2010. április 13., kedd

Mert szeretem a könyveket...

Mert szeretem a könyveket...


A játék menete:

1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt!
2. Ajánlj röviden 3 számodra kedves könyvet.


3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

  •  Köszönöm Lea88nak, hogy gondolt rám, és bevett a játékba :D
  • akkor jönnek a kedvenceim:
Christopher Paolini-Eragon:
Ez az egyik kedvenc könyvem, egy kitalált világban játszódik, Alagesiában, ahol egy zsarnok király, Galbatorix uralkodik már sok éve. A sárkánylovasok birodalmába kalauzol, ahol egy ifjú új lovasnak sok év után kell megküzdenie a birodalommal. Az útja barátokon, ellenségeseken, árulókon és szerelmeseken visz keresztül, hogy átírja a történelmet, és megmentse Alagesiát Galbatorixtól. Egy lebilincselő történet, egy kamasz fiúról, akinek egy pillanat alatt felborul a világa, amiben eddig élt, amikor kikelt neki a sárkánytojás, és alkalmazkodnia kellett. Izgalmas, fordulatos, titkokkal teli egy olyan világban, ami csak az álmainkban él.

Dan Brown-Angyalok és Démonok:
Ez a sorozat első könyve, itt találkozhatunk először Robert Langdon szimbólum kutató professzorral, akit egy reggel a vatikáni rendőrség egyik küldötte keresi fel, mert a vatikánban szörnyű dolgok történennek, mikor egyébként is zavaros a helyzet, és rengeteg ember van, ugyanis meghalt a pápa, és most választják az újat. Ezzel egyidőben egy olasz kutatóközpontban megöltek egy kutatót, és elloptak egy ún. antianyagot, amit most sikerült először ilyen nagy mértékben kivonni. Ebből az anyagból nagyon kis mennyiség is fedezi egy nagyváros energiaellátását, de ugyanennyi mennyiség képes lerombolni is azt. Nagyon veszélyes anyag. Miután elrabolták a négy esélyes pápajelöltet, egy homályos értelmű rejtvényt hagynak csak a rendőrségnek, és egy fenyegetést, miszerint minden órában megölnek egy jelöltet, ha nem teljesítik a követeléseket. Ezek után begyorsulnak az események és egy hihetetlenül fordulatos és izgalmakkal teli történet bontakozik ki Róma utcáin, én nem bírtam letenni a könyvet, a filmet a moziban úgy néztem végig, hogy szétszorítottam a szék karfáját izgalmamban :D Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!

Laura Gallego García-Az Idhún emlékezete I. Az ellenállás:
Hát igen, ez is egy fantasy, én már csak ilyen vagyok :D Ennek most a hivatalos ajánlóját fogom bemásolni, mert még nem olvastam végig a sorozatot, és bennem is rengeteg a kérdés :)
Aznap, amikor az Idhúnon bekövetkezett a három nap és a három hold együttállása, Ashran, a fekete mágus kaparintotta meg a hatalmat a bolygón. Ezután a mi világunkban egy Idhúnról menekült harcos és egy varázsló megalakította az Ellenállást, ahová Jack és Victoria, a két, Földön született kamasz is tartozik. A csoport célja, hogy végezzenek a szárnyas kígyók birodalmával, ám Ashran a Földre küldi Kirtasht, a fiatal és kegyetlen gyilkost, aki mindent megtesz, hogy küldetésüket megakadályozza. Oké, nem bírom ki, hogy ki ne egészítsem!!!De van olyan, amit még a leghatalmasabb mágus sem vesz figyelembe. Mi van, ha Kirtashban is lakozik egy érző lény, annak ellenére, hogy az, ami? És mi van, ha a legenda közelebb van, mint bárki is gondolná???Rejtélyekkel teli kalandos történet szerelemről, harcról, és barátságról, megfűszerezve egy kis varázslattal és jó néhány életveszélyes helyzettel!
Akinek tovább adnám:
Szylunak
phoenixnek

Nincsenek megjegyzések:

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me