2010. április 23., péntek

6.Fejezet-Első beszélgetés

6.Fejezet

Első beszélgetés
Hát, itt van a legújabb fejezet. Ennek nem lett függővége, szal egy szavatok se lehet ezt illetően, és remélhetőleg életben is maradok :P
Sokan kérdeztétek, hogy egy pár napig miért nem tudtatok bejutni a blogra. Nos, ráraktam egy tiltást, mert vki megszerezte a blogcímet az ismerőseim közül, és nagyon nem akartam h elolvassa. Sajnálom, nem akartam a frászt hozni rátok :D
Remélem tetszeni fog a fejezet, és ha sok komit kapok, akkor holnap kaptok ízelítőt :P
puszi
mesi28




/Bella szemszöge/

Nem bírtam otthon maradni, bűntudatom volt, amiért titkolózok a barátaim előtt, ezért felpattantam a motoromra, és korán elindultam suliba.

Furcsán is néztek rám Mirandáék, de nem tették szóvá, szerintem el voltak foglalva azzal, hogy nyitva tartsák a szemüket.

Eszeveszett sebességgel száguldottam a suli felé, bár azt nem tudtam, mit fogok csinálni, ha odaérek, de nem is érdekelt. Amíg száguldok, addig törlődnek a gondolataim, és ez megkönnyebbülést jelent, főleg mostanában. Szörnyű, ha már saját magunkat sem bírjuk elviselni.

Sebesség ide-oda, mire a suliba értem, ritka vacak hangulatom lett. Szörnyen éreztem magam. Ennél rosszabb már nem lehet.

Gondterhelten mentem be a biológia laborba, és csak akkor tudatosult bennem, hogy ki mellett is ülök, amikor beléptem a terembe, és megláttam Edward Cullent a padban. A kezem azonnal a csuklómra siklott, és sietve ráhúztam a vastag karkötőt.

Végül megembereltem magam, és elindultam felé. Még alig voltak a teremben, hisz elég korán van. Leültem mellé, de igyekeztem nem ránézni, bár az ő tekintetét folyamatosan magamon éreztem.

Na, ez szép lesz. 20 percnyi idegőrlő, kínos csend. Kellett nekem úgy sietnem.-bosszankodtam magamban.

-Hello.-hallottam meg Edward kicsit tétovázó, de kedves hangját. Oké, sztornó kínos csend, üdv még kínosabb beszélgetés.-A nevem Edward Cullen.-mutatkozott be, bár azt nem tudom, minek. Talán nem tudott mit mondani.

-Szia. Bella Swan.-biccentettem, és egy darabig megint csendben gubbasztottunk, majd eszembe jutott, amit Miriékkel beszéltünk, és felé fordultam.-Honnan jöttetek?-érdeklődtem.

-Houstonból.-válaszolta, mire én felvontam a szemöldököm.

-Nem sokat járhattatok a szabadban.-bukott ki belőlem az epés megjegyzésem, de amint az agyam utolért, már meg is bántam. Gratulálok, Bella, címeres ökör vagy!

-Ezt miből gondolod?-kérdezte meglepetten, és szemébe mintha egy kevés rémület kúszott volna. Próbálta palástolni, de én észrevettem.

-Hát… mert nem nagyon vagytok lesülve.-rögtönöztem. Ilyen gáz magyarázatot! Ennél jobb csak az lett volna, ha közlöm vele, hogy nem mehet végig az utcán csillogva.

-Ja, értem.-túrt bele kócos hajába, és ezzel rendesen elterelte a figyelmem. Bronzvörös haja össze-vissza meredezett, és művészi kuszaságban állt. Így csak még jobban összekócolta, de igazság szerint nagyon jól állt neki. -És te mindig itt éltél?-váltott témát, bár megértem, neki ez elég kényes lehetett az előbb, nem direkt csináltam, azt hiszem, a rosszkedvem miatt nem igazán tudom kontrollálni a megjegyzéseim.

-Nem. Három éve költöztünk ide, aztán egy évre rá apámat áthelyezte a cég, ahol dolgozik, de nem akart már minket is hurcolászni, szóval vett nekünk itt egy házat, hogy befejezhessük a gimit.-mondtam a jól begyakorolt szöveget.

