2010. április 9., péntek

4.Fejezet-A medál II.rész

4.Fejezet

A medál

II.rész
Nah, itt az új fejezet, elég gonosz függővéggel, dehát ezt már megszokhattátok tőlem :P
szal csakis saját felelősségre olvassátok xd



/Edward szemszöge/

Bella a motorjának dőlve várakozott, mikor megérkeztünk a suliba. Persze a fél parkoló minket bámult, de ő nem. Makacsul előre meredt. Még mindig nem tudom megszokni, hogy nem hallom a gondolatait.

De legalább nem csak az én képességem hatástalan vele szemben, hanem Jasperé és Alice-é is. Egyikünk sem érti, miért van ez, de nagyon idegesítő. Talán ő az egyetlen, akinek a gondolataira tényleg kíváncsi vagyok, erre pont vele mondok csődöt.

Annyira titokzatos ez a lány. És az illata… arra nincsenek szavak. Sosem éreztem még ilyet. De az is furcsa, mert csak akkor érzem, ha mondjuk egy mozdulat, vagy a szél felém sodorja, és akkor is hihetetlenül gyorsan eltűnik.

Mintha csak egy tova tűnő tiszavirág lenne a nyári szélben. Az emléke viszont élénken él bennem tovább…

-Edward, bámulhatnád őt kevésbé feltűnően is-dorgált meg vigyorogva Alice olyan halkan, hogy még a mellettünk állók sem hallhatták. Észre se vettem, hogy őt nézem, annyira természetesnek tűnt.

-Nem tudom, miről beszélsz.-adtam a hülyét.

-Ó, szerintem tudod.-somolygott Alice, és karon fogva Jaspert, elindultak az első órájukra.

Én meg odamentem hozzá. Magam sem tudom, miért is igazán. Egyszerűen vonzott. Út közben a józanabbik énem elmondta az idióta minden jelzőjét rám, és talán igaza is volt, de most nem érdekelt. Megálltam mögötte, de nem vett észre.

Éppen szólni akartam volna, mikor tett egy határozott félfordulatot, és szembe került velem. A menetszéllel pedig megéreztem azt a csodálatos virágillatot, ami fejbe vágott, akár egy súlyos labda.

Felemelte a fejét, és én nem tehettem semmit, örvénylő csokoládé szemei magukba szippantottak, és meg sem tudtam szólalni, pedig tudtam, illene valamit mondanom. Ő is csöndben volt, de a tekintete beszélt hozzám. Meglepettség, egy pillanatra düh villant át rajtuk, végül csak a tiszta csillogás maradt, ami szinte megbűvölt.

Már éppen próbáltam valami értelmes, épkézláb mondatot kinyögni, mikor elszakította pillantását az enyémtől, sarkon fordult, és határozott, de sietős léptekkel a főépület felé vette az irányt. Hát ezt jól elszúrtam, biztos idiótának néz.

/Miranda szemszöge/

Mikor beértünk a parkolóba, azonnal Bells-t kerestem, és hamar meg is találtam. A motorja előtt állt az egyik vámpírral…

Állj! Hogy kivel???!!!

Nem hittem a szememnek.

-Jeremy!-böktem őt oldalba, majd Belláék felé mutattam. Ő viszont nem lepődött meg.-Te ki se akadsz?-vontam őt kérdőre, de erre csak egy vállrántás volt a válasza.

-Nem. Szerintem csak próbál többet megtudni róluk.-mondta nyugodtan. Végül is igaza lehet. Erre nem is gondoltam. Néha túlkombinálom a dolgokat.

Tovább figyeltük őket. Még egy hosszú pillanatig egymás szemébe néztek, majd Bella ott hagyta a vámpírt (asszem Edwardnak hívják a srácot), és elindult az első órájára.

Gyorsan kerestem egy parkolóhelyet, és Jeremyvel mi is elmentünk törire.

