2010. május 26., szerda

12.Fejezet-Érkezés

12.Fejezet

Érkezés

Hát, nem tudom milyen lett, a horror miatt bocsika, fizika után írtam, és akkor kitör belőlem a...hát ez!xD
Nem lett annyira durva vége, amit tőlem megszokhattatok, de azért az, amit mindenki vár, a következő fejibe raktam, amiről inkább ne is beszéljünk, mert meg fogtok nyúvasztani érte :D
Már keresem a legjobb rejtekhelyeket :D
na, nem locsogok tovább, nagyon szeretnék pár komit, ha megoldható*.*
puszóóóó
mesi28



/Bella szemszöge/

Egy hét után végre vége van, és haza mehetek. Ma már csak temettünk, és nyomokat tüntettünk el. Többet sírtam ma, mint az elmúlt évben együtt véve. Sok ismerősöm meghalt a harcban, kicsin múlt, hogy nem vesztettünk. És eleve az egy szörnyű csapás, ha valaki meghal. Valaki, akinek jövője, múltja, céljai, emlékei és családja meg barátai voltak, akik szerették, és akiket ő is szeretett. Milyen könnyen porba hullhat minden…

Utolsó nap sikerült is összeszednem egy komolyabb sérülést. Persze, volt pár zúzódásom, de azok egy nap alatt begyógyulnak. Ez sajnos nem. És nagyon nehezen állt el a vérzés is. Egy vámpír eléggé telibe kapott, így most a hasamon három elég mély karomnyom éktelenkedik.

Arról nem beszélve, hogy hajolgatni sem tudok vele, nehogy újra felszakadjon a friss seb. Amellett pedig borzasztóan fájt, de nem szóltam egy szót sem, az én hibám volt. Megkímélhettem volna magam ettől, ha a teljes figyelmemet a harcra fordítom, és nem kalandoznak el a gondolataim egy pillanat töredékére a csatatérről Forksba.

Christian ezek után nem hagyta, hogy segítsek, hiába vitáztam vele, hogy bírom, és nem fáj annyira, mondhattam én bármit. Emberi tempóban csomagoltam össze a cuccom, és újra átkötöztem a sérülésem, hogy kibírja a fél napos repülőutat. Nagyot sóhajtva mentem le a földszintre. Christianék háza óriási volt, egy igazi villa, rengeteg vendégszobával.

-Isabella Marie Swan!-dörrent rám Chris.-Mégis mi a fenét képzelsz, hogy itt cipekedsz nekem, miközben súlyosan megsérültél? Megőrültél te lány?-kapta ki a kezemből a bőröndöt, mire a szemem forgattam.

-Annyira azért nem vagyok rosszul.-morogtam.

Válaszul csak gyilkos tekintetet kaptam. Azért hadirokkant nem vagyok! Volt már ennél rosszabb is. Pláne hogy néha még a szerencsém is rátesz ezekre az esetekre egy lapáttal.

Egy két lábon járó katasztrófa vagyok… vadász létemre. Szó se róla, jól össze lettem hozva. Ch…

Christian kivitt a reptérre, és még egyszer a lelkemre kötötte, hogy ne merjem megerőltetni magam. Tisztára olyan, mintha az apám lenne. Mindig vigyázni akar rám. Végül is gyakorlatilag náluk nőttem fel, miután a szüleim meghaltak. Sokat köszönhetek neki és Melissának. Ők vigyáztak rám, mikor az az őrült kergetett, mert engem is meg akart ölni. Valószínűleg még most is keres, de most már nem bánnám, ha megtalálna. Látni akarom, és meg akarom tőle szemtől-szembe kérdezni, miért ölte meg a szüleimet. Tudom, hogy nem megoldás, de még most is forr bennem a bosszúvágy, ahogy arra a végzetes estére gondolok. Akkor örökre megváltozott az életem…

Nem mondom, hogy rosszabb lett, de jobb se. Nehezebb lett. De volt, aki törődött velem, és szeretett, mint a saját gyermekét. Nem volt rossz a gyerekkorom. Csak sokkal nehezebb. Hamar fel kellett nőnöm.

