2010. május 17., hétfő

11.Fejezet-Nélküle...

11.Fejezet

Nélküle…
Meghoztam, dézi, nyugi van tudoood :D hagyj a chemotoxból;)




/Edward szemszöge/

Létezésem során talán először mentem szívesen suliba.

Jasper felhúzott szemöldökkel vizslatott, mikor lejöttem a lépcsőn.

-Edward, minek örülsz te ennyire?-kérdezte.

Én csak vállat vontam, mert én se teljesen értettem.

-Inkább kinek.-csilingelte Alice, miközben odatáncolt Jazz mellé.

A szemem forgattam, már megint ezzel jön. Idegesítő! Még hogy én meg Bella… ő egy ember, és boldog a barátjával.

Erre a gondolatra a gyomrom öklömnyire zsugorodott. Azaz, ha ember lennék, biztos az történt volna. De nem vagyok az. Csak egy szánalmas vámpír vagyok, egy szörnyeteg, akit csak megvetni lehet. Így csak fájdalmat éreztem.

Nem akartam, hogy Jasper újra analizálni kezdjen, ezért elindultam a garázs felé. Alice-ék is nemsokára utánam jöttek, és végre elindultunk.

Még önmagamhoz képest is gyorsan hajtottam, így percek alatt beértünk. Már csak 10 perc volt csengetésig, és a szemem azonnal a fekete motort kezdte keresni, azonban sehol sem láttam.

A reggeli jókedvem egy csapásra eltűnt. Mintha csak Bella lenne a kulcs mindenhez…

Ahogy tovább pásztáztam a parkolót szabad hely után, megláttam Miranda kis, fehér kocsiját. Lehet, hogy ezúttal mindhárman azzal jöttek.

Beálltam Emmették mellé, és elindultam az első órámra. Csak a harmadik órám lesz Vele…

Állj! Miért érdekel ez engem?

Megráztam a fejem, talán az agyamra ment a vámpírlét…

Még annyira sem figyeltem az órákon, mint szoktam. Alice csöndesen somolygott mellettem, és ABBA számokat énekelt a fejében. Egy ideig nem foglalkoztam vele, de mikor hatodjára kezdett rá a Dancing Queenre, elegem lett!

-Alice! Nem lapoznál? Kikészítenek a gondolataid!-suttogtam neki kémián ülve.

-Ki kért rá, hogy hallgasd őket?-húzta fel sértődötten pisze orrát, de azért váltott, és verseket kezdett szavalni magában.

A nyakamat rá, hogy titkol valamit!

-Alice, mi történt? Mit nem mondasz el?-faggattam, mire gonosz mosolyt villantott felém, és gondolataiba bekúszott Jasper képe, valamint az előző este…

Oké, ez már nekem is sok! Rosszabb, mint Emmett! Nem vagyok kíváncsi a házas életükre!

Felháborodott pillantást vetettem rá, és gyorsan átugrottam az első gondolatszálra, amit meghallottam. Pechemre sikerült pont Mike Newton agyába belemásznom. De ezt még nehezebben viseltem, mint Alice-t, ugyanis Newtonnak megint Bella járt az eszében.

De az én Bellámra senki nem gondolhat így! A kezem ökölbe szorult a gyilkos dühtől, amit éreztem. Hirtelen elképzeltem, ahogy a falhoz passzírozom ezt a nyomorult bosszantó embert. Ettől kicsit lenyugodtam. Nem bírtam elviselni, hogy valaki ilyen lealacsonyítóan gondoljon pont Rá!

Hiszen Bella annyira jó! Ez egy egyszerű tulajdonság, de annál ritkább. Sosem láttam a szemében fölényességet, érzéketlenséget, vagy megvetést. Igaz, hogy egy zárkózott lány, és nehéz rajta kiigazodni, de láttam, hogyan viselkedik az emberekkel…

A csengőre kaptam fel a fejem. A következő órám biológia.