Egész nap figyeltem a helyi híreket, hogy történt-e gyilkosság a környéken, de semmi. Pedig könnyen ki lehet szűrni a vámpírok által elkövetetteket, ha az ember tudja, mit keressen, de semmit sem találtam.

Ezek nem esznek, vagy mi???

A pad alatt most is a matchbook-omat bújom, de az eredmény ugyanaz. Szerencsére nem buktam le, de a tanárok amúgy sem szoktak zaklatni, tudják, hogy úgyis tudom. Mondjuk, a magam 60 évével az lenne a szép, ha nem tudnám.

Igen, nem csak a vámpíroknak adatott meg a halhatatlanság, hanem nekünk is, de van választásunk, eldönthetjük, mit akarunk.

De ha az örök életet választjuk, akkor vele jár az örök vadász-lét is, viselnünk kell a küldetésünk. Én ezt az utat választottam, és nem bántam meg. Persze, néha nehéz, megterhelő, sőt néha magányosnak érzem magam, de összességében, ha lenne még egy lehetőségem, ugyanezt választanám.

Jeremy is így döntött, ő most igazából 36 éves. Bella áll még választás előtt, az ő kora normálisan is csak 17, de sejtem, mit fog választani. Ugyanis megfogadta, hogy elkapja a szülei gyilkosát. Talán ez könnyebb lesz, mint gondolta, mert nagy valószínűséggel a vámpír is be akarja fejezni, amit elkezdett, és Bellát is meg akarja ölni, ami legutóbb nem sikerült neki.

A másik lehetőség, hogy szépen leéljük az életünket, ami megadatott, és amíg tudjuk, addig visszük a küldetést, amit a sors ránk szabott.

/Bella szemszöge/

A délelőtt nyugodtan telt, egy pár órán találkoztam Cullenékkel, de nem úgy néztek ki, mint akik sejtenék a titkunkat. A következő óránk tesi volt mindhármunknak, ezért az öltözők felé vettük az irányt.

Jeremy pár méter után leszakadt tőlünk, és elment a fiúöltöző felé, mi pedig Mirivel tovább mentünk a nőihez. Szokásunkhoz híven megint késésben voltunk, úgyhogy gyorsan (de azért még emberi tempóban) átöltöztünk, és bementünk a terembe.

Az edző épp belekezdett a mondandójába:

-Ma kosarazni fogunk, úgyhogy kérek két csapatkapitányt, és Miss Swan, vegye le a nyakláncát, mielőtt beleakad valamibe.-mondta Clapp edző. El is felejtettem, hogy anyu medálja még mindig rajtam van. Ritkán hordok ékszert, megfeledkeztem róla. Gyorsan levettem a nyakamból, és letettem a padra, majd visszaálltam a sorba.

/Jasper szemszöge/

A tesi óra mindenkinek közös. Ahogy Em mondaná, ez a csoportos vámpírkínzás. Igazat kell, adjak neki, ez az óra a legrosszabb, mert teljesen vissza kell fognunk magunkat.

De legalább a tanár nem kezdett el bemutogatni minket. Már beálltunk a tornasorba, és az edző éppen belekezdett volna az órába, mikor két lány szó szerint beesett az ajtón.

Azonnal felismertem őket.

Isabellára nem hatnak a képességeink, ráadásul annyira ismerős nekem, mintha már láttam volna ezelőtt. És ott van Miranda, a barátnője, ő is elég furcsa lány. Alice neki se látja a jövőjét, bár ha rákoncentrál, felvillan pár homályos kép, de semmi konkrétum. Jeremyvel, Isabella állítólagos (azaz Edward szerinti) fiújánál ugyanez a helyzet, csakhogy őt én nem érzem, viszont Edward képessége működik rajta. Olyan bonyolult ez az egész…

-Ma kosarazni fogunk, úgyhogy kérek két csapatkapitányt, és Miss Swan, vegye le a nyakláncát, mielőtt beleakad valamibe.-ragadott ki Mr. Clapp hangja töprengésemből.

