2010. június 1., kedd

13.Fejezet-Vámpír...vérzek...HELP

13.Fejezet

Vámpír… vérzek… HELP
Sziasztok!
Hát itt a feji, csak erős idegzetűeknek a végét, de komolyan, én meg asszem szedem a sátorfámat, és elmegyek valahova naaaaaagyon messzire xDD
Szylu, ha ezzel nem akasztalak ki, akkor megemelem előtted a kalapom :P
na pszkó nektek, ne öljetek meg, ha lehet xD
mesi28




/Edward szemszöge/

Már két hete nem láttam. Mivel elutazott, még azt sem tehettem meg, hogy meglátogatom lecke ürügyén. Most döbbentem rá, mennyire hozzászoktam, hogy mindennap látom, és néha beszélgetünk.

Ez alatt az idő alatt jöttem rá, hogy Alicenek igaza volt… megint. Szerelmes vagyok Bellába. Nem akartam ezt meglátni. Foggal-körömmel küzdöttem ellene, de nem volt esélyem. Ez az érzés magával ragadott, és nem eresztett el. Egyre többször kellett emlékeztetnem magam, hogy nem lehet köztünk semmi Bellával, hisz barátja van, és még ember is.

Valahogy nem tudtam beletörődni a tényekbe. Ebben a két hétben teljesen használhatatlan voltam. Mintha hiányzott volna valami nagyon fontos. Hiányzott az ok. Az ok, hogy beszéljek, az ok, hogy vadászni menjek, vagy csak eleresszek egy erőtlen mosolyt. Hiányzott Ő. Hogy szerethettem bele ennyire reménytelenül, ráadásul úgy, hogy észre se vettem?

Szegény Jasper már nem bír megmaradni a közelemben, Alice meg csak azt bírja hajtogatni, hogy „Nem megmondtam? Igazam volt! Látod?” A falra mászok tőle, de tényleg igaza volt. Most aztán ezt hallgathatom a következő évszázadban.

Unottan mentem le a földszintre, mert Alice már a garázsnál toporgott, hogy induljunk. Nem tudom, mitől ilyen izgatott, mert a francia himnuszt fordította le magában koreaira. Fogalmam nincs, mi lelte, de már egy ideje ilyen. Kezdtem feladni, hogy bármit is kihúzzak belőle.

Mint mindig, padlógázzal hajtottam az iskolába, majd beparkoltam az egyik szabad helyre. Nem sokkal később Emmett és Rosalie is befutott, és beállt mellénk. Én már szinte csak megszokásból, lustán végigjártattam a tekintetem a parkolón.

A szemem megakadt egy ismerős, fekete motoron. Hirtelen mintha kisütött volna a nap, pedig az eget ugyanúgy makacs, komor esőfelhők takarták, mint mindig. Ő a motor mellett állt, és ahogy levette a sisakját, gesztenyebarna haja, mint a legfinomabb selyem hullott alá. Nem vett észre még, és elindult befelé.

Könnyed lépteibe mintha egy kis óvatosság is vegyült volna. Hiányzott belőle a ruganyosság. Majd hirtelen megtorpant, és egy kicsit mintha tétovázott volna. Aztán megfordult, és pont rám nézett. Illatát a szél felém sodorta.

Olyan volt belemélyedni fantasztikusan mély barna szemeibe, mintha a fuldoklónak jutott volna egy kevés oxigén. Szemei csapdába ejtettek, és nem eresztettek el. Nem mintha szabadulni akartam volna. Az idő megállt, a tér nem számított többé. Úgy néztem, mintha ő lenne a világ legnagyobb csodája. Az is volt. Legalább is számomra biztosan. Ő sem fosztott meg a pillantásától, és ez örömmel töltött el.

De közben a lábai tovább vitték a termek irányába. Megeresztettem egy féloldalas mosolyt felé, majd a következő pillanatban megbotlott, és majdnem elesett. A frászt hozta rám. Ugye semmi baja? Majdnem infarktust kaptam, pedig az nálam nem egy egyszerűen kivitelezhető dolog.

