2010. június 10., csütörtök

15.Fejezet-Döntések

15.Fejezet

Döntések
Sziasztok!
Hát, mégiscsak egy nappal előbb, mert átrendeződött a hétvégém, csúszni meg nem akartam vele:)
A fejiről annyit, hogy az eleje még mindig folyik(meg a közepe és a vége is xD), mert egymás után írtam anno ezt a két részt, és nagyon ilyen hangulatom volt xD
De a következő már nem ilyen lesz, ígérem:)
Dézi a lelkem, biztos toporzékolni fog a végéért, szóval asszem emigrálok, mert még a végén megtalál, a többiek hááááát nem tom, hogyan fogtok reagálni, mert igazából nem függővég, csak...
na mind1, sztem azért nem árt, ha elérhető távolságban van a nyúlcipőm xD
Benne van az egyik kedvenc viccem is gyakorlatilag egy történet vagy tudom is én, mi formájában, én akkorát nevettem rajta, hogy úgy éreztem, muszáj belefűznöm a sztoriba, valamint magyarázatot kaptok Bella viselkedésére is. Azért a nyáltenger közepette figyeljetek, mert elvétve vannak fontos infók!
Én meg ide kisregény írtam, Szylu rossz hatással van rám xP
komizzatok pls!
puszka
mesi28




/Edward szemszöge/

A folyosón álltam a hófehér falnak dőlve az ablak mellett, és éppen apám gondolatain keresztül követtem végig Bella ellátását. Mélységes aggodalom emésztett, bár tudtam, Carlisle mindjárt rendbe hozza, és semmi baja nem lesz.

Hallottam a vizsgáló ajtajának halk csapódását, és a kilépő személyre kaptam pillantásom. Ahogy megláttam, szám automatikusan féloldalas mosolyra húzódott.

Bella most nem zavartan nézett rám, mint mindig szokott ilyen helyzetekben, hanem lágyan, kedvesen visszamosolygott rám, csodálatosan barna szemei igézően csillogtak. Már sokkal jobb színben volt. És milyen gyönyörű a mosolya! Ritka tünemény ez az arcán, de amikor felragyog, az bármit megér számomra.

Annyira másnak tűnt most, mint a suliban. Mintha ott egy maszkot viselne, és az igazi Bella a mögé rejtőzne a világ elől. De ez az énje jobban tetszett. Nyitottabb volt, többet mosolygott, végre nem volt az a frusztráló érzésem, hogy valami súlyos teher nyomja törékeny vállát, és én nem segíthetek rajta.

Két öles lépéssel előtte termettem, és mélyen a szemébe néztem a fájdalom legapróbb jelei után kutatva, de semmi ilyesmit nem láttam bennük. Viszont az a rengeteg megfejthetetlen érzelem ott lakozott benne, mint mindig, és az a jól ismert titokzatosság, ami felborzolta érzékeimet, ott csillogott pillantásában. Úgy éreztem, olyan mély a tekintete, hogy a lelkéig lelátok benne.

-Jól vagy?-kérdeztem fojtott hangon, nagyon féltettem őt, hisz annyira törékeny és lágy, ráadásul jobb, mint a legerősebb mágnes, csak úgy vonzza a veszélyt, és ebbe a kategóriába sajnos én magam is beletartozok. Bár ne így lenne…

-Minden rendben. Édesapád ellátott, és nemsokára rendbe jövök.-eresztett meg még egy mosolyt.

-Ennek örülök.-mondtam még mindig őt fürkészve. Egyszerűen gyönyörű volt, bájos, én pedig képtelen voltam visszafogni magam.

Szorosan magamhoz húztam, és megöleltem, vigyázva rá, nehogy fájdalmat okozzak neki. Éreztem, hogy izmai egy pillanatra megfeszülnek, és gyorsan el akartam engedni, hisz nyilván zavarta, hogy lerohantam.

A következő pillanatban azonban ellazult, és készségesen simult kőkemény testemhez. Mióta megláttam, erről álmodozom. Isteni frézia illata körüllengett, kiélesítette érzékeim, olyan oldalam hozta elő belőlem, aminek létezéséről még csak nem is tudtam.

