2010. június 24., csütörtök

19.Fejezet-Vásárlás és egyéb katasztrófák

19.Fejezet
 
Vásárlás és egyéb katasztrófák

Hát sziasztok!
Ez az utolsó bejegyzésem, mielőtt elutazom, úgyhogy most egy hétig híremet se halljátok :)
Asszem ez a most következő függővég után az életemet menti meg, hogy még csak ezen a kontinensen se leszek :P
Csak saját felelősségre és egy jó adag nyugtatóval ajánlott a fejezet :P
De Szylukám... ha ez nem dönt ki, akkor majd a következő...vagy a következő :)
Egyszer úgyis elérem xP
Na mind1, szal remélem azért tetszeni fog :)
Dézi, ne reklamálj, mert most neked kedveztem a végén ;)
Dorszií, ezt a részt neked ajánlom, ugyanis az ihlet megszállt, és hát a körömpolírozós hapsika meg....:P:P
puszi
mesi28




/Bella szemszöge/

Nem, ennyire nem lehetnek hozzám kegyetlenek az égiek! Miért pont mindig abba botlok bele, akit el kell kerülnöm?

Kell?

Á, nem tudom, de akkor is, az tuti, hogy ezt az a kis pattogó ruhamániás pingpong labda intézte el.

-Öhmm… sziasztok!-mentem oda hozzájuk kissé zavartan, és amint megláttam Edward meglepett arcát, nyugtáztam magamban, hogy úgy látszik nem csak engem vettek hülyére.

-Á, Bella, azt hittem már sose érsz ide!-táncolt oda hozzám, és megölelt. Oké, ez nekem egy kicsit sok… lemerevedtem a hirtelen gesztustól, de aztán óvatosan visszaöleltem.

Komolyan, villogó neonfelirat van a fejem felett, hogy alvós maci vámpíroknak, hogy az összes engem ölelget?

Oké, azért nem mind, de hát mégis… persze, nagyon aranyos volt tőle, szeretem Aliceben, hogy ilyen közvetlen és kedves.

-Nem azért, Alice… de Edward is jön velünk? Nem hinném, hogy bármely pasi jól érezné magát egy bevásárló körúton.-jegyeztem meg óvatosan.

-Hát nem is azért jön, hogy élvezze, hanem azért, mert… mert elvesztett egy fogadást, és ez volt a tét.-vont vállat az apró vámpír.

-De Alice…-kezdte Edward, de Alice lepisszegte.-De én nem is…-próbálkozott újra szegény, de Pöttöm Panna tartósabbik kiadása megakadályozta, hogy bármit mondjon, ugyanis, egy határozott mozdulattal befogta a száját.

Edward méltatlankodásával mit sem törődve hozzám fordult, és elvigyorodott. Nekem itt valami bűzlik… összevont szemöldökkel figyeltem őket.

-Akkor indulhatunk?-kérdezte Alice, de választ már nem várt, hanem az ismerős ezüst Volvóhoz ugra-bugrált, majd várakozóan nézett ránk. Edward alig észrevehetően megrázta a fejét, de azt tisztán láttam, ahogy a szemét az égnek emelte. Volt egy olyan érzésem, hogy valamiből kimaradtam.

-Bella, gyere! Te ülj előre, én meg ülök hátra.-mondta, de meg se várta a válaszom, bevágódott hátra, én meg nem akartam bunkó lenni, úgy tettem, ahogy kérte.

Egész úton Alice vidám lelkendezését hallgattuk. Alig bírt a fenekén maradni, még az ülésen is ugrált.

Ki látott már hiperaktív vámpírt?

Márpedig ő az. Mi elől szinte teljes csöndben ültünk, Edward arcán elnéző mosoly játszott, és valahányszor a visszapillantóba nézve látta, mit művel hátul a húga, lassan megcsóválta a fejét. Tényleg olyanok, mint a testvérek. Nem szükségből vannak együtt, hanem mert szeretik egymást. Ritka ez a fajtájuknál, mint a fehér holló, de ők egyáltalán nem olyanok, mint az átlagos vámpírok.

