2010. április 6., kedd

Ízelítő a 4.Fejezetből

4.Fejezet
A medál
II.rész

A tesi óra mindenkinek közös. Ahogy Em mondaná, ez a csoportos vámpírkínzás. Igazat kell, adjak neki, ez az óra a legrosszabb, mert teljesen vissza kell fognunk magunkat.


De legalább a tanár nem kezdett el bemutogatni minket. Már beálltunk a tornasorba, és az edző éppen belekezdett volna az órába, mikor két lány szó szerint beesett az ajtón.

Azonnal felismertem őket.

Isabellára nem hatnak a képességeink, ráadásul annyira ismerős nekem, mintha már láttam volna ezelőtt. És ott van Miranda, a barátnője, ő is elég furcsa lány. Alice neki se látja a jövőjét, bár ha rákoncentrál, felvillan pár homályos kép, de semmi konkrétum. Jeremyvel, Isabella állítólagos (azaz Edward szerinti) fiújánál ugyanez a helyzet, csakhogy őt én nem érzem, viszont Edward képessége működik rajta. Olyan bonyolult ez az egész…

-Ma kosarazni fogunk, úgyhogy kérek két csapatkapitányt, és Miss Swan, vegye le a nyakláncát, mielőtt beleakad valamibe.-ragadott ki Mr. Clapp hangja töprengésemből.

Isabella levette a medált, és letette a padra, mire én lefagytam. Biztos, hogy láttam már ezt a nyakéket valahol. Csak tudnám, hol! A fenébe a vámpírmemóriával, nem jó semmire!

Edward erre felém kapta a fejét, és láttam, hogy komoly erőfeszítésébe kerül, hogy fel ne nevessen hangosan.

Nincsenek megjegyzések:

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me