2010. május 7., péntek

9.Fejezet

Váratlan segítség
Ezt a fejezet ajánlom az összes érettségizőnek és a két önjelölt pszihopata vámpirellának Dézinek és Szepynek akik "virrasztottak" velem és légycsapóval meg chemotoxszal riogattak xDD
És csakis saját felelősségre olvassátok :DD
Komit mint mindig most is nagyon szeretnék, érdekel, hogy mit gondoltok, hisz én abból tanulok. Azt hiszem, ebben a fejezetben rengeteg mindenre fény derül, szóval nem is fecsegek tovább xD
Jó olvasást!
xoxo



/Alice szemszöge/

Nem értem, miért nem akartak a többiek velem jönni a plázába. Ma még nem is voltam, a tegnapi bevásárló körút meg már olyan régen volt!

Éppen a látomásomban szereplő csini bokacsizmát kezdtem keresni, mikor elhomályosult körülöttem a világ.

Vízióm volt.

Miranda feküdt a földön, eszméletlenül, semmibe révedő tekintettel, és nyakán ott volt a jellegzetes félhold alakú harapásnyom.

Rövid, de annál ijesztőbb látomás volt.

Csapot-papot otthagytam, és kirohantam a plázából. Felismertem a látomásban szereplő apró utcát, nincs innen annyira messze. Elindultam futva a sikátorok útvesztőjében. Már éreztem a vámpírok illatát, hárman voltak.

Amikor odaértem, Miranda pont háttal állt, nekem meg a szám is tátva maradt.

Éppen az egyik vámpírt hajította le magáról, de a másik túl korán jött, és leütötte őt.

Nem volt időm az előbbi mutatványával foglalkozni, mert az a vámpír már hajolt is a nyaka fölé. Nem engedhettem.

-Állj!-kiáltottam erélyes hangon, és besétáltam. Miri eszméletlenül hevert a földön.

-Ő az én vacsim, keress magadnak mást.-morgott rám a nomád, de én higgadtan álltam a pillantását.

-Alice Cullen vagyok, és ez a Cullen család vadászterülete. Nem engedjük, hogy ebben a térségben vadásszanak emberre, mert huzamosabb ideig letelepedtünk, és kerülnünk kell a feltűnést.-mondtam határozottan.

Erre a nomád felegyenesedett. Tudtam, hogy nyert ügyem van. A Cullen család barátságban áll a Volturival, velük pedig csak az eszementek húznak ujjat.

-Van bizonyítékod?-kérdezte gyanakvóan.

-Itt a családi címer.-mutattam a nyakpántomra. Látszólag leesett neki, hogy nem tréfálok, ugyanis hátrált pár lépést, és bólintott.

-Sajnálom, nem tudtam, hogy itt éltek.-mondta komoly hangon.

-Semmi baj.-biccentettem vissza én is.-De még egyszer ne forduljon elő ilyen.

A másik kettő már a Cullen név hallatára elhúzta a csíkot, és most a harmadik is követte őket, én pedig Mirandához siettem.

Finoman rázogatni kezdtem a vállát. Először nem reagált, majd észrevettem, hogy rezeg a szempillája, és a légzése visszaállt a normálisba.

Mindjárt felébred!

3…2…1

-Alice?-kérdezte bizonytalanul.

-Minden rendben? Elég csúnya ütést kaptál.-aggódtam, mire ő összeszedte magát, és a segítségemmel ugyan, de felállt.-Viszont meg kell magyaráznod pár dolgot.-néztem rá jelentőségteljesen.

-Mit is?-kérdezte összehúzott szemöldökkel, miközben még a tarkóját tapogatta. Mikor megtalálta a púpot, arca fájdalmas fintorba torzult.-Aú…-nyögte fájdalmas hangon.

-Mindent láttam.-tájékoztattam, mire minden vér kifutott az arcából. Már egyáltalán nem izgatta a sérülése.

-Mindent?!-kérdezett vissza ijedten.-És az nálad mit jelent?-nyerte vissza hamar az önuralmát.

-Elhajítottad az egyik pasast, aztán a másik leütött.-meséltem, de direkt nem a vámpír szót használtam, mert nem hiszem, hogy tudná… Bár ezek után…

-Jó kondiban vagyok, mi ezen a furcsa?-nézett rám ártatlan boci szemekkel. Igazuk van a többieknek, mikor megdorgálnak a használatáért. Ez kegyetlen! De akkor sem veszem be!