De aztán megláttam édesen piruló arcát, és láttam, hogy nem esett bántódása. Vissza se nézve sietett el az órára. Csak most, hogy kikerültem Bella bűvköréből, vettem észre, hogy Emmett mellettem a hasát fogja a nevetéstől.

Vajon tényleg én voltam Bellára ilyen hatással?

Elég nehéz elképzelni… annyival könnyebb lenne, ha tudnék olvasni a gondolataiban. Egyetlen ember fejébe tényleg szeretnék belelátni, erre tessék!

Alig vártam, hogy újra láthassam őt. Nagyon lassan akart eltelni a nap, úgy vártam a biológiát, mint még soha. Csigalassúsággal vánszorogtak a percek, az órák, én meg majd meg őrültem. Azt hinné a vámpír, hogy van elég ideje, és az átváltozással türelmesebb lesz, vagy éppen csak gyorsan telik számukra az idő, mert az már teljesen mást jelent, de nem.

Ugyanolyan lassan tudnak telni a másodpercek, mint az emberek számára. Mikor egy-egy ember gondolataiban láttam, mennyit bosszankodik, hogy mennyire máshol akar már lenni, és egyre csak az órát nézi, jót nevettem rajta.

Most teljességgel átérzem a helyzetüket. Bella teljesen megváltoztatott akaratlanul is. Úgy hat rám, mint még senki más. Állítólag mikor átváltozunk, akkor mi is megdermedünk a korunkkal együtt.

Megmaradnak a szokásaink, az ízlésünk, minden, ami akkor jellemzett minket. Nem változunk, csak nagy ritkán, de az általában tartós. Én sorra néztem végig, ahogy a családom tagjai egytől-egyig nagyot változnak. Mind ugyanannak a hatására. A szerelem hatására. Ez az, ami mindent megváltoztat.

/Bella szemszög/

Az egész nap csak egy gondolat volt, alig jutott el a tudatomig, mi történik körülöttem, a testem ugyan ott volt, de a lelkem máshol járt. Egyre csak visszajátszotta a beszélgetésünket Mirivel. „A szerelem irányíthatatlan, nem vádolhatlak azzal, hogy beleszerettél, hisz ezt nem te döntöd el.”-csengtek Miranda szavai a fülemben szinte egész nap.

Mi ütött ebbe a lányba? Én ezt egyre kevésbé értem. És honnan veszi, hogy beleszerettem? Nem szerethetek bele egy vámpírba, könyörgöm! Pont én? Ez tiszta agyrém. Miért ilyen bonyolult minden?

Ezen egész nap gyönyörűen elfilozofálgattam, ami azt illeti. Már csak akkor kaptam észbe, amikor bementem a biológia terembe, és Edward ott ült a padunkban. Aranyszemeiben valami furcsa csillogást véltem felfedezni, amint rám nézett. Nem tudom, mi okozhatta, de nagyon jól állt neki.

Úristen! Miket gondolok én? Nem vagyok normális…

Alig észrevehetően megráztam a fejem, és elindultam a helyemre. A sebem miatt elég merev lett a járásom, ezért óvatosabb voltam, nem tenne jót, ha most elvágódnék, meg hát nem is vagyok mazochista, hogy itt direkt fájdalmat okozzak magamnak, bár ez a csiga tempó az idegeimre ment.

-Szia!-köszönt nekem Edward, ajkain lágy mosoly játszott.

-Szia!-mosolyogtam rá én is. Jó volt őt újra látni, de ezt nem akartam magamnak bevallani.

-Meggyógyult a rokonod?-kérdezte kedvesen, én meg csak bámultam rá. Mi van?

-Tessék?-kérdeztem vissza értetlenül.

Most már ő is értetlenül nézett rám.

-Nem a rokonodhoz mentél látogatóba?-ráncolta a szemöldökét.

Ó, a francba! Milyen hülye vagyok!

-Öhmm… De igen.-mondtam fülig vörösödve. Mekkora marha vagyok, te jó ég! Miért mindig rám bízzák a hazudozást? Tudják, hogy nem tudok…

Edward még mindig fürkészően nézett engem, láttam rajta, hogy nem érti a helyzetet. Oké, mentsük, ami menthető.