-Akkor Miranda és Jeremy a testvéreid?-kérdezte Edward, és mintha reménykedést hallottam volna a hangjában, de nem tudom, miért. Lehet, hogy csak képzelődöm.

-Nem.-ráztam a fejem.-Miranda az unokatestvérem, Jeremyt pedig Miri szülei fogadták még örökbe, de meghaltak egy autóbalesetben, és apa nem akarta sorsára hagyni Jeremyt sem, ezért mindkettejüket magához vette.-meséltem tovább a standard szöveget. Elég logikusan hangzik, úgyhogy ezzel szoktunk mindenhova beilleszkedni. Bár még nem költöztünk olyan sokszor. De ami késik, nem múlik.

-Értem.-bólintott.-Részvétem.

-Köszönöm.-mosolyodtam el halványan. Tudom, hogy nem létező személyekre mondta, de akkor is kedves volt tőle. Hisz ő nem tudhatta…

Ő is elmosolyodott, és azon kaptam magam, hogy jó vele beszélgetni. Bár jobb lenne, ha őszinte lehetnék hozzá, de az teljességgel lehetetlen. Sőt a társaságát sem kéne kedvelnem! Ez abszurd!

Többet nem tudtunk beszélni, mert becsöngettek, és bejött a tanár, az óra elkezdődött.

Megint magamon éreztem a pillantását, és néha én is ránéztem a szemem sarkából, ám amikor találkozott a tekintetünk, azonnal elkaptam róla a szemem.

Ezt játszottuk szinte egész órán, azt sem tudom, hogy mi volt a téma. Egy szót sem írtam a füzetembe, csak rajzolgattam bele, ami eszembe jutott. Óra végére telefirkáltam egy egész oldalt. Muszáj volt valahogy elterelnem a figyelmem, és ez tűnt a legjobb megoldásnak.

Mikor kicsengettek, a padtársam nem vágtázott ki a teremből, hanem maradt a helyén, és nézte, ahogy lassan összepakolom a cuccaim, és elindulok a kijárat felé.

Nem beszélek vele. Elkerülöm őt. Rá se nézek. Nem beszélek vele. Elkerülöm őt…-ismételgettem magamban, mert hajlamos lettem volna elfelejteni ezt az igencsak fontos elhatározásom.

Elindultam spanyolra. Gondolataimba merülve sétáltam a folyosón, de nem hagyott nyugodni a vészcsengő a fejemben, miszerint nem vagyok egyedül, valaki követ.

Elegem lett ebből a frusztráló érzésből, és megtorpantam, majd oldalra néztem. Edward jött mellettem, és most ő is megállt, és kérdőn nézett rám. Nekem is nagyon jó hallásom van, de komolyan, annyira halkan tud közlekedni, mintha a lába nem is érintené a talajt. Akár egy igazi csúcsragadozó. Puhán, ruganyosan és nesztelenül járt. Végül is, tényleg egy csúcsragadozó, ha innen nézzük.

-Hát te?-kérdeztem meglepődve.

-Nekem is erre lesz órám.-vonta meg a vállát.

-Aha.-nyugtáztam, majd tovább mentem. Ő is jött tovább mellettem. Ez levakarhatatlan! Olyan bunkó vagyok vele, mint még senkivel (na, jó Mike kivétel), és ennek ellenére is itt van. Nem mintha ellenemre lenne… na, jól van Bella! Elég legyen, igenis ellenemre van! El kell őt kerülnöm! Magammal vitatkozom! Innen már csak egy ugrás a diliház… sőt, inkább lépés…

Megláttam a spanyol termet, és megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt. Megérkeztem, innentől neki is mennie kell az órájára. Besiettem a terembe, és levágtam magam az utolsó padba, akkor legalább kevésbé vesz észre a tanár.

Hallottam, hogy csikordul mellettem a szék.

Odakaptam a fejem, és megláttam azt, akitől eddig menekültem. Ez meg mit keres itt?

-Neked nem kéne órára menned?-kérdeztem értetlenül.

-De hiszen ott vagyok. Hova kéne mennem?-kérdezett vissza.

HEH???

Leesett az állam. Ilyen is csak velem történhet meg! A spanyolunk is együtt van? A sors összeesküdött ellenem. Fortuna elmehet a pokolba!

-Neked is spanyolod van?-kérdeztem rá a nyilvánvalóra.