Csak fokozta mámorom, mikor vékony kezei kicsit megkésve ugyan, de körbeöleltek. Sose akarom elengedni! Mindig így akarom őt ölelni, amíg világ a világ. Eufórikus érzés volt a karjaimban tartani Őt, aki mindennél fontosabb számomra, akit a lehetetlenségig imádok titkon.

Szív alakú arcát mellkasomba fúrta, én pedig a hajába az enyémet. Éreztem lélegzetvételét, és szívem környékét bizsergető melegség töltötte el.

Nem ellenkezett, pedig eddig úgy tűnt, próbál távol maradni tőlem, mintha került volna engem. Kezemmel lágyan végigsimítottam kecsesen ívelő hátán, és éreztem, ahogy nagyon finoman beleremeg az érintésembe. Vajon neki is annyit jelent ez az ölelés, mint nekem?

A nemleges válasz lehetősége kétségbe ejtett, és még közelebb vontam magamhoz. Még akkor sem volt ennyire közel hozzám, mikor a folyosón összeütköztünk egymással. Szíve, mely most háromszor olyan gyorsan vert, mintha bennem dobogott volna.

A teste apránként melegített fel engem is, mind kívülről, mind belülről. Karcsú alakja szorosan simult hozzám, és azon kaptam magam, hogy azon gondolkodok, vajon hogyan reagálna, ha most megcsókolnám.

Mélyet szippantottam selymes barna haja epres illatából, és éreztem, hogy arcával még jobban mellkasomhoz bújik. Legszívesebben az örökkévalóságig így állnék vele mindent feledve, de tudtam, hogy egyszer el kell engednem Őt. Lassan eresztettem el Bellát, de karjaim fájdalmasan sajogtak nélküle, újra Őt akarták ölelni, szeretni, kényeztetni.

Szeme csillogott, és mintha azt láttam volna benne, amit mindig is reméltem, de rettegtem is egyben. De nem volt időm tüzetesebben megnézni, mert az érzések őszinte tekintetében 360 fokos fordulatot vettek. Fájdalom, pánik, kétségbeesés költözött a csokoládé színű szempárba. Egy pillanatra azt hittem, megint fáj valamije, de aztán rájöttem, hogy ez nem testi fájdalom.

Rosszul tettem, hogy így letámadtam, miattam lett ilyen.-gondoltam keserűen.

Hátrált pár lépést, lábai remegve engedelmeskedtek akaratának.

-Bella…-kezdtem bűntudatosan. Bocsánatot akartam kérni, bármit megtettem volna, hogy újra azt a vidámságot lássam rajta, mint pár perccel ezelőtt. De ha visszaforgathatnám az idő kerekét, akkor sem tudnék másként tenni.

Egy könnycsepp gördült le gyönyörű arcán, szemében kétszer annyi vívódást láttam, mint amennyit én valaha is éreztem…

Miért?

Majd megfordult és elfutott, én pedig lesokkolva néztem utána. Az őrületbe kerget, nem tudok rajta eligazodni…

Ha zavarta a közelségem, miért ölelt meg ő is? Miért bújt hozzám? És amikor először a szemébe néztem, csak boldogságot láttam a szemében, az összes többi negatív érzelem pár másodpercre rá költözött tekintetébe.

Mi történt?

Bella titkol valamit, ebben teljesen biztos voltam. Vagy ha nem, akkor skizofrén. Zavartan a hajamba túrtam, és hátamat a falnak vetettem. Ahogy lehunytam szemeimet, újra éreztem ölelését, közelségét, láttam magam előtt édes, félszeg mosolyát.

-Edward, minden rendben?-hallottam meg Carlisle hangját magam mellett.

-Semmi sincs rendben.-suttogtam, és arcomat kezeimbe temettem.

Carlisle egyik kezét a vállamra tette.

-Mi történt fiam?-kérdezte tőlem azzal a nyugodtsággal, amit megszokhattam tőle. Én miért nem tudok ilyen lenni?

-Bella történt…-csak ennyit tudtam kipréselni magamból, de éreztem, hogy kezdi érteni, bár sok lehetőség lejátszódott a fejében, hogy mi történhetett kettőnk között.-Én már nem tudom, mit higgyjek. Tudom, hogy titkol valamit, és ezért ilyen… ellentmondásos, de… -megráztam a fejem.

