2010. április 30., péntek

8.Fejezet-Minden egyszerre

8.Fejezet

Minden egyszerre
Hát gyerekek, baromi gyorsak voltatok, lélegzethez nem hagytatok jutni :D
Bár időt nem nyertem vele, mint terveztem, de az lejött, hogy igenis kíváncsiak vagytok a folytatásra, és érdekel titeket a sztori, szal hízik a májam :DD
de hogy ne hazudtoljam meg önmagam, megint kaptatok egy jó kis függővéget, de a titokzatos kéz tulajdonosának kilétére fény derül.xD
nem is húzom tovább az időt, itt a fejezet, és nagyon örülnék pár kommentnek :)
puszi




/Bella szemszöge/

Zaklatottan, sietős léptekkel mentem a kémia labor felé, nem akartam haza menni. Beszélnem kellett Jeremyvel.

Ha ő sem hisz nekem…-megráztam a fejem, nem akartam abba belegondolni, hogy ő is árulónak tart. Ráadásul itt van Emmett is, aki most tuti gyanút fogott.

El kellett volna esnem, de annyira ösztönösen tartottam meg az egyensúlyom. Már majdnem a teremnél voltam, mikor egy hideg kéz a csuklómra tekeredett, és mielőtt annyit mondhattam volna, hogy vámpír, berántott egy üres osztályterembe, és becsukta az ajtót.

/Edward szemszöge/

A parkoló felé indultam, de nem siettem túlságosan, semmi energiám nem volt most Emmett marhaságaihoz. Még mindig a folyosón történt baleset kötötte le a gondolataim.

Ahogy kezeim automatikusan fonódnak karcsú dereka köré, nehogy elessen, és a közelsége elektromos impulzusként cikázik át fagyott testemen. Ahogy mámorító illata az orromba kúszik, én mégsem érzek gyilkolási vágyat. Ahogy tekintete az enyémbe fúródik, és szinte érzem szíve felgyorsult dobbanásait…

Álmodozásomból Emmett értetlen gondolatai rángattak ki.

„Ezt nem tudom elhinni. Ilyen a világon nincs! Tuti valami gikszer van a csajnál, ez nem normális!”-hajtogatta magában elképedve.

Kíváncsi lettem. Ha Emmettet valami így ledöbbenti, az biztos nem piskóta.

-Mi történt Emmett?-értem oda hozzá.

-Öcsi, ezt nem fogod elhinni!-mondta, majd kérés nélkül levetítette nekem az emléket. Szájtátva néztem.

Bella…

-Emmett, ne szórakozz velem, nem vagyok vicces kedvedben.-sziszegtem neki dühösen. Esküszöm, megfojtom, ha mindezt csak kitalálta.

-Miért, mikor vagy te abban?-kérdezte gúnyosan, majd komolyabbra váltott.-De ez nem vicc, ilyet még én se tudnék kitalálni. A szemem láttára történt, utána meg ártatlan nagy szemekkel rám nézett, és mintha mi sem történt volna, elsétált.

-Te meg hagytad?

-Miért, mit csináltam volna észlény?-fonta karba a kezeit.

Túl ideges voltam ahhoz, hogy válaszoljak, inkább otthagytam, és elindultam Bella keresésére. Hallottam kecses lépteit koppanni a kőpadlón, így vámpírsebességre kapcsoltam, és a következő pillanatban már láttam, ahogy a kémia labor felé igyekszik.

Beszélnem kellett vele.

Hirtelen ötlettől vezérelve elkaptam törékeny csuklóját, és finoman, de annyira azért erősen, hogy ne tudjon akadékoskodni, behúztam az egyik üres osztályterembe, és becsuktam az ajtót.

-Bella, mi volt ez?-kérdeztem idegesen, miközben az arca vészesen közel került az enyémhez.

-Neked is, szia.-mondta cinikusan, majd elhajolt tőlem, és arrébb ment pár lépést.-És nem tudom, mire gondolsz.

-A parkolóban. Amikor Emmett ki akart gáncsolni.-adtam a magyarázatot, bár szerintem pontosan tudta, mire gondolok.