-Igen.-vonta össze a szemöldökét. Ah, most már kellően elástam magam előtte, akkora marha vagyok, múzeumban kéne mutogatni!

-Ideülhetek, vagy zavarlak?-kérdezte teljesen komolyan. Bella, ezt jól megcsináltad! Oké, hogy vámpír, na de akkor is…

-Maradhatsz.-szökött a vér a fejembe, és folytattam a rajzolgatást, csak most a spanyol füzetembe. Igazából bocsánatot akartam kérni Edwardtól, amiért ilyen bunkó voltam vele, de egyrészt sértette a büszkeségem, másrészt úgyis azt tervezem, hogy messzire elkerülöm, és per pillanat, amilyen hülyén viselkedek vele, a legjobb úton haladok a cél felé. De tényleg ezt akarom?

Jajj, a fenébe is, persze, hogy ezt akarom! Már megint lehetetlenségeket gondolok!

De akkor sem akarom megbántani. Úgy érzem, nem tudnám elviselni, ha azokkal a gyönyörű aranybarna szemeivel szomorúan, vagy sértődötten, esetleg megvetően nézne rám.

De már megint kezdem! Én mondom, kéne ilyenkor egy kikapcs gomb, ami megszünteti az összes gondolatot a fejedben, főleg az ilyeneket.

Bosszúsan felsóhajtottam. Szörnyű, ha már a saját gondolataitól sincs nyugta az embernek.

-Mi a baj?-kérdezte kíváncsian Edward. Most tényleg érdekli? Nem is ismer, és nem voltam vele valami kedves. És elég rendesen helyben hagytam. Bár azt nem tudja, hogy én voltam.

-Zavaros hely a fejem, és elegem van belőle, de sajnos akárhova megyek, jön az is velem.-morogtam bosszúsan, de annyira halkan, hogy ne érthesse, azért nem akartam, hogy még bolondnak is nézzen.

Hangosan felnevetett. Mi ilyen vicces? Ja, persze, megfeledkeztem a vámpírhallásról. Miért ilyen tökéletesek?

-Ismerem az érzést.-mondta kedvesen. Ne már! Ne legyen kedves! Inkább legyen elutasító, zárkózott, vagy bármi, de ne legyen velem ilyen rendes, csak megnehezíti a dolgom!

Nem tudtam lereagálni, hogy ezt az érzést tutira nem ismeri, mert becsöngettek, és bejött a tanár. Talán jobb is így. Ha jobban belegondolunk, ezt a visszaszólásom nem tudtam volna kimagyarázni, és ennél cinikusabb már nem akartam lenni, hisz ő végig udvarias és rendes volt velem.

-Jó napot mindenkinek!-jött be Mrs. Beait.-Röpdolgozatot fogunk írni, úgyhogy mindenki vegyen elő egy lapot.-utasított a tanár.

Hát, ez remek! Már csak ez hiányzott a mai napomból!

Nem megy rosszul a spanyol, de a héten még bele se szagoltam, mert egyrészt itt vannak Cullenék, akik miatt biztos, ami biztos alapon, többet vagyunk a városban, ráadásul a vámpírok mostanában nagyon idegyűltek, alig volt nyugtunk tőlük.

Edward mellettem csak unottan felsóhajtott a tanárbejelentésére. Na, persze, ha én is legalább harmincadjára tanulnám ezt, úgy nekem is menne…

Kitéptem egy lapot a füzetemből, és ráírtam a nevem.

Szerencsém volt, mert a három kérdésből az első kettőre kapásból tudtam a választ, de a harmadikról lövésem nem volt. Törtem a fejem, de mindhiába, semmi nem jutott az eszembe. Padtársam már rég kész volt, és a tollával szórakozott.

-Okostojás vámpír.-morogtam magamban annyira halkan, hogy ne hallja meg, de egyszerűen nem bírtam magammal. Nem szoktam ilyen lenni, nem tudom, mi van velem. Mi van ma? Péntek 13?

-Ne haragudj, mit mondtál?!-kérdezte, és fojtott hangjában minden volt a döbbenettől az idegességen át a hitetlenkedésig, egyszerűen minden.

Na, Bella, jól bejöttél a csőbe! Fene a nagy számat!

-Semmit. Meg se szólaltam.-adtam az ártatlant, és nagyra nyitottam a szemeimet, hogy hitelesebb legyen. Pocsékul hazudok, tudom jól, csak reménykedhettem benne, hogy hisz nekem.