-Már meggyógyult.

-Ennek örülök.-mondta, de éreztem a pillantásán, hogy gyanús neki a helyzet. Leültem mellé. Még volt pár perc csengetésig.

Ő felém fordult, és megint elmosolyodott, szemei élénken csillogtak. Többet kéne mosolyognia, sokkal jobban áll neki, mint az a komor tekintet, amit nap, mint nap magára ölt. Bár, akkor a suli lányrészlegét biztos a mentő vinné el szívinfarktussal. Erre a gondolatra felkuncogtam.

-Mi olyan vicces?-kérdezte Edward kíváncsian.

-Semmi.-vágtam rá kicsit talán túl gyorsan, és elvörösödtem. Ezt szerintem nem akarja tudni… Zavaromban a hajam mögé bújtam, és a hirtelen roppant érdekessé vált kezeimet fixíroztam, melyek az asztalon pihentek összekulcsolva.

-Mondd el kérlek!-hallottam lágy hangját. Ezt a zokniba olvasztó hangot büntetni kéne. Szegény szerencsétlen embereket, meg az ilyen félresikerült vadászokat, mint én, teljesen kikészít ez a hangnem.

Csak megráztam a fejem, ciki lett volna, ha megremeg a hangom. Miért van rám ekkora hatással? Soha egyetlen vámpír vagy ember nem hozta ezt ki belőlem. Lehet, hogy Mirandának igaza lenne? Á, kizárt! Gyorsan elhessegettem magamtól ezt az őrült ötletet.

-Nem lényeges.-mondtam zavartan, és újra megráztam a fejem.

-Ez bosszantó.-motyogta az orra alatt, de én meghallottam. Ezt a megállapítását nem tudtam mire vélni.

-Micsoda?-kérdeztem rá.

-Tessék?-kapta fel a fejét, és úgy nézett rám, mintha kábulatból ébredt volna. Valószínűleg elgondolkodott.

-Mi az, ami bosszantó?-tettem fel a kérdést újra.

-Nem lényeges.-vigyorgott rám, amolyan kölcsön kenyér visszajár pillantással. Dühösen felhorkantam.

-Ez az én szövegem.-mutattam rá.-Nem ér elcsórni.

-Ezer bocsánat, hölgyem, én csak gyakorlatias vagyok.-olyan régies hanghordozással beszélt, mintha csak a 20. században járnánk, mégsem volt röhejes. Az ő szájából nem. Illett hozzá.

-Miért is?-kérdeztem megint.

-A saját mondatod csak nem hazudtolod meg.-mosolygott rám féloldalasan. A szívem félrevert ettől a csibészes vigyortól, ami a szája szegletében bujkált, és valószínűleg meghallotta, mert mosolya kiszélesedett.

Utálom, hogy tudja, milyen hatással van rám. Alig várom, hogy átváltozzak teljesen, akkor már nem lesz ilyen problémám, mert a szívem semmitől sem fog majd gyorsulni, vagy lassulni. Ugyanolyan ütemű lesz mindig, bár jóval lassabb, mint az embereké.

Már éppen vissza akartam vágni, de becsengettek, és befutott a tanár is. Az órán most nem éreztem feszélyezve magam. Jó érzés volt, hogy itt ül tőlem nem messze. Jézusom! Én most tényleg egy vámpír közelségét találom megnyugtatónak?

Megint eszembe ötlöttek Miri szavai…

-Lehetetlen…

-Mit mondott Ms. Swan?-kérdezte a tanár, mire én felkaptam a fejem. Ez hangos volt?

-Semmit.-válaszoltam, és csak reménykedtem, hogy nem firtatja tovább. Mázlim volt, Mr. Branner egy furcsálló pillantás után visszafordult a táblához, és magyarázott tovább.

Éreztem a padtársam kíváncsi pillantását az arcomon, de inkább nem néztem oda, hanem serényen jegyzetelni kezdtem a táblán leírt dolgokat, mert rájöttem, hogy kb. másfél oldallal le voltam maradva.

