2010. április 25., vasárnap

Ízelítő a 7. Fejezetből...

Ízelítő a 7. Fejezetből
Ne öljetek meg :P xD

Jessica és Lauren elmélyülten sugdolóznak az előttem levő padban.


Mintha Bella nevét hallottam volna… Hegyezni kezdtem a fülemet.

-Nem is hallottad?-suttogta Jess hitetlenkedve, mire Lauren csak alig észrevehetően megrázta a fejét.-Bella Swan az új sráccal kavar.

-Melyikkel?-kérdezte Lauren izgatottan, én pedig nem akartam hinni a fülemnek. Hogy mi van???

-Edward Cullennel.-súgta Jesscia úgy, mintha ez magától értetődő lenne.-Eric látta, ahogy a folyosó kellős közepén egymásra másznak, egy lapot sem lehetett volna közéjük csúsztatni.-kezdte ecsetelni Jessica, én meg nem hittem a fülemnek. Bella egy vámpírral???!!! Az ki van zárva!

8 megjegyzés:

Sophia írta...

nagyon jó!!!^^
ez kinek a szemszöge???
(sztem mirandaé)XDXD
alig várom fejit!!!
mi lesz itt még???

puszi

U.I.:első XDXDXD

Anita írta...

áááááááááááááááááááá........wwwwwwwwííííííííííííííí..szerintem ez Bella egyik "társának"/barátjának a szemszöge..juj kész kínzás egy ilyen ízelítő..:)
Most hogy fogom kibírni péntekig? huuu..nem lehetne hamarabb?
léccike *kiskutyaszemek*
pusz
Anita

mesi28 írta...

szia!
Szofi:sokminden lesz még elhiheted
Anita:péntekig nem kell kibírnod csak szerdáig :D

Dugong írta...

Vadista szandál!!! Akorm mondani, miért vagy ennyire szadista? Nem baj... Így szeretünk:D

ComaWhite írta...

mesi te egy gyilkos vagy!!!!!!!!!!!!!

Dóó írta...

Eeeee...mesi kapni fogsz!
most mit csinálok szerdáig?
...*morcos fej*

mesi28 írta...

sziasztok!
Ale:szemét dög vok, de minden percét élvezem :DD ti meg így szerettek, mint rámutattál xD
Manósonka:igen :DD
Dóó:hehe, hát majd malmozol az ujjacskáddal :P
puszi
mesi28

Lejlucy írta...

nézzétek meg: lejlucyblogja.blogspot.com

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me