2010. április 28., szerda

7.Fejezet-Majdnem "baleset"

7.Fejezet

Majdnem „baleset”

Hát, itt az új feji, hamarabb is mint ígértem :)
És ráadásul elég hosszúra sikeredett, 12 oldal worldben :D
Szóóóval mivel már 50-en vagytok ezért úgy döntöttem, beiktatok egy egyszeri játékot!
Tehát 20 komi után kaptok ízelítőt, és amint összegyűlt a 40 komi, azonnal kapjátok az új fejit!
Ha a 40 nem jönne össze (azért remélem, nem így lesz:)), akkor pedig jövőhét vasárnap lesz friss :D
Ez egyrészt azért van, mert hajt a kíváncsiság, másrészt pedig azért, mert már kezdenek elfogyni a tartalék fejezetek, és akkor nem tudnálak ízelítővel kínozni titeket xDD
Különben is, ha ügyesek vagytok, hamarabb is kaphattok frisst vagy ízelítőt!
puszi
mesi28






/Bella szemszöge/

Múltak a napok, és arra eszméltem, hogy már két hét is eltelt. Lassan beköszönt a tavasz, hisz jövő héten már március. Na, nem, mintha Forksban annyira nagy jelentősége lenne a tavasznak, ugyanolyan ramaty, esős az idő, mint általában, csak éppen már nincs annyira hideg.

Megszoktuk a Cullenek jelenlétét, és már nem görcsölünk miattuk, persze résen vagyunk, de mivel nemhogy növekedett volna a vámpírtámadások száma, hanem még csökkent is, valamennyire megnyugodtunk.

Ami a sikátorban történt, azt azóta sem mondtam el a többieknek. Nem is fogom, ez biztos. Próbálom elkerülni Edwardot is, és ez többé-kevésbé sikerül, de sokszor botlok belé, többször, mint szeretnék.

Csak annyira jó vele beszélgetni. Kedves és udvarias. Amikor ott van, elfelejtem, hogy egy vámpírral állok szemben, és furcsa érzés fog el. Mindig emlékeztetnem kell magamat, hogy tulajdonképpen ellenségek vagyunk. Mégsem tudtam rá soha így tekinteni. És egyre kevésbé tudok, ahogy megismerem. Ez kétségbeejtő. Nem tudom, mit tegyek, hogy hogyan viselkedjek.

Gondolataimba mélyedve mentem az irodalom terem felé, nem is figyeltem a külvilágra.

Egyszer csak valami keménynek és hidegnek ütköztem, és valószínűleg fenékre esek, ha két erős kar meg nem tart a derekamnál fogva.

Lassan felemeltem a fejem, és egy ismerős, gyönyörű, aranyszínű szempárral találtam magam szembe.

Egy szót sem bírtam kinyögni. Olyan közel volt hozzám, hogy éreztem a leheletét az arcomon. Utoljára a kisutcában volt ennyire közel hozzám, bár az merőben más helyzet volt, ott egy kést szegeztem a torkának, ami árthatott is volna neki.

Ő is engem nézett, és én még a nevemre sem emlékeztem. Jó volt a karjai között. Mit jó? Egyenesen fantasztikus, megnyugtató, ebben a pillanatban úgy éreztem, hogy ez a világ legjobb helye, hogy nem is akarok már máshova menni. Karjai védelmezőn, gyengéden öleltek körül, illata megrészegített. Mint a perzselő, déli napfény…

Aranyszeme perzselt, a szívem pedig, ami amúgy is rendszertelenül vert, most rákezdte hatszoros tempóval. Edward féloldalasan elmosolyodott, miközben lassan eleresztett engem. A pokolba is, hogy hallotta a szívverésem!

-Ööö… izé… Ne haragudj.-dadogtam, miközben illedelmesebb távolságba húzódtam tőle.

-Semmi baj, én is figyelhettem volna.-mondta kedvesen, és gyönyörű szeme csillogott, ahogy rám nézett. A gyomrom liftezni kezdett erre a pillantásra.

De miért reagálok így? A fenébe is, olyan vagyok, mint egy naiv kislány!

-Nekem most mennem kell.-hebegtem idegesen, pipacsvörös fejjel, és meg sem várva a választ besiettem a terembe, és nagyot fújva ledobtam magam a helyemre. Jeremy már ott ült, és kérdőn nézett rám.

Én csak megráztam a fejem, hogy semmi bajom, de ahogy nézem, nem igazán hitt nekem.

-Történt valami?-ráncolta a szemöldökét, és azzal a röntgensugár féle nézésével fürkészett.

-Könyörgöm, mi történne itt, egy isten háta mögötti gimiben?-kérdeztem vissza cinikusan a szemeim forgatva.

Ő erre csak csúnyán nézett rám. Elismerem, nem túl szép terelés, hisz mégsem mondhatja nekem, hogy azért, mert öt vámpír a suliba jár, mikor épp ott az egyik, és hogy ezért még otthon kapni fogok, de jelenleg nem érdekelt.



/Alice szemszöge/

Hirtelen a bátyám jövője eltűnt előlem. Nem úgy mintha meghalt volna, mert akkor abszolút nem látok semmit. Itt viszont láttam, hogy összeütközik valakivel a folyosón, de azt nem, hogy kivel. Egy arctalan, alaktalan illetővel.

Tehát Bellával. Nagyon érdekesen blokkolja a képességem, mert mindent látok ugyanúgy, most is tudom, hogy Edwarddal mi történt, de az ő válaszait, reakcióit, tetteit abszolút nem. Bosszantó.

Viszont ha az én drága bátyuskám összefut a folyosón Bellával, azt nekem látnom kell.

Már bent ültem a teremben, de felpattantam, és kimentem a folyosóra a szekrények mögé, ügyelve arra, hogy Edward ne lásson, és az illatomat se érezze, és vártam.

Edward a folyosón ment, és látszólag nagyon gondolkodott valamin, mert kizárta a külvilágot.

Mi az emberek számára fenyegetőek vagyunk, nem kellett attól tartania, hogy nem kerülik el, ez ösztönösen megy. Na, persze Bella minden, csak nem átlagos.

Ő vele szemben jött, szintén a gondolataiba mélyedve, és mintha csak ki lett volna számítva, egyenesen egymásnak rohantak.