Izgatottság lett rajtam úrrá, amikor belegondoltam, milyen közel lesz hozzám. Hogy végre hallhatom csengő hangját. Elmerülhetek feneketlen mélységű csokoládé szemeinek örvényében. Érezhetem fantasztikus frézia illatát…

Mikre gondolok? Vajon tényleg beleszerettem? Nem… nem lehet…

Sietve indultam a labor felé, de mikor beléptem, nem volt ott. Miért? Miért nincs itt?

De aztán hirtelen észbe kaptam: hiszen még majdnem az egész szünet hátra van, alig vannak a teremben.

Leültem a helyemre, és vártam.

Az emberek lassan szállingózni kezdtek, és minden ajtócsapódásnál felkaptam a fejem, hátha Ő az. De mindig csalódnom kellett. Nem jött…

Talán csak megint késik.

De becsöngettek, és Ő nem ült mellettem. A tanár megkezdte az órát. Végig az ajtót szuggeráltam, hátha mégis befut, habár egyre inkább kezdtem elveszíteni a reményt, hogy láthatom.

Füleltem, hátha meghallom sietős lépteit a folyosón, vagy jellegzetes, rendszertelen szívdobogását.

De nem… a folyosó kihalt volt és néma. Kezdtem aggódni érte. Ki tudja, mi történt vele? Beteg lett? Baja esett?

Gondoltam egyet, és Miranda gondolataira kezdtem koncentrálni. Ő éppen angolon ült, de nem az óra kötötte le a gondolatait. Meglehetősen kusza volt, és főleg, bűntudattal teli.

Fejébe időről időre bekúszott Bella tündéri arca.

„Istenem, remélem nem lesz semmi baja.”-csíptem el egy értelmesebb gondolatát.

Jeges rémület kúszott végig a torkomon.

Mi történt vele? Ugye semmi komoly?

Hisz ő annyira törékeny. Vajon kórházba került? Nem, nem, azt Carlisle tudná. Vagy mégsem?

Alig bírtam csengetésig a helyemen maradni.

Meg kell tudnom, mi van vele. De sajnos várnom kellett ezzel a következő szünetig…

/Miranda szemszöge/

Próbáltam elterelni a gondolataimat, hogy Edward ne tudjon meg olyasmit, amit nem lenne szabad, de nem volt egyszerű.

Jeremy szerencsére nem szokott túl sokat ezeken gondolkodni, ő úgy van vele, hogy itt a helyzet, ez van, oldjuk meg, ha tudjuk. De én hajlamos vagyok ezeken fenn akadni.

Inkább kedves emlékeket vetítettem le magamban.

Ezt az órát Bells-el mindig végigbeszélgetjük, de mivel ő most nincs itt, ezért egyedül indultam az ajtó felé a csengetés után.

De mikor kiléptem az ajtón, rendesen meglepődtem. Edward Cullen állt velem szemben, aggódó szemekkel.

Hát ezt meg mi lelte?

Na, mindegy, biztos nem nekem szól, nem is ismer. Vállat vontam, és mentem volna tovább, de Edward megállított.

-Szia.-lépett mellém.

-Szia.-köszöntem neki meglepetten. Mit akarhat tőlem?

-Ne haragudj, csak ma Bella nem volt biológián, és a tanár megkért, hogy küldjem el neki a leckét.-mondta.

Aha, persze, jó szöveg, én is ezt mondanám.-gondoltam magamban, de úgy döntöttem ezt inkább nem vágom a fejéhez. Csak azt akarja megtudni, mi van Bellával, legalább is, ha csak a háziról lenne szó, nem látnám az aggódást a szemeiben. Engem nem versz át kisapám! Aztán arra jutottam, hogy elmondom neki, hogy megnyugodjon, Isabellát nem vitte el a szökőár. Legalább is egyelőre. De az ő szerencséjével…

-Rendben. Hát, tőlem se kapja meg előbb, egy távoli családi baráthoz kellett elutaznia.-válaszoltam neki, de azért átvettem a házit tőle. Valószínűleg jelenleg kisebb gondja is nagyobb ennél, de ha itthon lesz, legalább ezzel nem kell törődnie.