-Istenem, ma mindenkinek magyarázkodnom kell?!-csattant fel.-Hát tudd meg, nem volt semmi sem, csak észrevettem, mire készül a drága bátyád. De különben is nem tudom, mi olyan furcsa ebben, és ugyan miért kéne neked bármire is magyarázatot adnom.-fakadt ki, miközben közelebb jött hozzám.

Az egyik pillanatban még azon voltam, hogy bármi áron kihúzom belőle az igazságot, de aztán jobban szemügyre vettem az arcát, és már csöppet sem érdekelt, mert most már inkább érte aggódtam.

-Te sírtál?-kérdeztem tőle halkan, miközben lágyan végigsimítottam a már felszáradt, mégis árulkodó, emberi szemmel nem látható csíkokon, amiket a tökéletes arcán lefolyó sós cseppek hagytak maguk után. A bőre, akár a legfinomabb selyem, fájdalommentesen égett a kezem, és még többet akart az érzésből.

-Nem.-lökte el a kezem, és hátrált egy kicsit.

-Mi történt Bella?-kérdeztem lágyan, amennyire engedte, (mert elég zárkózott ember) hogy megismerjem, erős lánynak tűnt, nem olyannak, aki bármi miatt sírva fakad.

-Semmi.-ment még hátrébb. Miért ilyen távolságtartó? Megbántottam? Bár nem voltam vele a legudvariasabb az előbb, lehet, hogy ez a baja.

Vagy, nem tudom. Bellán képtelenség kiigazodni, és még a fejébe sem látok bele. Ez most minden eddigi pillanatnál jobban idegesített.

/Bella szemszöge/

-Bella, mi volt ez?-kérdezte Edward idegesen, miközben az arca alig pár ujjnyira volt az enyémtől.

Mi van ma a Cullen fiúkkal, mindegyik engem talál meg?!

-Neked is szia.-vettem fel a cinikusabbik arcomat, és ügyesen kikerültem őt, mert közelsége kezdett elbódítani. Hihetetlen, milyen hatással van rám.-És nem tudom, mire gondolsz.-fűztem hozzá, bár volt egy sanda gyanúm.

-A parkolóban. Amikor Emmett ki akart gáncsolni.-adta a magyarázatot. Anyám, ő is végignézte? Ilyen nincs! Jól van, Bella, hozod a formád!

-Istenem, ma mindenkinek magyarázkodnom kell?! Hát tudd meg, nem volt semmi sem, csak észrevettem mire készül a drága bátyád. De különben is nem tudom, mi olyan furcsa ebben, és ugyan miért kéne neked bármire is magyarázatot adnom.-fakadtam ki, legjobb védekezés a támadás alapon. Most már csak azt remélhetem, hogy csak hallomásból tud a dologról. Először elképedt képet vágott, majd arany szemeiben féltés csillant meg.

Közelebb lépett hozzám.

-Te sírtál?-kérdezte lágyan, bársonyosan, aggódó hangon, miközben megsimította az arcomat. Hideg, finom érintése nyomán égett a bőröm és bizsergett. A gesztusból sütött a gyengédség, és a törődés, és én majdnem elgyengültem. Nagyon össze kellett szednem magam, hogy meg tudjam tartani az álcám.

-Nem.-válaszoltam ridegen, pedig még érezni akartam lágy érintését a bőrömön, ennek ellenére könyörtelenül ellöktem magamtól a kezét.

Nem szabad közel engednem magamhoz őt, bármennyire is élvezem a társaságát. És nem is fogom. Távolságtartó leszek, mint eddig mindenkivel. Hátráltam pár lépést.

-Mi történt Bella?-kérdezte aggódva, kedves hangján.

-Semmi.-próbáltam közömbös hangot megütni, ami jelenleg nem volt egyszerű, mert most jól esett volna, ha valaki megvigasztal, de egy vámpírnak nem fogom elmondani a problémáim. Még hátrébb mentem.

