2010. június 14., hétfő

Ízelítő a 16.Fejezetből...

Ízelítő a 16.Fejezetből...

Nos, sztem annyira nem vészes a vége, bár ki tudja, hisz ti nem tudjátok a folytatást :P
Szerdán délután jön a teljes fejezet xD
éééééééés holnap van az utolsó tanítási nap!!!!!
Hawaii sunshine summer DJ!xD
jöhetnek az ötletek, h ki lehet az a valaki...:P
puszkó
mesi28
/Bella szemszöge/
Egyetlen név zakatolt a fejemben, hiába próbáltam kilökni őt a gondolataim közül. Vajon ő szeret? Annyi gyengédség volt a mozdulataiban, amikor magához húzott, ahogy végigsimított a hátamon, szinte már éreztem magam körül ölelő karjait…


Úristen, kezdek megőrülni!

Különben is, nem változtat a helyzeten sokat, ha ő is így érez. Jobb lenne, ha neki nem lennék fontos, akkor legalább csak én szenvednék. A gondolatra, hogy fájdalmat lássak tökéletes arcán, beleremegtem. Nem. Ezt nem engedhetem. De akkor miért ölelt meg? Miért tartott úgy, mint aki sosem akar elengedni?

A kérdésektől zsongott a fejem. Gondolataimból egy kocsi fékezésének hangja ragadott ki.

7 megjegyzés:

Rebii írta...

szia drága Mesim !!!!!
nekem is holnap van az utolsó tanítási napom :P




bazd ! Bella rosszabb mint Edward :P

kocsi ???? jól kezdődik :D Próbálom magam nyuhtatani mert már kb 10 féle képpen kigondoltam hogy kié a kocsi és mit akar ......:D


és csak ismétlem hogy : Team Mesi


puszi repcsíííííí

mesi28 írta...

szijóóó drágám!
hehehe, nagyon aranyos vagy :))
Team Mesi?:p wow xD
teccik xD
hízik a májam meg az egoizmusom xD
kitartást az utcsó naphoz;)
puszi
mesi28

Eyi írta...

Szia Mesi!
Már nagyon várom a frisst:)
van pár ötletem a kocsit illetően de majd kiderül melyik igaz:P
Nekem is ma van utolsó napom:D

puszi
Eyi

Mónika írta...

Szia Mesi!

Jó lesz a feji, csak kigúvadnak a szemeim, mert a fekete betűid a kék háttéren kicsit megerőltető. Talán ha fehér betűket választanál...

(bocs, hogy beleszólok a dizidbe, ez csak egy mellékes észrevétel, lehet, hogy másokat nem zavar annyira)

A szerda pedig még olyan, de olyan, de olyan nagyon messze van!!!! A nyári szünetben ez már kínzásnak minősül!!

Pusszantás

mesi28 írta...

sziasztok!
Eyi:az jó, ha várod :D háát majd ki fog derülni ígérem ;)
Mónika:semmi baj, köszi, h szóltál, remélem, így már jobb, de ha nem, akkor mondjad :) az a baj, h a fehérből még kevesebb látszott, szal remélem, így könnyebben olvasható :)
hááát igen, de már nincs messze:)
pusziii
mesi28

Morgina írta...

Szia
Mesi Gina vagyok igazán biztató az előzetes. Szerintem Bella testvérei jöttek meg, hisz ők is értesültek a suliban történtekről. Esetleg még talán Alice is velük tartott de ezt nemigazán tudom elképzelni ha csak fel nem vállalja, hogy tud a titokról. Már most kíváncsi vagyok
Puszi Gina

mesi28 írta...

Gina, örülök h tetszik :D
háááát majd meglátjuk ;)

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me