-Jaj, olyan jó lesz! Annyira szép ruhát láttam a minap a kirakatban! Bella, mintha neked találták volna ki, fel kell majd próbálnod! Ugye milyen klassz?-kezdett bele a már nem is tudom, hányadik menetbe.

-Hát persze Alice.-sóhajtottuk kórusban. Igazából örültem, hogy itt van velünk Alice is, mert Edward közelsége hihetetlen erővel hatott rám, és így kisebb az esély rá, hogy valami meggondolatlan dolgot műveljek. Olyan zavarba ejtően tökéletes volt. Észre se vettem, hogy őt bámulom, csak mikor ő is oldalra nézett és tekintetünk találkozott.

Fülig pirultam, és az idő további részében a mellettünk elsuhanó tájat pásztáztam nagy érdeklődéssel. Néhányszor éreztem magamon a pillantását, de konokul az ablak felé fordultam, és nem néztem oda, mert nem tudtam volna garantálni azt, hogy újra el tudok fordulni azoktól a hipnotizáló karamella szemektől…

Bár a külvilágból sem láttam valami sokat, ugyanis Edward annyira eszeveszetten vezetett, hogy csak összemosódott zöld csíkot láttam az erdőből, még úgy is, hogy a látásom elég éles.

Végül ezeket felváltották Port Angeles szürke kisutcái és a sápadtan világító lámpák sora, és rá kb. tíz percre már meg is állt a kocsi egy hatalmas pláza előtt.

Te szent ég, ez máris ijesztő!

-Készülj fel, kezdődik a kínzás.-motyogta Edward olyan halkan, hogy Alice, aki már ki is pattant a kocsiból idő közben, nem hallhatta.

Halkan felkuncogtam.

-Annyira nem lehet szörnyű!-súgtam vissza. Edward felvonta a szemöldökét.

-Erre térjünk vissza másfél óra múlva.-kacsintott rám, majd ő is kiszállt, és három öles lépéssel megkerülte az autót. Már én is rászántam magam, hogy akkor most kiszállok a jó meleg és száraz kocsiból a szemerkélő esőbe, mikor a kilincs egyszer csak eltűnt a kezem közül, és helyét egy kemény, de mégis lágy kéz vette át.

Edward udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, és a kezét nyújtva kisegített.

-Köszönöm.-mosolyogtam zavartan, és kicsit elpirultam. Nem voltam az ilyen fokú kedvességhez hozzászokva. Ő egy féloldalas mosollyal nyugtázta, hogy sikerült a hatása alá vonnia engem… megint.

-Mire vártok, sült galambra? Menjünk már!-hallottuk meg Alice kissé bosszús hangját, és amikor odanéztem megláttam, hogy kicsivel arrébb áll durcásan keresztbe font karokkal, és lábával várakozóan dobol az aszfalton.

-Alice, a boltok nem szaladnak el.-vigyorgott Edward.

-De ti ketten igen, ha nem figyelek oda.-vágott vissza az aprócska lány, és belém karolva elkezdett húzni a pláza felé.

Alice úgy ment be a nagy üveg forgóajtón, mint egy elkárhozott, akinek épp megengedték, hogy felmenjen a mennybe.

Az arcán hatalmas mosoly ragyogott amint meglátta a hatalmas boltokat teli mindenféle csecse-becsével és ruhával, és a szemei úgy csillogtak, mint egy kisgyereknek, aki épp most lépett be az édességes bolt ajtaján.

Elkezdett húzni az első üzlet felé, és innentől nem volt megállás. Csak sodródtam az eseményekkel.

xxx

Két óra múlva…

-Alice, elegem van, hány boltba akarsz még becipelni?-hangom hisztérikusan csengett.

-Ugyan, Bella, ne hisztizz, még alig pár boltban jártunk, alig vásároltunk valamit. Juj, azt a cipőt meg kell vennünk, egyszerűen mesés!-könyörgőn néztem Edwardra, aki vigyorgott, mint a tejbe tök, és egy olyan „én előre szóltam” nézéssel jutalmazott.

-Sokat segítettél, kösz szépen!-nyögtem, majd hagytam magam elvonszolni kínzásom legújabb színterére.