Már éppen nyitotta volna a száját, hogy mondjon valamit, de ekkor megszólalt a csengő, és a folyosó élettel telt meg, nekem meg beugrott, hogy kit is akartam megkeresni.

-Mennem kell.-vetettem oda neki nem törődöm stílusban, és mielőtt még reagálhatott volna, kislisszoltam az ajtón, és a tömegben Jeremyt kezdtem keresni.

Hamar megtaláltam, és ügyet sem vetve a kérdésözönre, amit a nyakamba zúdított, elkezdtem a parkoló felé rángatni, hogy még véletlenül se akadjak össze Emmettel, vagy esetleg Edwarddal.

-Bella, mégis…-kezdett volna akadékoskodni, de én szó nélkül a kezébe nyomtam a pótsisakot, amit a mocim ülése alól szedtem ki, felszálltam, és várakozóan néztem rá.

Ő csak sóhajtott egyet, és felpattant mögém. Úgy látszik megértette, hogy itt nem vagyok hajlandó semmit se mondani.

Padlógázzal száguldottunk haza, de Miri kocsija nem volt a garázsban. Tehát elment…

Nem is baj, nem hiszem, hogy jó sülne ki abból, ha most összefutnánk.

Egy szó nélkül mentem be a házba, Jeremy pedig jött mögöttem, és láthatólag felhagyott azzal, hogy megpróbálja megérteni a hangulatomat, tudta, hogy úgyis mindent elmondok neki.

Nagyot sóhajtva dobtam le magam a kanapéra, és ő is leült mellém.

-Mesélj.-utasított kedvesen. Nekem pedig megoldódott a nyelvem, és mindent elmondtam, ami Mirivel történt, aztán Emmettet, majd Edwardot is, de cenzúrázva, ami kb. annyit tesz, hogy megmondtam, hogy aztán még neki is magyarázkodnom kellett, de leráztam. Végül is ez igaz.

-Ugye hiszel nekem?-kérdeztem a végén halkan, de kétségbeesetten, mert nem volt hajlandó megszólalni már hosszú percek óta.

-Hiszek.-bólintott, mire megkönnyebbültem.-Szerintem Miranda a többi lány pletykáira alapozott, és ezért esett úgy neked. Ne aggódj emiatt, majd megbékél. Ti úgysem tudtok haragban lenni.-mosolyodott el.

-Köszönöm.-öleltem meg.

Közben megcsörrent a mobilom. Elengedtem Jeremyt, és ránéztem a kijelzőre.

Rejtett szám.

Felvettem, és meghallottam a jól ismert hangot.

-Szia, Bella.-köszönt gondterhelt hangon.

-Hello, Christian. Valami baj van?-kérdeztem komolyan. Nem szokott csak úgy hívogatni ő.

-Ami azt illeti, igen. Egy rakás újszülött hadsereg. Nem bírunk velük, jönnöd kell neked is. Ne haragudj.-mondta komoly, de sajnálkozó hangon.

-Persze, azonnal indulok.-bólintottam.

-Köszönöm.-hangja hálával telt meg.

-Annyit tettetek értem, ez a legkevesebb, és különben is a szerződés köt.-mondtam komolyan.-Melissával minden rendben?

-Igen, szerencsére jól viseli a terhességet, de nem akarom veszélyben tudni őt. Elküldtem a rokonaihoz Spanyolországba.

-Értem. Foglalok helyet a leghamarabbi gépre Oroszországba, majd jelentkezem.-váltottam ismét hivatalos hangnemre.

-Rendben. Viszlát, Bella.-Christian bontotta a vonalat.

-Menned kell, ugye?-kérdezett rá Jeremy a nyilvánvalóra. Én csak bólintottam.

-Egy darabban gyere haza, vagy fenéken billentelek.-ölelt meg szorosan.

-Nem vagyok Mary Poppins, nem kell engem úgy félteni.-próbáltam viccelődni, és elértem a célom, Jeremy fejcsóválva nevetett.