-Értem.-bólintott.-Azért köszönöm. Szia.-intett nekem, aztán már ott sem volt. Hát ez gyors volt…

Azért jól néznének ki együtt… Bellának is kijár a boldogság, eddig amúgy sem vitte túlzásba a pasizást. Úgy kellett elrugdosnom pár randira.

Jót mosolyogtam magamban, ahogy eszembe jutott, hogy milyen hisztit vágott le néha. Mintha egy öt évessel kellett volna megértetnem, hogy a csoki tönkre teszi a fogait.

Pedig Bellára aztán abszolút nem jellemző a toporzékolás, viccesen is nézett ki akkor…

Megráztam a fejem, és elindultam a következő órámra Jeremyvel, aki közben mellém szegődött. Látta, hogy nagyon elvagyok a gondolataimmal, úgyhogy nem zavart meg.

/Edward szemszöge/

Miranda átlátott rajtam, de nem érdekelt.

Akkor semmi baja.

Megkönnyebbültem egy kicsit, de a hiánya miatt érzett üresség nem akart múlni. Viszont a Miranda fejében levetülő emlékeken jókat nevettem. Jó volt, hogy megtudhattam valamit róla, és így legalább láttam is, bár nem élőben.

Az órák egymást követték, de én csak egy egybefolyó szürkeséget érzékeltem. Nem tudott lekötni semmi. Az ebédlőben Miranda és Jeremy ugyanannál az asztalnál ültek, mint szoktak, a sarokban, de most nem vonzotta a szemem az a hely.

Ez a gyötrelmes nap rádöbbentett engem arra, hogy igaza volt Alicenek. Megint…

Nem tudom mikor, vagy hogyan, de beleszerettem Bellába. Elbűvölt a személyisége, és észre se vettem, hogy megtörtént. Akkor jössz rá, hogy az a személy milyen fontos neked, amikor már nincs veled.

Az egyetlen vigaszom, hogy nemsokára újra láthatom. Hogy nem ment el végleg. De ha ez az egy iskolai nap ilyen gyötrelmes volt, milyen lesz a többi?

Talán majd hozzászokom, hogy nincs ott. És akkor nem lesz ennyire rossz érzés.

A kocsinál vártam, hogy a többiek is megjöjjenek, és induljunk haza. Mára vége a kínzásnak.

Már hallottam a gondolataikat.

„Nem tudom, mit titkol előlem ennyire Alice! Pedig érzem, hogy van valami. Tegnap este sem volt itthon. Mit csinálhatott? El nem tudom képzelni mit művelhetett egész éjjel a városban…”-hallottam meg Jasper gondolatait.

Várjuk csak… ha Alice nem volt otthon tegnap, akkor a kémia órai gondolatai… Az istenit ennek a találékony mini tornádónak!

Pontosan tudja, mivel érheti el, hogy meg se kíséreljem a fejében való turkálást. Ezt még visszakapja!

Mit rejteget ennyire? Hisz nekünk a családban nincsenek titkaink. És mi Alice-szel amúgy is mindent megbeszélünk, hiszen nagyon közel állunk egymáshoz.

Nem értem a mostani viselkedését.

35 megjegyzés:

Névtelen írta...

oltári lett:) Edward agya aztán rá van Bellára, de végre megvilágosodott a feje hogy belátta nyakig love van Bellával:P valahára ezt is megértük:D Aliceon szakadtam a röhögéstől Abba dalok miegymás tud ám Edy agyára menni:) és jó volt azis ahogy Edward aggódott Belláért, remélem gyors hazahozod őt:)
puszi dézi

rita írta...

tök jó volt és
már alig várom
a következő fejit

szannika írta...

Szia csajszi!
Hát Eddy fiúnak csak egy ici-picit nehéz a felfogása.... vagy lehet,h nekünk olvasknak nagyon gyors, mert nekem már rég leesett,h szereti B várom,h Bellát...de mind1!
Olyan cuki gondolatai voltak... már alig Bella visszatérjen és akkor... xdxD Lesz itt minden!
puszi
u.i.: Nagyon jó lett a feji! xD

Szepy írta...

