2010. június 20., vasárnap

18.Fejezet-Miri és Alice akcióban

Ízelítő a 18. Fejezetből...

Boldog szülinapot Edward ;)
Én is ilyen fiatalos akarok lenni 109 évesen :P
/Bella szemszöge/
Nevetést hallottam a terem másik végéből, és arra fordultam. Jasper és Emmett dőltek a röhögéstől, egymáson támaszkodtak, hogy meg bírjanak állni. Észrevették, hogy őket nézem, mire Emmett egy elismerő vigyorral a képén felemelte a hüvelykujját, és azt tátogta, hogy „nagy vagy kislány”.


Én rájuk kacsintottam, majd mentem volna tovább, de ekkor kicsöngettek.

Clapp edző azért csengetésre előtolta a képét a tanáriból, ami közvetlenül a tesi teremhez tartozott, és elengedett minket.


-Bella, ha tudom, hogy ilyen is tudsz lenni, nem töröm magam a szexi tesi cuccal.-vigyorgott rám Miri, Lucifer Bella pedig szabira ment, és majd felgyulladt a képem. Jézusom, hány Bella lakik bennem???

-Én nem is…-kezdtem volna, de közbevágott.

-Persze, persze, tudjuk.-kacsintott rám cinkosan, mire megadóan fújtam egyet, és bevonultam az öltözőbe.

Miután ez volt az utolsó órám, elbúcsúztam Miritől, és elindultam a parkoló felé, mert azt beszéltük meg Aliceszel, hogy ott találkozunk.

Előre félek ettől az egész vásárlás dologtól…

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

hááááááááááá első komi!!!!!!!!!!! cső mesi megjöttem a háromnapos futásból (böööööeeeee hulla vok és hülye lyme-kór meg hülye antibiotkum)
szal most már nem vakarhatsz le magadról!!!!
húúúúúúúúúúúúú kiváncsi vok mi volt lucifer-bella húzása......xDxD
és elvitték a könyvem!!! a gonoszak!!! :"(
na hali
Anna

mesi28 írta...

csőváz!
te nem tudod, miről maradtál le xD
a Te Deum, hát az egy külön szám volt :P képzeld el a korsit, kingát, engem és komjáthyt 1 padban!!!! nagyon nagy volt xD
szart se hallottunk a szövegből, de sztem addig jó :P
örülök h megvagy és élsz, és hnap majd kiderül ;)
xoxo
mesi28

Nana írta...

Huhaaa vajon mi történt?:D:D:D

Névtelen írta...

Szia!!
Mi történt a tesi órán???:):):)
Ohh istenem vagyis Mesi kérlek hamar hozd az új fejezetet mert már most akkora mosolyra tettem szert pedig nem is tudom hogy mi történt hogy szájzár görcsöt kaptam majdnem:P
Melinda

Anita írta...

ajj...én tudni akarom, mi történt ott, most rögtön tudnom kell..:@
ez egy nagyon idegtépő ízelítő
Mesi, ha így folytatod, akkor...
huuu átcsapok kanalas gyilkosba és akkor jaj neked..muhahaha
and again..and again..and again........
több szónak is egy a vége
Siess a frissel, vagy hosszú, kínokkal teli halálban részesítelek..xd
pusz
Anita

Névtelen írta...

Szia!
Mesi, Mesi, Mesi, Mesi, Mesi, Mesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez nem lehet igaz! Hogy lehet valki... valaki, aki... hát már nem is tudom, hogy mit mondjak! Te igazán ki tudod készíteni az ember, de szerintem ebben mé egy vámpír is enyhe szívrohamot kapna, nem, nem is enyhe! Inkább orbitálisan súlyoat!!! Kérlek, kérlek, kérlek, kérlek folytasd hamar, ha nem akarod, hogy mind a hospitalban végzzük!!!!
És még azt szeretném közölni, hogy egyik barátnőmek most készült el a blogja és nagyon örülnénk, ha lealább beleolvasnátok! Én már néztem és nekem nagyon tetszik (nameg tudni illik, hogy én egy kicsit maximalista vagyok, úgyhogy remélem nem fogtok csalódni benne)!!
Írja: Dalmika
Címe: Baráti Csillagok
Alcím: Balett és hip-hop
Legalább csak nézzetek bele!
Előr is nagyon szépen köszönöm:
(: Viki :)
Ui.: Siess azzal a kövi fejivel , mert még a végén elmebajos lesek!!!

Névtelen írta...

Hló!
Megint én vagyok és bocsánatot kérek mindenkitől de rossz címet adtam meg. Én annyira sajnálom és úg szégyellem magam, hogy azt el nem tudjátok képzelni de az írónő pont most gondolta meg magát a cím kérdééen és ez az új cím:
Változó Élet
Mégegyszer mindenkitől bocsánatot kérek és én úgy szégyellem magam:(
Kérlek nézzétek el nekem!!!
Pusszi:
(: Viki :)

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me