-Ahogy a hangjából kivettem, elég nagy gáz van Moszkvában. Megtennéd, hogy foglalsz nekem jegyet, amíg gyorsan összepakolok?-mondtam, de meg sem vártam a választ, már az emeleten voltam, és hipersebességgel pakoltam össze a harchoz szükséges cuccaimat, és bármit, ami kellhet.

-Negyed óra múlva a reptéren kell lenned.-kiáltott fel Jeremy, bár ha normál hangerőn beszél, akkor is meghallom. Ez már csak a berögződés.

-Rendben.-válaszoltam, és már lenn is voltam a motoromnál a garázsban.

Gyorsan megöleltem még egyszer Jeremyt, és már indultam is. Sajnáltam, hogy Miritől nem tudtam elbúcsúzni, de sietnem kell.

Pedig nem tudom, mikor jövök vissza…

/Miranda szemszöge/

Port Angeles utcáit róttam a gondolataimba merülve. A kocsit már jóval előbb leraktam, friss levegőre volt szükségem. Még mindig ki voltam akadva Bella miatt, de próbáltam objektíven hozzáállni a helyzethez.

Nem ment…

Egy szűk mellékutcán sétáltam, ami még fényes nappal is mély sötétségbe burkolózott. Senki nem járt arra, és akár kísértetiesnek is hathatott volna ez a hely, pedig csak pár méterre volt az élettel teli várostól, mégis olyan volt, mintha fényévekre lenne a való világtól. Mivel én sötétben is jól láttam, nem különösebben zavart a homály.

Hirtelen légmozgást éreztem a hátam mögött, de már nem volt időm megfordulni, mert egy erős csapás a téglafalhoz vágott.

Bajban vagyok.-ez volt az egyetlen értelmes gondolat, ami átfutott az agyamon.

Éreztem, hogy az arcomon felhorzsolódik a bőr (bár egy embernek már szétloccsant volna a koponyája is), miközben támadóm a fülemhez hajolt, és belesuttogott:

-Ne aggódj cicám, nem fog fájni… annyira.-kuncogott, a hátamon pedig végigfutott a hideg.

De nem, nem fog velem ilyen könnyen elbánni!-határoztam el, és lehajítottam magamról a vámpírt. Eléggé meglepődött, de ezt azonnal felváltotta az őrjöngő düh, és nekem rontott.

A következő pillanatban pedig már nem volt egyedül. Ott állt két másik is vészjóslóan fekete szemekkel, támadó állásba guggolva, és éhesen, fenyegetően morogtak.

Kész, végem, ellenük nincs esélyem.

De harcolni fogok, nem adom meg könnyen magam.

Egyszerre indultak felém, be akartak keríteni. Elrúgtam magamtól az egyiküket, a másikat elhajítottam, de a harmadikra már nem volt időm.

Ütést éreztem a fejemen, és a világ elsötétült…

36 megjegyzés:

Névtelen írta...

Első vagyok ??

Névtelen írta...

Szal:
Mégiscsak Eddy volt! Ez meglepett :D
Örülök, hogy Jeremy legalább hitt neki. Mi ez a Christopheres szerződéses Moszkvás dolog? Neked nemcsak függővéged, de függő közeped is van csajszi! Aztán remélem Miranda túléli. NEM ÖLHETED MEG! Majd biztos megmenti Edward. Ugye megmenti valaki? *könyörgő szemek*
Várom a kövit. Puszo Luca

Szepy írta...

Mmmmmeeeessssiii te...te... uhh inkább nem mondok semmit... -.- nah jó gonosz vagy! Arra én is kíváncsi lennék, hogy Bellának miért kéne magyarázkodnia Edwardnak? De drága Ednek csak annyit mondok, hogy aki kíváncsi az hamar megöregszik...
Remélem Mirandát meg menti valaki! jaj annyira kíváncsi vagyok arra, hogy mi fog most vele történni... Már várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