Egyre jobb ez a nap... :D Nem volt suli, ilyen jó fejit olvashatok...
Azt hiszem, hogy ennél jobb már nem lehet :)
Na Eddy végre, hogy rájöttél, hogy szerelmes vagy Bellába, lassú a felfogásod te gyerek xD
Tudtam én, hogy kifogják készíteni Alice gondolatai a mi kis hercegünket...Mondjuk nem csodálom.
Remélem Bella épségben haza ér!
Egyszerűen nem lehet betelni ezzel a történettel annyira szuper!
Már várom a kövit!
Pusszy

Berniee írta...

na hát ez... H is fejezzem ki magam ? ...FANTASZTIKUS volt ... Bár volt már ennél eseménydúsabb is mégis ez pont kellett ide:D
FOLYTATÁST !!! :D

T_T írta...

Fúú :D Vége rájött, hogy szereti Bellát... jó sokáig tartott szegénykémnek. xD De kiváncsi vagyok sikerül e kiszedni belőle a dolgot! :D Nagyon várom már a következő fejezetet! :D Egyébként most veszem észre hogy kivagyok írva oldalra, köszönöm! :D (L)

кαт *-* írta...

sziaa
nagyonnagyon szuper lett!! :D
végre rájött Ed is hogy szereti Bellát juppii XD és azok a gondolatok.. ahogy ott izgult mikor láthatja máár.. XDXD sajnos csalódnia kellett :/ de remélem Bella is hamarosan visszatér és akkor indul a mandula..XDXD azt már nagyon várom :P:P kíváncsi vagyok mi s hogy lesz :D
és háát Alice.. a kis furfangos..XD énekelt ezzel meggátolva azt hogy Ed kiolvasson a fejébőél dolgokat..ügyes.. hihi..XD
várom a folytit!
puszii

Emi írta...

Szia!

Jó lett a feji :D
Bellát nagyon hiányoltam belőle, remélem hamar visszajön :)
Viszont az jó volt, hogy ilyen sok Edward volt a fejezetben :) És végre rájött, hogy szereti Bellát :)
Viszont ebben a fejiben Alice az abszolút kedvencem :) na meg a gondolatai :p

Várom a következőt :D

Névtelen írta...

Szia!!
Edward szerelmes lett és végre ő is el hiszi el sem tudom mondani hogy ez mekkora öröm nekem a kusza kilátástalan helyzetű történelem tételek között inkább hanyagolom most őket mert felrobban a pici fejem annyi forrás és évszámot tanultam eddig..:):):S
Alice és Miranda kis összefogása sikert aratott milyen ügyes okos lányok ők..
És Edward felismerése hogy ez a "mini tornádó"ahogy ő nevezi Alicet átvágta fejét hogy ezért még mit fog kapni szegény lány de mint tudjuk mindet a jó ügy érdekében teszi(k)
Edward csillogó boldog tekintete hogy láthatja Bellát és hogy iskolába mehessen nem is azért hogy tudás szomját csillapítsa:) és a csalódott arca hogy a lány nem jelent meg pedig ha tudná hogy ő eközben Oroszországban harcol és az életével játszik szerintem Edward egy kisebb agyvérzést és sokkot kapna...;)
Miranda gondolatai amit levetített maga előtt hogy Edward ne "lássa" a valós dolgokat nagyon aranyosak voltak de legalább megismerhette Bella egyik kis énjét is:)
" A szerelem örök márka ami sosem megy k a divatból"(Szex és New York) Tudom hogy még nem tart itt a történet de hisz öröklétűek mindketten illetve Bella hamarosan az lesz és soha nem tudják majd egymástól elválasztani őket senki mert eza márka mindenkibe egyszer vagy kétszer/illetve többször is bele ivodhat az ember bőrébe lelkébe és ha egyszer megízleltük ennek minden oldalát tudjuk hogy sosem lesz ebből elég és mindig újat akarunk mint Carrie B, egy új Jimmy Choo cipőt(tudom lökött hasonlat)
Nagyon jó lett várom már Edward kis retorzióját vajon mi lesz?? Szerintem ruha megvonás tönkretevés vagy bankkártya elvevés??:P
Melinda

Zsófia Vörös írta...