Edward „felébredt”, és automatikusan Bella után kapott, hogy el ne essen az ütközéstől.

Olyan édesek együtt!

Bellába a szusz is beleszorult, de Edward sem volt jobb állapotban. Jó, hogy nem gurult ki a szeme, annyira nézte a karjaiban tartott lányt.

Aztán Bella magához tért, és elvörösödött, a szíve pedig felgyorsult. Bár, arra már felfigyeltem, hogy elég rendszertelenül ver, nem tudom, ez mitől lehet. Talán valami betegség.

-Ööö… izé… Ne haragudj.-dadogta Bella.

De zavarban van valaki.-vigyorogtam magamban.

-Semmi baj, én is figyelhettem volna.-bújt elő bátyámból az úriember, de még mindig Bella szemeiben merült el, és elengedni sem nagyon akarta.

Bella hallhatóan felgyorsult szívverése térítette észhez, és egy féloldalas mosoly kíséretében eleresztette. Régen láttam őt így mosolyogni. Most a szeme is mosolygott. Mindkettőjüket jól láttam, mert oldalt álltak nekem.

-Nekem most mennem kell.-hebegte Bella még pirosabb fejjel, és választ sem várva besietett a terembe, még engem sem vett észre.

Edward azonban igen, mert, ahogy megbűvölve nézett Bella után, pillantása felettem is átsiklott, és sajnos már nem volt annyira hipnotizálva, hogy ne vegyen észre.

Gyorsan elkezdtem a japán himnuszt énekelni magamban, és én is bementem a terembe, mielőtt még elkaphatta volna a grabancom.

Bár nem hiszem, hogy megúszom ezt egy fejmosás nélkül, de úgyse fogok rá hallgatni.-vigyorogtam magamban.-Erre találták ki a szelektív hallást.

/Miranda szemszöge/

Ezen az órán egyedül vagyok sajna, mert Bellának és Jeremynek irodalmuk van. Gondolataimba merülve bámultam ki az ablakon, mikor meghallottam, hogy Jessica és Lauren elmélyülten sugdolóznak az előttem levő padban.

Mintha Bella nevét hallottam volna… Hegyezni kezdtem a fülemet.

-Nem is hallottad?-suttogta Jess hitetlenkedve, mire Lauren csak alig észrevehetően megrázta a fejét.-Bella Swan az új sráccal kavar.

-Melyikkel?-kérdezte Lauren izgatottan, én pedig nem akartam hinni a fülemnek. Hogy mi van???

-Edward Cullennel.-súgta Jesscia úgy, mintha ez magától értetődő lenne.-Eric látta, ahogy a folyosó kellős közepén egymásra másznak, egy lapot sem lehetett volna közéjük csúsztatni.-kezdte ecsetelni Jessica, én meg nem hittem a fülemnek. Bella egy vámpírral???!!! Az ki van zárva!

-Anyám, ez durva! Két hete járnak ide, a Swan csajszi meg máris rámászik a leghelyesebb pasira.-suttogta hitetlenkedve Lauren.

Nem tudtak tovább pletykálni, mert kicsöngettek, és felbolydult az osztály. Lesokkolva, de egyre nagyobb dühvel mentem, vagyis inkább rohantam (emberi tempóban) az irodalom terem felé. Hihetetlen, hogy pont Bella, aki annyira megveti a vámpírokat, pont ő kezd ki eggyel. Nem akarom elhinni! És miért nem szólt nekem róla? Hisz mindent megbeszélünk! Olyan, mintha a húgom lenne!

Kicsöngettek, és dühöngve mentem ki a teremből. Lesz mit megmagyaráznia Bellának.

Bella és Jeremy épp vigyorogva léptek ki a teremből, mikor az én dühös ábrázatommal találták szembe magukat. Majd felrobbantam, szemeim szikrákat szórtak. Bells és Jeremy arcáról azonnal lelohadt a mosoly, és aggódva kérdően néztek rám.

/Bella szemszöge/

Olyan jó kedvem volt, mint már hetek óta nem. Jeremyvel mindig jól kijöttünk, rendes srác volt, és abszolút nem érdekelt, hogy meleg. Legalább abban tuti lehetek, hogy mindig csak barátként fog rám tekinteni.

Végigdumáltuk az irodalmat, és nevetgélve jöttünk ki a teremből, mikor Miranda villámokat szóró tekintetével találtuk szembe magunkat.

Úgy látom nagyon feldühítette valami, mert úgy nézett ki, mint aki menten felrobban. Kissé hátrahőköltünk, mert Miri ugyan nehezen jön ki a béketűrésből, de ha egyszer megtörténik, akkor lehet menekülni. Iszonyatosan fel tudja kapni a vizet.

-Isabella Marie Swan.-sziszegte fenyegető éllel a hangjában, majd megragadott a karomnál, és dühösen húzni kezdett a parkoló felé. Hajjaj, ez rossz jel, a teljes nevemet használta.



Vajon mivel húzhattam így fel? Vajon meg tudta, mi történt a sikátorban?-ijedtem meg egy pillanatra, de aztán gondolatban megdorgáltam magam.

Ugyan honnan tudná? De hülye vagy, Bella!

-Miri, nekünk még lenne egy óránk.-figyelmeztettem óvatosan, de ügyet sem vetett rám, és egészen a motoromig vonszolt.

Így tuti nem hallhattak meg minket, legalább is nem a közvetlen közelükben vagyunk, és annyi zaj van egy suliban, hogy hacsak nem koncentrálnak kifejezetten ránk, nem hallanak meg minket még a vámpírok sem.

-Elmondanád végre mi bajod?-kérdeztem karba font kézzel, mert el nem tudtam képzelni, mitől akadhatott így ki.

-Hogy mi bajom? Azt kérdezed, mi bajom?-emelte fel a hangját, és szinte már hisztérikusnak hatott. Kicsit megrémültem, még sosem láttam ilyennek.

Aztán mintha észbe kapott volna, megrázta a fejét, és normális hangnemben folytatta.

-Mióta tart ez Bella? És miért nem mondtad el?-vont kérdőre most már inkább fájdalmas és csalódott hangon, semmint dühösen.