Szia!!
Ez a fejezet.. Tudod szívesen mondanám azt:Hogy te egy gonosz függővégkirálynő vagy ki csak arra szolgál hogy az embert ne hagyja nyugton!!!De elnézem neked azt hiszem ha én is írnék(mondjuk nekem nincs ekkora bátorság hogy hozzá kezdjek..:P)akkor én is valami hasonlót csinálnék de kevésbé szívtelenné..
Az a titokzatos kéz pedig gondolhattam volna hogy Edward ..Bella könnyei pedig megértem minden cseppét hisz szörnyű az ha dúl a szívedben a félelem harag szerelem vágyódás és az amiben hiszel...:S
Bella megnyilvánulása miszerint ma minden Cullen fiú őt találja meg ha forszírozni szeretnék akkor azt mondanám hogy Jasper még nem ám ami késik nem múlik....
Szörnyű lehetett Bellának ahogy vágyódott Edward érintésére vigasztalására ugyanakkor nem tehette meg...
Edward pedig ahogy aggódott érte aggódik érte hogy miért sír miért szomorú elhiszem hogy zavarja hogy nem tudja kiismerni Bellát és nem hallja a gondolatait mégis jól teszi hisz egy nő legyen olyan mint egy ajándék sohase tudja a srác/férfi hogy mit rejt a csomag...
Emmett felháborodása és meghökkenése nha ott nevettem ahogy nem tudja elképzelni és nem érti hogy hogy tudta megcsinálni ezt a mutatványt ez a titokzatos lány.....És hogy Bellának el kellett mennie hogy segítsen harcolni és legyőzni az újszülött seregeket ám hogy eltűnik Edward és a többiek biztosan keresni fogják őt és hogy még Alice sem látja a jövőjét így eléggé nehezen tud majd információt adni Edwardnak mert biztos vagyok abba hogy keresni fogja Bellát nem adja föl és nem fogja annyiba hagyni a dolgot és remélem hogy fog elkezdeni önmarcangolni...vagy a másik alternatíva Jeremyn keresztül fog érdeklődni Bella iránt hogy miért nem jött iskolába de Jeremy gondolatai tud olvasni valami hazugságot kell kitalálnia neki lehet hogy nem tudja Edward képességét sőt biztosan így lehet hogy a titokra fény fog derülni???*aggódós izgulos fej*
Vajon akkor Edward utána fog menni nem tudom ezt eldönteni ám lehet hogy megint előre szalad velem aló*szégyenkező fej*
Mirandáért pedig külön aggódhatunk megint, nha neeee és a függővég*mérges-örülős fej*
És ha Bella megtudja biztosan magát fogja hibáztatni amiért azt történt ami Edwarddal( de szerintem ez még nem is olyan nagy dolog)bántani fogja hogy nem búcsúzott el Mirandától és hogy nem volt ott mellette nem hallgatott rá csak szívére de ez ellen senki sem küzdhet örökké..
És azt hiszem hogy Miranda is bánja hogy nem búcsúzott el tőle remélem hogy életben hagyod őt*kérlelő fej*
Így is elég izgalmas a történet kérlek ne fokozd még tovább vagy ne ennyire mert széthasad a kicsi buksim és vizsga előtt nem szeretném ha a kémia tanárnőmnek azt mondanám hogy Miranda hülye volt és nem értem hogy a kémia teremben miért nem volt csók ahelyett hogy mi a diszacharidok jellemzése és alakja...
Köszi előre is..!:)
Melinda

Névtelen írta...

nah ez állati lett! mint mindig :D most akkor mi lesz Mirivel meghal vagy netalán vámpír lesz vagy megmentik? és remélem Bella mégse utazik el talán mert felhívják Cullenék mert megmentik Mirit és lehet innentől kezdenek kiderülni a dolgok? hmm teljesen kétségbe vok esve ettől az elutazástól
pusz dézi

Unknown írta...

Ki az a Christian es az a Melissa??? nagyon nagyon joo lett rem Miranda nem hal meg kivancsi vagyok a folytatasra mar nagyon varom pussziii :)

A. írta...

ez nagyon jó lett
nagyon tetszett
tudtam, hogy Edward lesz az:)
remélem Mirinek nem lesz semmi baja
nagyon klassz lett
várom a kövi részt:)

szannika írta...

