2010. május 15., szombat

Alice23-nak...

Sziasztok!
Bár tudom, hogy nem tartozik ide, engem mégis nagyon mélyen érintett. Egy igazán nagyszerű író hagyja el a mi kis társaságunkat, akit nagyon sokra tartok, és szerintem nagyon tehetséges.
Gyönyörű, elgondolkodtató fejezeteket, novellákat, verseket olvashattunk tőle.
Minden egyes sort nagyon köszönök neki, mert imádtam olvasni!
Még régebben írtam egy verset, nem szól a búcsúról, vagy bármi ilyesmiről, mégis azt hiszem, ide illik.
Ezt a verset Alice23-nak küldeném!

Holnap

Az emberek mindig csak halogatnak.
Majd később, majd máskor, majd holnap.
De egyszer elfogy az idő,
Lejár minden neked szánt esztendő.
Egyszer csak már a holnap is túl késő.
Te pedig megrémülsz,
Mert már nem mondhatod azt,
Majd később, majd máskor, majd holnap.
Ezt mindenki tudja,
De a legtöbb ember azt mondja:
Velem ilyen nem történhet meg,
Hisz sokmillió közül vagyok egy.
Csak egy átlagember a mindennapokban,
Velem nem történhet tragédia.
De mi van, ha ez az utolsó napod?
Mi van, ha nem látod többet felkelni a napot?
Ez ellen nem tehetsz semmit.
Csak élvezd,
Élvezd az élet minden percét.

Nagyon hirtelen jött a távozásod, de kívánom neked, hogy az álmaid váljanak valóra :)

4 megjegyzés:

Alice23 írta...

Kedves Mesi28! Köszönöm a verset! Nagyon is illik a helyzetemre!
Még egyszer köszönöm, ölel:Alice23

mesi28 írta...

nagyon szívesen :)

Sophia írta...

Nagyon szép lett!!
Nekem is nagyon fogsz hiányozni Alice!
Imádtam a történeteit. Sajnos már múlt időben kell beszélnem mert már nem olvashatom őket.

mesi28 írta...

köszi szepy, egyetértek :(

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me