2010. május 9., vasárnap

Ízelítő a 10.Fejezetből...
Mivel átléptük a 10 000es látogatottságot, annyira megörültem és jó kedvem lett, hogy meghoztam az ízelítőt is, valamint válaszoltam a kommentekre, amikre eddig nem tudtam, mert nem voltam itthon a hétvégén :)


/Miranda szemszöge/
Gyorsan megkerestem a kocsimat, és hazahajtottam.


Amikor bementem, furcsa látvány fogadott. Jeremy ült a nappaliban, és a telefont szuggerálta.

-Hello!-köszöntem, mire mintha révületből ébredt volna, felpattant a kanapéról.

-Hali Miri!-mosolyt erőltetett az arcára.

-Bella?-kérdeztem, mert bocsánatot szerettem volna kérni tőle.

-Chris hívta. El kellett mennie.-válaszolta Jeremy letörten.

-Mikor jön vissza?-aggódtam Belláért, az Oroszországi harcok nem veszélytelenek. És ha Christian segítségre szorul, akkor biztos nagy a gáz. Csak ne legyen semmi baja!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!

Na szóval, hát több problémát is véltem fel fedezni:
1 A terjedelem túl rövid, többet, többet...
2 Heti egy friss,hát ez szörnyű. De komolyan mennyivel jobban hangzik a heti 2.
Amúgy nagyon imádom a történetedet, van hogy naponta 5ször is megnézem van e friss, és már mánikusan várom a következő részt.
Remélem nem lesz sokáig távol Bella, ugye nem?

mesi28 írta...

Hello!
hát azért lett rövid az ízli, mert nem akartam többet az orrocskátokra kötni idő előtt, és azért van csak egy héten egyszer friss mert év vége van és írnom kell a másik sztorim is közben :)
de nyáron egy héten többször fogok frisselni, sőt :)
pux

Anna írta...

Nagyon nagyon jó lett ez a fejezet!
Tudom, hogy unalmas, mert folyton mindenki ezzel jön neked egyrészt azért, mert jól írsz, másrészt meg... Hát még nem tudom, hogy mi a második része, de majd kitalálom!XD

Igazat a névtelen írónak, tényleg nagyon rosszul hangzik a heti 1 friss! Jobb lenne a heti kettő!!! XD
Tudom, tudom, nagyon mohó vagyok meg minden, de hát így kell engem szeretni!Másrészt pedig You are my destiny - kórban szemvedek!!!
Igen, bevallom! Betegesen szeretem olvasniezt a törit! És már kezdenek előjönni az evonási tüeteim!

Eggyszóval siessb a következő fejezettel, mert nem fogom sokáig bírni!

Puszi: Anna

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me