-Sétáljunk egyet.-mondta, mire én bólintottam, és kimentünk a kórház parkjába, ahova jobb időben kiülhetnek a betegek, de most elég hideg volt, egyedül voltunk.

Már egy jó ideje szótlanul mentünk egymás mellett, mikor apám megszólalt.

-Volt egyszer egy motoros, aki épp egy kitérőben pihent. Egyszer csak megszólítja az Isten, hogy lehet egy kívánsága, mert a motoros vallásos ember volt, és az Isten meg akarta őt jutalmazni valahogy. A motoros így szólt:

-Istenem, szeretnék egy autópályát Hawaiira, hogy bármikor átmotorozhassak.

-Motoros, azért minden nekem sem áll hatalmamban, kérj valami mást.

Kis idő gondolkodás után a motoros így szólt:

-Akkor az a kívánságom, hogy megértsem a női gondolkodást.

Erre Isten így szólt:

-Hány sávot szeretnél az autópályára?

Mindketten felkuncogtunk.

-Azt hiszem, értem mit akartál ezzel mondani. De ez rajtam nem segít.-tért vissza búskomorságom.

-Edward, te olvasol a gondolatokban, ezért természetesnek veszed, hogy pár perc alatt kiismered az embereket. És hiába mondod, hogy kiszámíthatóak, mindegyik más. De te akaratlanul is tudod a legbensőbb titkaikat, félelmeiket, örömüket. És most van valaki, akinél nem tudod megtenni azt, hogy egyszerűen kiolvasod a fejéből. Nincs ezzel semmi baj, csak egyszerűen nem vagy hozzászokva. Azt hiszem, talán pont ezért ő az, akit neked rendelt a sors.-mondta apám.

-Ez nem ilyen egyszerű.-ráztam meg a fejem.

-Persze, hogy nem.-bólintott ő.-De te megbirkózol vele. Egyébként szerintem is titkol valami fontosat, mert olyan sérülést nem tud erdőben összeszedni. És nem hazudik túl jól.-tette hozzá Carlisle.

-És mit gondolsz, mi okozta ezt nála?-kérdeztem tőle.

-Nem tudom.-vonta össze a szemöldökét.-Olyanok voltak a sebek, mint a karomnyomok, vagy nem is tudom. Ha nem tudnám, hogy ez lehetetlen, azt mondanám, összetalálkozott egy nomáddal.-nézett rám Carlisle.

-Nem tudom, meglepne-e, ha ez kiderülne róla. Annyira… más, mint a többiek.

-Tényleg nem átlagos lány.-helyeselt apa.

-Néha azon is elgondolkodom, hogy egyáltalán ember-e.-vallottam be, ami már régóta motoszkál a fejemben.

-Mi lenne, ha nem ember?-kérdezett vissza Carlisle.

-Nem tudom. De vannak helyzetek, amiket nem tudok nála hova tenni.

-Értem. Nos, sok mindent láttam már életem során, és nem tartom kizártnak, hogy léteznek más lények is rajtunk kívül, de ha ez így is lenne, gondolj bele, mi mennyire vigyázunk a titkunkra. Ő is. Bízz benne egy kicsit, és ő is bízni fog benned. Láttam, ahogy egymásra néztek. Bár Bella próbálja leplezni, nem megy túl jól neki.-mosolygott apám.

Én miért nem veszem észre rajta ezeket az apró jeleket, amikből bizonyosságot szerezhetnék? Azt hiszem, igaza volt apámnak, túlzottan a képességemre hagyatkoztam, és nem voltam annyira figyelmes, mint amennyire annak hittem magam. De ez meg fog változni. Ki akarom őt ismerni.

/Bella szemszöge/

Amint kiértem a kórházból, az erdőbe mentem, ami közvetlenül mellette húzódott. Nem futottam annyira gyorsan, nem akartam visszamenni még egyszer oda, ha valami baj lenne a sebemmel. A könnyeim megállíthatatlanul folytak, elhomályosították a látásom.

Végül nem bírtam tovább, és leroskadtam egy fa tövébe. A vállam rázkódott a rám törő zokogástól. Miért ilyen rohadt bonyolult minden?

