2010. május 16., vasárnap

Ízelítő a 11.Fejezetből...

Ízelítő a 11.Fejezetből...

Itt az ízli, ez most nem lett annyira kegyetlen sztem :D
Dehát gondoltam nem juttatlak titeket az idegosztályra, néha lazítani is kell :P
Jó olvasást!
Már csak 1 komment kell ahhoz, hogy hétfőn legyen friss :)
És mindenkit üdvözlök, aki most talált rá az oldalra, többen írtátok, h még újak vagytok itt :D
/Edward szemszöge/
A csengőre kaptam fel a fejem. A következő órám biológia.
Izgatottság lett rajtam úrrá, amikor belegondoltam, milyen közel lesz hozzám. Hogy végre hallhatom csengő hangját. Elmerülhetek feneketlen mélységű csokoládé szemeinek örvényében. Érezhetem fantasztikus frézia illatát…

Mikre gondolok? Vajon tényleg beleszerettem? Nem… nem lehet…

8 megjegyzés:

szannika írta...

De..de lehet,h belszerettél eddy fiú! xDxD

Névtelen írta...

DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D Beleszeretett!!! juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Bocsi mesi beindultam :D

Anita írta...

jajj szegény Edward, még nem is tudja, hogy Bella nem lesz ott a biológia teremben...de azért örülök, h kezd ráébredni, h mennyire szereti..s azt is rem, h megtudja, h hol is jár most Bells
Várom a holnapot!
pusz
Anita

Rebii írta...

úúúúúúú........ ááááááááááááá

csak ilyen hangok jönnek ki a torkomból

áhh.... nem küldesz idegosztályra ..áhh......de hogy ....chh... XD :D

mondjuk tőled nem is vártam mást :D

rita írta...

most találtam az oldaladat
tök jó volt és már alig várom
a következő fejezetet

Névtelen írta...

Bezony ám, hogy bele szeretett ez a süsügér!

mesi28 írta...

Hello!
hát igen igen :D repcsi, ezzl miért küldenélek?? még csak függővége sincsen, ez önmagamhoz képest nagyon nagyon lightos ízli :D

Névtelen írta...

sziasztok mindenki most talált erre az oldalra tök jó üdv Böbe

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me