Soha, de soha többet ebben az életben nem megyek Aliceszel vásárolni, ez kész öngyilkosság! Ezt nem lehet kibírni! Inkább megküzdök száz újszülöttel, minthogy én ezt még egyszer elviseljem!

Bár Edwardon is látszott, hogy már neki is elege van, ugyanis minden második bolt után mehetett a kocsihoz bepakolni a cuccokat, amiket Alice összeszedett.

Miután rám tukmált két tíz centis magas sarkúnak álcázott Bella pusztító fegyvert, és veszekedtünk egy sort a kasszánál, hogy ki fizessen (azt hiszem, nem mondok újat azzal, hogy Alice nyert), a fehérnemű bolt felé kezdett húzni.

Na, nem…

-Alice, te menj csak be, de én ezt inkább kihagyom.-cövekeltem le a bolt előtt.

-Bella, ne legyél már ilyen, egy nőnek kellenek ilyen dolgok is!-győzködött Alice.

-Esküszöm, pasi leszek.-nyögtem, mire Alice felnevetett, Edward pedig elég furcsa, szinte ijedt képet vágott.-Nem gondoltam komolyan.-tájékoztattam, mikor láttam, hogy nem esett le neki a poén.

-Bella, nem lehetsz ilyen! Nem fognak megenni a bugyik.-forgatta a szemeit Alice.

-Nem, csak a melltartók fojtanak majd meg.-morogtam az orrom alatt. Alice durcásan nézett rám, Edward viszont dallamosan felnevetett.-Különben is… öhmm… éhes vagyok, elmegyek enni valamit, te addig nyugodtan intézd el ezt, jó?-vetettem be az utolsó kártyámat.

Alice nagy nehezen beleegyezett, majd ravaszul megvillant a szeme.

-De Edward veled megy. Nem szeretném, ha véletlenül nem találnál vissza, és Edward tuti vigyázni fog rád, mert nem akar egy hónapon keresztül minden egyes nap engem kísérgetni a plázában. Igaz bátyus?-nézett ártatlanul az említett személyre.

Edward inkább nem mondott semmit a húga remek ötletére, csak gyengéden karon ragadott, és lementünk a földszintre.

-Tényleg éhes vagy, vagy csak a húgom tette be nálad a kiskaput?-kérdezte vigyorogva, mikor már elég távol kerültünk Alicetől.

-Ennyire átlátszó lennék?-kérdeztem vissza, mert helyes volt a feltételezés, csak Alicetől akartam szabadulni.

Alice… fehérnemű bolt… Alice… juj!

Edward megint felnevetett. Ma egész nap fülig ért a szája, persze mikor Alice rángatta ide-oda, mint egy marionett bábut, akkor elég elkínzottan nézett ki szegény, de amikor rám nézett, mosolygott. Bár nem bánom, mert a nevetése olyan, mint az angyaloké.

-Csak egy kicsit.-vont vállat.

-Sajnálom, hogy téged is belerángattalak. Ígérem, nem lógok meg.-mosolyogtam rá.

-Én nem bánom. Amúgy se olyan könnyű meglógni előlem.-vigyorgott rám féloldalasan.

Szorosan egymás mellett sétáltunk, a karunk majdnem összeért. Azon kaptam magam, hogy már nem azt zakatolják az ösztöneim, hogy vámpír, vámpír, vámpír, hanem hogy, Edward, Edward, Edward. És ez merőben más volt.

Csak őt láttam. Mindig és mindenhol. Semmi más nem érdekelt, ha ő itt volt velem.

Istenem, mit nem adnék, ha mindketten emberek lehetnénk. Ez még sose jutott eszembe, hisz elégedett voltam a sorsommal, nem szerettem az öldöklést, de a vadászlétet igen, hisz megkímélhetek ártatlan életeket, és ez megéri a harcot.

Most azonban… miért nem más viseli ezt a sorsot? Én miért nem lehetek boldog azzal, akit szeretek? Ilyen nagy kérés?

Úgy látszik, igen…

Edward… ő… ő biztos nem tudná elfogadni, ki vagyok. Hiszen, mégiscsak a fajtája megölésére képeztek ki, ez hozzám tartozik.