Szia!
Most komolyan, Bella elmegy? Ezt nem hiszem el!
De nagyon jó lett a feji!
Várom a kövit!
puszi

mesi28 írta...

sziasztok!
Luca:húha, sikerült összezavarni, de minden ki fog deürlni szépen lassan :)
Sezpy:edward mindig kíváncsi volt, Bellára meg pláne, és hát kissé meglepődött.Mirivel meg majd meglátjuk, mi lesz :)
Melinda:nem tudom hangsúlyozni, mennyire imádom olvasni a kommentjeidet.:) és szerintem nyugodtan belekezdhetnél egy töribe, én is nyuszi vok, aztán látod mi lett egy kósza ötletből:D
dézi:hűha, naon spekulálsz, majd meglátjuk mi sül ki belőle :)
memi18:majd megtudod :D köszi
Pusszy:köcke, örülök h tetszett
szannika:hát igen :D
pusz

Sophia írta...

Szia!
Tudtam, hogy Edward lesz!! XD
Christian? Moszkva? Szerződés? Ez mégis mit jelent???
Ja és MIRANDÁT NEM ÖLHETED MEG!!!!
Mentse meg valaki!! Ugye meg mentik???
OKÉ ez nekem egy kicsit sok függővég...
Folytasd gyorsan!!!! LÉCI

puzsi: szofi

virág írta...

Nagyon jó volt! Most akkor elmegy? De remélem nem lesz sokáig távol, majd gondolom egyre jobban fog hiányozni Edwardnak. Ugye Mirandát nem ölik meg, valamelyik Cullen megmenti ugye! Jaj jó lenne már a nagy-nagy összeborulás, de gondolom arra még várhatunk. Főleg ilyen függővégeket olvasva. Ez kínzás. Siess a folytatással Virág

кαт *-* írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
кαт *-* írta...

ez a fejezet aztán eseménydús lettXD
főleg a Christian és Melissás dolog :O meg szerdőzéss?????????
örülök, hogy Jeremy hitt neki :D
Edward hogy számonkérdet XDXD hehe.
a végee áhh.. no comment *.*
MI LESZ MOST MIRANDÁVAL ÁÁÁÁÁ?????
körömrágva várom a folytitt. *.*
jaj és nagyon szuper lett a fejezet! :))
puszi

Névtelen írta...

Ne már, ilyen függővéget! Most miért megy el, meg mi lesz Mirandával, jaj, nehogy már, és most komcsira egy hetet kell várnunk a frissre??? Neeee!
Nagyon jó volt különben, tetszett, és Ed milyen kis kiváncsi. Na siess azért a folytival. nanita

Ellie írta...

Szia!
Először is: Edward volt! Juhúúú! Istenem, néha, amikor olvasom mindkét szemszögből azt gondolom, hogy gyerünk! Csináljatok már valamit! Nem hiszem el, hogy itt szenvedtek! De aztán eszembe jut, hogy ez így jó, mert tuti, hogy így lesz értelme majd a végén:D
Másodszor: Ki az a Chritian? Milyen szerződés?
Harmadszor: Mi lesz most Mirandával? El viszik? Ki fogja megmenti? Ki támadta meg?
Elképzelkhetetlenül odáig vagyok érted, de tényleg és mindenért, ami a kezed nyomát viseli, de ezekkel a függő végekkel kikészíted az embert...De nem hibáztatlak, én is ezt szoktam csinálni, meg is kapom néha, hogy hogy lehetek ennyire szívtelen...Épp ezért nem foglak leszívtelenezni, csak arra kérlek, hogy minél hamarabb írj nekünk!
Puszi

dzsudy13 írta...

Jajjj,csak ne haljon meg!
Nagyon tetszik a blog,ilyen megvilágításba még nem is gondoltam ráá...a vámpír és a vámpírvadász..:D

Névtelen írta...

