2010. április 11., vasárnap

Újabb díj...

Újabb díj...
Nem értem, mire jó ez a rengeteg díj, de köszönöm szépen, h gondoltatok rám :)

Szabályok:


1. Tedd be a logót a blogodba!

2. Nevezd, meg akitől kaptad!

3. Válaszolj a kérdéseket!

4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve) akinek továbbadod!

5. Értesítsd az érintetteket!
Kaptam:
Rebytől
lea88
Lucától
Klajcsiítól
nesszitől
esztertől
phoenixtől
Kedvenc:


…könyvem: Twilight Saga, Eragon sorozat, HP könyvek, Átváltozás, Csontváros, Dan Brown összes könyve, Misztikus szerelem, Arany iránytú trilógia, és huh, hát hosszú lenne felsorolni, imádom a könyveket, de főleg a fantasykat, de a horrort se vetem meg :D

…íróm: Stephenie Meyer, Christopher Paolini, Dan Brown, Meg Cabot

…ételem: pizza...asszem xd

…italom: mojito nyamiiii kicsit sem vok ám alkoholistá ááá dehogy xD

…színem: KÉK, fekete, narancssárga, lila, szürke, piros

…énekesem: Billie Joe, Timbaland, meg én inkább bandákat szeretek, pasi énekesből nem sok van :D

…énekesnőm:Rihanna , Avril Lavigne , Pink, Nelly Furtado, Kelly Clarkson, Danity Kane

…együttesem: Muse, Paramore, Linkin Park, Nickelback, Green day, Hinder, Mutemath, ACDC, Rolling Stones, TANKCSAPDA (már a kevésbé perverz dalaikat xd)

…DJ: nincs

…színészem: Kellan Lutz,Bruce Willis, Steven Segal, mondjuk én a celebekért nem igazán vok oda...xd

…mozifilmem: Titánok harca ami most megy, régebbről az Avatar :D
…filmem: na ebből jó sok van... Indiana Jones filmek, District 9, Rémségek cirkusza, Twilight és New moon, Mamma mia, Harry Potter 3, Egyszerűen bonyolult, Hasonmás, Lopakodó, Titanic, Neveletlen hercegnő 1-2, Becstelen Brigantyk, Titkok könyvtára, Anakonda és a véres orchidea, Nemzet aranya 1-2, Angyalok és démonok, Da Vinci kód, és még van egy pár, de nem fárasztalak tovább titeket :D

…sorozatom:  Shark-törvényszéki ragadozó,Dr. House, Szellemekkel suttogó

…dalom: változó, most éppen a Hinder-Lips of an angel és Nickelback-Gotta be somebody +Photograph

…hangszerem: zongora, gitár

…hónapom: július

…napom: szombat

…napszakom: délután, este, késő este :D

…évszakom: nyár

…sportom: röplabda, síelés, úszás, snorkellezés

…bloggerem: akiket olvasok, sok lenne azt felsorolni :)

…kommentelőm: mindenkinek hálás vagyok, aki ír nekem komit :)

…idézetem:imádom az idézeteket, mivel ma jó kedvem van, nem egy depresszívet, hanem egy vicceset, de annál igazabbat :D
"A hülyeségnek van határa, nekem meg van útlevelem"
"Az írás a skizofrénia társadalmilag elfogadott formája"
"Embertől nem kérek tanácsot, az életem egyedül is el tudom cseszni"
Még egyszer köszi a díjat :)
ÉS KÜLDENÉM MINDEN ÍRÓNAK, MERT MINDENKI MEGÉRDEMLI :)
puszi
mesi28

Nincsenek megjegyzések:

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me