2010. április 10., szombat

Ízelítő az 5.Fejezetből...

5.Fejezet részlet
A sikátor

Értetlenül keltem fel, és fájt az oldalam. Támadóm a sikátor másik felén állt, az arcát maszk takarta el.


-Minden vámpír ma néz kaja után?-kérdezte, és annyira ismerős volt a hangja.

-Ki vagy te?-válaszoltam figyelmen kívül hagyva a kérdését.

-Lényegtelen. A túlvilágon úgyse kérdezik meg, hogy ki nyírt ki.-mondta, majd újra nekem ugrott, olyan gyorsasággal, hogy csak elmosódott csíkot láttam belőle. Ez hogy lehet?

De most nem volt időm ezzel foglalkozni, mert még egy ütést kaptam a bordáim közé, és reccsenést hallottam, majd hasító fájdalom.

Eltört a bordám… De hogy?

Sürgősen össze kell szednem magam, vagy ez az alig 155 centis lány fog helyben hagyni. Ő már felettem térdelt, és egy tőrt tartott a kezei közt...
 
És a továbbiak kiderülnek pénteken :D:D:D
Hagyjatok életben pls!:P

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pénteken? Ezt komolyan gondoltad? Ne lécci!!! Annyira jó a történet. Én nem bírom ki péntekig! Lécci! :D

u.i.: Csak így tovább!
Puszi: Niki

Névtelen írta...

Szia!!
Bella hogy a fenébe sérült meg?? Hol jár ennek a lányka az esze??
És péntek de messze van még az a nap...Kérlek nem lehetne előbb??
Melinda

Sophia írta...

Szia!!
Egyetértek a többiekkel. Péntek még messze van. Nem lehetne hamarabb?? LÉci, léci a kedvünkért! *kiskutya szemek*
LÉCI
Egyépként nagyon jó az ízelítő!
Puszi

mesi28 írta...

gyerekek, ez nem bella szemszög :P
és sajnálom, de nem tom pénteknél előbb hozni, a tanárokat okoljátok, de még pénteken is tz-t írok, szal bocsesz :) ti mondtátok h ízlit akartok :)
köszi a dícséreteket
pusz

Unknown írta...

Komolyan péntek? Biztos életben akarsz maradni XD (ne vedd bunkóságnak, csak vicc) ÓÓÓÓ nagyon jó a történeted és várom a folytit :)
puszi zsuzska

Rose23 írta...

szia mesi!! sztem jó ötlet h csak pénteken lesz a friss pedig ez egy jó rész lesz...na és a többi annyi ötletünk van...de nem baj ti majd hűségesen kivárjátok...'gonoszan vigyorgó fej' további jó olvasást.

mesi28 írta...

ugye ugye sztem is az :D az egyik kedvencem :P a másik kedvenc még nincs megírva, az még jóval odébb lesz, tudoood a wc xDDDDDDDDDD

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me