-Bella, Bella, minden rendben?-hallottam meg Edward aggódó hangját, mire gyorsan megráztam a fejemet, hogy magamhoz térjek, és rá emeltem a tekintetem.

-Hogyan?-kérdeztem összezavarodva.

-Azt kérdeztem, minden rendben van-e. Nagyon elgondolkodtál.-ismételte meg a kérdését.

-Igen, persze.-vágtam rá sietve.-Elbambultam.-vontam vállat, de legbelül fájt a szívem.

Már éppen szólásra nyitotta a száját, mikor egy napbarnított, fehér fogú, körszakállas fazon elénk lépett.

-Ciao bellezza!-köszönt mézes-mázos hangon, és a kezében valami körömápoló szettet tartott.

-Hello!-köszöntem vissza neki, miközben elkezdett valamit félig olaszul, félig angolul hablatyolni, a körömpolírozóról, és barna kezébe vette az enyémet, majd elkezdte sikálni a körmeimet, amik egy idő után szépen fénylettek.

-Gentile bello signorita, te nagyon fog ezt szeretni. Ez lenni eccelente, hinni nekem.-bólogatott serényen.

-Igen, elhiszem. De nem kérem, köszönöm szépen.-mosolyogtam rá kedvesen, ha már egyszer elutasítom az ajánlatát.

-Bello bello signorita, ez lenni molto bene a kicsi kacsójának.-csókolt nekem kezet. Edward alig hallhatóan felmordult mellettem.

-Van piccolo is, nem kell venni alto. Bellezza, magácska annyira kedves kisasszony, olyan szép lenne a kis kacsója tőle.-oké, ez már kezd sok lenni…

Edward a derekamnál fogva maga mellé húzott, hogy ne tudjak ellenkezni, és valamit olaszul mondott a hapsinak, aki ezek után békén hagyott, és elment mást keresni, hogy eladhassa a termékeit.

Nem mondom, hogy nem éreztem jól magam Edward karjai között, de azért elég furán vette ki magát a dolog.

-Öhmm… Edward… mit mondtál annak a szerencsétlennek? Fülét farkát behúzva állt odébb.-kérdeztem, de nem kicsit voltam zavarban attól, hogy még mindig a derekam átfogva tartott maga mellett.

A hangomra elengedett, és zavartan túrt a hajába.

-Kérlek, ne haragudj az előbbi viselkedésem miatt, csak felhúzott az az ember.-láttam rajta, hogy csakugyan ideges, alig bírt elfojtani még egy kitörni készülő morgást.

-De hát miért?-kérdeztem kíváncsian. Mitől lett ilyen dühös?

-Nem érdekes.-rázta meg a fejét és csillogó szemekkel nézett le rám.

-De igen, az.-makacskodtam.-Mondd el kérlek!

-Miért vagy te ilyen konok?-sóhajtott fel.

-Volt kitől örökölnöm.-mosolyodtam el, ahogy a szüleimre gondoltam. Főleg anyu volt borzalmasan önfejű.-De ne tereld a témát, még mindig nem mondtad el.-„ébredtem fel” merengésemből.

-Kitől örökölted?-kérdezte figyelmen kívül hagyva az előbbi kijelentésemet. Csúnyán néztem rá, jelezve, hogy tudom, mire megy ki a játék, de szemeiben a gyermeki kíváncsiság elpárologtatta a haragom egy pillanat alatt.

-Édesanyámtól. Apa mindig azt mondta, hogy hiába a szemünk más színű, az enyémekbe nézve anyu pillantását látja.-mosolyogtam nosztalgikusan, de közben összeszorult a torkom. Még ennyi idő elteltével is nehéz volt beszélni róluk, bár ezekre az emlékekre szívesen gondoltam vissza.

Észre se vettem, de megálltunk egy bolt előtt, ahol Alice toporgott, majd mikor meglátott minket, azonnal odasietett hozzánk.

-Bella, egyesével etted a rizsszemeket a kínai kajából, vagy mi tartott ennyi ideig?-toporgott előttem, de meg se várta a válaszom, már húzott is be a ruhaboltba.-Találtam neked egy gyönyörű ruhát, biztos csodásan fog neked állni.-csiripelte vidáman.