Én csak álltam ott értetlenül, és azt sem tudtam, eszik-e, vagy isszák azt, amiről beszél. Mi mióta tart? Mit nem mondtam el?

-Lemaradtam valamiről? Fogalmam sincs, miről beszélsz.-néztem rá értetlenül.

-Ugyan, Bella, ne add az ártatlant, felesleges. Mindent tudok.-jelentette ki határozottan, én meg egyre kevésbé értettem, miről hadovál itt nekem.

-Volnál szíves beavatni a részletekbe? Mert nem értek semmit.-kezdtem begurulni. Miért nem mondja el, hogy mi böki a csőrét? Ebből a halandzsából nem bírom leszűrni.

-Azt ne mondd, hogy nem tudod, miről beszélek!-csattant fel, és ismét düh áradt a szavaiból.-Te és Edward Cullen mióta vagytok együtt? Egyáltalán hogy gondoltad ezt? Miért nem szóltál? Az istenért, Bella, ennyire nem lehetsz felelőtlen, ő egy v…-csak úgy áradtak belőle a szavak, de én még időben kapcsoltam, és a kezem a szájára tapasztottam, hogy be ne fejezze a mondatot, habár teljesen letaglózott az, amit mondott.

Én meg Edward?

Ez valami vicc?

Mi van ma? Április elseje?

Ez őrület!

-Honnan szedted ezt az eget rengető orbitális idiotizmust?-kérdeztem nyomatékosítva minden szót, mintha egy három éveshez beszélnék, miközben elengedtem.

-Ugyan már, mindenki tudja!-nevetett fel egy csepp öröm nélkül.-A fél suli szeme láttára másztatok egymásra a folyosó közepén!-szinte köpte a szavakat, még sosem beszélt velem így, és nagyon fájt mind a hangnem, mind az, hogy nem hisz nekem.

-Jézusom!-csattantam fel dühösen.-Talán te is láttad? Mert ha ott lettél volna, és nem a pletykák után mennél, akkor tudhatnád, hogy csak egymásnak mentünk, és megtartott, hogy hátra ne essek.-mondtam dühösen, a könnyeimmel küszködve. Amikor dühös leszek, mindig kibuggyannak a könnyeim, de ezúttal nem hagytam kicsordulni őket, sűrűbben pislogtam, és nyeltem a dühös, sós cseppeket.

-És ezt most higgyem is el? Isabella, legalább ne hazudj!-vágta még hozzám, majd elviharzott, én meg csak álltam ott letaglózva, és immár semmi nem tartott vissza attól, hogy a könnyeim kicsorduljanak.

Úgy éreztem le kell vezetnem a feszültséget, különben felrobbanok, mint egy időzített bomba. Gyorsan letöröltem árulkodóan nedves arcomat.

-A macskabajszát neki, hogy legyen száz gyűrűje, de ujja egy se, hogy a rongyba tekert hónaljmankóját, a nyamvadt nyű adna néki jóéjt-puszit!-káromkodtam magamban, miközben odasuhantam a mocimhoz. Azt sem tudom, kire vagyok igazából dühös, úgy az egész szituáció egyszerűen dühítő. ÁÁÁ!!!

Miközben magamban puffogtam, észre sem vettem, hogy nem vagyok egyedül.

-Jézusom, Emmett, a frászt hoztad rám.-kaptam a szívemhez ijedtemben, mikor megláttam a motoromnak támaszkodni. Ezer wattos vigyorával úgy nézett ki, mint egy csibész kisgyerek bokszoló bőrben. Egy pillanatra megijedtem, hogy látta az előbbi kirohanásom, de akkor inkább döbbent, semmint vigyori képet vágna.

-Valaki nagyon ideges itt. Bár megjegyzem, ilyen káromkodásokat még senkitől nem hallottam, pláne nem egy hölgytől.-mondta, és a vigyor már szinte körbe érte a képét. Komolyan, nem szakad szét az arca?

-Nem vagyok ideges.-morogtam az orrom alatt, mert semmi kedvem nem volt bájcsevegni.

-Aha, én meg Mick Jagger vagyok.-röhögött, de jelenleg nem voltam vevő a humorára.

-Bocsi, nem vagyok Rolling Stones rajongó.-mondtam szárazon, és meg akartam kerülni őt, hogy felpattanhassak az én gyönyörűségemre, és a sebesség kitörölje a fejemből a fájó gondolatokat.

Azonban nem figyeltem a lábam elé (mint általában), és nem vettem észre, hogy Emmett, aki még mindig nem fogta fel, hogy nem vagyok vicces kedvemben, ki akar gáncsolni.

/Emmett szemszöge/

Nekem és Edwardnak ma már nem volt több óránk, ezért miután kijöttünk a teremből, és az én drága öcsikém nem volt vevő a zseniális humoromra, (fel nem fogom, miért) elviharzott, hogy majd a kocsinál találkozunk.

Az a Bella tuti elvette a józan eszét, ha volt neki olyan, mert a mostani állapotánál még egy holtkóros is szívderítőbb látványt nyújt. Komolyan, vallást fogok váltani, mert ezt a hősszerelmest elnézve még akár el is tudom hinni, hogy a lélek tud a testen kívül mozogni.

Amikor ez a csaj ott van a közelben, felőle kiüthetne a harmadik világháború, azt se venné észre. Tényleg olyan, mint egy szerelmes tinédzser, pedig igazából már egy vénember.-röhögtem magamban.

A parkoló felé vettem az irányt, és mit látnak szemeim. Emlegetett szamár! Bellácska, ahogy látom nagyon kiakadt valami miatt, és ott volt a barátnője is, Miranda. Úgy tűnt, éppen veszekednek. Na, tessék, ingyen szappanopera.

Megálltam a parkoló szélénél, ahol nem láthattak, és figyelni kezdtem. Nem tudom, miért, hisz ilyen nap, mint nap lezajlik a tinik életében, és már elég ilyet hallottam, de hát, amíg Mr. Holtkóros azt sem tudom, hol vagyok Eddyke oda méltóztatja vonszolni magát a kocsihoz, van elég időm, nem?

-Mióta tart ez Bella? És miért nem mondtad el?-kérte számon Miranda csalódott hangon barátnőjét. Jajj, mamám, tini-dráma a köbön.