-Kérjük kapcsolják be biztonsági öveiket, a gép megkezdi a landolást.-mondta be a géphang három nyelven a szokásos szövegét. Nagyon elkalandozhattam…

Úgy tettem, de amennyire csak lehetett lazára fogtam az övet a sebem miatt.

A leszállásnál szerencsére nem volt probléma, és a Seattle-i reptéren már ott vártak a többiek.

-Bella!-sikította Miri, miközben a nyakamba ugrott. Én fájdalmasan felszisszentem, ahogy a sebemhez ért. Erre azonnal elengedett.-Jézusom, hol fáj?-kérdezte aggódva.

-Nyugi, nem vészes. Csak a hasamon van egy kisebb sérülés.-mosolyogtam rá. Nem is emlékeztünk már a legutóbbi összezördülésünkre, mindkettőnket ellepte a viszontlátás öröme. Újból megölelt, ezúttal vigyázva, hogy ne okozzon fájdalmat.

Jeremy elvette tőlem a csomagomat.

-Chris hívott.-felelte kérdő tekintetemre.-Jól vagy?-kérdezte, miközben ő is megölelt. Én csak bólintottam.

Nagyon hiányoztak nekem, hisz már ők a családom. Erősen kötődünk egymáshoz. A vigyort le sem lehetett törölni az arcomról, boldog voltam, hogy itthon vagyok. De valami mégis motoszkált bennem. Valami hiányzott.

Nem értettem ezt az érzést, ezért próbáltam nem foglalkozni vele.

Haza mentünk, és Miri átkötözte a sebem.

-Nézd, én sajnálom, hogy olyan hülye voltam, mikor utoljára beszéltünk.-ült le törökülésbe az ágyamra.

-Semmi baj, nem haragszom. Érthető, hogy kiborultál, végül is tényleg durva lenne, ha összejöttem volna Edwarddal.-mosolyogtam rá, de valamiért nem éreztem ezt a mondatomat annyira őszintének. Mármint, tényleg nem haragudtam rá, de a második fele… Áhh, tisztára lökött vagyok.

-Szerintem nem annyira.-vont vállat Miranda, mire én megütközve néztem rá. Mit mondott? Látva értetlen pillantásomat, magyarázkodni kezdett.-Még ha így is lenne, se lett volna jogom így lehordani téged. Különben is, a szerelem irányíthatatlan, nem vádolhatlak azzal, hogy beleszerettél, hisz ezt nem te döntöd el.

-Ki vagy te, és mit műveltél Miranda Jonesszal?-kérdeztem, mire felnevetett.

-Képzeld, megettem!-bökött oldalba, mire feljajdultam.-Jézus, ne haragudj, totál kiment a fejemből.-pattant fel Miri.

-Semmi baj, csak majd máskor ezt inkább hanyagold, ha lehet.-nyögtem a hasító fájdalom miatt.

Még sokáig beszélgettünk mindenféle semmiségről, és jókat nevettünk. Miri elmesélte, mi történt itthon, én pedig mosolyogva hallgattam őt. Aztán Jeremy is csatlakozott hozzánk, és a végén már mindenen röhögtünk, annyira készen voltunk. Már fájt a hasam a sok nevetéstől, nem is tudom, mikor volt ilyen esténk utoljára. Aztán Jeremy felvetette, hogy nézzünk horrort, mi pedig beleegyeztünk.

Az Amerikai Psycho című filmet néztük, aminek annyi volt a lényege, hogy van egy tök sikeres közkedvelt ember, akinek a sorozatgyilkolás a hobbija. Mindenkit kinyírt aki a környezetében volt. Sok értelme van… na, mindegy.

A végén már ezen is csak röhögni tudtunk. Pedig nem ittunk. Azt sem tudom, min nevettünk, de fetrengtünk egymás mellett, miközben a hapsi ritkította a jónépet a tévében.

-Egy élmény veletek horrort nézni.-dörmögte Jeremy, miközben kikapcsolta a tévét.