/Edward szemszöge/

Én már rég kész voltam a dolgozattal, de Bella nem boldogult a harmadik feladattal. Pedig okos lánynak tűnik, igaz a rendhagyó igékhez nem ész kell, hanem tanulás. Én jobb híján a tollamat piszkáltam, és próbáltam tudomást sem venni Bella csábító illatáról, amit most egy mozdulattal felém küldött. Izmaim megfeszültek, de most valahogy jobban viseltem, mint legutóbb. Szörnyen nehéz, egyszerűen őrjítő volt, de nem borult el annyira az agyam, mint az előző alkalommal. Ennek örültem. Viszont Mike Newton idegesítő fantáziálásait már nehezebben viseltem. Nehezebben, mint Bella illatát.

Arról már letett, hogy a dolgozatra a nevén kívül bármit is írjon, és Bella járt a fejében. Fogalmam sincs miért, de meg tudtam volna ölni azért, ahogy rá gondolt. Mint egy trófeára, amit meg kell szereznie. Annyira lealacsonyító volt, mintha csak egy tárgy lenne.

Nem látta benne az igazán szépet. Hogy mennyi érzelem van csokoládé barna szemeiben. Hogy milyen szép, amikor elpirul. Hogy mennyire másképp képes látni a dolgokat, mint a többi ember. A legtöbb ember fél tőlünk. Ő nem. Mindenki elájul a tökéletességünktől, ami őt, egy cseppet sem hatja meg. Látszólag legalább is…-teljesen elmerengtem, csak padtársam csöndes, ember fül számára nem is hallható szitkozódására tértem magamhoz, de azonnal meg is dermedtem. Mintha azt mondta volna, hogy… ÚRISTEN!!!

-Ne haragudj, mit mondtál?!-kérdeztem fojtott hangon egyrészt azért, mert mégiscsak órán voltunk, másrészt pedig, ha hangosabban mondom, a hangom remegett volna az idegességtől. Tényleg azt mondta volna, hogy vámpír? Ki ez a lány? Mi folyik itt? Megőrültem?

-Semmit. Meg sem szólaltam.-nézett rám meglepettségtől tágra nyílt, őzike szemekkel. Képzelődtem volna? Nem tudom…

Gyönyörű szeme csillogott, és titokzatosabb volt, mint eddig bármikor. Nem tudtam elszakadni tőle, már az első pillanatban megbabonázott a tekintetével, amikor az első nap szemembe nézett a biológia órán…

20 megjegyzés:

Unknown írta...

ez nagyon nagyon joo lett mar alig varom a kov fejit pussziii ;)

Névtelen írta...

Naon jóó lett... várom a folytit. És végre , h Bella kezdi "elárulni" magát. Am. meg remélem azért nekünk is kiderül majd, h mi is Bella... mert azt nincs leírva... (ugye ehhez a kijelentéshez mekkora ész kell) Am. meg sorry a sok értetlenkedésnél a háttérel kapcsolatban :D Ez vagyok én... :P Néha lassú a felfogásom

Molly^-^

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Szia!
Csajszi,olyan boldok vok, hogy újra olvashatom!!!-kezdett hiányozni a blog ;)
Nagyon jó lett, tetszett Edward szemszöge:) És Bella nagy szája is XD
Most ne gondolj rosszat, de... amikor Ed lépkedett Bella után a nesztelenült meztelennek olvastam!!!! Kutymód perverz vagyok!!! Bocsi, de wááá, ilyenkor olyan jót rötyögök XD

pusszi

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Szia!
Csajszi,olyan boldok vok, hogy újra olvashatom!!!-kezdett hiányozni a blog ;)
Nagyon jó lett, tetszett Edward szemszöge:) És Bella nagy szája is XD
Most ne gondolj rosszat, de... amikor Ed lépkedett Bella után a nesztelenült meztelennek olvastam!!!! Kutymód perverz vagyok!!! Bocsi, de wááá, ilyenkor olyan jót rötyögök XD

pusszi

Szepy írta...

Nagyon jó lett ez a rész is! Uhh Bella majdnem lebuktatta saját magát... És Edward vajon elhitte neki? hmmm... Ahhoz képest hogy Bella milyen bunkó vele nagyon kitartó... Már várom a kövi részt!
Pusszy

Névtelen írta...