A kezembe is nyomta a ruhát, és bezavart az egyik öltöző fülkébe. Ahogy megláttam a ruhát, majdnem infarktust kaptam. Miri ehhez képest kispályás volt… Egy nagyon szűk, és még annál is rövidebb mélykék nyakpántos selyemruha volt, elég merész kivágással.

-Alice, én ezt nem veszem fel.-fordultam ki a próbafülkéből.

-Bella kérlek, a kedvemért.-nézett rám hatalmas boci szemekkel, és még a két kezét is összekulcsolta.

-Kezdem unni ezt a nézésed.-morogtam sötéten, mire Alice csilingelően felnevetett én meg visszatrappoltam, hogy magamra rángassam ezt a förtelmet. Mármint, a ruha maga gyönyörű szép, de rajtam biztos szörnyű lenne, másrészt pedig nem is érzem jól magam az ilyenekben. Ez inkább Mirandának, vagy a Cullen nővéreknek való.

Végül rászántam magam, és elkezdtem felvenni, de alig jött rám. Alice tuti elnézte, ez legalább két számmal kisebb a méretemnél. A ruha kicsit ért tovább a fenekemnél, ezzel az első sarkon megerőszakolnak. A cipzárt alig bírtam felküzdeni a hátán, és annyira szorosan tapadt rám, hogy szerintem, ha leülnék, szétrepedne rajtam.

-Alice, elnézted a méretet, ez túl…-mentem ki a fülkéből, de nem Alice állt előttem, mint számítottam rá, hanem Edward. Megtorpantam, és még a szavam is elakadt. Ő se nagyon jutott szóhoz, szemei pillanatok alatt elsötétedtek, és nyelt egy nagyot amint tekintetét végigfuttatta rajtam. Az arcom lángba borult, és mindenfelé néztem, csak rá nem.

Hát ez nagyon ciki. Alice-t meg fogom fojtani, mégpedig ezzel a kék ruhával. Most már kezdenek nekem gyanúsak lenni ezek a kisebb stiklijei. Szerintem felcsapott kerítőnőnek a drága. Csak azt nem tudom, miért pont én. Annyi gyönyörű, kedves, okos lány van, miért pont egy ilyen szerencsétlennel küzd.

-Izé… Alicet nem láttad?-nyögtem ki nagy nehezen. Ahogy észrevettem, Edwardnak leginkább ekkora erőfeszítésébe került, hogy a szemembe nézzen, és ne kicsivel lejjebb. Azért ő is csak férfiből van. Aliceszel meg nem tudom, mit fogok csinálni, de nem lesz benne köszönet.

Edwardnak nem kellett válaszolnia, ugyanis a következő pillanatban megláttuk, azaz nem őt, hanem egy járó ruhakupacot. De ez a kupac elég instabil volt.

Ne… ne… ne…

Alice véletlenül nekem jött, de akkora lendülettel, hogy Edwardnak csapódtam, és szó szerint ledöntöttem a lábáról. Még gurultunk párat a földön, majd megálltunk. Én voltam alul, ő pedig fölöttem támaszkodott, gondolom nem akart rám nehezedni.

Olyan közel volt hozzám, hogy éreztem a számon hűvös leheletét. Az orrunk súrolta a másikét, és míg az én lélegzetem elakadt, az övé felgyorsult. Szemeiben annyi érzelem volt, hogy egyet se tudtam megfejteni, de nem is voltam olyan állapotban, hogy elemezgessek. Teljesen elvette az eszem a közelsége. Félénken, pillekönnyen végigsimítottam a karján, és mintha csak erre a jelre várt volna, még közelebb húzódott. Olyan közel, hogy az ajkai már az enyémeken voltak…

22 megjegyzés:

(:ClaryHerondale:) írta...

VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!!! SMACÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!! DE SZUPI!!!!! ALICE TE KIS GONOSZ MANÓ! Annyira jó lett, és Edward meg Bella! És első komi!
Puszi : Friday

kácsa írta...

Te...te....te... most komolyan itt hagyod abba?! Te még nálam is gonoszabb vagy!

