:)
Már nagyon várom a folytatást!

Pusszancs: Eszter

Anita írta...

Szia!

Fantasztikus lett, mint mindig..örülök, hogy Miri megkedvelte Culleneket..de gondolom ő majd megosztja Jeremy-vel ezt a titkot..így persze nem fer, h Alice nem beszélhet a családjának..pff..
Jaj és még mindig nincs hír Belláról..engem nagyon foglalkoztat, hogy mi történik Oroszországban...juj olyan jó lenne, ha mondjuk Edward vmi folytán megtudná a titkot és utána menne..huu..egy vámpír a vadászok között..akik persze nekik támadnának, de Bella megvédené szerelmét..xd
nah nem képzelgek tovább, mert te úgyis kiszámíthatatlan vagy..=D
rem meglesz a 30 komi és lesz friss hétfőn:)
puszika
Anita

Névtelen írta...

húúúúú iri és alice jól összeillenek!!!!! éjfélig dumálmni xD ja és mesi na végre hogy kicsit előbb tetted fel ezt avfejit. és na végre jó hosszú lett!!!!!
maximálisan elégedett vok. szal addig örülj!!!!!

Névtelen írta...

Szia!!!
Nagyon élveztem ezt a fejezetet ahogy kiderültek a titkok mindenkinek
Alice ahogy elmondta hogy ők a "jófiúk" ebben van igazság...,;);)
Miranda pedig beismerte hogy hibázott és szerintem ez jó dolog..., ám ha ez a két lány összefog hogy összehozza mi kis turbékoló gerle párunkat akkor ott kő kövön nem marad:P:P
Két ellenség egységbe, barátságba fonódtak melyet már nem tudnak szét szedni(remélhetőleg) ám mindkét család meg vívta eddig már a saját maga harcát talán ez az erősség tovább fog nőni ezzel, Ám vajon hogy fog szólni ehhez a többi Cullen? Előre látom hogy egy jó páran mérhetetlenül idegesek lesznek főleg Rose és Jasper ha megtudják hogy Alice egy vámpír vadásszal beszélgetett, ám a félre értés meddig kerülhető el biztosan alice meg fogja saját igazát védeni és mivel neki általában igaza van remélhetőleg hamar mindenki megnyugszik Carlisle pedig biztosan kíváncsi lesz majd rájuk és kérdés özönnel fogja el lepni majd őket ha tudnak majd találkozni egymással.Bella múltjából pedig többet tudhattunk meg nem csodálom hogy ez a kettőség és mérhetetlen nagy zavar harc, ami benne van tovább fokozódik hogy talán érzi hogy szerelmes lett ám az elvek és Mirandáék ő mit sem sejtve harcol eközben Oroszországban...És vajon a lány hogy fogja neki ezt elmondani?? Puhatolózni fog majd vagy sem és ahogy Bella hazajön bocsánatot kér és Miranda elmondja hogy semmi baj már annyira nem ellenszenves neki Cullenék erre nagy döbbenet és mély csend?? Vajon erre ő mit fog válaszolni vagy kérdezni?? Hogy hogy?Mióta???
Vajon Miranda elmondja vagy csak annyit mond hogy az ember véleménye változhat nem???Bella pedig ezen biztosan fog gondolkozni hogy mi történhetett amíg ő nem volt odahaza...
Öhmm elnézést kicsit előre szaladtam...
És Jeremy???Nos ő is ott van nagyon szeretem az ő karakterét lehet hogy más:P:P:P De egy igazi jó bátyja mindkét lánynak:):)
És egy apró kis vers tudom nagyon gyermeteg és gyér de néz el nekem vizsgák előtt vagyok és a capuccino még nem tettem meg a hatását:
M, mint egy tündér
E , erőd és hatalmad nagy mint egy tengeré
S ,te vagy az ki szereti a függővégeket
I, így imádod kínozni a népet:):):)
Ő lenne Mesi:):)
Remélem nem bántó;);)
Melinda

mesi28 írta...

Hello!
dézi:örülök h megkedvelted, én is csípem Mirit :) mesikór? ez aranyos:D örülök h tetszett :D hát igen a lottó :P
szannika:hááát még az is megeshetxd
hát pontosan azért küldtem el mer akk minden jó lenne :D szívesen :)
Szofi:húha mennyi kérdés :D minden ki fog derülni és szívesen :)
Szepy:hát igen igen :P ne keseregj, majd legközelebb ;)
Timi:köszi :)
névtelenke:örülök h tetszett :D
Cherry:az jó ha kíváncsi vagy:D minden ki fog derülni ;)
Rose:jajj te mindig válaszolok neked:P am neked már am se naon van hova építeni az egódat xD hát sztem az azutáni jobb lesz :D horrot 4ever xDD
Reby:az túl egyszerű lett volna xD
nincsiii:köszike xD
Eszter:hehe majd meglátjuk, örülök h tetszett
Anita:kiszámíthatatlan?addig jó! xP
én is remélem :D köszike
névtelen:hehehe, hát igen :D na akkor örülök ha elégedett vagy xD
Melinda:jaaaaaj dehogy nagyon aranyos vagy :D nekem tetszik :D és ha tudnád mennyire imádom a találgatásaidat, és mindig jó olvasni a kommentjeidet :) és ez a vers! Hát komolyan, én ezt kirakom vhova!én is csinálok ien rólam mondták rovatot mint szylu :D
puszka
mesi28

Névtelen írta...