Szia!!
Ez a fejezet!! Megérte rá várni!!
Szóhoz nem tudok jutni, najó azért mégis...:):)
Bella gondolatai nem csak őt kergetik az őrületbe hanem már engem is annyira a két végleten játszadozik az agya hogy már azt se tudom hogy nekem hol áll a fejem eléggé zavaros de élvezhető Bella gondolkodása.. Szerintem ő is kezdi érezni hogy beleszerette Edwardba csak még nem villant föl a feje fölül az a bizonyos villanykörte:P:P
És ahogy éreztette hogy Edward miért követi őt viszont akkorát nevettem mikor leesett neki hogy megint közös órájuk van és a hasonlatai: "Fortuna elmehetne a pokolba vagy hogy múzeumba kéne mutogatni őt":):)
edward szemszöge pedig nah az is eléggé vicces lett mégis ahogy féltékenykedik remélem nála is hamar kigyullad a villanykörte vagy ha nem lehet h Alice vagy Jasper fog neki segíteni:P:P:P:P Hogy ő is szerelmes és Bella amit mondott bennem is megállt az ütő és sajnos milyen jó Edward hallása nem csak képzelte amit mondott Bella..:S:S:S:S
hajjaj azt hiszem hogy most fognak kezdődni csak az igazán nagy bajok és még nagyobb csavarok:P:P:P
Köszönöm!!:)
Melinda

Névtelen írta...

eszméletlen jó lett:D Bella monológjai saját magával háát az vitte a pálmát, jobb mint egy skizofrén aki magával csacsog:) és Edward ahogy oson utána, hát az kész, meg ahogy Bella lemaradt agyilag mert magával vitatkozott és lassan kapcsolt a dolgokra
okostojás vámpír ott lefordultam a székről, remélem Edward nem hiszi hogy képzelődött és elkezd gyanakodni, jó volna már ha elkezdenének kiderülni a dolgok... mikorra várhatóak a lelepleződések??? szétfúrja az agyam a kíváncsiság, ahogy elképzelem Ed fejét mikor rájön hogy Bella teperte le háát az nagy lesz, úgy olvasnám már:D elárulod mikor lesz az??? jajj majd szétvet a kíváncsiság aludni sem tudok majd ma este
már naon várom a kövit:P
puszi dézi

mesi28 írta...

sziasztok!
memi:köszi
molly:majd ki fog derülni de oan jó húzni az agyatok :DD
Phoenix:áá nem vagy perverz :D de akkorát nevettem, mikor megláttam:D bár te már az smnél is olvastál félre dolgokat :P
szepy:hát igen, jól bírja a kiképzést rómeó xD
Melinda:nos, igen, kezdenek alakulni az érzéseik, de nem fog ez olyan gyorsan történni :P
dézi:hehe, örülök h tetszett, lesznek még ilyenek benne, hisz ha jól belegondolunk, itt most bella helyzete a nehezebb :)hmmm az arca a leleplezésnél?érdekes :DDD de megnézném élőben én is :P

кαт *-* írta...

szia
wááááááááááááááááá ez aztán nagyon de nagyon szupper lett!!!
fantasztikus de nagyon xD
Bella gondolatai xdxd nagyon cool(Y) és ahogy szugerálta magát meg minden hihi. haláli!
jaj és mikor követte Ed azok a gondolatok--> üldözési mániája lett oly hirtelenXDXD
nagyon tetszett!!!
puszi

bOri írta...

szia!
Wáóó... z nem volt semmi.. Istenem kíváncsi vagyok mi lesz ebből! :D Siess!!

bOri

Anita írta...

Szia!
jaj ne tudd meg engem is hogy megijesztettél...már attól féltem, h többé nem foglak tudni olvasni....:( nah de szwerencsére nem így lett...am ha nem nagy kérés, ha legközelebb vmi ilyesmi történne, akk kaphatok engedélyt az olvasásra?
email: ancsa012@citromail.hu

fejezet: áhh..nagyon jó lett, mint mindig..nagyon életszerű volt..hisz én is tudom, milyen érzés, mikor az ember örlődik és nem tud dönteni..legalábbis azt hiszi, h tud, de akk is ott van az a mi lenne ha....
ohh és Bella nagy szája...örülök, h lassacskán lelepleződik (bár számomra még mindig homályos, h micsoda is valójában)
Edward pedig egy igazi angyal..maga a megtestesült kedvgesség..
Hát én tuti nem bírnék neki ellenállni..azért nagyon rem, h Bells sem fog sokáig.xd
A fedősztirjukat pedig tök jól kitaláltad..szerintem még én is bevenném..:)
jaj már nagyon vároma frisst..lécci siess vele..nem bírom ki péntekig....:(
pusz
Anita

Emi írta...