Egyre gyakrabban gondolkodok el. Le kell szállnom a földre. Nem voltam én soha ilyen ábrándozós típus. Volt, hogy sokáig tartott eldöntenem, de miután elhatároztam magam, megkönnyebbültem, és nem okozott problémát többé. Most meg itt tépelődöm. Ez nem vall rám.

A csengő hangjára az osztály megtelt élettel, mindenki szedelődzködni kezdett, majd pillanatok alatt ki is ürült a terem, csak ketten maradtunk.

Én azért, mert olyan voltam, mint egy lassított felvétel. Edward pedig… nos, nem tudom. Igyekeztem elfoglalni magam, de amilyen béna vagyok, leejtettem a füzetem.

Lehajoltam érte, de ekkor fájdalom hasított belém, és éreztem, ahogy a seb felszakad, majd a kötésem villámgyorsan átázik… Fojtott nyögés hagyta el a számat, és felnéztem Edward immáron fekete szemeibe…

24 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezért megöllek!!! de nagyon lassan, kivéreztetlek, hogy szakadna rád az ég, ilyen függővéget írni, van pofád???? nah de most télleg állat lett és kattogok az idegtől hogy hogyan lesz tovább, persze tom Ed nem eszi meg de akkor is...:D marha jó ahogy Bella olvadozik a zoknijábanXD szakadok a röhögéstőlXD Ed meg csak vigyorog, vigyorog, vigyorog:D még egy két rész és Bella is kénytelen lesz belátni amit Edward már beismert magának, azután már csak a másiknak kell megmondaniuk az érzéseiket, na azt várom már, de addig még lehet bénázni pár sort ahogy szoktak:D jajj siess a frissel mert nem bírom, elgurult a gyógyszerem is, az ideg majd szétbasz:) siess
puszkó dézi

Sophia írta...

*nagy levegő*
ITT ABBA HAGYNI??? NA... DE... ÉS... FÜGGŐVÉG.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Vigyázz, mert levadászlak és addig kínozlak amíg nem dalolod nekem szépen a fejezeteket... XDXDXD
Egyépként magyon jó lett!!! =) Végre Bella kinyitja a szemét és rájön h halálosan beleszeretett a mi kis Eddynkbe... :):)
Siess a következővel vagy kérj rendőri őrizetet mert tőlem nem menekülsz te kis imádnivaló tündéri szadista kis izé... XDXDXDXD

puszi: szofi

szannika írta...

Mesi, megtalálunk.... nem bújhatsz el! That's all! xDxD
A feji csodás lett, mint mindig!
Egy kérésem lenne: FRISST FRISST FRISST!
puszi

szannika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Morgina írta...

Szia
Gina vagyok megint hihetetlenül jó volt a feji. Viszont látom Szylu rossz hatással van rád teljesen át vetted tőle ezeket a borzalmas függő végeket, teljesen kiborítanak. Most mér nem csak az ő oldalán lehet idegrohamot kapi hanem itt nálad is. Mind ha összebeszéltettek volna az olvasok bosszantására. Remélem nemsokára olvashatjuk a folytatást
Puszi Gina

Névtelen írta...

mesi most szépen felmész a malév honlapjára és rendelsz egy jegyet ami leghamarabb és legmesszebb visz budapesttől.
mert ha nem hát én...
KINYÍRLAK!!!!!!!

Névtelen írta...

hát még ilyen szörnyű véget, de hisz ez nem is vég. Na de úgye nem hagysz minket sokáig hánykolodni. Úgye nem???? Mert senki sem szereti a függővéget, és ez az eddigi legrosszabb!!!

Szepy írta...

Ki a rosszat, be a jót. Ki a rosszat, be a jót. Ki a rosszat, be a jót. Beszív-kifúj. Beszív- kifúj. Beszív-kifúj...
o.O
hmmm... nem, nem szabad kiakadni. Ommm... Nos mesi, ez isteni fejezet lett!
De a vég... idegölő!!!
Nem is tudok most normálisan beszélni vagy írni? Inkább is-is!
Már nagyon várom a kövi fejit!
Pusszy

Szylu írta...