Mi csak nyelvet nyújtottunk rá, és tovább nevettünk, mire ő se bírta tovább a komoly ábrázatot tartani.

-Mit szedtek csajok?-nézett ránk vigyorogva.

-Á-á-intettem nemet a mutató ujjammal.-Helyesbítek, szedünk! Ne próbáld tagadni, nyakig benne vagy a buliban öcsi!-próbáltam halálosan komolyan előadni, de nem ment.-Amúgy, fogalmam sincs, micsodát.

-Tegyük el magunkat holnapra, mielőtt teljesen becsavarodunk.-kuncogott Miranda.

-Szerintem ezzel kicsit elkéstél, de menjünk.-mondta Jeremy, majd feltápászkodott, és mindketten kimentek.

-Jó éjt!-kiáltottam utánuk, és bemásztam az ágyamba. Az álom szinte azonnal elragadott, és egy másik világba repített, ami csak az enyém.

Álmomban a múltban jártam. Egy kertben ültem kislányként a szüleimmel. Anyu arcán kedves mosoly játszott, apu csillogó, büszke szemekkel nézett rám. Talán hat éves lehettem.

Boldog voltam és gondtalan.

Aztán változott a kép. Az ágyamban aludtam, a régi szobám halványlila falai között, de felébredtem apu ideges hangjára.

-Marion! Itt van!-mondta, mire lágy, de sietős léptek koppantak a folyosón, és anyu nyitott be hozzám.

-Kislányom, Bella, figyelj rám jól, kérlek!-fogta két keze közé az arcom.

-Nincs időnk, Marion!-kiáltott be apu, a földszintről furcsa hangok szűrődtek fel.

Anyu szorosan megölelt, és halkan a fülembe suttogott:

-Bújj be a padló alatti kis rejtekhelyünkre, és várj ott. Ne gyere elő semmi esetre sem. Nem lesz semmi baj kincsem, csak ne gyere elő, és ne szólj, egy szót sem kérlek szépen!-én odabújtam hozzá.

-Anyu, miért mondasz ilyet? Baj van? Hol van apa?-kérdeztem remegő hangon.-Anya, miért sírsz?-töröltem le a könnyeit. Nem akartam, hogy szomorú legyen, sokkal szebb, ha mosolyog.

Ő megpuszilta a kezem, és megsimogatta a hajam, majd segített bemászni a vackomba, ahogy hívtam.

Majd hallottam egy csattanást. Az ajtó kivágódott. Anyu felsikított. Nem bírtam tovább, visszafojtott lélegzettel résnyire nyitottam a csapóajtó fedelét. Csak lábakat láttam, de azokon túl… apa!

Majd egy barna hajzuhatag hullott be a látóterembe, mindent eltakarva előlem. Puha lépteket hallottam suhanni a szobában, majd motoszkálást, végül egy tompa, szinte nesztelen huppanást. Valaki kiugrott az ablakon.

Bár nagyon kíváncsi voltam, nem mertem előjönni. Megígértem anyunak, hogy nem jövök elő.

Nem tudom, meddig ülhettem ott, de végül már nem bírtam a kíváncsiságommal, és kimásztam a csapóajtón.

Fel sem fogtam, mit látok. Édesanyám a szoba közepén feküdt mozdulatlanul, a nyitott ajtón keresztül, pedig apu testét láttam a folyosón.

Letérdeltem anyu, és kezemet az arcára simítottam.

-Anyu, mi történt? Miért vagy ilyen? Mama!-most már kibuggyantak a könnyeim. Lassan kezdtem megérteni, de elfogadni nem akartam.

-Papa!-szaladtam oda apuhoz, de ő sem válaszolt. Most már zokogtam.-Papa, kelj fel, légy szíves, ígérem, jó leszek, és nem kenem magam soha többé össze a sárban!-sírtam. Tudtam, hogy ez nem hozza őt vissza, de egyszerűen nem tudtam felfogni a helyzetet. Nem halhattak meg!!!

Majd hirtelen felébredtem.