Isabella levette a medált, és letette a padra, mire én lefagytam. Biztos, hogy láttam már ezt a nyakéket valahol. Csak tudnám, hol! A fenébe a vámpírmemóriával, nem jó semmire!

Edward erre felém kapta a fejét, és láttam, hogy komoly erőfeszítésébe kerül, hogy fel ne nevessen hangosan.

„Tűnés a fejemből öcskös, ez magán terület!”-szuggeráltam felé a gondolatot. Erre csak elvigyorodott egy pillanatra, majd szó szerint megakadt a szeme Isabellán.

Az óra hátra lévő felében nem is figyelt nagyon másra, amin én jót mosolyogtam, de aztán a gondolataim újra a medálra terelődtek, és próbáltam rájönni, honnan ismerős, de nem ment. Semmire sem jutottam.

Edward jó párszor elég furcsán nézett rám, mire gondolatban elmeséltem neki, miért érdekel annyira ez az ékszer. Végül elhatároztam, hogy megpróbálok utána kérdezni egy kicsit.

Az óra véget ért, és Isabella éppen rakta fel a nyakláncát, mikor odaléptem hozzá.

-Szia!-köszöntem-Jasper Hale vagyok.

-Szia. Tudom, az egész suli rólatok beszél.-tájékoztatott, de éreztem valami furcsát a hangjában, talán egy árnyalatnyi gúnyt.

-Igen.-hagytam jóvá.-Nagyon szép nyaklánc.-tértem rá a lényegre.

-Köszönöm.-mondta kissé meglepetten.

-Honnan van?-puhatolóztam.

-Miért?-kérdezett vissza.

-Csak mert szeretném Alice-t meglepni valamivel. Nemsokára szülinapja lesz.-mondtam az első épkézláb magyarázatot, ami eszembe jutott.

-Ez családi örökség.-mondta lágy hangon, szomorúan mosolyogva, és megérintette a medált.

-Értem.-bólintottam, de a következő pillanatban tartása megfeszült, és riadalom suhant át a tekintetében.

/Bella szemszöge/

-Ez családi örökség.-magyaráztam mosolyogva, mert eszembe jutottak a szüleim, hogy anya mennyit mesélt nekem, apu, ahogy tanított harcolni.

-Értem.-bólintott Jasper, mikor megláttam a karját, és megállt bennem az ütő.

Nem! Ez lehetetlen! Ilyen nincs! Biztos ő az! A karján az a hosszú vágás! Úristen! Azonnal rá kellett volna jönnöm!

/Narrátor szemszög/

Ahogy Jasper követte Bella szemét a forradásra, beléhasított a felismerés. Tudta, hol látta már korábban azt a medált.

Bella közben rendezte vonásait, és nyugalmat erőltetett magára, mert ezt a játszmát le kell játszani, tudta jól.

-Pontosabban még a dédnagyanyámé volt, és mikor kicsi voltam, nekem adta, mert tudta, hogy nagyon tetszett.-mondta Bella meggyőzően. Sosem tudott hazudni, de ez most hihetőre sikerült, és még Jasper is hitt neki, bár kételyei voltak.

/Jasper szemszög/

Tehát a déd mamája… Időben stimmel, az biztos, meg elég kézen fekvő, de ennyi furcsa egybeesés…

Az biztos, hogy nem ő volt az, mert annak a nőnek zöld szemei voltak, és elég régen történt, nem hinném, hogy azok a lények halhatatlanok lettek volna, bár kétség kívül hihetetlen módon hasonlít arra a titokzatos nőre.

Ráadásul Isabella egyértelműen embernek néz ki. Mindenesetre, nem árt az óvatosság, oda fogok figyelni, mert akár ember, akár nem, gyanús nekem ez a lány.