(Kényelmesen hátradől a székén, nyújtózik egyet és elnyom egy ásítást, amivel már vagy 3 órája küzd, de most erőt vett rajta.)
Jah, hogy komit kéne írni! Upsz, bocsi, ez kimaradt! Várj, elolvasom még egyszer az elejét!
Oh, hogy ki is kéne akadnom? "Szylu, ha ezzel nem akasztalak ki, akkor megemelem előtted a kalapom :P"
Fotót is kérek hozzá, mert ki kell tennem blogomra!XD
Sajnálom, Édesem, de ez nem jött össze! Olyan halál nyugodt vagyok, hogy már diplomáznom kéne belőle és felső fokon oktathatnám!:P
Nem, ez most tulajdonképpen nem akasztott ki, volt már ennél jóval szemetebb függővéged is, és úgyis tudom, hogy nagyjából mi lesz a kövi feji elején! Szal én most nem állok be a "A skalpoljuk meg Mesit"-mozgalomba, ha nem baj!XD
Meg már hozzátok edződtem ezen idő alatt, szal nem nagyon tudtok kiakasztani!XD Hogy fordítva mi igaz, hát abba ne menjünk bele!:P
A fejiről: nagyon szépen kibontottad Ed érzéseit és ahogyan Bells viaskodik magával, egyszerűen tökély! Ez most egy kicsit nyugisabb rész lett, de tetszett, főleg a "bökdösődéseik".
Hoztad a szokott formád, és nem csalódtam! Megéri várni a kövire, az biztos!
Csak azt remélem, hogy most őrjöngsz amiatt, hogy nyugodt vagyok, de ez van! De próbálkozhatsz, és elviszem a balhét a függővégeid miatt!:P
Pusz és a szokásos SE!
Szylu

кαт *-* írta...

szia
én most lefagytam............................................................
uhh..anyám..nagyon remélem hogy Ed NEM veszti el a fejét :S:S:S
......................................................................
oké most mááár jobban vagyok egy kicsit...XD nagy levegő kifúj.... oké XD
szóval a fejezet haláli lett és fantasztikus imádtam!!!
várom a folytit!!
puszii

Anita írta...

Szia!

Nah ne már..huu..komolyan, ha Sylu nem is én még megölhetlek....kínozzál csak..de vissza kapod még ezt..és nem lesz segítség..hehe..
Am nagyon jó fejezet let. tetszik, ahogy Edward érzései kibontakoznak,s az is, hogy Bella is kezd a megfelelő útra terelődni. remélem nem kell sokáig várakoznunk..már nagyon várom a fejleményeket, azért van egy-két jó tippem, h fogod folytatni..:D
pusz
Anita

Nana írta...

ATYA
ÚR
ISTEN!
1.Nah.legalább Edward rájött h,szerelmes Bellába.Olyan szépen leírtad,h mit érez!Grat!
2.Bella hozzá állását is bírom.''Szerelmes?én pont egy vámpírba?"meg stb.De lassan neki is kezd lejönni a szitu h szerelmes.
3.Nah most megfogtál.Függővég királynő :D Kivi leszek,hogy most Ed kibirja-e v sem.Meg h Bella h reagál,és kiderülnek e a titkok?! Bár Bells tudja róluk h vámpírok,de Cullenék nem tudják,h ők meg vadászok.Bár Alice igen... Nah majd meglátjuk :D
Grat a fejihez!Nagyon szép lett!
FRISS!SIESS!KÉRLEK!
Nana

Mónika írta...

Azt hiszem most röhögsz a mrkodba kicsi lány! Először is rajtunk, hogy jól kiszútál velünk , szegény, szerencsétlen olcasóiddal, másodszor pedig azért amiket kommentekként kaptál tőlünk. Mi nem, de Te megérdemelted!!!! Ezzel most elérted, hogy mindenki a véredre és csak másodszorra a fejezetedre szmjazzon. Ha ezt akartad, hát megkaptad!! A következő fejezetedet viszont így sokkal, de sokkal hamarabb , és annál még sokkal többet és hosszabbat kell megírnod mint eddig!!! Különben még álmodban valaki meglátogat....
Amúgy megint remekeltél nagyon fincsi kis fejezet volt!