Én ezt nem bírom. Nem vagyok olyan erős, mint amilyennek a szüleim, vagy a barátaim hittek. Egyáltalán nem. Egy szánalmas, gyenge, esetlen ember vagyok, aki még a saját életét sem képes irányítani. Hogy menthetném meg akkor másokét? Én erre nem vagyok alkalmas. Mindenkinek csak csalódást okozok. Túl sokat várnak tőlem. Összezuhanok…

Miért kellett nekem pont Edwardba beleesnem?

Úristen… én most… én most tényleg szerelmes vagyok belé?

Sokszor eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lesz, ha egyszer megtalálom az igazit. Úgy gondoltam, hogy azonnal észre fogom venni. És most tessék. Egy hónapja szinte minden nap látom, és most döbbenek rá, hogy a boldogság itt volt tőlem egy karnyújtásnyira. És mégis oly távol, hogy sosem érhetem el. Hisz változtat valamin, hogy szeretem?

Nem lehetek vele. Ha tudná, ki vagyok, biztos megvetne, utálna, elítélne. És meg is érteném. Hisz mi ellenségek vagyunk. Tűz és víz… az érem két oldala… fény és sötét… elválaszthatatlanok, nem léteznek a másik nélkül, mégsem egyesülnek soha.

Már tudom, miért estem pánikba, mikor elengedett. Megijedtem az érzéseim erősségétől. Megijedtem attól, hogy ki ő és ki vagyok én. Edward nem tudja. Nem tudja, hogy majdnem megöltem. Nem tudja, hogy meg kellett volna tennem. Hogy a küldetésem az ő fajtáját irtani.

Undorodna tőlem… félek ezzel a szemébe nézni. Arról nem is beszélve, hogy nem akarom, hogy tudják. Elvégre, tudom, mi Aro képessége. És ha nem is szándékosan, de egyetlen érintéssel elárulhatnak minket.

Még ha csak én lennék…

De Mirandáék? Nem. Helyettük nem vállalhatom a kockázatot, mert a lelkemen száradna a haláluk. És ők a családom. Így is annyi mindennel tartozom nekik. Pedig biztos vagyok benne, hogy nem hánynák a szememre… de nem lehetek önző.

Szeretlek, Edward Cullen. De ezt te sosem fogod megtudni…

23 megjegyzés:

Berniee írta...

ohh...na szért az utolsó mondat ütős volt....
nagyon tetszett ...várom a folytatast:D

Dugong írta...

Ha nem lennék olyan rohadt kíváncsi a folytatásra, most odamennék, és megfolytanálak!!! Szadista állat vagy!!! Majdnem sírtam is, pedig az nálam nagy szó! Annyira, de annyira remélem, hogy hamarosan minden rendbe jönközöttük! Nem bírom sokáig, szóval kérlek hagyjatok életben!

кαт *-* írta...

sziaa.
eszméletlen jóóó lett!!!
írtóra tetszett :D:D:D
aajj Bella.. Bella... ez utsó mondat odavágott de se baj... egyszer megtudja..reméljük xD
várom a folyit:)
puszi

szannika írta...

Helló!
Köszi,h előbb hoztad a frisset!
Én átírnám az uccsó mondatot:
,,Szeretlek Edward Cullen. Ezt te meg fogod tudni..."
Tudom,h így most nem túl értelmes... de naa..izé...érted a lényegét!
Jaj, Carlisle vicce... egyxébként igaz...a nőket nem lehet kiismerni! Ez így van jól! xD
Csodás lett a feji!

pusz

szannika írta...

Helló!
Köszi,h előbb hoztad a frisset!
Én átírnám az uccsó mondatot:
,,Szeretlek Edward Cullen. Ezt te meg fogod tudni..."
Tudom,h így most nem túl értelmes... de naa..izé...érted a lényegét!
Jaj, Carlisle vicce... egyxébként igaz...a nőket nem lehet kiismerni! Ez így van jól! xD
Csodás lett a feji!

pusz

Anita írta...

Hali!