-Ez nem kondi kérdése.-néztem rá röntgen-szemekkel.-Te nem vagy átlagos. Szerintem Bella sem, és ha már itt tartunk Jeremy is gyanús.-fontam karba a kezeim.

-Ezt miből gondolod?

-Nos, kezdjük a nyilvánvaló dolgokkal. Például itt van ez az előző eset. Már bocsi, de nem tűnsz súlyemelőnek, elég törékeny alkatod van, de ha történetesen az lennél, akkor sem tudtad volna ilyen könnyedén eldobni azt a pasit. Aztán borzasztóan keveset esztek mindhárman.-soroltam, és próbáltam azokat a dolgokat említeni csak, amiket egy EMBER észrevehet.

Így nem dörgöltem az orra alá, hogy milyen furcsán viselkedtek az ebédlőben első nap, ahogy azt sem, hogy a képességeink egy részére immunisak. Azért nekem is vigyáznom kellett.

-Mert ti sokkal többet esztek, ugye?-vágott vissza.-Már megbocsáss, de minden alkalommal az érintetlen étel felett ültök. És a bőrötök folyamatosan a normális hőmérséklet alatt van. A szemetek színe pedig változik. Ez ugye abszolút hétköznapi és normális?-vágott vissza most már dühösen.

Hoppá, ez a „nem esztek” dolog elég nagy öngól volt a részemről. És be kell azt is látnom, hogy igaza van. Azt hiszem, itt az ideje a vallomásoknak…

-Figyelj rám Miranda!-kezdtem higgadt, komoly hangon.-Ennek így semmi értelme. Mindketten őrzünk egy titkot, úgyhogy azt hiszem, itt az ideje a felfedésének.

-Igen. Talán igazad van. De amit te most megtudsz, senkinek sem mondhatod el!-figyelmeztetett.

-Ugyanez érvényes rád is.-bólintottam. Ő is viszonozta a gesztust.

-De ne itt folytassuk a beszélgetést. Bárki meghallhat minket, meg amúgy is, nem bízom a nyílt utcában.-mondta Miri.-Van itt a közelben egy csendes kis park. Menjünk oda.

-Rendben.-válaszoltam, majd sétálni kezdtünk.

Egy darabig csendben mentünk, majd Miri váratlanul megszólalt:

-Mondd csak, te hiszel a sorsban? Vagy Istenben?-hát, ez váratlanul ért. De valamiért úgy érzem, több is van e mögött a kérdés mögött.

-Hát, nem tudom, hisz nem tudhatom, létezik-e bármi ilyesmi. De szerintem, ha valaki amiatt cselekszik másképp, mert azt hiszi, van egy felső hatalom, aki megbünteti, ha máshogy tesz, vagy jutalmazza, ha jól cselekszik, már régen rossz. Én azért teszem azt, amit teszek, mert én úgy gondolom, és nem azért, mert mások nyomást gyakorolnak rám.-mondtam őszintén.

Miri elgondolkodva bólintott.

-És a véletlenek?-kérdezett tovább.

-Az élet nagy regényíró. Úgy nevezed, ahogy akarod ezeket, de ha jól belegondolsz, minden erre épül. Nem gondolkodsz azon, hogy miért kék az ég, és zöld a fű, hanem tudomásul veszed, hogy olyan, és kész. Szerintem nem az a fontos, hogy véletlen, vagy valami beavatkozás, hanem hogy megtörtént, és tőlünk függ, mi sül ki belőle. De miért kérdezel tőlem ilyeneket?

-Nem is tudom… Ha jól belegondolunk, a világon számos hely van, de mintha minden furcsaság ebbe az isten háta mögötti kisvárosba telepedne.-rántotta meg a vállát. Na, ebben igaza van. Forks minden, csak nem nyugodt. Legalább is ilyen szempontból.

-Ebben van valami.-bólintottam. Hamar odaértünk, csak tíz perce sétáltunk, és letelepedtünk egy padra egy félreesőbb részen a fák alatt.

Egy ideig csak gondolatainkba merülve ültünk.

-Oké, kezd te.-nézett rám Miranda.

-Na jó…-vettem nagy levegőt.-Arra már rájöttél, hogy nem teljesen vagyunk olyanok, mint a többi ember. Nos, ez azért van, mert… hát mi igazából nem is emberek vagyunk. Hanem… vámpírok.-tessék, kimondtam. Vártam a reakciót. Hogy kinevet, vagy diliházba küld, esetleg megijed, vagy nem akarja elhinni, de ő csak ült tovább mellettem halálos nyugalommal az arcán. Mintha azt mondtam volna, hogy mi a kedvenc színem.