/Bella szemszöge/

Úgy látom, elhitte a mesémet. Most majdnem lebuktam. De a fene gondolta, hogy Jasper Hale volt az a vámpír…

Áhh, ez az egész annyira lehetetlen! De el kell kerülnöm Cullenéket széles ívben.

A délután nyugiban telt, a menzán sem volt semmi. Néhányan suttogtak az új diákokról, de mi feléjük se néztünk, és átlagos témákról beszélgettünk. Ennyi furcsa egybeesés elég volt mára!

Mikor hazamentünk, Miri kitalálta, hogy menjünk be mozizni Port Angelesbe. Úgy néz ki, drága barátnőmnek energia túltengése van. Bár az igaz, hogy régen mozdultunk már ki szórakozni, igazán ránk férne, ezért beleegyeztem, és Jeremy-t is magunkkal vonszoltuk, nehogy ő kimaradjon a jóból.

Nevetgélve mentünk be a moziba, és elhatároztam, hogy most egy estére minden gondomat elfelejtem, és igenis jól fogom érezni magam.

Elkezdődött a film, és engem magával ragadott a korabeli Anglia, és az izgalmas krimi világa.

-Nagyon jó film volt.-lelkesedett Miranda, miközben hárman sétáltunk az idő közben sötétté váló utcákon.

Hirtelen megtorpantam. Magam sem tudom, miért, de az ösztöneim jeleztek.

-Mi az, Bella?-állt meg Miranda is, és kérdőn nézett rám.

Én csak megráztam a fejem, de a furcsa érzés nem múlt el, sőt, csak erősödött.

-Menjetek csak haza, majd én is megyek.-vetettem oda, de már az előttem lévő kis utcák sötétségét fürkésztem.

-Biztos vagy benne?-kérdezte Jeremy is.

-Igen, menjetek csak, nem lesz semmi baj.-mondtam, de még csak rájuk sem néztem.

-Rendben.-mondta Miri, majd hallottam, ahogy a kocsi felé veszik az irányt.

Én meg tovább haladtam a szűk utca felé, miközben levettem a bőrdzsekim, és beraktam az egyik meglazult tégla mögé a ház oldalánál, majd felvettem az álarcom, amit mindig magamnál hordok.

Nesztelenül haladtam előre, majd meghallottam egy férfi kétségbeesett könyörgését.

-Kérem szépen. Gyerekeim vannak, feleségem. Engedjen el, nem szólok senkinek, esküszöm!

Teljes sebességre kapcsoltam, és a következő pillanatban megláttam, ahogy egy vámpír a férfi felé hajol, és már épp készül megharapni, mikor ráugrottam, és letéptem a férfiről, aki sokkos állapotban esett a földre. Lehet, hogy kórházba kell vinni, de ezzel most nem tudtam foglalkozni.

A vámpír meglepetten nézett, majd rám vicsorgott, és mélyről jövő morgás tört fel a melkasából.

Nem várhattam, míg ő támad ezért kihasználva a gyorsaságom, egy jól irányzott rúgással gyomorszájon találtam, majd lendületből bemostam neki egyet, és letéptem egy karját.

Ettől még nem fog meghalni, szóval újra ráugrottam, és letéptem a fejét is, azonban a másik kezével megragadott és a falhoz vágott.

Felnyögtem, de tudtam, már nyertem.

Újra nekimentem, majd előkaptam a tőröm, és darabjaira vágtam, majd rekordsebességgel tüzet raktam a szemétből, és rávetettem a vámpír darabjait.

Na, ennek annyi. Visszamentem a férfihoz, és láttam, hogy elájult. Megvizsgáltam, amennyire tőlem telt, de nem sérült meg súlyosan, gondolom a sokktól vesztette el az eszméletét.

Elővettem a táskámból egy kis repülő sóval átitatott kendőt, és az orra alá dugtam. Borzalmasan büdös, ettől fel kell, hogy ébredjen.