-Lemaradtam valamiről? Fogalmam sincs, miről beszélsz.-nézett vissza Bella rá bambán. Nem úgy tűnt, mint aki hazudik.

-Ugyan, Bella, ne add az ártatlant, felesleges. Mindent tudok.-jelentette ki Miranda határozottan.

-Volnál szíves beavatni a részletekbe? Mert nem értek semmit.-nézett rá Bella roppant értelmes arckifejezéssel.

-Azt ne mondd, hogy nem tudod, miről beszélek! Te és Edward Cullen mióta vagytok együtt?-nocsak, talán Eddy kanosabb, mint gondoltam. Kezd ez érdekessé válni. Legalább lesz mivel húzni az agyát az én egyetlen öcsikémnek. Úgyis kezdtem kifogyni az extra ötletekből.-Egyáltalán hogy gondoltad ezt? Miért nem szóltál? Az istenért, Bella, ennyire nem lehetsz felelőtlen, ő egy v…-Mirandából csak úgy ömlöttek a szavak, de én még mindig az Edwardra tett megjegyzésen agyaltam, mikor hirtelen elhallgatott, mire odakaptam a fejem. Bella befogta a száját.

Na, nem mondom, tényleg sokat locsog a kiscsaj, de úgy látszik, Bellácskánál betelt az a bizonyos pohár.

-Honnan szedted ezt az eget rengető orbitális idiotizmust?-kérdezte külön megnyomva minden szót. Hűha, a szájbarágás az nagyon megy neki.

-Ugyan már, mindenki tudja. A fél suli szeme láttára másztatok egymásra a folyosó közepén!-ááá, és Emmett bácsi miért nem látta ezt? Mikről maradok én le! Szörnyű! Mert a kicsinek bezzeg semmit se mondanak. Na, látom már, hogy rajta kell tartanom a szemem az öcskösön.

-Jézusom! Talán te is láttad? Mert ha ott lettél volna, és nem a pletykák után mennél, akkor tudhatnád, hogy csak egymásnak mentünk, és megtartott, hogy hátra ne essek.-ja, hogy csak ennyi volt? Ne már! Még a fenekét se fogta meg? Edward, hol élsz te?

-És ezt most higgyem is el? Isabella, legalább ne hazudj!-vágta hozzá a szavakat a barátnője, és ott hagyta. Bella teljesen kiborult, és az eddig elfojtott könnyei most felszínre törtek. Megmondom őszintén, megsajnáltam őt. Jó fej csajnak tűnik, nem egy mártír típus, de most nagyon készen van.

Na, itt jövök én a képbe a zseniális humorommal mindjárt felvidítom. Már indultam volna, mikor sietve megtörölte az arcát, és a motorjánál termett…

Állj! De hát az előbb még húsz méterrel odébb állt! De… na… de ezt hogy az istenbe csinálta? Hiszen nem is láttam! Csak egy elmosódott csíkot! De hát vámpír vagyok az isten szerelmére, hogy történhetett ez?

Na, jó, akkor most jön az Emmett prof.-féle teszt.-dörzsöltem össze a kezeimet, és megindultam Bella felé.

Megtámaszkodtam a motorjánál, de nem úgy tűnt, mint aki tisztában van szerény személyem jelenlétével. Valami nagyon nincs rendben ennél a csajnál, még mindig az előző stiklijén jártattam az agyam, de nem bírtam rájönni, hogy a fenébe csinálta…

-A macskabajszát neki, hogy legyen száz gyűrűje, de ujja egy se, hogy a rongyba tekert hónaljmankóját, a nyamvadt nyű adna néki jóéjt-puszit!-hallottam meg halk szitkozódását, és majdnem felröhögtem.

Hát ilyet se hallottam még senkitől, lenne mit tanulnom tőle, még nekem is, ez pedig már nagy szó. Kezdem kedvelni ezt a csajt, nem egy szende kislány. De azért nem árt vigyázni vele, mert az az előbbi manőver megakasztotta bennem a perverz lemezt.

-Jézusom, Emmett, a frászt hoztad rám.-hallottam meg ijedt hangját, és felvarázsoltam a képemre az Emmett-féle ezer wattos vigyort.

-Valaki nagyon ideges itt. Bár megjegyzem, ilyen káromkodásokat még senkitől nem hallottam, pláne nem egy hölgytől.-húztam szélesebbre a vigyort a képemen. Azt már nem akartam az orrára kötni, hogy a veszekedés nagy részét real time-ban néztem végig az első sorból.

-Nem vagyok ideges.-morogta. Na, pedig ezt most bóknak szántam. Senki nem értékeli a zsenialitásom. Egy meg nem értett lángész vagyok!

-Aha, én meg Mick Jagger vagyok.-röhögtem. Ha már ő nem hajlandó, akkor majd nevetek én a viccemen. Nem tudom, mennyire akar hülyének nézni, de a vak is látja, hogy jelen állapotában inkább hasonlít időzített bombára, mint egy kedves aranyos cuki kicsi lányra.

-Bocsi, nem vagyok Rolling Stones rajongó.-mondta cinikusan, és ott hagyott. Bírom ezt a csajt, végre egy kreatív visszaszólás, és nem azt hallom, hogy „Emmett, ne fárassz!” vagy hogy „Emmett fogd be!”

Eddyke igazán tanulhatna a kis Júliájától.

Azért, hogy ne legyen annyira egyszerű neki se, észrevétlenül kiraktam elé a lábam. Nem is figyelt fel rá, belebukott, úgy ahogy kell, és olyan szépen dőlt hatvan fokos szögben, hogy már visszaszámoltam magamban, mikor ér földet.

3…2…1…

De hiába vártam a becsapódást nem jött. Megállt hatvan fokos szögben, és mintha csak előre lépett volna, aztán meg hátra, visszabillent az egyensúlyába.

Na, ne… Ez már sok!

-Ezt meg hogy a bánatba csináltad?-meresztettem rá a márványszemgolyóimat.

-Miről beszélsz?-nézett rám nagy szemekkel. Bellácska, lehet, hogy az őzike szemeid az öcskösnél működtek, de engem ezzel nem főzöl meg!