Kezdtem aggódni, hogy sokkot kapott.

-Miri?-kérdeztem óvatosan.

-Igen?-nézett rám, de szemében sem láttam riadalmat.

-Te meg sem lepődsz? Valami reakciót azért elvárnék. Elvégre, most közöltem veled, hogy igaz az, amit legtöbben csak rémtörténetnek tartanak.

-Teljesen tisztában vagyok vele, hogy mik vagytok. De játszanom kellett a szerepem, hisz nem tudhattam, hogy bízhatok-e benned. Ezért kértem, hogy te kezdd a titkokkal, mert akkor én is könnyebben magyarázok.-mondta tárgyilagosan.

Én leesett állal és kikerekedett szemekkel hallgattam őt. Atyagatya! És még azt mondják, hogy a kisvárosokban unalmas az élet. Ch…

-Hát, te tudsz valamit, ha még engem is átvertél a palánkon.-hápogtam.-Mindegyikőtök ilyen?

-Nem.-nevetett fel Miri.-Bella például ritka pocsék módon hazudik. Persze, ő is tudja játszani a szerepét, hisz meg kellett tanulnia, de aki ismeri, pontosan tudja, mikor nem őszinte.

-Akkor, végül is ti mik vagytok? Vagy csak te vagy… különleges?

-Nem. Mi mindannyian… öhmm… hát vadászok vagyunk.-mondta halkan, és az ölébe helyezett kezeit szuggerálta.

-És mire vadásztok?-faggattam tovább, bár láttam, nehezen beszél róla. Túl kíváncsi voltam, nem tudtam magam visszafogni.

Miranda rám nézett, szemeiben kétség, bizonytalanság, és némi félelem volt.

-Vámpírokra.

23 megjegyzés:

Névtelen írta...

felrobbanok tudtam hogy függővéget írsz, a lottón lenne így ötösöm nagyon jó lett, Mirit nem bírom de azért jó hogy nem nyírtad ki, Alice ügyesen elkergette a vámpírokat harc nélkül jó húzás volt de az meglepett hogy Miri kitálalt neki remélem Alice most majd szalad haza és nem bírja befogni a száját eldarál mindent Edwardnak remélem így lesz mert már irtóra várom azt a részt
na puszi dézi

virág írta...

Nagyon jó volt!! Bár nem volt benne Bella és Edward de nagyon tetszett, jó hogy kiderült minden, kiváncsi vagyok a többiek reakciójára, vagy nekik sem mondhatják el, nem hiszem, hiszen Ed kiolvassa Alice gondolataiból. Jaj nagyon várom a következőt, folytasd légyszi hamar. Virág

Szepy írta...

Khm...
Mesi még soha nem ajánlottak nekem fejezetet... Nagyon szépen köszönöm! *szipog és nóziját fújja*
Nah szóval... Huh én tudtam, hogy vámpír vadászok!!! Éreztem. Még szerencse, hogy nem kotyogtam el megjegyzésben! Mit fog szólni ehhez Bella? Úgy érzem, hogy most jönnek majd az igazi izgalmak.
Te mondtam, hogy csak saját felelőségre olvassuk el, de akkor is ez már kínzásnak számít. De megérte itt virrasztani! Fantasztikusan szuperül jó fejezet lett.
És remélem még nem ettek meg a Japániaiak! xD és dézi sem csapott agyon légycsapóval és a véredből hagyj jövő hétre is!
Hiába mondom, hogy siess a frissel úgy is csak jövő pénteken kapjuk meg...( siess vele xD)
De azért már nagyon várom!
Pusszy, PszihoSzepy

szannika írta...

Szia csajszi!
Miért érzem úgy,h csak most fognak beindulni az események?
Lesz itt minden... mint a búcsúban!!!!
És amikor Eddy fiú ezt megtudja....
Várom a kövit!
puszi

Névtelen írta...

Mit reagál Alice???
MIT REAGÁL ALICE??????
Most ilyen agresszív kismalac kedvemben vagyok xD
Azért örülök, hogy nem ölted meg Mirandát, akkor még jobban ki lennék borulva:P
Ja, és most már nyugodtan összejöhetne Bella és Edward, mert Miri nemsokára megtudja, hogy ők jófiúk és akkor szabad utat enged a románcuknak. Én meg most a fantáziámnak xD
Várom a kövit
Puszi

Ellie írta...