Nah most nem tudom, hogy örjöngjek, vagy éppen örüljek annak, hogy így alakulnak a dolgok..
Egyébként nagyon tetszett ez a fejezet:) A viccet én is ismertem és nekem is a kedvenceim közt van:)
A legjobban nekem a Carlisle-al való beszélgetés tetszett, nagyon jól összehoztad, ahogy ráébresztette Edward-ot, hogy ne csak a képességére hagyatkozzon...
Bella pedig..nah hát ezena részen örjönghetnék, de az mégsem lenne jó..legalábbis a történet(ek) végéig biztos nem..
Azért remélem, hogy Bella változtat ezen a dolgon, hogy soha nem tudatja Edward-dal, hogy mennyire szereti:)
Hozd minél hamarabb a frisst!
pusz
Anita

Névtelen írta...

szépen nézünk ki:) mondom felnézek mi újság erre, de nem reméltem semmit mivel péntekről volt szó, erre kiböki a szemem az új feji:O csak te tudsz így falhoz baszni a döbbenettől:D na de a lényeg hogy marha jó lett:P Carlisle poénja a nőkről...egyáltalán pont Carlisle poénkodik hát ettől megint falnak baszódtamxD és ahogy beadta a dolgot Edwardnak. hogy ne csak a gondolatolvasására hagyatkozzon mert az úgyse szuperál Bellán:) de végre odáig kilyukadtunk Edward is, hogy nem 100as valami Bellánál, úgyhogy kezdődhet részéről a nyomozás a csaj után: éjszakai kukkolások, hallgatózás egyéb nyalánkságok elvégre a rejtélyt ki kell bogozni:D remélem lesz egy alapos megfigyelés:P
az uccsó mondat Bellától na ott már átmentem a falon is:) remélem gyorsan megváltozik ez a dolog, némi Alice ügyködéssel aki addig kavargatja a mézesbödönt amíg az ki nem borul és össze nem ragadnak:P na de addig is kavarjad azt a mézet minél édesebbre:P
puszi dézi

Névtelen írta...

Szia Mesi!!
Teljesen le vagyok döbbenve sokkolva hitetlenkedek és potyognak a könnyeim és nem tudom hogy miért csak azt hajtogatom már öt perce"ez nem lehet, most mi a helyzet?Nem értem!Miért kell szenvedniük nem ezt érdemlik"Szegény édesanyám meg nem érti a helyzetet..
A fejezet csodás szép és megható lett...
Tetszett ahogy oldottad a feszültséget a helyzetet Carlisle viccével ismertem én is régi vicc mégis az embert mindig mosolyra fakasztja..:)
Öröm volt olvasni és "látni" ahogy Edward és Bella egymáshoz simulnak megölelik egymást boldog lettem volna ha ez a pillanat sosem múlna el.. Carlisle bölcs szavai pedig elgondolkodtatóak voltak ahogy rá ébresztette fiát arra hogy harcoljon és ne adj fel csak azért mert van egy hasznos ugyanakkor sokszor nehéz képessége...
Edward elhatározása az hogy Bellát maga mellett tudhassa mindörökké ha ez lehetséges szerelemben szeretetben Bellának pedig hogy sosem tudod meg Edward Cullen mennyire szeretlek azt hiszem hogy ezzel mindent kifejeztem de vajon hagyni fogja a két család hogy ez a két eltévedt bárány egymásra találjon??Miriék hagyni fogják és a többiek.. Bella félelme jogos ha Aro megtudja hogy kik ők és ha Edward megtudja ő volt az aki majdnem megölte őt ám ez addig mit sem jelentett azt hiszem.. Miért nem használják ki a karnyújtásra lévő boldogságot miért a nehezen járható megközelíthető ösvényt választják..??Nem látják a fától az erdőt????
Kételyek izgalmak érzelmek szenvedés szenvedély viccek szerelem sírás szomorúság melyet Mesi a függővégek,izgalmak hercegnője okoz és add az olvasóinak:)
Melinda

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok jól síkerület ez a rész Edward nagyon cuki volt benne nem képes elviselni, hogy most nem segíti a képessége. De legalább Carlisletól kapott pár biztató szót. A viccen amit belevarázsoltál jót derültem, de talán a röhögtem lett volna a helyén való. Egyszerűen szuper vagy. Már most várom a folytatást Pusz Gina

rita írta...

nagyon jó lett
és már alig várom
a következő fejezetet

Nana írta...