-Visszabillentél az egyensúlyodba egy hatvan fokos dőlésből. Erre senki nem képes.-vázoltam a szitut, nem mintha ő nem lett volna ezzel tisztában.

-Ne fárassz, Emmett.-na, tessék, megállapítom magamban, hogy ő jó fej, erre az első adandó alkalommal szétzúzza az illúziót. Majd fogta magát, és elsétált, mintha mi sem történt volna. Én ilyet még nem pipáltam!

52 megjegyzés:

Névtelen írta...

A macskabajszát neki, hogy legyen száz gyűrűje, de ujja egy se, hogy a rongyba tekert hónaljmankóját, a nyamvadt nyű adna néki jóéjt-puszit.
hát ez kurvaa jóóó!!
Meg a japán himnusz az Alice-es résznélxD. Ja és Jeremy meleg? ne már, nekem tetszik!:'D Meg Emmettől, hogy a fenekét se fogta meg xD sírva röhögtem de komolyan. Azt hiszem, eddig ez a kedvenc fejim, bár nem értem miért nem hitt Miri Bellának. :D
Várom a kövit.
Puszi

Névtelen írta...

Első komizó :D:D:D:D

Névtelen írta...

Baszkiiii ez rohadt jólett!!!:D
ilyen szitkozódást még énse hallottam de ez kész..:D
nagyon tetszett..:D
És mekkora szemétség volt már az ízli! Csak egy nekiütközés volt..nah jóvan..
Mondtam h nem hozod őket hamar össze..:D
De Eddy szemszöget is akarok!XD És Emmett.:D Emmett a best..:D Milyen volt már a vége is..:D Dől de mégse dől...xD fasza..:D
És alice a japcsi himnuszt..:D vagy mit..:D
És h megmondtam h Miri szemszög az ízli! engem nem versz át..:D
De amin nagyon megdöbbentem: Jeremy meleg?XD Hát ez jóóó:D:D téll jó..:D Ujabb meleg hapsi a láthatáron..:D Msjd ő is összeszed vkit magának a suliban..:D
Jó h ilyen hosszú rész lett és sztem hozhatod akövit hamarosan..:D
pusz
Dorszíí

Eszter írta...

Hát ez nagyon jó let!!!!! fFőleg a káromkodás XD!!!! siess a köviel!

Vicky írta...

Puxim4 Nagyon jó lett ez a fejezet is! Nagyon kíváncsi vagyok a kövire is! kérlek, ne a komik után tegyél fel frisst mert egy idő után ha nincs friss akkor az olvasók elkopnak és nem lesznek! De ez csak egy tanács. Puxim

Vicky írta...

u.i.: Siess a törivel, izgatottan várom
Puxim

Atta írta...

Szia!
Hát ez nagyon-nagyon jó lett.Főleg amikor Emmet szemszögéből írtad.Nagyon jó lett.Várom a következőt.Siess vele!
Atta

mesi28 írta...

sziasztok!
Luca:hehe, örülök h tetszett:D fizika után írtam, akkor vagyok ilyen pihent:D igen, meleg :D és igen, rohadt jól néz ki xDD és azért nem hitt mert jól ismeri Bellát, és nem hülye :D
Dorszií:hát azért próbálkozok próbálkozok, de tény h rájöttél:D
igen, szemétség volt, de azt hittem már megszoktátok xD és igen, meleg xDDköszike
Eszter:kösziii ;)
vicki:nem azért csináltam, és mint mondtam ez egyszeri alkalom, de kezdek kifogyni a tartalékokból, meg nagyon sokat kell tanulnom, így amúgy se nagyon tudnék itt rekord idő alatt fejit hozni, úgyhogy gondoltam addig adok nektek házi feladatot xD
Atta:örülök h bejött, Em szemszöge fizika után született, és olyankor nem vagyok beszámítható xDD asszem ez látszik :P

Névtelen írta...

na hát ez volt eddig a legjobb rész amit olvastam tőled:D dőltem az Emmettes részen, úgy csapkodtam az asztalt, hogy még a laptopom is ugráltxD Emmettet sztem többször kéne behoznod a sztoriba, a szövegelését imádom, folytak a könnyeim a röhögéstől, hát hogy még a fenekét sem fogta meg Edy na majd Emmett gyorstalpalóban részesíti tapizásból, addig élne a nagy majomember:D Alice meg hogy kukkolt már, a kis vamp, a japán himnusz ó ott én megint dőltem le a székről, de Emmett a legjobb volt, ő mindig tarol:D és ahogy összekoppantak EdBella na az meg a másik, mondjuk ott kicsit csalódtam aszittem hogy azér mászik rá Ed mert ki akarta szedni belőle az igazat:/ dehát sebaj remélem majd most Emmett fogja akkkor végül is elindítani a leleplezést,
és Jeremy meleg???? ó akkor neki inkább Edward az esete nem????:D majd ha ez is Ed fülébe jut lesz ám döbbbenet...XD de teccet hogy megcsavartad így ezzel a meleg fordulattal ebből még sok vicces szitut ki lehet hozni:D Mirandát én vhogy nem csípem eddig se bírtam vhogy nálam kb olyan szinten van mint Jessica a Twilightból őt se komáztam, de a mostani feji után meg vhogy elment a kedvem a csajtól, azé nem csíptem mert nem hisz Bellának mondjuk ott az még neki van igaza me télleg alakulnak már csak még bénáznak, de az se oké hogy beleszól kivel kavarjon Bella még ha az vámpír is de hát igaz kell egy ilyen is bele aki böki az ember csőrét ugye... nekem Miranda az, Jeremyt imádom főleg a meleg ügy óta:P
kérlek siess a frissel, és sztem se jó hogyha olyan sokáig nem hozol frisset, mert akkor télleg elszállingóznak az olvasóid tudom, hogy nehéz lehet úgy írni, hogy az ember várja a jó sok dicsérő kritikát és azok csak apránként jönnek és nem annyi amennyit szeretne, de sztem ez azért van mert sokan nem tudnak már mit írni ide miután elolvassák az eddig beírt komikat és hát azokban már minden bennevan amit ők is írtak volna, úgyhogy elmegy a kedvük a komizástól, van hogy én is pont ezért nem szoktam mindig írni minden fejihez komit, mert olvasom az előttem írókat és úgy vagyok vele, hogy ők már elmondtak mindent helyettem:D nah ennyi
kérlek siess naon:)
puszi dézi

Leander88 írta...