Most mérgesnek kéne lennem, és az egyik felem az is, hogy megint itt hagytál minket egy ilyen véggel...De mégis annyira jó fejezet volt!
Wááá alig várom a következőt:D Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezek után:P És arra is, hogy mi van Bellával:D

Névtelen írta...

ezt nem hiszem el!!!! ez a fejezet a rövidnél is rövidebb volt!!!! ez egy nagyon rövid fejezet volt!!!! hallodd???? hosszabítást azonnal!!!!!!!!
Anna

Névtelen írta...

Szia!!
Életben hagytad Mirandát Juhhéééé*ugrál össze vissza a számítógép előtt mint egy öt éves lány egybe kötve egy nagy megkönnyebbült sóhajjal és morcissággal a függővég miatt*
Ám a függővégeidet nem lehet eléggé megszokni próbálkozik az ember de egyszerűen nem megy...
Alice törékenynek tűnik de nagyon erős lány és ügyesen okosan megoldotta nagy szerencse hogy Cullen és ahogy a három vámpír elment tisztára mint egy film azt hiszem hogy most már téged is csak egy kis nassolni valóval lehet majd olvasni;)Ahogy a sötét sikátorban ott van a két lány az egyik ájultan fekszik a földön egy kis fény szűrődik be a sikátorban megvilágítva az arcoknak a kör vonalait hűvös lesz majd ahogy az egyik megszólal hogy Alice tűnjön el a lány kárörvendő arca mikor felvilágosítja őt a jelen helyzetről döbbenet egy kis félelem hisz a Volturi is szóba került.. majd ahogy a lány leguggol mellé...
De vissza térve a sületlen fantáziámból ...Nagyon izgultam hogy fogja két lány fogadni egymás titkait és eddig meglepően jól ám Alice vajon mit fog mondani hogy ők vadászok és hogy kikre...Azt hiszem még csak most jön a jéghegy csúcsa ám hogy mik várhatók a buksim csak úgy kattog tényleg meghúznak kémia vizsgán ha ennyit fogok morfondírozni de majd megmondom hogy nem az én hibám igaz figyelmeztettél de erre nem lehet eléggé felkészülni, illetve rád;)
És vajon Edward mikor fog tudomást szerezni erről és a többiek hisz igaz tud titkot tartani Alice (és ki mit fog majd mondani ha mégis kiderül elmennek és Rose biztos irtó dühös lesz aztán Emmett engesztelheti ki Jasper? Carlisle szerintem ő azt mondaná hogy maradjanak vagy figyelnek és megoldják Esme aggódik majd a kis anyai szíve Emmett meg jó murinak poénnak fogja föl majd.. és igen Edward Edward......)de mennyi ideig és Belláék hogyan fognak reagálni???Azt hiszem hogy ez az este hosszúnak nagyon hosszúnak fog ígérkezni...
Végezetül annyi:
"Minden titok - csak bánatunk nem az!"(Giacomo L.)
"Az embereket nem cselekedeteikből kell megítélni, mert azok a körülményektől függenek, hanem sokkal inkább titkos gondolataik és legmélyebb szándékaik szerint."( Anatole F.)
Melinda

bari írta...

Szia!
NAgyon tetszik ez a fejezet is.
Már várom a folytatást, kíváncsi vagyok Alice arcára
Pusszancs
Bari

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Szia!
Háh, ez nagyon jó lett! Tök jó áros Alice és Miri! Édesek együtt :D És a vége??? Gonosz!!!!! Nálam a biztosítékot az Istenes beszólás vitte. Tök nagy csnd, mindjárt lehull a lepel, ő meg ezt kérdezte. Beszarás! Röhögk, mint vmi idióta! Ez oltári nagy volt! XDXDXDXD
Huh, nagyon várom a j.pénteket :D
pusszi

кαт *-* írta...

sziaa
nagyon jóóóóóóó lett!
meglepődtem hogy Alice volt az aki megmentette meg hogy az a 3 vámpír eliszkolt XD semmi veszekedés :P xD
és ez a vég nagyon komoly XDXD
mire vadásztok?....vámpírokra XDXD hihi. nagyon tetszett!
kíváncsian várom a folytit mit reaggál Alice :D
pusszi

Rose23 írta...

Mesi rohadt jó lett a feji!:DD:DD:DD
De olyan ismerős!?*gondolkodó fej*
Tudtam én h senki se számít rá h Alice lesz a "megmentő"...úgy tudtam!
Jó a függővég is, bár ahogy nézem még nem olvasta el mindenki mert akkor már kb. minimum a 3o.dik kominál tartanánk!xD
További jó komizást mindenkinek!!!xDXD:D

Névtelen írta...