Oh hát ez fantasztikus lett,mint mindig.Edward már teljesen belezúgott Bellába.Odáig van érte,és ez minden gondolatán meg is látszik.
Már nagyon várom a kövit.És remélem hogy Bellának nem lesz semmi baja.
Puszi:Bebi

Névtelen írta...

huhhűűűűűűűűű hát ,esi msn-en megkapod majd a magadét!!!!! örülj h be volt dugva a fülem!!!!
mi a frászt hallgattál amikor ezt írtad???? without you-t v mit????
és különben is!!!!!!!!!!!!!!!! idegesítő h túl jól írsz és mindig vége van a fejinek!!!!! de legalább nem függővég, ahogy téged ismerelek rosszabbra sőt sokkal rosszabbra is számíthatok.....na bye!!!!

mesi28 írta...

tyű, de nagy az egyetértés csajok! fülig érő szájjal olvastam a kommenteket :D hát igen, Ednek leesett.manósonka, te tiszta dinka vagy :D asszem épp azt hallgattam:D
hát igen, ismersz...:P
nyugi, a kövi fejiben már visszatér a szokott formám :DD
xoxo
mesi28

Atta írta...

Szia!
Nagyon jó lett.Már várom a következő fejezetet.Siess vele!

Sophia írta...

Szia!

Szerencséd, hogy nem függővég különben kitekertem volna a nyakad...XD
Végre Edwardnál felkapcsolták a villnyat. Most már csak Bellánál kell megvárni míg vége az áram szünetnek. Alicen jókat mosolyogtam. Ő aztán tudja hogyan kell lekapcsolni az agyturkász bátyját.XD
Remélem Edward kitalál valami jó kis bosszút... *ördögimosoly*
Én mit csinálnék egy boltkórós tornádóval? Esetleg: ruha tönkretevés, bankkártya elvétel, vásárlás tilalom...stb. XD
Remélem Bella jól van Oroszországban. Nehogy megfagyjon szegény, bár szerintem nagyobb baja is van mint a hideg pl: néhány vámpír, de persze ez csak tipp...XDXDXD (nem tom mi van velem ma nagyon hülye vagyok, nem mintha máskor normális lennék, nézd el)XDXD
És Bella most már jöjjön vissza lassan.. léci *kiskutyaszemek*
Várom a folytatást
puszi: szofi

Névtelen írta...

Szia azt hiszem egyet értek minden előttem íróval ,a lényeget leírták ,ne szaporítsuk a szót ami jó az jó várom a kövit üdv böbe

Rebii írta...

nah... hazaértem és bevetettem a magam a számítogép elé és mit látok FRISS !!!!! olyan öröm táncot jártam . Na de most nem ez a lényeg ! Isteni lett a feji. Mivan ? Edward megvilágosodott a szerelem terén ???? ilyen sincs minden nap......

nagyon tetszet a feji , várom a folytit
puszi : repcsÍííí

mesi28 írta...

Helloka!
atta:köszike :D
Szofi:hááát boltkóros tornádónak vannak cuki bociszemei tudod :P
örülök h tetszett :D
böbe:örülök ha tetszett :)
repcsi:hehe, hát igen :D lesznek még itt fordulatok ;)
puszka nektek
mesi28

Anita írta...

