2010. június 17., csütörtök

Ízelítő a 17.Fejezetből...

Ízelítő a 17. Fejezetből...
Sziasztok!
hááát, nem kaptam túl sok kommentet az előző fejezethez, aktívabbak szoktatok ti lenni ennél, dehát azt hiszem, ezzel kell beérnem. Azért mondjátok, ha nem jó, vagy csináljak másképp valamit, írjatok mailt, akár névtelenül kommentben, vagy ahogy akarjátok, de jelezzétek kérlek, én abból tanulok!
szóval itt az ízelítő, ma este pedig megyek a COMETRE és bulizni fogok!!!!!:D:D:D
Istenem, már alig várom, majd kiugrom a bőrömből :DDD
sorry, naon be vagyok sózva :P
puszi
mesi28
/Bella szemszöge/
A védekező ösztönök feléledtek bennem, egy gyors mozdulattal kikaptam a tőrömet az éjjeli szekrényem rejtett rekeszéből, és hangtalanul az ablakhoz osontam. A szívem a torkomban dobogott, éreztem, hogy járt itt valaki.
Tiszta éj volt annak ellenére, hogy pár felhő úszott az égen. A telihold ezüstös sugara sápadtan bevilágított a szobámba. Mindenhol csend és nyugalom honolt.


Még az állatok mozgolódását sem lehetett hallani. Csak a felgyorsult lélegzetem hallatszott a kora hajnali csendben.

Nincs itt senki. Nyugalom…

Annyira szorítottam a tőrt, hogy az ujjbegyeim elfehéredtek. Még egy ideig pásztáztam a kinti tájat, hátha meglátok egy surranó árnyat, vagy lépteket hallok a puha füvön, de semmi.

Izmaim elernyedtek, és megkönnyebbülten dőltem az ablakpárkánynak.


Nincs itt senki.-ismételgettem magamban.-De volt!

Ebben se lehetek biztos, mégis az a bizonyos hatodik érzékem azt súgta, valaki figyelt. Hiába tudtam, hogy már biztos nincs itt senki, ugyanolyan ideges voltam. Úgy éreztem magam, mint egy leláncolt riadt csikó az égő istállóban.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!
Nagyon izgalmas ízelitő ez szerintem Edward nézte őt az ablakból csak amint Bella ijedten felugrott Edward eltűnt..
Bulizz egy nagyot érezd jól magad!!:)
Melinda

rita írta...

nagyon jó lett az ízelítő
és már alig várom a fejezetet
és szerintem is Edward volt

Nana írta...

Nah most aztán...:D
Te kis...ÁÁÁH
H vagy erre képes?!
Kinyírlak!:D
Nah nem mert akk nem tudnám meg h h folytatódik...:D
Nha puszi
Nana

Mónika írta...

Izgi lesz nagyon, rendesen felcsigáztál és most meg itt hagysz minket csak úgy...

Jó bulizást!! Légy rossz, de ne nagyon...

mesi28 írta...

hmmm hmm tippek tippek xD
köszi, Mónika, nagyon rossz voltam, hülyére buliztam magam xD

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me