Nagyon jó, volt, alig várom hogy folytasd, kiváncsi vagyok Bella mit fog szólni, hogy leleplezték őket. nanita

mesi28 írta...

Hello!
dézi:úgy ismersz te engem, h ilyen egyszerű lesz?:P am nem tom miért nem csípitek sokan Mirit, mert alapvetően pozitív karakter...
virág:hehe, látom be vagy sózva :P
Szepy:szívesen, és még nem ettek meg, és chemotoxxal sem fújtak le:P
hát igen most indulnak a dolgok:D
szannika:hmmm hát jól is érzed meg nem is :D ez a sztori inkább ilyen hullámvölgyekből semmint egy nagy hullámból ha innen nézzük :D
Luca:hát azért Miri a legkisebb akadály a szerelmük útjában :D és majd ki fog derülni h mit reagál :D
MoOa:az jó ha kíváncsi vagy és az még jobb h életben hagysz xDD
Anna:hé, ugyanolyan hosszú lett mint a többi :DD amúgy msnen már elmesélted mit is tennél a nyakacskámmal :D
Melinda:filmbe illő?akkor jó:D nos, amikor írtam előttem is ott volt a kép :Dnasival? hehe xD ennyire talán nem vok vészes:D vagy igen?:P hááát igen, de azért...jujj hát ebbe nem megyek bele h ki mit fog csinálni :D tudod, kulisszatitok :P
Bari:köszönöm szépen :D
Phoenix:hehe, sztem is jók együtt :D hát igen :P örülök h tetszett :D
Nincsií:köszike, örülök h sikerült meglepni :D
Rose23:hehe, köszi:D hát igen nem hiába dörzsölgettem egész nap a kezeimet a suliban amikor épp nem akartam bealudni xDD
nanita:háááát minden kiderül majd szép lassan :D mert mindenki tud valamit, de senki nem tud mindent csak ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN na meg ROSE muhaha:D:D
puszka
mesi28

Anita írta...

Szia!
valahogy most nem érzem úgy, h ki kéne nyirjalak...nekem nagyon tetszett ez a fejezet..XD
huu...de azért a kérdések mégis felmerülnek, hogy hogyan tovább..mi lesz, ha a Cullen család többi tagja is megtudja..stb
s kíváncsian várom Alice reakcióját..

jah és persze azt, hogy mi van Bella-val=D
pusz
Anita

Névtelen írta...

Ez nagyon kegyetlen volt... -.-
És olyan rossz, h megint várni kell. Am. meg én is rem. h Edawrd kiolvassa Alice fejéből, h mik is ők, és Bella :) Valahogy, am úgy érzem, h lesznek ebből még bonyodalmak Edward és Bella között, ha kiderül, h Bella vámpírvadász XD

mesi28 írta...

Hello!
Anitám, örülök h épp most nem érzel gyilkolási kényszert és h tetszett a feji :D
cherry28:köszike, hááát majd meglátjuk :P és igen, tudom h kegyetlen dög vagyok említették már páran xDD
puxa
mesi28

Névtelen írta...

Hát nem nyírtad ki? XD
Azt hittem..:D
Hallod..sztem Alice és Miri ha így folytatják bnők lesznek!XD
Amugy nagyon tetszett..:D
Nah de utsó mondat...lehet h Alice megijed és elfut..XD De viszont akkor megfogja tudni Ed is..:D Alicetól..:D
Jujjj ízlit gyorsan!! :D
Voltam megnézni Remember me-t...phh apám kicsit megdöbbentem a végén...kicsit..XDXDXD
Am nagyon jó film nézd meg! :D
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

Nagyon tetszett, kérlek folytasd mielőbb. Nagyon jó amit írsz! Gabi

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok ez fantasztikus volt csak faltam soraidat. Mi lesz itt még??? Remélem összebarátkoznak Alicel.
Üdv. Gina

mesi28 írta...

Hello!
Dorszií:nem nem nyírtam ki, mert még szükségem lesz rá a későbbiekben :P és én szeretem Mirit, mint karaktert:D
Gabi:Nagyon köszönöm :)
Gina:húha, örülök h tetszett, és hát sokminden lesz még várható :D
pux
mesi28

Névtelen írta...

Nagyon jó volt. Alig várom hogy folytasd.Dorina

mesi28 írta...

hello!
köszi szépen sietek :D
pux
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me