Folytak a könnyeim, a takaró a testemre csavarodott, és levegőért kapkodtam.

Nem bírtam leállítani a sírást. Nagyon régóta nem álmodtam már azzal a borzalmas estével. Azt hittem, túltettem magam rajta. Nem tudtam megnyugodni. A látvány, az érzés belevéste magát a tudatomba, az emlékeimbe, a lelkembe. Tudtam, kit kell keresnem. Tudtam, ki ölte meg a szüleim. A hosszú fekete haj, a vörös tekintet, a furcsa bőrszín, amit a néger bőrön lévő úgymond vámpírsápadtság okozott… Az a bosszúvágy, ami a vörös íriszekben lángolt.

Akkor ez megijesztett, ma már csak indulatot kelt bennem. Mindazonáltal megígértem, hogy nem sodrom veszélybe magam, mert akkor a szüleim áldozata hiába való lett volna. De ha egyszer összefutok vele, nem kegyelmezek neki. Ahogy ő sem tette akkor…

Zokogásom lassan elapadt. Ránéztem az órámra. Már fél hét, nem sok értelme van visszaaludnom, ezért óvatosan felkeltem, és elmentem zuhanyozni, majd átkötöztem a sebem.

Belenéztem a tükörbe, de amint megláttam magam, ugrottam egyet ijedtemben. Sose voltam szép, de ez a zombi se én vagyok. A szemeim alatt hatalmas fekete karikák, az arcom sápadtabb, mint általában, a szám teljesen kicserepesedve. Összességében úgy néztem ki, mint egy lefosott kilométerkő.

Nem szoktam sminkelni, de most muszáj volt valamit kezdenem magammal, mert úgy néztem ki, mint egy elvonós. Hát nem volt nyugodt éjszakám… ha csak belegondolok, borzongás fut rajtam végig. Anyu élettelen zöld szemei…

Megráztam a fejem, mintha ezzel kiűzhetném az elmémből a rémképeket. Sajnos nem ilyen egyszerű. Felraktam egy kis alapozót, hátha javít a kinézetemen. Mondjuk úgy, valamivel elfogadhatóbban néztem ki. Egy ember már nem bökné ki, hogy hulla vagyok. Persze, ha csak emberek lennének, nem lenne ennyi problémám sem.

Oké, most nincs időm filozofálni, meg amúgy sem vezet sehova. Nagyot sóhajtva kimentem a fürdőből, mert Miranda már kiabált, hogy menne be ő is. Mosolyt varázsoltam az arcomra, és kiléptem a fürdőből. Miri szerintem el volt azzal foglalva, hogy bejuthasson, így nem vette észre, hogy nem igazán vagyok ma a toppon. Nem is baj, addig jó, amíg nem kell magyarázkodnom.

Bementem a szobámba, és magamra rángattam egy laza fekete pólót, meg egy fehér farmert, és lementem a földszintre inni egy kávét. Nem nagyon szoktam, de most úgy éreztem, szükségem van rá.



Még senki nem volt a konyhában, viszont hallottam, ahogy fent az emeleten Jeremy majd rátöri az ajtót Mirire, hogy jöjjön már ki, mert ő is be akar menni. Ez a szokásos sorrend. Jeremy kerül elő a legkésőbb általában, ezért neki kell az ajtót vernie Mirinél.

Nem tudom, hogy az én drága barátnőmnek ugyan mi szüksége van bármiféle sminkre, mikor még akkor is gyönyörű, mikor kócosan felkel. Hosszú egyenes sötétbarna haja van, sötétbarna szemei, és enyhén délies beütése. Karamella színű bőre hibátlan.

Úgy döntöttem, előbb lelépek, hogy nehogy észrevegyék a többiek rajtam az árulkodó jeleket. Nem akartam látni a sajnálatot a szemükben, hiszen tudják, mikor szoktam így kinézni, volt már olyan, hogy sikítva és zokogva ébredtem, nem is egyszer.

-Elmentem!-emeltem fel picit a hangom, hogy a veszekedés közben is meghallják, bár elég jó a hallásuk.

