2010. április 18., vasárnap

Ízelítő a 6. fejezetből...

Ízelítő
/Edward szemszöge/
Viszont Mike Newton idegesítő fantáziálásait már nehezebben viseltem. Nehezebben, mint Bella illatát.


Arról már letett, hogy a dolgozatra a nevén kívül bármit is írjon, és Bella járt a fejében. Fogalmam sincs miért, de meg tudtam volna ölni azért, ahogy rá gondolt. Mint egy trófeára, amit meg kell szereznie. Annyira lealacsonyító volt, mintha csak egy tárgy lenne.

Nem látta benne az igazán szépet. Hogy mennyi érzelem van csokoládé barna szemeiben. Hogy milyen szép, amikor elpirul. Hogy mennyire másképp képes látni a dolgokat, mint a többi ember. A legtöbb ember fél tőlünk. Ő nem. Mindenki elájul a tökéletességünktől, ami őt, egy cseppet sem hatja meg. Látszólag legalább is…-teljesen elmerengtem, csak padtársam csöndes, ember fül számára nem is hallható szitkozódására tértem magamhoz, de azonnal meg is dermedtem. Mintha azt mondta volna, hogy… ÚRISTEN!!!

10 megjegyzés:

Ellie írta...

Jaaaaaaaaj! Ne már!
Gonosz-gonosz-gonooosz!És egy picit szadista...gondolom élvezed, hogy jobbnál-jobb ízelítőkkel kínzol minket:D
Hogy fogom kibírni?!
Gonosz!
Mellesleg nagyon-nagyon várom, de most csak ez villog a fejemben...:D

Dóó írta...

uuutállak:(
hogy lehetsz ilyen gonosz???:O
komolyan mondom addig a falra mászok...(jobb esetben)
legalább anyitt mondj el, hogy mit mondott:(
ezen fogok agyalni...
gonossz...*hossszú sz és mérges arc*

mesi28 írta...

szijasztook!
Mooa:szadista dög vagyok, tudom :D
csak kibírod :D
dóó:igen gonosz vagyok :D nem mondom el, mit mondott, majd pénteken kiderül :D
puszi
mesi28

Rose23 írta...

Tök jó az ízelítő ja és a feji is...XD Ja igen megint megjelentem...és igen én vagyok a blog másik szadistája...:)de hallod következő feji se lesz semmi...na jó abba hagyom...majd kövi vasárnap meignt fenn leszek.
Mesi...mért van az h csak neked irnak vicces komikat??*durcis fej*

Anita írta...

Szija!
Én nem iagzán szeretek az izelítőkhöz írni, de ha te szeretnéd...
Én úgy gondolom, h most jön aféltékenykedős rész, aminek nagyon örülök, és majd bele halok, h csak pénteken lesz friss..
Azért azt "megnézném" Bella milyen arcot vágna, ha Edward csak úgy felkenné Mike-ot a falra a gondolatai miatt..
nah megint elkalandozott a fantáziám..
már nagyon vároam frisst
pusz
Anita

ui:Hogy én mennyi hülyeséget össze tudok hordani..sose tudok, egy normális komit összehozni..sebaj, majd 1x *elpirul*

mesi28 írta...

Szijó!
Rose:ezek neked is szólnak, hidd el!az én szadizmusom másik fele:P
kövi vasárnap megint röhöghetünk a komikon kettecskén xD csak maradjunk életben, mer manósonka kinyiffant minket xDD
Anita:imádlak, és hát igen, gondolom érdekes lenne :P igen, lesz egy kis féltékenykedés, de nem csak ezen lesz hangsúly, na majd meglátod :)
puszi
mesi28

Vicky írta...

Puxim!
Nagyon izgin várom már a kövi fejezetet! Am az egész történet nagyon jó! Izgi és kalandos és még sorolhatnám! Csak így tovább!

Vicky írta...

Puxim!
Nagyon izgin várom már a kövi fejezetet! Am az egész történet nagyon jó! Izgi és kalandos és még sorolhatnám! Csak így tovább!

Névtelen írta...

:@ Most kezdtem el csak olvasni a blogodat, de máris haragszok rád... :@ HOGY LEHET ILYEN FÜGGŐVÉGET HAGYNI?? Még ha csak egy ízelítő is :@ Amúgy meg ez a történet egyszerűen hiperszuperfantasztikus :) imádom!!!*.*

mesi28 írta...

Szijaa!
vicki:köszönöm :)
Molly:igen, mintha említették már volna páran h kegyetlen vagyok :D
de az igazi szadista az Rose, a társam, őt lehet a függővégekért szeretni xD
pusz
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me