Szia!

Nagyon jó lett :)
Igazán izgalmasra sikerült szerintem , Bella "nagyí szája" miatt :D de én nagyon imádom,hogy mindig elszólja magát :)
Kíváncsi vagyok,hogy Ed mikor tudja már végre meg, hogy Bella micsoda :D

Nagyon imádom ezt a történetet :D :D
Várom a frisst!

Puszi.: Emi

mesi28 írta...

sziasztok!
nincsií:hehe, örülök h teccett, hát bella sem átlagos, az ösztönei is erősebbek ezáltal :D szal ez nem üldözési mánia csak fejlett érzékek :)
bOri:ki fog derülni ;)
anita:rem nem lesz többé ilyen :D
és köszi, örülök h tetszett, hát még jó h homályos :P az a jóóóó xD mert akkor van min töprengeni :D
Emi:köszike, hát igen, Bellsnek lesznek még ilyen akciói, dehát Eddy fiú csöppet setét xDDD és már ezzel is sokat elárultam :P
puszka
mesi28

Sophia írta...

eléggé rám ijesztettél a lezárással!! XD
nagyon jó lett a friss!!!
folytasd hamar!!! LÉCI!! *kiskutyaszemek*

Pusy: szofi

Névtelen írta...

HÚÚÚ! és HÚÚÚÚ! Nagyon jó!!! Bella "agyalása", az marha jó volt, és ahogy elszólta magát, azt szuperul megoldottad. Remélem Edward nem hagyja ennyiben, és lassan (mondom lassan), kiderülnek a dolgok. Jaj olyan jó lenne sűrűbben olvasni, na nem baj, nagyon várom a következőt. Ja és légyszi ne csinálj többet ilyent, a szívem majd megállt, mikor nem tudtam feljönni, de ezt már tudod. Mégegyszer köszi, hogy válaszoltál.
Na ügyeskedj a héten, várom a pénteket. Virág

Hajni írta...

Jujj...nagyon jó lett, nagyon várom a többiekkel egyetemben a kövit :D
Puszi:Hajni

mesi28 írta...

hello!
szofi:köszike, és sajnálom,nem állt szándékomban :) szerdán jön a friss!
virág:az naon lassan lesz :D és most kivételesen szerdán lesz friss:D
Hajni:köszönöm :)

Eszter írta...

Szia! Nagon jó let a fejezet!!!!! lécci siess a követkeővel!

SzaDó írta...

Wáoww..
Nagyon, nagyon, nagyon jó lett!:D
Cöhh... Okostojás vámpír!Nagyon nagy volt!xD
Várom a folytit!

mesi28 írta...

sziasztok!
Eszter:nagyon köszi :D
SzaDó:igen:Dörülök h tetszett
pusz
mesi28

Komment

Tudom, hogy minden író ezzel nyaggat titeket, de el nem tudjátok képzelni, mit jelent egy komment nekünk, ezt csak az tudja, aki ír!Nektek nem vesz sok időt igénybe, nekem viszont rengeteget segít! Ha sok komit kapok, könnyebben jön az ihlet, és pörög az agyam, ezáltal jobbak lesznek a fejezetek!

Nem akarok komi határt bevezetni, ez nem az én stílusom, de kérlek titeket, hogy írjatok hsz-t!



Előre is köszönöm

A cím jelentése

A történet címe "You are my Destiny", ami magyarul annyit tesz, te vagy a sorsom/végzetem, ahogy tetszik.





Azt hiszem, nem kell megmagyaráznom, miért ezt választottam :)





Elérhetőségeim

Ha bármi óhaj-sóhaj, banner vagy linkcsere lenne, nyugodtan írjatok mailt, vagy vegyetek fel msnre :)

e-mail cím: cs.mesi28@citromail.hu

msn cím: cs.mesi876@hotmail.com

About Me