Pár másodperc múlva már el is kezdett köhögni, és húzni az orrát. Elraktam a kendőt, és levettem az álarcom.

-Jól van?-kérdeztem, miközben segítettem felülni neki.

-Igen, köszönöm, de mi történt? Semmire sem emlékszem, csak arra, hogy kijöttem a boltból.-vakarta a fejét.

-Nem tudom, én is csak most jöttem, és láttam, hogy itt fekszik. Szerintem megbotlott, elesett és beverte a fejét.-támogattam talpra.

-Köszönöm a segítséget kisasszony.-hálálkodott.

-Semmiség.-mosolyogtam rá, majd még mielőtt tovább kérdez leléptem.

Épp csakhogy kiértem a szűk utcácskából, megint súgott nekem a hatodik érzékem.

A fenébe, ma este már másodszor tör rám ez az érzés. Minden vámpír ma este keres vacsit?

Átkozódva feltettem az álarcom, és visszaindultam abba az utcába, ahol végeztem a másik vámpírral.

20 megjegyzés:

szannika írta...

Szia!!!
Edward elveszett Bella tekintetében... xDxD
Szal Jasper ölte meg a szüleit? Ez durva... :o :O
Nekem nagyon tetszett ez a feji...
puszi

mesi28 írta...

Hello!
Öhmm, nem Jazz ölte meg a szüleit, csak harcolt az anyjával, de más ölte meg, majd még róla is lesz szó
És köszi szépen :)

Szepy írta...

Nagyon jó lettez a fejezet is! Remélem nem sokára fény derül a titokra, hogy mi is valójában Bella!
Edward elég idiótán viselkedett ebben a fejezetben xD Már nagyon várom a kövi részt!
Pusszy

Klajcsiií írta...

szia:D
ismét nagyon jó feji lett és mért van olyan érzésem h aaa vmeik Cullenel fog találkozni ?:P
nagyon várom a kövit :D nagyon szuper lett :)
puszii

Leander88 írta...

Drága mesi!
Komolyan mondom, h élve megnyúzlak! Hogy voltál képes itt abbahagyni?!?! Na jó, ez csak költői kérdés volt, hiszen én magam is szeretem "kínozni" kicsit az olvasóimat:P
Am, remek fejezet lett, egyre jobb és jobb! Csak gratulálni tudok (újfent ;))
Edward tényleg elég tesze-tosza volt, de éppen ezért imádnivaló (L).
És Jazz... Nahát, el sem akartam hinni, hogy bármi köze is lehet Bella szüleinak a halálához. Persze, tudom én, nagy déli vámpírháború, meg minden, de akkor is... Ez határozottan értelmes mondat lett :P
Remélem, gyorsan jössz az újjal, mert meghalok a kíváncsiságtól :P
xoxo
Lea

Eszter írta...

szia!!!!!!! nagyon jó lett a feji alig várom a következőt!!!!!!!!!XD

Névtelen írta...

Szia!!
Ez a fejezet, eszméletlen lett.. A gonosz függővég, nos igen de egyre jobban kezdem megszeretni:)
Bella és Jasper meg honnan ismerik egymást várom h végre kiderüljön a titok és a történet nha meg a nyaklánc rejtélye vajon ...??
Edward pedig jót kacarásztam ahogy a kobold hugi felhívta a figyelmét h ne bámulgasson ennyire:):)
Ez a tesi óra pedig a legjobb volt:)
Bella pedig mozgalmas este elé néz:) Örülök h megtudhattam egy kicsit Mirandáék életéről és sorsukról h miért lettek azok akik:):)
Vajon mi lesz a legjobb döntés és változás lesz e hatalmas áldozat és vajon fel kell adni egy életet ahhoz h menthető legyen valami csekély esély??
Melinda

mesi28 írta...

