2010. április 29., csütörtök

Ízelítő a 8.fejezetből...

Ízelítő a 8. fejezetből...
Szóval itt az ízelítő, amit megígértem :D
megvan a 40 komi, aminek nagyon örülök, szóval ma este 6kor friss!!!!:DD
Hagyjatok életben lécci xD most még a szemszög is meg van adva *.*
/Bella szemszöge/


Zaklatottan, sietős léptekkel mentem a kémia labor felé, nem akartam haza menni. Beszélnem kellett Jeremyvel.

Ha ő sem hisz nekem…-megráztam a fejem, nem akartam abba belegondolni, hogy ő is árulónak tart. Ráadásul itt van Emmett is, aki most tuti gyanút fogott.

El kellett volna esnem, de annyira ösztönösen tartottam meg az egyensúlyom. Már majdnem a teremnél voltam, mikor egy hideg kéz a csuklómra tekeredett, és mielőtt annyit mondhattam volna, hogy vámpír, berántott egy üres osztályterembe, és becsukta az ajtót.

11 megjegyzés:

trixi írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááááááááhhhhhhhhh
Remélem Edward lesz az!! Jajj olyan jó lenne! Remélem,h hamar lesz friss és jó hosszú lesz :D
Nagyon várom!!

Anita írta...

huuuuuuuuuuu..most komolyan azt kéred, hogy ne öljünk meg? hát akkor vmi dög unalmas izelítőt kellett volna hoznod..mert ez..ááááááá idegtépő...
nekem két tippem van, h kié lehet az a bizonyos kéz...
Az egyik az Alice, aki belekezd magánakciójába, hogy összehozza őket
A másik persze Edward, akinek én ugyan jobban örülnék....nah de nem tom, hogy ő miért rángatná be a laborba..huu...nah mostmár rem nagyon..nagyon hamar meg lesz a 40 komi..mert kiakadok, mint a taxi óra..xd
jujj de várom már=D
pusz
Anita

Névtelen írta...

Hűűűűű most beindult a perverz fantáziám xD egy üres osztáylterem, Bella és remélhetőleg Edward, bár a másik tippem az Alice, de még az is lehet, h Rose, mert le akarja szidni Bellát vagy nem tudom...Haladjáá :D

mesi28 írta...

hello!
trixi:háát tőletek függ :D
Anita:hmm hmm majd kiderül :P
Luca:azt elhiszem h beindult, és a legkülönfélébb tippeket kapom, szal úgy látom sikerült megmozgatnom a fantáziátokat :D
pusz

Névtelen írta...

Szia!!!
Tudod nehezen tudnak kihozni a sodromból de te most feszengeted, olyan ízelítőket hozol mindig hogy azt sem tudom hol áll a fejem...
Ki lehet az aki behúzta Bellát? Három tippem van:Edward, Emmett, Alice..:P:P
Jeremy vajon fog tudni neki?? Vagy mi tévők legyenek hisz ha lebuktak vagy ha megmagyarázhatatlan események amiket csináltak vagy amit csinálnak viselkedett fel hívta magár a figyelmet nha és Miranda kiborulása is rá tehetett egy lapátra az így is instabil helyzetre...
Az agyam úgy pörög az ötleteken és a megoldások keresésén hogy majd szét szakad pedig biológia előadást csinálok közben, és nem a leggusztusosabb dolgokról de komolyan mondom ez visz a pálmát...;)
Várom hogy mi lesz mert úgy csavarod a történetet hogy szerintem nem csak az én buksim csavarodik el benne;)
Melinda

mesi28 írta...

szia!
hajjaj, pedig lehet még ienekre számítani :D hát igen, elég kényes az egyensúly, h úgy mondjam :P
nos, azért remélem követhető, bár tény, h nem egyszerű a cselekmény :D
puszi

Dugong írta...

Szadista!!!

Névtelen írta...

te kis édes szadista zseniképződmény:D hogy görbülne meg az ujjad amivel ezt az ízelítőt írtad, te imádott kis izéxD jajj most szétizgulom agyamat hogy ki lesz az ED-Alice-Emmett, te istencsapásaxD
Isten nem ver bottal hanem mesivel eztán ez lesz az új közmondás
pusz dézi

Névtelen írta...

te kis édes szadista zseniképződmény:D hogy görbülne meg az ujjad amivel ezt az ízelítőt írtad, te imádott kis izéxD jajj most szétizgulom agyamat hogy ki lesz az ED-Alice-Emmett, te istencsapásaxD
Isten nem ver bottal hanem mesivel eztán ez lesz az új közmondás
pusz dézi

Névtelen írta...

Hogy a franca tudsz te kitalálni ilyen idegesítően jó sztorit?!XD
Imádom az egész történetet :D
és ez az ízelítő...hát azt hiszem térdenállva könyöröghetsz lassan h ne öljünk meg ha ilyen ízelítőket hozol:P

mesi28 írta...

Hello!
Ale:igen :DD
dézi:hát ez van xDD így jártatok, én már csak ilyen vok :P
névtelenke:hát ha megöltök sose tudjátok meg a folytatást xDD
mondhatni ez az életbiztosításom:D

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me