Azördögszáljonmegtekisravaszanygalka!
Ajánlom, hogy a másik kontinensen maradj mert ha visszajössz szembetalálod magad Kácsa bosszújával ami egy nagyon erős függővégben jelenik meg(ördögi-kacaj)!
De ha ezek után nem lesz itt rendes csók feldarabollak és beteszlek Miranda kocsijába és lelököm egy szikláról!

Értve vagyok!(IGEN) Nagyon helyes!

Puszika!:) :D

szannika írta...

UTÁLLAK!UTÁLLAK! Na, jó nem ...xDxD
Te szadista!
Sok szadista emberrel találkoztam már, de te viszed a pálmát.... Olyan gonoszka manó vagy!!!! Nem teheted ezt! Miért, miért teszed ezt velünk drága, kedves, szeretetre méltó olvasóiddal?
A fejezet csodás lesz, de ezt még megbosszulom.... xD
puszi

Névtelen írta...

húúúúúúúúú......Mesi ezer a szerencséd h elhúzol arra a másik kontinensre...engem nemigen szoktak felbosszantani a függővégek de te...juj....még egy emberrel több lett aki meg akar majd nyúzni:P
puszy Lotty

Névtelen írta...

Jó... látom nem csak én megyek függővéggel nyaralni. Attól függetlenül még őrületesen mérges vagyok miatta. IMádom a történetedet, a humort a römantikát és a drámát is nagyszerűen vegyíted, ami olyan mesis :D Jó nyarat. Puszi :D

Anita írta...

nem nem nem nem nem nem nem nem..ezt nem teheted..ááááááááááá..itt már a mély levegő sem segít..tudod mit, nem érdekes mennyire messze mész, egyszer megtalállak, s akk lesz nemulas...te szent ég..hogy fogok én kibírni ennyi időt..ggrrrrr
Íme egy kis film, hogy ismertessem, hogy fogsz meg halni: http://www.youtube.com/watch?v=CLt1gd9PsnI&feature=PlayList&p=80002B2D79FDBEF5&playnext_from=PL&playnext=1&index=9

ajj de gyűlöllek....sírni fogok:(
Na de azért írjunk pár szót erről az őrületes fejezetről..attól függyetlenül, h kikészültem a végétől, még nagyon imádtam.
Alice beindult rendsesen..de mi épp ezért szeretjük őt:)
Edward pedig...jajj de szeretném tudni mire gondolt az az olasz pasi..
egy telkes hét..sírok :(:(
pusz
anita


ui.:Érezd jól magad a nyaraláson..legalább is addig amíg teheted..míg utol nem ér gyilkosod :)

Névtelen írta...

Szia!!
Mesi azt hiszem hogy itt Téged fognak megfojtani Bella kék selyem mini ruhájával aztán a nyaralás alatt véletlenül nehogy összefuss valakivel aki üldözni fog Téged;)
Bella végre kezdi kapizsgálni hogy Alice kerítőnőnek állt és a becenevek amiket Alicenek adott nem is tudom hogy melyik a találóbb:)
Edward kísérgetése mint egy gardedam :):)
És az olasz pasi nos...Kíváncsi lennék hogy mitől úszta be fülét-farkát az olasz csődör..:)
A döbbenet az érzelmek és a szikrák csak úgy pattogtak a két fiatal között,Kíváncsi vagyok hogy vajon elfog-e ott csattani az első csók vagy zavarodottan fel kellenek és Alice mindentudóan ugyanakkor én nem tehetek semmiről nézéssel várja őket..:):)De azt hiszem hogy a csók nem lesz meg hisz szeretsz te kínozni..
Ugye tudod hogyha ezt a 17-18 századba eljátszottad volna akkor Téged:Boszorkány perrel kerékbe törtek volna vagy máglyán elégettek volna(és most lehet hogy adtam egy két ötletet a kivégző osztagodnak;)) mert amit alkotsz az kész boszorkányság még szerencse hogy már a 21században alkotsz..:):)
"Szíved dobbanását hallom.Minden mozdulatod figyelemmel kísérem.Minden szavad a szívemig ég. Mert te vagy a legfontosabb nekem!"Csak úgy dobog mindkettő fiatal szívében a szerelem szeretet csak le tagadják..:)
Várlak vissza egy hét múlva:)
Melinda