Hááztt...
Most mit írjak?:!:D
Nagyon gyönyörűen leírtad,mind2 szereplő érzelmeit.Át tudtam élni.
Más viszont,én szeretném ha megtudnák h mi is ő,De Aro igen kétséges...
De Alice tudja nem mert Miri elmondta neki?
Kivi vok a fojtira.Remélem hosszabb lesz és vh alakulnak a dolgok.Persze ALAP. h arra h közelebb kerülnek egymáshoz
És nem lett csöpögős...
Puszi
Nana

mesi28 írta...

Sziasztok!
Berniee:hát igen, azért örülök h tetszett :D
Dugong:Ale, már egy ideje ez tart életben engem :D h ti kíváncsiak vagytok :P húha, pedig nem is akartam annyira olyanra...annyira xD
Nincsíí:köszi, hát igen, vártam is h sokkoló lesz :D
szannika:szivi, és hát igen, sokan vannak vele így, de egyelőre marad ez a változat :D
Anita:hát ha eldöntötted majd szólj, örülök h tetszett :D
dézi: hát látom, sikerült sokkoljalak :D de legalább a xanax nem kellett :D
Melinda:én meg a te kommenteden pityeregtem, úgy néz ki ez egy ien nap :D tudom h sablonosan hangzik, de sose gondoltam volna h erre bárki kíváncsi lezs, most pedig itt vagytok, és hihetetlen jól esnek ezek a szavak :)
Gina:köszi szépen, örülök h tetszett, és hogy így gondolod. mivel ez egy elég szomorú feji lett, ezért gondoltam belecsempészek vmi vidámat is :D
puszillak titeket
mesi28

mesi28 írta...

Tamara, sztem egyszerre írtunk :)
nos igen, nem egyszerű helyzet, és igen, Alice tudja :))
de már mindent kigondoltam, szal nem lesz gond, csak figyeljetek az apró jelekre, és örülök h nem gondoltad nyálasnak :))
puszi
mesi28

Szepy írta...

mesi még mindig nem tudtál kiakasztani :P xD Azt tudjuk, hogy Bella oly makacs mint egy öszvér, szóval...blőőő xD *egy hatalmas vigyor a képén közben nyelve kint van, nah ez sem komplett...xD*
Fantasztikusan szuper fejezet lett :D és nem is nyála :)
jaj de az a poén Carlisle-tól, juj, szakadtam, de mondjuk igaz...xD
Már nagyon várom a kövit!
Pusszy

T_T írta...

Na mesi Drága!
Ez most nem verte ki e biztosítékot mint az előző.. xD Aminek örülök, de amúgy nagyon jó lett! :D
Várom már a következő részt siess és nem emigrálj! :D
Egyébként az az autó pályás dolog nagy volt! :D :D

puszi:
bOri

Leander88 írta...

Kedves mesi!
Szükségem volt jó pár mély levegőre, egy levélnyi xanaxra, meg a tibeti buddhisták nyugalmára, de elhatároztam, hogy már csak azért sem fogok kiabálni, őrjöngeni vagy hasonló, úgyh ne számíts most rá XD
.............................
Na, jó eddig tartott a türelmem XD
Mi ez már megint?!?! Komolyan mondom, egyszer a sírba viszel XD Miért kell ennyire túlbonyolítaniuk a dolgokat? (na jó, ezt visszvontam, mert én sem vagyok éppen ártatlan ilyen téren XD)
annyira klssz volt, ahogy leírtad az érzéseiket! Imádtam!
Carlisle és Edward beszélgetése igazán remekre sikeredett, a poén meg haláli volt XD
Szal, szuper, mint mindig, de kérlek... ne tedd ezt velem... már nyugtatófüggő lettem miattad XD
És nem hiszem, h az elvonón van net, de fanficek nélkül meg meghalnék, szal... légyszí!!! Csak egy kicsi boldogságot kérek... egy irinyó-pirinyót.. XD XD
Na, befejeztem a nyafogást, siess az újjal, nagyon várom már!
xoxo
Lea

Mónika írta...

Szia Mesi!