Szia!

na most akkor mivel is kezdjem?
Talán azzal, hogy ismételten nagyon élveztem ennek a fejezetnek is az olvasását, s egyre izgatottabbá vállok a folytatás gyaránt..de vmi nagyon de nagyon nem tetszik..az a kiírás a következő fejiről. Ugye nem gondoltad komolyan? Ugye nem? jövőhét péntek? tudod te milyen messze van az? Te komolyan kínozni akarsz? Ez nem fair!!!!!
Najó most, h kisit kidühöngtem magam talán térjünk vissza a 11. fejezethez. Alice nagyon ügyesen cseleszte ki Edwardot...bár ez érthető, az ilyen gondolatokat én sem szívesen látnám..:)
Viszont ha jól sejtem, Jasper gondolata jóvoltából közelebb kerültünk ahoz, hogy Eddy megtudja Bells titkát.
Ohh...és Edward olyan aranyos volt, ahogy aggódott Bellaért. Nah meg azok a gondolatok...ideje volt, hoyg rájöjjön, hogy fülig szerelmes..
Már csak Bellára kell kicsit rádolgozni..:) De mi van vele? Már annyira kíváncsi vagyok mi újság Oroszországban..huu..nah mind1
nem fárasztalak tovább a hülyeségeimmel..arra azért számíthatsz, hogy nap mint nap itt leszek, s nyaggatlak, hogy hozd a kövit..bizony :)
Ha pedig nem teszed én is beállok a nyírjuk ki Mesit klubba..xd
puxy
Anita

Névtelen írta...

nagyon jó volt, siess a folytatással. Kiváncsi vagyok Ed ki tudja-e szedni Alicből a titkot. Virág

Névtelen írta...

Sziaaa :D
Nah szal..hát ez egy elég lightos feji lett..XD
És nagyon várom már mikor talákoznak újra..mert mostmár úgy látszik Ed is máshogy áll a dolgokhoz..XD
De azt nem értem,h mikor Miri gondolkodott akkor is kitudta volna olvasni a fejéből..h hol van Bella..:D
Nah m1..:D De ez is tetszett..:D És siess majd..:D És szeretem az Ed szemszögeket úgyhogy rakhatsz bele nyugodtan!XD
pusz
Dorszíí

Dugong írta...

Azt a hős szerelmes cipőpasztájának csúcsos kis sipkájának a mindenségit! Edward nem kispályás, és te sem vagy éppen sablonos. Hát... Csak így tovább! És jöjjön az a friss, mert meg fogok őszülni.

mesi28 írta...

Hello!
Anita:thanx, és teljesen komolyan gondoltam, ugyanis nincs túl sok időm mostanság ami azt illeti :(
Virág:köszi:)
Dorszií:hát, ilyen is kell néha xD
a következő már nem lesz az, ígérem;)
dugong:hát igen...hááát nem tom h ez most sértés vagy dícséret, de köszi :)
xoxo
mesi28

Vicky írta...

Puxim!
Nagyon jó lett a folytatás! Már alig várom a következő fejezetet!

Nagyon jó a történet!
Pusszancs

U.i.: Nekem van is vannak történeteim. Ha érdekel itt megtalálod őket: www.acsapda.blogspot.com és www.sissyandedward.blogspot.com

Névtelen írta...

Írtam már 1 komit, de nem küldte el(pedig olyan csodálatos volt *nagyotsóhajt) lehet h a sok Caps Lock volt az oka xD Na, de újratöltődtem és jön a vélemény :D
Edward végre rájött, hogy szereti, nem is ink. imádja Bellát, aki magasztos célokért vív hősi csatákat(a lovageposz definíciója most feleltem x_D) Szal Bella bébi éppen oroszban harcol, de én nem bánnám, ha hazahoznád :D Vagy egy kevésbé Bellátlan fejihez mit szólsz? *szemöldökhúzkodás* Am ismét bebizonyítottad, hogy van függő közeped *taps* Csak 10trilliárd kérdésem van, de most okos leszek és nem teszem fel őket, mert ez a kis genyó megint nem küldi el :D Vissza a fejihez. Szal Miri most akkor támogatja az ötletet, hogy együtt legyenek??? Éljen Alice a kerítőnő (és mesi a kerítőnő, na meg Steph xD) Remélem a köviben lesz egy kis orosz eksön és egy kis Edward Bella összehozósdi, siess.
Puszo Luca

mesi28 írta...