Ajjj, csajszi, ez rohadt jó volt! Sírva nevettem végig, főleg Alice himnuszos kunsztjánál meg a Bella szívelégtelenségére tett célzásánál :D:D Na és Emmett!! Nála szakadt el a cérna véglegesen, annyira röhögtem, hogy a szomszédasszonyom átjött megkérdezni, hogy fuldoklom-e vagy mi van XD
Am, egyébként valahogy volt bennem egy olyan érzés, hogy Jeremy nem éppen a női nem rajongója ( hűű, de szépen fogalmaztam XD), és örülök, hogy nem csaltak a megérzéseim. Egyre szimpatikusabb nekem ez a srác ;)
Szóval, nagyon klassz lett, mint mindig, és nagyon ajánlom, hogy gyorsan gyűljön össze a 40 komi, mert halál kíváncsi vagyok, mi lesz ezután ( és nem mellesleg az endorfinjaim szinte igénylik a történetedet XD)
Na, sok ihletet meg komit meg minden jót neked!
xoxo
Lea

bOri írta...

Ez isteni volt! XD
Fúú Emmettnél szakadtam nagyokat xD Jajj olyan kiváncsi vagyok :D Várom a kövit
bOri

mesi28 írta...

sziasztok!
Anita:nagyon köszönöm, Miri am jófej,csak hát ezeket az akadályokat nehezen veszi a lelkemxd tudom, mint mondtam ez egyszeri dolog, és mivel most épp az az időszak van, mikor sokat kell tanulnom, ezért gondoltam így nyerek egy kis időt. azt nem szeretném, h ha utolérném magam, mer nem tudlak titeket ízelítővel kínozni :D és az az egyik legjobb foglalatosságom xDDtudom, szadista állat vagyok xDD
leander:hát örülök h ennyire tetszett, fizika után írtam, és akkor ilyen vok, de sztem lesz ez még jobb is :D
puszka

Tincsu írta...

Szija!

Hát eddig ez a kedvenc fejim :D irtó klassz lett :D:D
Emmett 4ever :D most ő a favorit imádtam xD nah csak van neki is vmi sütnivalója xD az OKOS EM xD hahahahahahahhaha ez kész :P
Kíváncsi vok hogy mi lesz ebből még :D először majd elcsavarja Ed a fejit aztán meg kiderül hogy izé vadász Bella vagy vmi ilyesmi xD és azután a nagy csihi puhi aztán meg a csók pusziii és ez elmaradhatatlan SÜTÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ xD
oupsz bocsi lehet kiszabadult a fantáziám xD pedig mondtam neki hogy csak akkor jöhet ki ha engedem neki xD de hát már önállósítja magát a kis huncut xD ejeje de ne aggódj visszatoloncoltam ahova való :P
még 1x irtő tuti lett a feji :D:D
remélem összejön a sok komi mivel már égek a vágytól hogy tudjam hogy mi lesz :D:D:D
sok puszíííííí
SH Tincsu

szannika írta...

Szia Csajszi!
Hát fenomenális lett ez a feji is! Bella veszólásain szétröhögtem magam, de asszem a the best ,,-Honnan szedted ezt az eget rengető orbitális idiotizmust?"
Komolyan nem tom honnan szeded ezeket, de marha jók !!(talán a fejecskédből? (gondolkodó arc))
puszi
u.i.: Te vagy a durvább az ízelítőiddel...

Bella59 írta...

Naggggyon tetszett ez a feji.Remélem hamar összegyűlik a 40 komi, mert már nagyon várom a kövit.Siess vele.
Puszi
Bella59

Bella59 írta...

Nagyon tetszik a törid,ezért szeretném megkérdezni, hogy benne lennél-e egy linkcserében.Az enyém: http://bella59-twilightfanfictions.blogspot.com
Puszi Bella59

Névtelen írta...

Sziaaa!!
Nagyon , de nagyon jó lett..:D:D:D bírtam bellát, de most leginkább Emmettet..annyira vicces.:D:D
hozd hamar a frisst, remélem gyorsan összegyűlik az a komihatár..mert már nagyon várom:D:D
Na, puszika,megyek én is írok tovább:D:D
Puszi:))

A. írta...

ez nagyon jó lett
nagyon tetszett:)
Alicehez nem fűzök kommentárt:)
Mirandától ez szemét dolog volt:S
Emmett pedig nagyon hülye
annyit röhögtem:)
nagyon klassz lett
várom a kövi részt:)

Unknown írta...

hat ez nagyon joo lett en szetrohogtem rajta az agyamat mar alig varom a folytatast pussziii ;)

Zsófia Vörös írta...

Húúh ez nagyon de nagyon jó lett.Bellával egy kicsit elszaladt a ló káromkodás terén xD
Puszi:Bebi

Sophia írta...

Szia!
Nagyon jó lett!! Tök jó volt Emmet szemszögét olvasni. XD
Tudtam én, hogy az ízelítő Miranda szemszöge. :)
Léci lassan jöjjön össze Ed és Bella!! LÉCI!! LÉCI!!

Puszi: szofi

Dugong írta...

Áááá nagyon jó rész volt, de kimaradt a kedven beszólásom: Legynen hézad hétemeltes, lift és lépcső nélkül, és a nyavaja rángasson fel s alá benne;)

Remélem, hamar összegyűlik az a 40 komi, mert nagyon várom a következő részt.

Emmett prof. nagyon komly volt. És Alice a kis szarkeverő*ikszdé*.


Pusz, Ale

mesi28 írta...

sziasztok!
Tincsu:imádlak :D így dilán is, mi hüjék (pontos j!!!) tartsunk össze xDD
szannika:az konkrétan amit kiemeltél az én szavam járása :P szoktam néha érdekesen fogalmaznixd
a többiek mindig azt mondják, hogy olyanokat mondok, amiket ők eddig életükben nem hallottak xDD
bella95:köszi, és mehet a linkcsere;)
Csub94:köszi, hát igen :P
Pusszy:mindenki kiborul néha, Miri is kiakadt :D
memi18:örülök h teccett xD
szofi:az még jóval odébb van, ezt megsúgom :P
Ale:hehe, azt majd legközelebb, kell vmi a tarsolyba is tudod xD Emmett prof.ban pedig kiéltem a hatalmas adag velem született hülyeséget xD
puszka nektek!