Helloka!
Szepy:hát igen, de Eddy fiú se lehet mindig toppon xd am köcke :D
Klajcsiií:háát majd meglátjuk :D köszike :P
Leander:asszem riadóztatom dorsziít, a testőrömet :D nos talán azért nem tudod elképzelni, mert semmi köze hozzá xd
Eszter:köszönöm :)

mesi28 írta...

Melinda, imádom a találgatásaid.:D
Igen, nehéz döntés, dehát az élet nem egyszerű. minden apránként fog kiderülni, a képet nektek kell összerakni.:)
puszi
mesi28

Sophia írta...

Szia!
Fantasztikus lett a fejezet!!! Grat!!
De már megint az a függővég!!
Bella és Jasper honnan ismerik egymást? Remélem nem sokára megtudjuk!! :D
Siess a frissel!!!
Puszi

Unknown írta...

szia!
hat ez vmi iszonyatosan izgalmas es fantasztikus feji lett mar nagyon varom a folytatast pussziii ;)

Névtelen írta...

Mesiiiiiiiiiiiiiiiiii
már megint..nem igaz.. nah jó asszem hozzá kell szoknom..
Ez is nagyon jó lett..:D
Téll..:D ahogy elvesz a tekintetében..LOOLL..xD Sztem majd írj egy tesiórás jelenetet..xD amin együtt kell lenniük.:D azokat szeretem..:D
Ajjh mit írjak még..:D Jasper nagy bajban van..:D
És most mondom én magam nyírlak ki ha nem hozod az ízlit..
Szombatig adok határidőt..:D
Bocs most nemtok többet írni most jöttem haza egy 6órás shoppingolásról..kivagyok..
Szal turbógyors kövi fejezetet kérek..:D
Dorszíí

mesi28 írta...

sziasztok!
szofi:nagyon köszönöm :)
memi18:örülök h tetszett X)
Dorszií:neeee, te vagy testőröm!!!
te kis diktátor :P hát igen, szylu drága hosszú hosszú számláját egyengetem lassacskán ki, meghát olyan baromi jó érzés szadizni :P
puszi
mesi28

Tincsu írta...

Szijaa!

Juj Jasper tud vmit :D:D
Én is szeretném tudni amit ő tud xD jah és amit Bella is tud :D
Mindent szeretnék tudni xD
WOW és ahogy elveszetk egymás tekintetében olyan cukíííííííík :D:D
De nem volt se BONBON se kezdemény :( ez nem jo :(:( most szomi leszek =(
Nah de nem baj mert nemsoká jön a kövi ugye??????????? *szépen néz*
A feji tök tuttifruttis lett :D
Puszííííí
SH Tincsu =D

кαт *-* írta...

sziaa
wááááá ez eszméletlen jóóóó lett!
nagyon tetszett!!
jó volt sok szemszögből olvasni xD
a Jasses ügy durva *.* :P
várom a folytit!
pusszi

A. írta...

áhh ez nagyon jó lett:)
nagyon tetszett
szegény Jasper:)
mennyit gondolkodott:)
nagyon jó lett
nagyon tetszett
várom a kövi részt:)

bOri írta...

omg :| ez nagyon durva volt! Iszonyú jól írsz! :) nagyon várom már a következő fejezetet! :D most tök be vagyok zsongva xD

puszi:
bOri

mesi28 írta...

szijasztook!
Tincsu:hehe, mindenki tud vmit, de senki se tud mindent xd csak ÉÉÉN :D majd meglátod, ki fog derülni :P köszike
nincsii:köszike, hát a Jazzes üggyel kapcsolatban semmi nem az, aminek látszik xd
Pusszy:köszikee hát igen xd
bOri:naon köszönöm, legyél csak, úgy a jó :D
puszka
mesi28

mesi28 írta...

szijó!
köszönöm, és persze, csak írd meg az oldid címét :)

Zsófia Vörös írta...

Kösszzíííí!
http://bebitwilight.blogspot.com/

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me