Nagyon jó, alig várom a folytatást. Dorina

mesi28 írta...

sziasztok!
most inkább egybe válaszolnék nektek, ha nem nagy baj:)
remegő gyomorral olvastam végig az elismeréseket, el sem tudjátok képzelni, mennyire jól esik mindez:) de azért említsük meg az én kis ötletládám, Rose23-at, aki rengeteget segít nekem. nos, látom, tele vagytok kérdésekkel. nem fogok rájuk válaszolni, minden ki fog derülni, az is, hogy mi lesz Mirandával, hogy ki az a Christian, minden, szal nyugalom.:)
Komolyan, a végén még ennél is egoistább leszek :DD
nos, a függővégek meg...most mit mondjak erre?:p én élvezem:D
de majd igyekszem visszafogni magam egy kicsit...:) ígérem következőleg egy lágyabb ízlit kaptok mert azért idegosztályra nem küldenélek titeketxD
pusz

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Szia!
Nagyon jó lettt, imádtam!:)
Kíváncsi vagyok, h mi lesz Mirandával, remélem semmi komoly:)
És ez a Moszkvás ügy is nagyon érdekel.
pusszi

Anita írta...

nah..azt hiszem, ismét egy esemény dús fejezetet kaptunk...
bár mivel a kérdésekre nem válaszolsz..így én sem írom le őket=D
örültem, hogy Edward húzta be a terembe...elképesztő..de nagyon jó lett:)
nah igen, és akkor még itt van nekünk az újszülött vámpírsereg..hmm érdekesnek igérkezik..de vhogy nekem nem is ez ragadta meg a figyelmem..hanme egy szócska "szerződés"..érdekes..vajon miféle szerződést kötött Bella..bár gondolom, ez egy antivámpír társaság..:)
jaj már annyira vároma következőt..és az azutánit..és az utánit....stb.
bár a végét azt nem..xd
puszika
Anita

mesi28 írta...

Sziasztok!
Phoenix:hát erre mindenki naon kíváncsi, többek között én is, mert ez a részlet még nekem se tiszta:D
Anita:örülök h ennyire tetszett:)
nem tervezem, hogy egyhamar vége lesz, mert már a 2.részét is kitaláltuk Rosezal :D hát igen, eseménydús lett, és azt hiszem jó sok a kérdőjel :) a következő fejezetben pedig elég sok mindenre fény derül :D
pusz
mesi28

bOri írta...

GOD! oO Ez nagyon durva!!!! Ne öld meg Mirandát és és... ahajj.. olyan kár, hogy Bella nem nyílt meg Ednek.. biztos velem van a baj de én reménytelenül, Edward Bella párti vagyok xD Nagon jó lett a fejezet nagyon várom a következőt! :D :D

Atta írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a fejezet.Remélem hamar hozod majd a frisst.
Atta

Névtelen írta...

egyszóval: csúcsszuper!!
Gabi

Névtelen írta...

hmmm...
Nem szeretem a függővégeket. Most aztán lehet gondolkodni, hogy mi lesz szegény Mirandával. Remélem hamar jön a következő rész, mert szörnyen kiváncsivá tettél.

mesi28 írta...

Hello!
bOri:én is egyértelműen Ed Bella párti vok, kérdezz bárkit, azonban szeretem csavarni a dolgokat, mert szerintem az úgy jó, ha nem borulnak azonnal egymás nyakába, de ez egyéni vélemény :D
atta:köszönöm, sietek :)
gabi:ez nagyon kedves :D
névtelenke:a kíváncsiság nem rossz dolog :)jó az, ha érdeklődik az ember :D
puszi nektek
mesi28

ComaWhite írta...

ennyi???? ennyi??? mi volt ez??? ez a fejezet semmi!!! semminél is kisebb!!!! követelem a folytatást ami remélem hosszabb lesz!!!!

Névtelen írta...

Mesiiiii
ugyis tudom h nem ölöd meg!xD tudom ..:D
És nem Emmett volt az mégse..hanem Ed..:D jujj de jóó:D
alig várom a folytit..:D És Emmett még mindig jó..:D
azért rem már történik köztük egy kis "baleset"xD
bocs most a rövid komiért...de most..kicsit másnaposan nem igazán tok rendeset írni..xD de megígértem...:D
és nyugodtan csinálhatnál még ilyet..ilyen komihatárosat h akkor hamarabb jön..:D
pusz
Dorszíí

Eszter írta...