Whoaaaaaa
Mekkora jo volt mar!!
orulok, h Alice es Miri baratok lettek as hogy szovetkeznek Edward es Bella ugyben :D
Kivancsi vagyok mi van Bellsel ooroszban :D siess a kovivel bocsi az ekezetek miatt csak itt angol a billentyuzet:D
Puszi Luca

Rebii írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rebii írta...

szia Mesi !!!!! hát ...én már nem nagyon tudok mit mondani mert már mindent elmondtak előttem XD egyszóval pedíg nem nagyon tudom leírni ........
imádtam..nagyon ..nagyon...

team mesi <3

puszi : repcsííííí

Névtelen írta...

Fantasztikusan jó rész lett, persze mindegyik. Van egy olyan érzésem, hogy ennek a kezdődő batátsának később sokmindent köszönönhetünk majd :D

Sajnálom, hogy az utóbbi időben nem írtam komikat, csak 2 nap múlva éretsségizek, május eleje óta tiszta ideg vagyok :S

Na mind1.


Gratulálok a részhez, ügyes vagy, és várom a folytatást :)

puszi <3

Névtelen írta...

Szia!

Tök jó lett:)
Bella mikor jön vissza??

Névtelen írta...

Állati jó lett! Remélem hamar megtudja Edward a titkot. Pusz
Jojobaba

Névtelen írta...

Nagyon jó volt, légyszi folytasd hamar. Egyre izgibb. Gabi

Névtelen írta...

Szia ,mit is írhatnék ,tuti lett ,de ezt többiek már leírták ,én nem tudom úgy kifejezni magam ,azért vagyok csak olvasó ,de azt imádok úgy hogy nem is írhatnék mást gyorsan hozd az ujjat ,eső mentes hétvégét nálunk tegnap óta esik na mindegy ,mindenkinek jó hétvégét üdv Böbe

Névtelen írta...

Hali!
Imádoma történeted, s eza fejezet is nagyon jó lett..én csak egy csendes olvasó vagyok, de nagyon szeretném, ha meglenne a 30 komment.
Remélem, hogy felteszed hétfőn :D
pux
Bea

Dugong írta...

Nagy kavarást és egy új barátság szagát érzem a levegőben. Remélem, Belláéknak hamar sikerül összekavaródniuk:D:DD:

Tina írta...

Szia! Nagyon jó lett ez a rész is...remélem Bellának nem lesz baja:) ahhoz képest Alice jól fogadta h az ő "fajtájára" is vadásznak:D alig várom a kövit puszi

andi írta...

Nagyon jó lett! Az egész történet nagyon tetszik. Jó hogy Alice tudja, hogy mik ők.

Emi írta...

Szia!

Már olvastam aznap ahogy feltetted, de hát akkor én is hozzájáruléok itt a komi határhoz :)
Remélem hamar meglesz a 30 :)
Nagyon érdekes fejezet lett :) Igazán érdekes helyzeteket alakítasz ki :)
Remélem Bellát hamarosan visszapaterolod Oroszból mert így nem tud találkozni Eddy-vel :)...de persze az sem lenne rossz ha Edward rohanna utána :) (addig is üzenem Bellának, hogy vigyázzon magára)
Remélem hamar összejönnek Edwarddal :)
És Mirit is kezdem egyre jobban megkedvelni :)
Bocsi, hogy kicsit összevissza beszélek, de picit fel vagyok pörögve :D

Nagyon tetszett a fejezet és ízgatottan várom a kövekezőt. :)

Emi

Névtelen írta...

Szia most találtalak nagyon tuti alig várom a folytatást ,szia Juci

Névtelen írta...

Szia nagyon tetszik a törid igaz én is most találtalak ,de nagyon tetszik üdv Kata

Névtelen írta...

nagyon tetszenek az írásaid. remélem, nem hagyod abba, mert még sokra viheted. sok további sikert!

mesi28 írta...

Hello!
Mindenkinek nagyon köszönöm, és akkor holnap jön a feji! :D
Ügyik voltatok :D

Atta írta...

Szia!
Nagyon jó lett.
Már várom a következő fejezetet.

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon köszi hogy előbb hoztál rissT! ^^ Nagyon hálás vagyok!
Csak így toább csajszi! Úgy várom már a kövi fejit és ha nem jön hamar gyúrnod kell a gipszre!

Pussz:
(: Viki :)

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me