2010. május 4., kedd

Ízelítő a 9. fejezetből...

Ízelítő a 9. fejezetből...
Dorszií, látod, velem lehet alkudozni, itt az ízli, várom a reakciókat :P
talán még nem késő lelépni Hawaiira xDD
/Alice szemszöge/


Nem értem, miért nem akartak a többiek velem jönni a plázába. Ma még nem is voltam, a tegnapi bevásárló körút meg már olyan régen volt!

Éppen a látomásomban szereplő csini bokacsizmát kezdtem keresni, mikor elhomályosult körülöttem a világ.

Vízióm volt.

Miranda feküdt a földön, eszméletlenül, semmibe révedő tekintettel, és nyakán ott volt a jellegzetes félhold alakú harapásnyom.

13 megjegyzés:

szannika írta...

Mesi, Hawaiira is követünk! xDxD

Dorszíí írta...

Igen egyetértek!!
Mesiiiiiiiii
nah jó én kértem most...
Miri meghalt?:O
wooww kövit hamar!xD
Dorszíí

Szepy írta...

GRRRR...
Mesi... nincs olyan messze Hawaii... Szóval úgy is megtalálunk... Muhahaha...
Nah ez nagyon gonosz ízelítő volt!
Remélem Alice megmenti vagy valami!
Most komolyan... ti írok ezt nagyon tudjátok élvezni... o.O
Meg halok péntekig...

mesi28 írta...

Hello!
szannika:hajjaj mi lesz velem?:P
dorszií:háát majd meglátjuk xd
hát igen, te kérted :D
Szepy:nincs elég messze?:O
és nagyon nagyon tudjuk élvezni :D
puszka
mesi28

Anita írta...

grr...grr..grr
hüp...hüp..hüp

hát most mihez kezdjek ezzel? hmm? semmit nem értek..de ugye Alice megy és segít neki? ugye? nem halhat meg! de vámpír lesz..vagy? jahj a franc vinné el, h a kedd olyan távol van a péntektől..grr..mi lenne, ha mi már holnap pénteket tartanánk? hmm? áááá..annyira utálom ezt a várakozást..mikor nem tudom, h mire számítsak..bele tudok őrülni..de már többször említettem, h az idegosztályra juttatsz:)
rem hamarabb tartunk pénteket, és vhogy megúszom korház nélkűl...nah persze, ez a ferjin is múlik...pff..lécci hoztd hamarabb...:D
pusz
Anita

Névtelen írta...

ÁHHH...
na végre, jajj úgy örülök h előbb jött:)
remélem a következő rész is előbb jön.

mesi28 írta...

Hello!
Anita:remélem az idegosztályon is van net :D hiányoznál xD nem tartunk előbb pénteket de nem ám:P
névtelenke:örülök h örülsz, de hacsak nem lesz lázadás a feji pénteken jön xDD

Névtelen írta...

Szia!!!
Tudod nem értem hogy tudod kínozni az embereket, ez nem szép dolog!Azt hiszem hogy ez örömöt jelent neked*hitetlenkedő fej*
Esküszöm tényleg a vizsgán Mirandáékról fogok karattyolni, azt viszont nem hiszem hogy tudná osztályozni a kémia tanárnőm...
Remélem hogy nem halt meg a lány vagy vámpír lett??M(ebben reménykedek hisz a mérget már úgy sem tudnák kiszívni belőle)Szegény Bella ha mindezeket megtudja te jó Isten!Az örökké valóságig magát fogja hibáztatni..
Remélem hogy Alice tud rajta segíteni vagy Carlisle valahogy tudja csökkenteni a fájdalmakat..
És Jeremy biztosan aggódik már a lányért hol lehet, ám ha megmenekül a lány akkor nagy a valószínűsége hogy ki fognak derülni azok a titkok amik körbe veszik Mirandáékat és Cullenéket...
És Bella vajon vissza fog jönni a harc kellős közepéből vagy mindezt csak utána fogja megtudni??Hála, harag, düh, önmarcangolás és még milyen érzelmek várhatók a következő fejezetben??Egy biztos én már végig izgultam ezt a pár sort..Várom már a pénteket;);)
Melinda

mesi28 írta...

szió!
hát most mit tagadjam, tényleg élvezem, de csak azért, mert olyan aranyosak vagytok ahogy találgattok, és úgy megnézném az arcotok a következő feji láttán :P
és különben is, valamivel fenn kell tartani az érdeklődést, nemde?xDD
puszi
mesi28

Névtelen írta...

mesi te egy gyilkos vagy!!!!!!! borzalmas.....és alattomos.....gonosz.... etc.

mesi28 írta...

manósonkaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDDD
tudtam h nem bírod ki xDD
hát igen :DD ezt kingának köszönd, mert ezt a rész speciel ő találta ki :P

Dugong írta...

Tudtam, hogy enm kellett volna elolvasnom az ízelítőt... Nem fogom bírni péntekig*habzószájúzombifej*

mesi28 írta...

hehehe, óóó dehogynem ki fogod bírni:D

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me