-Oké!-válaszolták kórusban, majd ott folytatták, ahol abbahagyták. Mint két nagy gyerek, de komolyan! És én vagyok hármunk közül a legfiatalabb. Szép, mondhatom. Ahogy öregszenek, úgy fejlődnek agyilag visszafele. De hát, én így szeretem őket.

Mosolyogva mentem a motoromhoz, és felpattantam rá, de azonnal felszisszentem. Már teljesen el is felejtkeztem a sebemről. Na, most szólt ő a maga módján, hogy igenis megvan még. De már nem kell sokáig kibírnom, pár nap múlva már látszani sem fog, hisz nagyon gyorsan gyógyulunk.

Nem tagadhatom, a motorozás is nagyon hiányzott, bár nem mentem olyan gyorsan, mint szoktam, így is nagyon hamar beértem. A száguldozás teljesen kikapcsolt, mint mindig, teljesen felszabadultnak éreztem magam.

Aztán megcsapta az orrom a jellegzetes bódító illat. De most nem fogott el rossz érzés. Hisz ezek Cullenék. Nem tudom, hogy csinálják, de nem szaporodtak el a gyilkosságok a környéken. Kezdek hinni Edwardnak. Hisz más magyarázatot nem látok… Mi van, ha tényleg megtalálták a megoldást az öldöklés elkerülésére? Mi van, ha megvan a kiskapu, amire még senki sem gondolt, most mégis itt egy nagy létszámú vámpírcsalád, akik nem szükségből vannak együtt, és jók akarnak lenni?

Hihetetlennek tűnik, de mi van, ha mégis igaz?

Ezen gondolatokkal szálltam le a motoromról, és indultam az órámra. Éreztem, hogy most érkeztek meg, és harcot vívtam önmagammal.

Nem nézek vissza. Minek? Semmi értelme, tuti, hogy ugyanúgy néznek ki, mint két héttel ezelőtt. Ha jobban belegondolok, egy évszázad múlva sem fognak semmit sem változni.

De mégis miért baj, ha megfordulok? Nem történne semmi. Ugyan, ne légy nyuszi, Bella!

Végül engedtem a késztetésnek, és hátrapillantottam. A szemem azonnal megakadt azon az ismerős, de ezúttal majdnem fekete szempáron. Hirtelen az a furcsa hiányérzet, ami érkezésem óta nem hagyott nyugodni, megszűnt. Mintha ott se lett volna. Igazából a nevem is elfelejtettem, pillantása csapdába ejtett, fogva tartott és úgy éreztem, ha akarnék, se tudnék szabadulni tőle. Közben észre se vettem, hogy megyek tovább, csak vitt a lábam.

De hé, én Bella vagyok, nálam semmi sem mehet simán! Tudhattam volna… Megbotlottam a saját lábamban, és majdnem orra estem a komplett Cullen família szeme láttára.

Öblös nevetést hallottam a parkoló másik sarkából. Oda se kellett néznem, hogy tudjam, Emmettnek megint van min szórakoznia a jó voltamból.

Be tudtam volna magam ennél is hatásosabban égetni? Nem hiszem. Hogy lehetek vadász létemre ennyire szerencsétlen?

Nem mertem még egyszer visszanézni, inkább besiettem az órámra, és a nap további részében próbáltam messzire elkerülni Cullenéket. Ez persze nem volt olyan egyszerű, és vészesen közeledett a biológia óra is, amikor Mellette fogok ülni…

29 megjegyzés:

Névtelen írta...

ohh hát ez eszméletlen jó let megint:) szinte éreztem hogy úgy hozod vissza Bellát hogy lesz vmi komolyabb sérülése, a majdnem perecelésen viszont én is úgy röhögtem mint Emmett, isteni volt imádtam minden sorát, végre vissza hoztad őt, jaj de jó, úgy várom már a biológia órát Edwarddal hogy majd szétvet az izgalom:D vajon mi lesz? Edward észreveszi hogy nincs rendben Bella? vajon felszisszen fájdalmában mellette huhh de mi lesz olyan kíváncsi vagyok... meghogy vajon most mit fog feszengeni Edward hogy rájött szerelmes belé, még nagyobb bénázás lesz részéről
jajj siess a frissel
puszóka dézi

Névtelen írta...