Miért baj egy kis csöpögés, meg érzelem?? Hisz mindenhol van ilyen. A nagybetűsben is és a fantáziában is elképzelhető. Ettől szép a világotok és ez által lesz szép a mi világunk is. Érzelmek nélkül uncsi lenne minden. Csodás kifejező képességed van, nagyon szeretem olvasni a soraidat. Egy könyvből általában minimum 100-150 oldal elolvasásáig meg sem állok. Ha jó a könyv, akkor képes vagyok éjszakába nyúlóan is falni a sorokat. Veled is így vagyok, illetve a történeteddel. Folymatosan tudnám olvasni, ezért vagyok néha türelmetlen és nem túl megértő egy-egy fejezet végén. olvasnám tovább és tovább és tovább...

Akció, érzelem, káosz, mindegy hogyan csűröd-csavarod az eseményeket, csak minél többet és minél hosszabban tedd!!!!!

Pusszantás

Sophia írta...

Szia Mesi!!
Az előzőhöz képest ez nyugisabb feji lett (szerencséd XD). Annyira jó volt olvasni Edward érzéseit. Na és Carlise poénja XDXD, az picit dobott a fejezet hangulatán XDXD. Na meg az apai tanács, olyan jól eltaláltad Carlise személyiségét.
Na és megtörtént az amit én már az első fejezet óta várok. A mi kis Bellánk rájött a nyílvánvalóra:). Nem baj csak 15 fejezet kellett hozzá XDXD. Na és az utolsó mondat fejbe vágott. De Ed ezt úgy se hagyja annyiban =). Ha meg feladná - amit nem hiszek - ott van nekünk a tündéri kis Alice-ünk.
Várom a következőt =)

puszi: szofi

Emi írta...

Szia!

nagyon tetszett :) és nem is lett nyálas :D
de az utolsó mondat az nagyon odavágott....remélem azért valamikor megtudja majd....
úgy várom már hogy végre beismerjék egymásnak, hogy szerelmesek :D :P
Fuh...már nagyon csavarod a szálakat kíváncsi leszek, hogy mi sül ki a végére....

Puszi: Emi

Névtelen írta...

naaaaaaaaaa baaaaazd mesiiii....
mi a fuck vég ez??? mi az h: De ezt te sosem fogod megtudni?!
jólvan...kiakasztasz rendesen..:O
am tetszett..:DDD
és nem lett csöpögős...annyira..XD Ed így érez és kész...Bella is...csak Bella hülye és az eszét követi...röviden ennyi XDXDXD
de úgyis a szívükre fognak hallgatni..előbb utóbb..:DDD de inkább utóbb...xD
szal tetszett..:DD Bella meg ne okoskodjon itten..xDXD úgysem tudná mit reagálna Eddy..:DDD Ed meg szerencsétlenkedik..meg se csókolta..:O nah de ilyet..:O:O
várom a kövit!XD
pusz
Dorszíí

Klajcsiií írta...

szia
nagyonnagyon tetszett ez a rész is :DD
de ez a vég... még, h nem fogja megtudni.. persze.. :D egyszer úgyis xP
és ez a vicc..XD téll nagy volt :D
szval naon jó lett és várom a kövit :)
puszi

Névtelen írta...

Sziasztok!
Szepy:ez csak idő kérdése, am ezzel a fejivel nem is az volt a célom :P
bOri:hehe, hát igen, de örülök h tetszett :D
mónika:nagyon aranyos vagy, majdnem könnyek gyűltek a szemembe, és köszönöm a dícséretet:)
szofi:hát igen, de ne aggódj, nem fog ez sokáig tartani, ismerhetsz :P
Emi:örülök, de a vallomás még odébb van...:D
dorszií:nem tehetek róla h gyengék az idegeid :P h szylutól idézzek:D
de örülök h tetszett :D
Klajcsiií:hehe, örülök h tetszett :)
puszi
mesi28

Névtelen írta...

Szia!
Most álaszolj nekm komolyan.
TE MEG AKARS ÖLNI ENGEM?!?!?!?!
Nem hiszem hogy sokáig elkerülheted a sorsod, ami vár rád, ha nem igyekszel a kövi fejivel!:D Na jó nem ijesztgetlek ovább és nem is fáasztalak!
Pusszó:
(: Viki :)
Ui.: Nagyon remélem hamar folytatod, mert a nem engem agyvérzésel fognak korházba vinni és én nagyon nem szeretem a korházakat! :( :P

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me