2010. április 18., vasárnap

...

Sziasztok!

Nem nagyon akartam ezt kitenni, mert talán egyesek sértőnek találnák, de kérlek értsetek meg engem is.

Igazán megtisztelő számomra az ÖSSZES díj, amit tőletek kaptam, és tényleg, igazán jól esett, többször könnybe lábadt a szemem, hogy gondoltatok rám, de már olyan sok díj van mostanában, hogy ez már inkább nyűg, mintsem áldás.

Ez olyan, mintha minden nap karácsony lenne.

Gondoljatok bele, a végén már idegbajt kapnánk a beiglitől meg a karácsonyfától meg a folyton szóló karácsonyi énekekből, pedig ez egy különleges hangulatú nagyon szép ünnep, de ha minden nap lenne, elveszne a varázsa.

Ugyanez a helyzet a díjakkal is. Évente, félévente ha végigszáguld a blogvilágon egy hullám, annak mindenki örül, mert ez egy kreatív kedvesség, és jól esik az embernek. De hogy majdnem minden nap???

Örülök, hogy tetszik nektek, amit csinálok, de díjak helyett, inkább írjatok nekem kommenteket, mert abból sokat tudok tanulni, előrébb visz az írásban, és nem megy el az idő linkelgetésekre meg minden félére.

Mindezzel arra akartam kilyukadni, hogy csatlakoztam Beni kampányához, és ezután minden díjat nagyon megköszönök, de nem fogadhatom el, mert én többre tartok pár szót a chatben vagy egy komiban.:)

Remélem, megértitek!!!




Remélem, senkit nem bántok meg ezzel...

Ha mégis, elnézést kérek!!!

puszi

Mesi28

Nincsenek megjegyzések:

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me