Hello!
Vicky:köszike ;)
Luca:hehe, hát igen :D a Miris kérdésre csak azért nem válazsolok, mert a kövi fejiben ki fog derülni :D lesz oroszországosdi, a második...hmm hát...:P pedig ezt egy lightos fejinek szántam xD úgy látszik, én olyat nem tudok xD
pux
mesi28

Névtelen írta...

Szia Csajszi!

Ezt a történetet most kezdetm el olvasni, de máris a szívembe zártam. Nagyon érdekes törtéenete hoztál össze, egész feldobja a fejiket, hogy Bella nem egy egyszerű emberke, neki is van titka. Kíváncsiságom határtalan, nagyon, de nagyon várom a következő fejezetedet. Nagyon tehetséges vagy, imádom, hogy rengeteg szereplő szemszögét megosztod velünk. Ettől még érdekesebb és izgisebb. Mostantól már Te is a kedvenceim közé tartozol!! Remek volt olvasni. Ha minden magyartanár olvasna a neten, akkor szerintem megoldódna a fogalmazás jegyek sorsa is. Ez tuti *5-t érdemelne.

Üdv
Mónika

mesi28 írta...

Szia Mónika!
hűha, köszönöm a dícséretet, hízik a májam xD örülök, hogy megtetszett a történet :) hááát igen, azért nem halnék bele pár ötösbe irodalomból :P
puszi
mesi28

Névtelen írta...

Hát ez rettentően tetszett! Alice és a találékonyság szinonímák. Nagyon érdekes volt. Remélem Bellának nem esik baja a harcok során. De ahogy az írásaidat olvasom nem lehet tudni. Várom a következő fejezetet.

Szylu írta...

Szia!

Hát, nem mostanában komiztam Neked, és ezért ég is a képemről a bőr, de van mentségem!
Érettségiztem, és huh, csak olvasni volt időm, de most visszatértem, mint a Sötét Nagyúr! Muhahaha!
Alice, a kis álszent, vajon mit titkol Ed bátyónk elől?XD
Ed meg belehabarodott Bellsbe, hát, ki hitte volna?:P
Amúgy jó fejezet volt, meg az előtte lévő részek is szuperek lettek!
Várom a folytatást, amiben kegyetlen leszel, mert megígérted, de ne kínozz... nagyon!XD
Pusz
Szylu

mesi28 írta...

sziasztok!
névtelen:köszönöm szépen, én személy szerint imádom Alicet :D
Szylu:indok elfogadva :D és igen ám, a következő fejiben beindulnak az események, viszont a kegyetlenség csak az azutáni részben lesz max fokon :DD
pussz
mesi28

EsztiIi írta...

Juj nagyon tetszik!
:)
Remélem hamar folytatod!!!

Puszi Eszter

Rose23 írta...

Nagyon jó lett a feji!!XD és a következő!! na az is jó lesz (szerintem, de ti azt majd mondjátok meg amikor elolvastátok!)
Bocsi Mesi h ritkán járok erre, de mostanába a szobámat festem és amúgy is csak ritkán szoktam komizni

Nagy Jane*.*

Mónika írta...

Helló!

Rengeteg komit kaptál, és már péntek is elmúlt! Sőőőőt, már hétfő is. Vagy sok a lecó??

Mindegy azért ha tudsz, siess a fejezettel!

Üdv
Mónika

mesi28 írta...

Hello!
Esztili:köszke :)
Rose:semmi baj, naon jól néz ki a szobád :D am igen, jó lesz ;) de psssssssszt!
mónika:a friss most péntekre van beígérve, és igen, elég sokat kell tanulnom :) sztem félreértés volt, mert többen kérdezték, ezután fogok kiírni dátumot is :)
puszi
mesi28

Mónika írta...

Oké a dátumos megoldás jó lesz, könnyebb lesz számolni....

Már szerda van!! Hurrá!!!

Szióka

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me