Szia!!!!
nagyon jó volt!
hát Edward volt!!!!!
sies a következő fejivel

mesi28 írta...

Hello!
manósonka:igen ennyi :P
dorszií:majd meglátjuk :D
Eszter:köszi, sietek és igen ő volt :D
puszka
mesi28

Rose23 írta...

Gyerekek mi ez az optimizmus?XDIgen a függővégek miatt keletkezett feszültséget rajtam vezessétek le mert a mostani függővégét én találtam ki:D Ugye nem haragudtok?*.*Hajrá Mesi(28)csak így tovább...és a következő feji na az csúcs lesz!!!Nem mondok semmit csak annyit h lesz benne Alice(bár ezt eddig is tudtátok)xD Ja és igen a szerződést majd elkéne magyarázni Mesi!Moszkva 4ever!!!!:)bár lehet h nem megy el...vagy mégis?Moszkva minden bonyodalom fokozója...Imádom ezt a fejit.
Függővég 4ever!!Főleg ez!*gonoszan vigyorgó fej*
manósonka:hát igen ez ENNYI!:P:P
többieknek köszi a komit bár én csak néha járok komit olvasni BOCSI!

Rose23 írta...

Mesi tudod hosszú kémia, irodalom órák unalom ölője és ez a töri még a te fantáziád szüleménye isXD Ez így veszélyes főleg h ha én ülök veled egy padba(különben az összes órán)!:DDDD
komizzatok csak!És további jó találgatást <3everybody(aki komizik)
Aki azt állítja h Mesi nem képes megölni Mirit az tekerje csak vissza az idő kerekét és nézzük csak meg a másik törijét(sparkle moon), amibe a főszereplő bátyját nyírja ki. Hát igen mesi mindenre képes!
De én így szeretem!!!XD
Szval ki biztos még abba h nem nyírja ki Mesi Mirit?*gondolkodó-kérdező fej*
uhh h mik fognak kiderülni...na jó én abba is hagytam mert még a végén haragudtok rám, mérgesek lesztek miattam:'( :D:D:D:D:D:D:D

Rose23 írta...

A többit meg csak 4fül közt valamelyik kémia órán kommentálom Mesinek. Addig is további jó szenvedést és örlődést!!:DD
most már biztos túl léptem az egyéni komi határomat, de mindig akkor jutt eszembe új gondolat amikor elküldöm
Ja az én komim nem tartoznak a közösbe, olyan mint a Mesi komijai
sőt...
Mesi mit szólsz hozzá én írok egy komit és akkor a közösből egy komival kevesebbet számolsz, ha kettőt írok akkor kettőt...etc. *kérdező fej* Akinek van hozzáfűzni valója az nyugodtan írja meg...tudom h mindenkinek tetszik(vagy mégse)nyugi csak provokálok, de majd megkérdezem Mesit:D:)
Ez a mai utcsó komi!!!!!

mesi28 írta...

jajj hát az én kis szadista ötletládám is befutott itt a végére:D igen elővezetted ezt az olvasógyilkos elgondolásodat, de nyugi, csak olyannak fog számítani mint az enyém :DD amúgy igen, baromi nagy lesz a következő rész:DD juhúúúj mit kapunk mi még ezért...:P

Rose23 írta...

Ne már!!!Pedig annyit győzködtelek!!!Minek csináltam azt? Hogy kiszáradjon a szám?? Mesi csalódtam benned!!!de nem baj...h mi lesz itt a következő részbe...szólj el ne felejtsem van egy jó ötletem...:DDMajd holnap megosztom veled kémia órán...mert h fizika nem lesz!!!Uhh h mit fogunk mi kapni ha alkalmazod az ötletem...sok-sok komit!!

mesi28 írta...

hát így jártál xDD kémián meg majd megvitatjuk :D

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me