Klajcsiií írta...

sziaaa :)
jujjj ez állati lett^^ nagyonnagyon tetszettXD az a szitkozódás a best =DD és Emmett (H) hozza a formáját :P Ed meg Bella...:DD XD egyébként azt hittem mikor még Bella szemszög volt és Emet kigáncsolta h megint Ed menti megXD 2xeres "rámászás" a másikraXD ez értelmes lett? nem.. XD nem baj a lényeg, hogy szuper lett és rem. hamar meglesz a komi;)
puszii

кαт *-* írta...

halli!
ez aztán szupcsi lett a javából XD
a szitkozodás the the best XD :D
az nagyon nagy volt xD
és Emmet xD haláli XD nagyon de nagyon nagy!!!
azok a gondolatok xD
Alice és a japán himnusz hehe.
Jeremy meleg??? na ott nagyot néztem *.* XDXD
várom a folytit! remélem hamar meglesz a komi és kapunk ízelítőt esetleg fejit :D:D
puszi

Névtelen írta...

Szia!!
Ez a fejezet öhm megakadt a szó a torkomon azt hiszem hogy egy pár másodperc kell mire felocsudok...Húha..;)
Nagyon tetszett ez asok szemszög és az Emmettes rész már sírtam a nevetéstől , az endorfin termelésem az egeket verdesi:)
Bella és Edward kis találkozása több ilyen lehetne:)Ahogy egymás szemeimbe néztek és ahogy a szikrák pattogtak közöttük mérni lehetett volna ez biztos.
Alice leskelődése mint egy kislány aki valamit titkot akar megnézni vagy az ajándékát meglesni hogy mi lesz azén is csodálkozok hogy Bella valamilyen szinten tudja blokkolni Alice képességét, tehetséges egy lány ez egyre jobban kiderül, Edward boldogsága pedig jó volt látni ritkán láthatjuk így de nagyon tetszik:):)
Miranda kiborulása pedig valamilyen szinten jogos hisz fél és félti a családját ugyanakkor ki tud parancsolni a szívének?? Senki!
Bella káromkodása pedig nagyon cifra lett én se hallotta még ilyet, azt hiszem én is tanulok;)
Az Emmettes rész pedig újból mondom nagyon nagyon jó lett, és ahogy Bella vissza vissza szólt neki azt hiszem h most Emmett profeszor alul maradt de ő nem az a típus ki egy könnyen feladná és Bella kis dőlése, tyűha nem csak őt lepte meg:), vajon a rejtélyt ő kezdi majd el feloldani??Vagy piszkálni??
És hogy Alice meg Bella mit fognak még kapni Alice a leskelődése miatt Bella pedig Edward miatt remélem hamar elcsitulnak a dolgok kettőjük-többjük között vagy csak most fog elkezdődni az igazi hurrikán szélvihar mint egy körforgás nem tudsz belőle ki jönni vagy majd nem is igazán akarnak Edwardék Bellának lesz e elég ereje ahhoz hogy tudja tartani a távolságot Edwarddal??Nem hiszem előbb utóbb el kell dőlni nem lehet a kés két élén táncolni sok ideig, valami lesz de mikor???*kérlelő fej*
Alig várom hogy mi lesz ebből hisz az ember kezében a kulcs csak el kell döntenie hogy használni fogja e vagy sem? Lesz e elég erő és bátorság kitartás valamelyiküknek hogy kinyissák a zárat mely maguk körül van???
Melinda

mesi28 írta...

sziasztok!
Klajcsiíí:hát Eddyke se lehet ott mindenütt, örülök h tetszett :D
Nincsií:sztem ott mindenki meglepődött,tovább akartam húzni, de túl kíváncsi voltam a reakciókra:P
Melinda:komolyan, imádom olvasni a kommentjeidet :D örülök, h jókat nevettél, kicsit őrült voltam mikor ezt kreáltam, épp fizika után, olyankor sose vok beszámítható...mondjuk am sem, de akk közveszély!!!xD mint most :P örülök h bejött vigyorogva olvastam végig :D
puszi
mesi28

Szepy írta...

Nem rég kaptam meg a netet a bátyámtól szóval még csak most tudtam el olvasni :/ Fantörpikusan hiperül szuperül királyul fantasztikus fejezet lett :D Alice-nek jó módszerei vannak arra, hogy elrejtse a gondolatait xD Huh Jeremy meleg?! Micsoda fordulatok vannak itt :D Emmett és a hülyesége... Persze ő tud röhögni a saját viccein...
Na de azért az durva volt, hogy Bella 60 fokos szögből vissza nyerte az egyen súját... :O
Már várom a kövit :)
Pusszy

Anita írta...

Szia!
bocs, h csak most írok, de közbe jött vmi fontos dolog.. :( nah mind1 is :)
Először is nagyon jó lett..bár abban nem kételkedtem, hogy az lesz..xd
Eddy fiú akár egy zombi, ha Belláról van szó..hmm..jaj de cukkiiii:)
(bocs most ilyen hülye hangulatban vagyok)
Bella-t pedig sajnálom egy kicsit, hiszen szörnyen kellemetlen lehet neki ez a kettős érzés. Először is érezhetően vonzódik egy vámpírhoz, aki ugye bár az ellensége és nem "lehetne" köztük semmi..másrészt pedig még a barátai is ott vannak..
akiknek ha jól gondolom nem akar csalódást okozni
Jaj de az a káromkodás..hát rég nevettem ilyen jót..nem tudom, hogy honnan veszed ezeket..persze gondolom saját fejből..de akkor is..egyszer nyiss egy ilyen oldalt, ahol efféle szövegeket lehet tanulni..huu én tuti olvasnám..XD
Alice pedig..nem tud megülni a fenekén, de ez így jó (én sem tenném)
Rem majd noszogatja Edwardot, hogy lépjen Bella felé :)
Emmett pedig már csak Emmett marad..szerintem nagyon jól eltaláltad az ő karakterét..sok oylan blog van, ahol mikor Emmett szemszöget olvastam, olyan volt, mintha vki más beszélt volna róla, nem pedig saját maga..mármint, mintha E/3-ban beszélne...de itt nagyon is jó volt..=D
Ohh..és Bella pedig kezd lebukni?..rem Em nem hagyja annyibana dolgot, és kutakodnak majd egy kicsit bells-ék után..már én is nagyon szeretném tudni, hogy micsoda is ő..nekem az a tippem, hogy ő egy vámpír vadász..akit arra képeztek, hogy végezzen velük..de sok más őrültség is megfordult a fejemben..de azt inkább nem írom le:)
Már vároma folytatást...nagyon remélem, hoyg hamar összejöna 40-komi:)
puszika
Anita

virág írta...