Szia!!
Ez nagyon jó lett...
Bella múltja pedig nagyon szomorú volt a könnyeim küszködtek ahogy egy hatéves kislánynak mennyi minden ment keresztül..és nem értette meg abban a pillanatban miért nem szólalnak meg a szülei...:(
És Bella sérülése nos eléggé fájdalmas lehet neki és Miranda bejött valamennyire a sejtésem ami a Cullenekről szólt és Bella válasza megdöbbenése*büszke fej*
És Cullenék a suliban és a biológia óra nagyon várom hogy mi lesz;)
"Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem,
hogy levegő nélkül nem tudok élni."
Nem tud Bella és Edward levegő nélkül élni igaz a srác valameddig igen de Bella az ő levegője az ő élete.. még ha ezt eddig nem vallották be egymásnak...
nagyon szép szomorú izgalmas megható kíváncsivá tevő lett ez a fejezet:)
Melinda

bari írta...

szia!
IMÁDOM A TÖRIDET, EGYSZERŰEN FANTASZTIKUS,SZUPER!
SIESS A KÖVIVEL!
puszi
bari

szannika írta...

Szia!
Figyi, sztem ne keress búvóhelyet... mi bárhol megtalálunk..xDxD
Ó jajj, mi lesz itt még? xD
Már nagyon vároma Ed és Bella beszélgetését... És Miri és Alice...xD

NAgyon jó lett a feji... a lefosott kilóméter köves hasonlatnál dőltem a röhögéstől!
puszi

trixi írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet lett ez is! Nekem tetszett.
Alig várom,h végre a biológia óránál tartsunk :D
Fogadjunk,h lesz valami finomság. :D
Mondjuk átvérzik Bella kötése vagy hasonló??:D És Edward meg tud mindent?? :D Az milyen jó lenne!!!
De az még jobban fog tetszeni amit te találsz ki :D
Nagyon várom a folytatást!!

Nikuska94 írta...

lefosott kiló,éterkő XD
Először nem esett le :D ...
Nagyon tetszett ez a rész is, akárcsak a többi! Csak így tovább!
Puszi: Nikuska94

Névtelen írta...

cső mesi!!!!! na ez most kivételesen egy jó hosszú és nem függővéges feji volt. gratulálok!!!
jeremy&mriri 4ever...xD ugyebár korral hülyülünk...

кαт *-* írta...

sziaa!
naagyonnagyon szuper lett!!!
ajj szegény Bella jó sok borzalmat kellett átélnie :S szegénynek még azt a szörnyű estét is újból át kellet "élnie" :/
vidám rész volt mikor film közbe nevedgéltek(Y):D tetszett hogy mondhatni "megkergűltek" XD
elesett xDxD na erre mit mondjak XD asszem semmit..XD ciki..meg cuki..XD na ezt is jól megmondtam.. :P
váárom a folytit..meg főleg a biosz órát :P
puszii

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ismét remekeltél. Csak faltam soraidat. Szegény Bella most párnapig biztos nem lesz toppon. Nagy jó ötlet volt tőled, hogy Bella emlékein keresztül megtudtuk a szülei tragikus történetét. Így a visszaemlékezés révén talán nem volt olyan fájdalmas hisz ez a fájó múlt ami idővel tompul. Na és persze ott a család Miri jó fej és most, hogy összebarátkozott Alicéval más szemszögből látja a dolgokat és segít összeboronálni a mi kis gerlepárunkat. Már most várom a folytatást Üdv Gina

T_T írta...

Nagyon nagyon nagyon jó! :D Örülök, hogy nem hagytál függő véget mert plusz egy és komolyan meghalok :D Végülis nem küldhet el minden író úgy osztálykirándulásra, hogy megöl a függőivel! :D Nagyon várom a folytatást, kiváncsi vagyok mi az amiért ki kéne téged nyírni! :D
Nagyon jó lett nagyon várom a folytatást!:D
puszi
bOri

Leander88 írta...