Névtelen írta...

háháhá :DDDD
most mesi képzelj el engem szakadva..:DDD
tudom már miért ajánlottad..:DD az nekem is nagy élmény volt!XD
most eszembe jutott az a pasas..:DDD
és látom előszeretettel használtad az olasz szótárt..:DD mondjuk engem is megkérdezhettél volna..:DDD
szal nagyon tetszett!XD
várom a kövit..:DD
pusz
Dorszíí

Névtelen írta...

még hogy ne reklamáljak:@ ezek után téged ismerve mert elég jól ismerlek sajnos vagy nem sajnos:) tutira nem lesz smaci:( mert te szeretsz kiborítani engem:@ most biztosan a hasadat süttetve vihogsz a tengerparton mint egy kacagó hiéna, hogy a sirály találna telibe, vagy csípne meg a medúza, vagy enne meg a cápa, vagy legalább fulladnál meg:D remélem ezzel minden jókívánságomat elmondtam a kis nyaralásodra:) és ha visszajöttél miután Moby Dick kiharapott egy jó darabot a seggedből ami remélem bekövetkezik akkor vérben forgó szemekkel fogom várni az újabb halálbrutál fejezetet:D na de jaj a végét leszámítva szétszakadt a pofám a röhögéstől:D mehetek is összevarratni, hogy mire visszajössz addigra össze tudjon forrni, de már lassan kezd úgy kinézni mint Joker a Batmanből:D:D:D képzelheted...és ez csakis az elmeroggyant írásodnak köszönhetem:D kösz szépen:D Bella újabb atomtépő gondolatai mint az alvós maci vámpíroknak, meg hogy pasi akar lenni amit nem csodálok, de ott szakadt el a cérna amikor bedobtad az az olasz bájgúnárt akitől aztán széjjelsírtam magamxD egyvalamit sajnálok, hogy ezt a részt Edward szemszögéből nem olvashattam , mert a ő szemszögét imádom a legjobban minden ficben olvasni:D de hát így is fasza volt mert Bella aztán tud agyalni a dolgokon:D na de siess vissza ne süttesd a nagy segged ott hawaion vagy hol, és ha jobban belegondolok inkább ne fulladj vízbe mert én akarlak vízbe fojtani, de a seggedet meghagyom Moby Dicknek és remélem még egypár krokodil is befigyel majd ahogy a szájukban úsznak tova azokkal a kicsi ujjaiddal amikkel ezt a részt itthagytad nekünk:D na csuma
dézi

dzsudy13 írta...

Hát én most megöllek...
Ráadásul még nyaralni is mész?
Egyetértek Dézivel...
Szerintem sokan vannak úgy,mint ő:)
Nagyon siess haza!Ha 8 napon belül nem látom itt a friss fejezetet,akkor én esküszöm,hogy magam ráncigállak haza!
PONT!

Szepy írta...

Hmmm....
Nem tudom, hogy min akadtatok ki én teljesen nyugodt vagyok... a hónapok alatt immúnissá váltam a függővégekre. Csak ritkán akadok ki mostanában....
Alice hozta a formáját :P
Nagyon jó lett ez a rész is!
Már várom a kövit!
Pusszy

Névtelen írta...

teeee szadista, népsanyargató, őrült, kínzólelkű bestia! itt abbahagyni?! na neee! gyere csak haza és megkapod a magadét...


amúgy nagyon tetszett ,imádtam, de ez a függővég betette a kiskaput:P
pusz: ramomona

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Gonosz manó!

Már olyan régen olvastalak, most tökre belejöttem és így abbahagyod?!!!!!!
Meg foglak találni a másik kontinensen az ziher!:@ Addig kergetlek a kék minivel, hogy egy gép közelébe kerülsz és megírod!!!-am az is jó, ha csak nekem mondod meg az folytatást :D :P

Szerintem, egyébként tuti valaki meg fogja őket zavarni ebben a meghitt pillanatban;)

Az egész fejezet mesés volt, de a vége... Hjaj, te lány!