NAGYON JÓ! Nem is igazán tudok mit írni, előttem már szerintem mindent kifejtettek. Alicet imádom, Emmett pedig, hát marha jó volt, most is fülig ér a szám. Szupi. Siess a folytatással légyszi! Virág

Tina írta...

Szia! Nagyon jó lett és tényleg én is remélem h Emmet kezd valamit már kapisgálni mert az tök jó lenne:D alig várom a folytatást:D remélem hamar fog jönni:D pusz

Névtelen írta...

Na szóval fuccsa az ebédszünetemnek, inkább olvasok. Nagyon jó volt, Emmett már kezdi furcsálni Bella dolgait, remélem beleveti magát a nyomozásba. Hú egyre jobb. Siess a folytatással légyszives. Alicet pedig imádom. nanita

pimpoke írta...

szia!
Nagyon tetszett, már nagyon várom a következő részt!!!
Tetszett,hogy Emmettet is bele irtad:)

mesi28 írta...

sziasztok!
Szepy:hát igen :D ezt már az elejétől kezdve elterveztem :P
beteg egy agyam van xDD
Anita17:semmi baj:D nos, igen, hát már mi is gondolkodtunk a bnőmmel h bevezetünk egy ilyen füzetet xDD
örülök h tetszett, mivel én is alapvetően egy Em típusú ember vok kicsit lazább stylusban, ezért nem volt nehéz megírni a szemszögét, sztem lesz még benne :D
virág:köszi :D
nanita:örülök h bejött, és egyre jobb?:D remélem a görbe továbbra is felfelé mutat majd;)
pimpoke:örülök, hát Em fog még szerepelni :D
pusz

Névtelen írta...

szia
nagyon jó lett
már nagyon várom a folytit
Puszi:Lilla

Névtelen írta...

szia
nagyon jó lett
már nagyon várom a folytit
Puszi:Lilla

Névtelen írta...

szia
nagyon jó lett
már nagyon várom a folytit
Puszi:Lilla

Patri-cica írta...

Nagyon jó lett!!!

Komolyan...Emmett egyszerűen szuper!

:-D

Már nagyon várom a folyt!

Névtelen írta...

Nagyon szuper lett, szétröhögtem az agyam Emmet beszólásain! :D
Puszi alice20

mesi28 írta...

sziasztok!
lilla, elég egyszer de köszi :D
Patri cica:örülök h tetszett :D

Névtelen írta...

Nagyon ló lett!Szakadtam a röhögéstől a feji alatt.Várom már az új részt remélem össze jönnek
puszi

Erika16 írta...

Szia! szupi lett ez a rész...huu remélem hamar össze jön a komi!:)

Wiwchike írta...

Hali! Juj Imádom Emmetett :D nagyon várom a következőt:) tök jó lett!

Ellie írta...

wááá!
Istenem! Még mindig a hatása alatt vagyok:D
Elképesztő! Emett bácsi jófej:D Kíváncsi vagyok, hogy mikor derül ki a nagy titok...:D Egyébként Mirandától elég genyó húzás volt, hogy nem hitt Bellának, de gondolom majd kibékülnek:) Legalábbis nagyon remélem...
Egyébként nagyon bejön, hogy nem csak Bella és Edward szemszögéből írsz, hanem a többiekéből is:D
A poénoknál Emett féle ezer wattos vigyor ragyogott a képemen:D Gratulálok, elképesztő fejezet lett és nem hiszem, hogy kibírom a következőig:D
Puszi

Kitty19 írta...

Hi!!!! Nagyon nagyon nagyon szuper lett nem bírom kivárni a következőt léccci gyorsan hozd imádtam remélem Emmet nem hagyja annyiban a dolgokat!!!

Névtelen írta...

áááááááááá ezt nem hiszem el! Ez nagyon szuper lett! Eddig a kedvenc részem. Várom a kövit! pussz

Névtelen írta...

Hello! nagyon tetszik a sztori, és eddig nagyon sok ilyen fanfiction-t olvastam, de a végén mindig unalmas és egyhangú lett, de a tieidet nem unom meg... a sparkle moon-t is végig olvastam, és te tudod hogy hol kell abbahagyni a sztorit, hogy pont jó legyen!... nem úgy mint máshol ahol van már vagy 100 fejezet is :/... na mindegy, ez a történet is nagyon jó szerintem, és várom a folytatást, remélem, hogy gyorsan felrakod a következő fejezetet... bár várhatsz még pár napot szerintem ha nem félsz a lányok fenyegetőzéseitől :P:D
Mini voltam :)

Névtelen írta...

Igazán jó volt, kissé (jó nagyon) kacarásztam, Emmett már csak Emmett marad. Egyre jobban csipem. D.

Névtelen írta...

nagyon jó lett és nagyon tetszik, ahogy írsz..
remélem hamar össze jön a maradék komment, már nagyon szívesen olvasnám a foltatást!
halk olvasó

Rose23 írta...

:D:)bőven jellemeztem a fejitXD

Isabella írta...

Az Emmettes szemszöget imádtam:D
Többet kéne Emmett szemszögéből írnod;)
Az egész feji is jó volt de Emmett...még jobb.Akkkorát röhögtem,hogy majdnem leestem a székrőlxD
Puszi

Lejlucy írta...

Nekem nem igazán tetszik ez a vegyes szemszög

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me