Hihihihihi XD XD
Eszméletlenül csodálatosan fantasztikusat alkottál ismét, óriási gratula!
Imádtam, imádom, imádni fogom!
Azért a lefosott kilométerkő betette nálam a kaput XD XD
Nagyon nagyon nagyon kíváncsi vagyok, mi fog történni...
Siess a következővel, mert attól függetlenül, hogy most nem hagytál itt minket egy függővéggel (egyébként bOri, ez a megjegyzésed nekem szólt? XD), úgy gondolom, még a pokol is kiürült, mert az összes ördög a felszínen van, benned, amiért ilyen fejit írtál XD XD
Még egyszer, gratula neked, és SIESS!!!
xoxo
Lea
ui: nem bánod, ha ellopom a "kirakom a legjobb komikat" ötletedet? Nekem nagyon bejön, szívesen használnám én is :)

Névtelen írta...

Ohh ez is nagyon jó lett!XD
Bella szokás szerint béna..XD Várom a biosz órát!XD
Sztem tuti észreveszi Ed vhogy Bella sebét..lehetetlen h ne tudja meg vhogy..:D
Nagyon várom a kövit!XD
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

szia ! Bocsi hogy csak most irok komit csak este edzés után nagyon fáradt voltam és bealudtam . A jó hír az az hogy most megúsztad hogy az artemesiszta csoport szétbombázzon .

Na lényeg viszont az az hogy király lett a friss :D én személy szerint volt ahol szakadtam a röhögéstől valahol pedíg potyogtak a könnyeim ja és néhány résznél pedíg elkezdtem járkálni a házban ! ááááááááááááá ........ Nem néztek hülyének ! Dehogyis !


puszi: repcsííííí

Mónika írta...

Végre minden kedvences íróm feltette a folytatását!!! Nem függő ugyan a vége, de ha lehet egy történet végét leharapni, akkor most azt tetted. Nem bántólag, csak komiszságból írtam ezt, mert még egy nyúlfarknyi biosz óra igazán bele férhetett volna még. Megütött a guta, kerestem a következő sorokat, de rájöttem, hogy nem az érzékeim játszanak velem, hanem TE!
Remélem hamarosan lesz követekző fejezet és nem leszel ennyire éhes, mint most, nem harapod el a történet végét.
Tűkön ülve várom a folytatatást!

Üdv
Móni

Szepy írta...

Drága mesi fejet hajtok előtted! :D
Imádtam, Imádom és imádni is fogom !
Szegény szerencsétlen Bella, először a sérülés aztán meg majdnem hasra vágódik az imádott férfi előtt... De ő már csak ilyen. :D
Szerencséd van, hogy öreganyádnak szólítottál... vagyis na... érted, hogy értem... nem? xD Mindegy néha én sem értem magam, szóval megértelek, hogy ha nem érted amit itt össze vissza fecsegek.
szóval érted.
Agyam eldobom olyan szuper fejezet lett!:D
Már nagyon de nagyon várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

Nem tudom, ki hogy van vele, de én nagyon szeretem a biológia órákat :D (kár, hogy a sajátomon nem Ed ül mellettem, de a legjobb barátnőm is megteszo *vállatvon*) Szóval Bella megsebesült... Akkor vérzik! és akkor úúú najó nem gyártok tévképzeteket inkább XD Mesi ez a fejezet nagyon jó volt. Ja és Bella harc közben Forksoon gondolkozott... AZon belül mondjuk egy fiún? há? :D Miri meg támogatja őket, ami tökjóó :D Remélem akk összejönnek :D Jó lett a feji várom a kövit
Puszo Luca

Vicky írta...

Puxim! Nagyon jó lett a folytatás! Már alig várom a következő fejezetet!!

rita írta...

nagyon jó lett és
már alig várom a
következő fejezetet

rita írta...

nagyon jó lett és
már alig várom a
következő fejezetet

dzsudy13 írta...