Pusszantás!

Mónika írta...

Bocs a hibákért, de nagyon sietnem kellett!!
Legközelebb figyelek. A lényeg így is érthető volt!

Névtelen írta...

Szia!!
Nyugi Mesi én nem foglak meg gyilkolászni és dühöngeni sem fogok mert már vártam hogy mikor lesz valami csavar:):)
Bella és Edward ábrándozásait egymásról az életről szerelemről öröm volt olvasni.. És a biológia óra amúgy is szeretem ezt a tantárgyat de most még jobban:)
És hajjajjj Bella sebe ez óriási probléma remélem hogy Edward nem fogja bántani lesz akkora önuralma vagy valaki fog segíteni a lánynak Miriék vagy Alice..?
Miri szavai pedig igazak és csodásak voltak amit Bellának szegezett még... Mindenki életében eljön a Nap aki megvilágosítja felforrósítja a levegőt az életet felborítja csodás..:)
Nagyon várom a következő részt!
Melinda

Emi írta...

Te jó ég!

Ez nagyon durva lett :D De nagyon is jó :D :D nekem tetszett a fejezet :) és már szétrobbanok a kíváncsiságtól, hogy mi lesz Bellával! :D Na meg persze Ed-del :D
Ez nagyon izgalmasra sikeredett :)
Nagyon várom már a frisst!

Emi

Névtelen írta...

most komolyan gondoltad hogy itt abbahagyod?????? Úristen, tök jó volt, nagyon tetszett. Iszonyat várom a folytatást, Virág

mesi28 írta...

Sziasztok!
Igen, komolyan gondoltam és röhögök a markomba, kreatív gyilkolási ötleteket is köszi szépen xDD ezzel együtt örülök ha tetszett, hát igen, azért lámpa felkapcs, de sztem meg fogtok lepődni... :D Szylu, az jó, ha ilyen nyugodt vagy, de azért remélem, nem volt unalmas...:)
mivel a többi hetven ember úgyis ki akar nyírni, akkor már igazán megvédhetnél :P
puszi nektek, köszi h írtatok!
mesi28

T_T írta...

Huu.. hála istennek!! :D Azt hittem gyilkosabb véget kapok/kapunk... :D Tippelhetek, hogy fog folytatódni?? :D
Edward nem támadja meg Bellát... :D Vagy ha igen.. az nem fog megtörténni mert akkor oda mindennek :D Annyira, nem is tudom mit akarok mondani.. nagyon szuper fejezet lett, várom már a folytatást! :D Jajj most tökre bezsongtam! :D
Jeheeej!!^^

puszi
bOri

mesi28 írta...

hmm ennyire kiszámítható lennék?? :P lehet h elfelejtettétek, mi mindenre képes vagyok *gonoszan vigyorog és dörzsölgeti kicsi kezeit*
na majd kaptok a fejetekre xD
csak most lazább fejik jönnek, de lehet h bekeményítek xD

Névtelen írta...

Ez igazán fantasztikusra sikerült.(nem mintha eddig nem így lett volna...)
Már várom a következőt!

Szióka!:)

dzsudy13 írta...

De..de.dededeee....
neee!
miért hagytad itt abba?!
ááááááááááá
olyan vagy:"(
miért hagytad itt abba?!
MIÉRRT?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
nem fogom kibírni!
ááááááááááá


oké,ez értelmesre sikeredet...

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Te te szadista függővég királynő!!!!!
Ezért még számolunk!Hogy tehettél ilyet, így abbahagyni?! Szegény blognéped sanyarog kőszíved miatt! Felbosszantottál, azért remélem hamar hozod a friss fejit, mert ha neeeem, meg fogunk lincselni, feltörjük a word-ödet és elolvassuk az eddig megírt fejit! Jól megfenyegettelek, mi?
Egyébként szia!
Nagyon jó fejezet lett, imádtam :D
pusszi

mesi28 írta...

sziasztok!
névtelen:köszi:D
dzsudy:nem baj, így is értettem :)
Phoenix:igen, rettegek :D örülök h tetszett ;)
xoxo
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me