Bocsánat, hogy az utóbbi időben nem nagyon írtam, de egy kicsit sok volt a Twiligtből, és le kellett csillapodnom:)
Bár, a tiédet kér volt mellőznöm:S
Látszatból mikor lesz friss? Annyira várom már azt is:D

pusszi Csajsz, jó nyaralást! Aztán vigyázz a kék miniruhákkal! XD

кαт *-* írta...

sziaaa
őszintén? sokkban vagyok....
eszméletlen überfenomenális fantasztikus fantörpikus király szuper lett!! wáááááá!!!!!!!!
IMÁDTAM!OLYAN KIRÁLY LETT!!!
a vééégeeeee OMG XD juj csóóókkk wiiiiiiiii^^ *énekeli a hálelúját* (persze hamisan XD) naggyon várom a folytit *.*
pusszi(:

áנѕzтєα írta...

hóhóóó jövök mostmár ide is zaklatni.:D ráakadtam a te ficedre is, nem is tudtam hogy írsz. Misnig olyan jó kritikáid vannak, és csak a legjobb "minőségi" ficeknél. Kijelenthetem hogy csillagos 5ösen írsz. Szóval bővült a zaklatói köröd.:D puszi és jó nyaralást. Mázlista.xD

Leander88 írta...

Áhá! Büszke vagyok magamra, mert egy cseppet sem akadtam ki :D De tényleg, miután elolvastam az ajánlódat, már valahogy tudtam, hogy ilyesmi lesz a vége ^^
Őrületesen jó feji lett, Alice hozta a formáját, mint mindig :D
Óriási grat a fejihez, és jó nyaralást! Élvezd helyettem is a napsütést :D
Várlak vissza!
xoxo
Lea

Nikuska94 írta...

Olyan aranyos ez az Alice! Egyszerűen imádom!!! Nélküle minden teljesen más lenne! :D
nagyon tetszett ez a fejezet is!
Puszi: Nikuska94

Mónika írta...

Kicsit gonosz, de azért nagyon klassz fejezet lett! A mosoly még mindíg az arcomon van, nagyon tetszett a fejezet! Én is kellemes sőt frenetikus nyarat kívánok neked, remélem kellően fel fogsz töltődni és kirobbanó formában térsz majd vissza, hogy tovább szórakoztasd olvasó közönséged!!

Szép nyarat

Névtelen írta...

MESIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 lehetőséged van:
vagy ott maradsz azon a kontinensen ahol vagy, vagy olyan gyorsan jössz vissza és írod meg a fejit, hogy nem lesz időm a kórházba juttatni téged!!! Meg vagyok értve?! (Igen) Helyes, lelkesen várom a következő fejezetet! :P De aztán ott legyen egy normális csók vagy beteszem Edward-ot egy nagy dobozba azzal a felirattal, hogy: a víz fenekére és ledobom a Viktória vízesésről!!

Puszi:
(: VIKI :)

T_T írta...

TE TE TE!!!!
Tudom hogy most éppen Egyiptomban vagy hol sütteted a hasadat és a hátad közepére se kívánsz, de tudd meg hogy meg gyilkollak! Wááá... De úgy is az lesz hogy nem lesz semmi ááá!!!!!!

Jó nyralást és puszi ! ;)

Névtelen írta...

Szia kedves Mesim :)xSzerelekx
De ha nem csókolják meg egymást megkereslek és feltörtöm a géped és megtalállak és írsz nekem egy olyan részt, ahol összejönnek xD

A fejezet címe nagyon tetszetős...volt ehhez hasonló filmcím is nem? csak ott talán Szerelem és egyéb katasztrófák volt...de nem ez a lényeg.

Megint hatalmasat alkottál és le a kalappal előtted :D Nagyon tetszik. főleg, hogy lassan egyre közelebb kerülnek egymáshoz. És Alice a kis kerítőnő...szuper :)

Gratulálo, és várom a folytatást is *.*

puszi

Névtelen írta...

d
ö
g
ö
l
j

m
e
g
!!!
mesi nem tom hol vagy de én a holdról is visszarángatlak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hupsz a caps lock kikapcsolt. na mind1.
cső Anna

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me