Nagyon jó!Szuper!:D
Imádom.:D
várom a kövit,puszi!

Névtelen írta...

Mesi, fantasztikus rlsz lett ismét :D
Egyszerűen imádom, és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra is ^^

puszi <3

mesi28 írta...

Köszi szépen mindenkinek, nagyon örülök, hogy bejött nektek! alig bírtam a székemen maradni, ahogy olvastam a kommenteket, annyira örültem neki :D és ígérem, sietek a folytatással :)
pux
mesi28

Szylu írta...

Szia Te vérengző őrült!

Előre szólok, hogy én már mindenre fel vagyok készülve a következő fejezet végén, a pókerarcot Emmettel együtt gyakorolom, Jaspert idegnyugtatónak bekészítettem magam mellé, Edre meg csak rá kell néznem, és megnyugszom, szal nem fogsz kiakasztani, akkor sem!
A fejezet szenzációs lett, ahogyan szép lassan kiderülnek a dolgok Bellsről, az nagyon szuper!
A végén meg nem is ő lenne, ha nem akarna orra esni Edward láttán!
Sztem a sebe még fog bonyodalmakat okozni, mert van egy olyan érzésem, hogy nem marad rejtve egy bizonyos illető elől...
Rohadt élet, túl sok időt töltök alteregóimmal és ez már a gondolkodásomat is befolyásolja! Vagy csak Luca novellája tett be ennyire?
Áh, mindegy is, lényeg a lényeg, hogy várom a kövit, amiben majd megpróbálsz kiakasztani, DE NEM FOG MENNI!XD Hozzátok edződtem már az idők folyamán!:P
Pusz és SE
Szylu

mesi28 írta...

Szylu, te nem tudod mire vagyok képes :DDD de ha nem akadsz ki, eggyel kevesebben fognak engem laposra verni xDD de úgyis az lesz a vége h a legfájdalmasabb halálnemeket válogatod majd nekem:P
örülök h tetszett azért :))
hát igen, nem is ő lenne :P nem hagyhattam ki xD
pux
mesi28

Sophia írta...

Szia mesi!!!

Nagyon jó lett! Annyira sajnálom szegény Bella-t. A szeme láttára ölték meg a szüleit... :(
De annak örülök, h most már lassan kiderülnek róla a dolgok.
Ja és persze nem Bella lenne ha nem esne orra egy bizonyos szempártól... XDXDXD
Remélem hamar összejönnek... Miranda is most már mellettük áll XDXDXD
Gyorsan folytatást és ez parancs XDXDXD

puszi: szofi

Névtelen írta...

Nagyon jó volt, végre hazaért, remélem jönnek a találkozások, és a "harcok", mert gondolom nem lesz egyszerű mire beismerik hogy úgysem tudnak egymás nélkül létezni. Na meg a titkok! Nagyon várom a folytatást. Virág

Nana írta...

Helló!
Nem tudtam,hogy sírjak,nevessek,vagy inkább fussak ki a világból...:D
Örülök,hogy már kiderülnek a dolgok Belláról.
És a hiányérzet(Edward)
Ezek fülig szerelmesek!
Gondolom nem jönnek össze majd valami könnyen.
Ed,h ember meg blabla,de sztem már lassan rájön,h van benne vmi más is.
Bella,meg irtózik a vámpíroktól.De Cullenékben kezd megbízbni.
Főleg majd ha együtt lesz Vele.
Frisst!NAGYON GYORSAN!
Puszi
Nana

mesi28 írta...

Hello!
Szofi:hát igen :D örülök h tetszett
Virág:lesz itt minden :P
Nana:nos, nem egyszerű helyzet :D dehát én sose az egyszerű helyzetekről voltam híres xDD
hát kedden már jön, az meg nincs messze :))
pux
mesi28

Vicky írta...

Puxim!
Nekem is vannak történeteim, nincs kedved elolvasni őket?
A cím: sissyandedward.blogspot.com és acsapda.blogspot.com

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me